quote:Oh ja die ook natuurlijk
Op donderdag 06 september 2001 19:33 schreef Xhorder het volgende:
That's right... en vergeet Warioland 4 niet. Die is erg tof. (al gespeeld op emu)
Ik had echter gehoord dat 'ie nogal op deel 3 leek... En deel 3 heb ik al
quote:Oh? Ja, die ken ik niet..
Ik had echter gehoord dat 'ie nogal op deel 3 leek... En deel 3 heb ik al
Waarom zijn die pokkedingen zo duur? (okee relatief spotgoedkoop, maar toch)
quote:Oh die... Eens kijken of het wat is tegen die tijd
International Superstar Soccer.
Beste foebel spel op de computer.
quote:Is voor de GBC. Afgaande op de screenshots die ik heb gezien van WL4 zitten veel van de transformaties uit deel 3 ook in deel 4
Op donderdag 06 september 2001 22:30 schreef Xhorder het volgende:
Oh? Ja, die ken ik niet..
quote:Magical Vacation wordt volgens mij erg tof. Van de makers van Secret Of Mana (die bij Square zijn weggegaan en nu hun eigen bedrijfje hebben opgericht). En Golden Sun, die is al in Japan uit, de ROM ziet er erg tof uit, ik snap alleen geen drol van het Japans, dus het is nu wachten op de vertaling.
Ja ik ook, die zijn inderdaad het beste om in je eentje op reis ofzo te doen.
quote:Heh, toevallig net gehaald vandaag. Erg tof ja!
Mario Kart is nu uit op de GBA, en hij is gaaaaaaf
quote:hoezo ongemerkt? de bart smit is voor het hele gezin van baby tot en met ouderen. en op gebied van videogames is er genoeg te vinden. ik kan het weten
Op woensdag 27 juni 2001 12:44 schreef Forumpi het volgende:[..]
Mmm, ja misschien zou ik hem eerst eens in het echt moeten zien. Maar hoe kom ik ongemerkt in de Bart Smit?
ik werk bij bart smit
hehe
alleen als je aardig bent he.
Vandaag ga ik Mario kart halen, en GT Advance kan ik ook iedereen aanraden. En anders wachten op ISS advance(!!!!).
GBA rules!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Ja! Dit is de opvolger:
Op woensdag 19 september 2001 16:12 schreef Forumpi het volgende:
Of loopt N64 op zijn eind?
quote:omdat je een N64 niet even mee kan nemen in de trein, auto, etc, en je kan er niet makkelijk mee spelen als je maar 1 tv hebt en de anderen tv willen kijken.
Op woensdag 19 september 2001 16:12 schreef Forumpi het volgende:
Heb hem nog steeds niet gekocht.
Vind het allemaal erg duur en kunnen jullie me vertellen waarom ik niet voor 30,- minder een N64 zou kopen?
Dan krijg je er nog een spel bij ook.
quote:Klopt.
Op donderdag 20 september 2001 11:41 schreef Tokus het volgende:[..]
omdat je een N64 niet even mee kan nemen in de trein, auto, etc, en je kan er niet makkelijk mee spelen als je maar 1 tv hebt en de anderen tv willen kijken.
Ja, ik weet dat je ze aan elkaar kunt koppelen, maar mijn vrienden hebben ook geen GBA.
En ik ga binnenkort even Sonic halen.
quote:roeleert zekers jah..
Op vrijdag 26 april 2002 22:00 schreef Chocobo het volgende:
Golden Sun rouleerd !
quote:Een maat van me heeft er een en er is absoluut geen verschil tussen de games die je download en koopt (mits het een goede rip is natuurlijk).
Op zaterdag 25 augustus 2001 15:20 schreef merulez het volgende:
Ziet der leuk uit dat dingetje van 128mb:
[..]en hij kost "maar" 382 piek, oftewel als je méér als 3 spellen download, heb je em der al uit.
Ik betwijfel alleen of de spellen van dezelfde kwaliteit zijn, wanneer je ze in de winkel koopt, of wanneer je ze download
Voor de rest is het echt wel een ideaal apperaatje om er by te hebben. Je kan er zelfs NES games mee op je gba spelen ![]()
En het is trouwens ook niet illigaal want het is "officieel" een simpele devellopers kit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |