abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 augustus 2001 @ 17:35:34 #76
7569 merulez
ergo sum cool
pi_1326538
wij zitten der hier ook over te denken om der eentje te kopen

En we krijgen em

ouders vinden em alleen een beetje duur

en klote dat er al niet een spel bijzit

[i]"Heaven is to blame, for taking you away..."[/i] ; Smasing Pumpkins - Tear [br][br]R.I.P. 20 - 9 - 1995, my good friend [b]Yovan[/b]
  vrijdag 3 augustus 2001 @ 18:55:25 #77
7569 merulez
ergo sum cool
pi_1327050
Jaaaaaaaaaaaaaaaa.......

we krijgen em

met rayman derbij...

in blauw/paarse uitvoering

[i]"Heaven is to blame, for taking you away..."[/i] ; Smasing Pumpkins - Tear [br][br]R.I.P. 20 - 9 - 1995, my good friend [b]Yovan[/b]
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 augustus 2001 @ 14:11:40 #78
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_1381521
en eindelijk heb ik Tony Hawk 2 gevonden
dat spel ruled!!!!!
Nothing lasts forever but the certainty of change
  dinsdag 14 augustus 2001 @ 15:18:11 #79
1358 Xhorder
He's back...
pi_1410515
* Xhorder wacht geduldig op Mario Kart, Golden Sun, Breath Of Fire en Magical Vacation (ofzoiets).
... na vijf jaar
  dinsdag 21 augustus 2001 @ 11:15:15 #80
1358 Xhorder
He's back...
pi_1456429
Niet echt veel interesse in dit ding hier.

Maar goed, ik heb Wario Land gespeeld gisteren (op een emulator, de Japanse versie) en hij echt tof. Het ziet er echt heel mooi uit, leuke animaties en mooie grote levels. De eindbaas van het eerste (test) veld ziet er zeer cool uit. Dit is zeker een spel wat je moet kopen als ie hier uitkomt (wie weet wanneer?).

... na vijf jaar
pi_1457027
gister in Hong Kong mario kart en street fighter gekocht, die zijn coooool
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_1458554
Ik heb uhm ook, met Rayman en Mario. Allebij erg leuke spellen alleen heb ze Mario te snel uitgespeeld (zoder Yoshi challenge dan) en vind ik Rayman weer net iets te moeilijk (maar zo blijft het wel een uit daging).
Nu wachten tot 14 sept. Mario Kart uit komt
You'll tell the angels in heaven that you had never seen evil so singularly personified as you did in the face of the man who killed you.
pi_1459928
Zaterdag gekocht, zondag te koop gezet bij ibazar.

Sorry, maar het ding viel me zwaar tegen. Toegegeven, mooie graphics en het had zo leuk kunnen zijn. Maar het schermpje is gewoon veel te donker!

Zodra er een backlight versie uitkomt koop ik er zeker weer eentje!

'Hier had uw advertentie kunnen staan.'
pi_1460096
nintendo gaat als het goed is wat aan het schermpje doen, maar het is nog maar de vraag wanneer dit gaat gebeuren en of het doorgaat, ik geloof dat het trouwens ook maar voor een deel van de gba's gebeurt en niet alle

ik vind nix mis met het schermpje, en voor 's avonds heb ik een lightkit

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  dinsdag 21 augustus 2001 @ 20:48:40 #85
1358 Xhorder
He's back...
pi_1460119
Het schermpje moet gewoon genoeg licht krijgen als je speelt, dan is alles goed...

Maar ik heb ook gehoord dat ze nieuwe schermpjes erin gaan zetten, maar het kan ook een gerucht zijn.

... na vijf jaar
pi_1460233
Het zal Nintendo niet ontgaan zijn dat er veel kritiek op de GBA schermpjes bestaat. Op alle gameforums lees je erover. De schermpjes die ze nu gebruiken zijn door Sharp gemaakt. Ze gaan nu kijken of Matsushita ook schermpjes kan leveren.
Verwacht echter nog geen backlight (helaas).
'Hier had uw advertentie kunnen staan.'
  woensdag 22 augustus 2001 @ 02:26:15 #87
12891 nomis
There can be only one
pi_1463078
ik heb er een gekocht en de spellen kan ik downloaden van internet. lekker makkelijk dus.
Welcome, to the desert, of the real
  woensdag 22 augustus 2001 @ 20:45:55 #88
8369 speknek
Another day another slay
pi_1468149
How vewy intewesting...

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_1468198
Gewoon 2D met in en uitzoomen van Mode7. Maar goed, het is wel Tekken
... na vijf jaar
pi_1470510
Weet iemand toevallig meer over die GBA flashcards?? Die kan je via je printerport aansluiten op je PC, en dan ROMS ernaartoe uppen ofzo, die je dan gewoon op je GBA kan spelen.. Je hebt ze nu van 64 en 128 mb dacht ik.. any1?
  donderdag 23 augustus 2001 @ 16:31:37 #91
12891 nomis
There can be only one
pi_1474696
quote:
Op donderdag 23 augustus 2001 01:17 schreef devvos het volgende:
Weet iemand toevallig meer over die GBA flashcards?? Die kan je via je printerport aansluiten op je PC, en dan ROMS ernaartoe uppen ofzo, die je dan gewoon op je GBA kan spelen.. Je hebt ze nu van 64 en 128 mb dacht ik.. any1?
klopt. van 64 en 128 mb. Met het apparaatje kan je spellen erop zetten, afhalen, orginele spellen kopieren. meerdere spellen op 1 flashcard zetten (als er genoeg ruimte voor is) enz....
pi_1475490
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2001 21:05 schreef Maggiblokje het volgende:
Het zal Nintendo niet ontgaan zijn dat er veel kritiek op de GBA schermpjes bestaat. Op alle gameforums lees je erover. De schermpjes die ze nu gebruiken zijn door Sharp gemaakt. Ze gaan nu kijken of Matsushita ook schermpjes kan leveren.
Verwacht echter nog geen backlight (helaas).
Je kan het ook overdrijven he, gewoon in genoeg ligt gaan zitten en dan is d'r niets aan het handje.
en btw: waarom op i-bazar en niet gewoon terug naar de winkel?
You'll tell the angels in heaven that you had never seen evil so singularly personified as you did in the face of the man who killed you.
pi_1477248
Zou iemand me nog wat meer info over die flashcards kunnen geven?? Bv. waar te krijgen of te bestellen (vertrouwbaarheid evt. sites), en prijsklassen, verschillen 64/128 enzo... ??? En hoe het precies werkt.. ben er toch wel nieuwschierig naar...
  vrijdag 24 augustus 2001 @ 11:58:41 #94
12891 nomis
There can be only one
pi_1480138
quote:
Op donderdag 23 augustus 2001 23:38 schreef devvos het volgende:
Zou iemand me nog wat meer info over die flashcards kunnen geven?? Bv. waar te krijgen of te bestellen (vertrouwbaarheid evt. sites), en prijsklassen, verschillen 64/128 enzo... ??? En hoe het precies werkt.. ben er toch wel nieuwschierig naar...
Uiteraard. hier is een link http://www.lik-sang.com/catalog/product_list.php?category=51& hier staat alles. ik heb hier ook bestelt en alles ging perfect!
pi_1480153
Volgens mij zijn die flashcards illegaal.
I am the game!
  zaterdag 25 augustus 2001 @ 01:46:28 #96
12891 nomis
There can be only one
pi_1486117
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2001 12:00 schreef PazZzcaL het volgende:
Volgens mij zijn die flashcards illegaal.
nee hoor!! Alleen het kopieren van beschermde software
pi_1487858
Welke had je dan? Want er staan er meerdere.. en wat is het verschil precies?
  zaterdag 25 augustus 2001 @ 15:20:24 #98
7569 merulez
ergo sum cool
pi_1487934
Ziet der leuk uit dat dingetje van 128mb:
quote:
Highspeed printer port connection Can be used with 6 AA standard batteries Cool transparent design For Gameboy Advance only (cannot be be used with GB Color) Can be used with a standard 9V power supply Tons of free Software available, for Gameboy Advance and for PC Download and upload gamesaves into/from your original Game Cartridges! 128MBit rewriteable flashcard Supports multi rom function
en hij kost "maar" 382 piek, oftewel als je méér als 3 spellen download, heb je em der al uit.

Ik betwijfel alleen of de spellen van dezelfde kwaliteit zijn, wanneer je ze in de winkel koopt, of wanneer je ze download

[Dit bericht is gewijzigd door merulez op 25-08-2001 15:23]

donderdag 6 september 2001 @ 19:20:16 #99
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_1572660
'k Heb 'm (heel vet trouwens) en de beste spellen tot nu toe zijn IMO:

- Castlevania: Circle of the Moon
- Mario Kart Super Circuit

En ook Kuru Kuru Kururin is erg leuk alleen wel af en toe erg frustrerend!

Het wachten is nu op:

- Zelda: Oracle of Ages (weliswaar GBC maar ook perfect geschikt voor de GBA)
- Zelda: Oracle of Seasons (idem dito)
- Sonic the Hedgehog
- Golden Sun
- Magical Vacation

My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_1572777
quote:
- Zelda: Oracle of Ages (weliswaar GBC maar ook perfect geschikt voor de GBA)
- Zelda: Oracle of Seasons (idem dito)
- Sonic the Hedgehog
- Golden Sun
- Magical Vacation
That's right... en vergeet Warioland 4 niet. Die is erg tof. (al gespeeld op emu)
... na vijf jaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')