En we krijgen em
![]()
ouders vinden em alleen een beetje duur ![]()
en klote dat er al niet een spel bijzit
we krijgen em
![]()
met rayman derbij...
in blauw/paarse uitvoering
Maar goed, ik heb Wario Land gespeeld gisteren (op een emulator, de Japanse versie) en hij echt tof. Het ziet er echt heel mooi uit, leuke animaties en mooie grote levels. De eindbaas van het eerste (test) veld ziet er zeer cool uit. Dit is zeker een spel wat je moet kopen als ie hier uitkomt (wie weet wanneer?).
Sorry, maar het ding viel me zwaar tegen. Toegegeven, mooie graphics en het had zo leuk kunnen zijn. Maar het schermpje is gewoon veel te donker!
Zodra er een backlight versie uitkomt koop ik er zeker weer eentje!
ik vind nix mis met het schermpje, en voor 's avonds heb ik een lightkit
Maar ik heb ook gehoord dat ze nieuwe schermpjes erin gaan zetten, maar het kan ook een gerucht zijn.

quote:klopt. van 64 en 128 mb. Met het apparaatje kan je spellen erop zetten, afhalen, orginele spellen kopieren. meerdere spellen op 1 flashcard zetten (als er genoeg ruimte voor is) enz....
Op donderdag 23 augustus 2001 01:17 schreef devvos het volgende:
Weet iemand toevallig meer over die GBA flashcards?? Die kan je via je printerport aansluiten op je PC, en dan ROMS ernaartoe uppen ofzo, die je dan gewoon op je GBA kan spelen.. Je hebt ze nu van 64 en 128 mb dacht ik.. any1?
quote:Je kan het ook overdrijven he, gewoon in genoeg ligt gaan zitten en dan is d'r niets aan het handje.
Op dinsdag 21 augustus 2001 21:05 schreef Maggiblokje het volgende:
Het zal Nintendo niet ontgaan zijn dat er veel kritiek op de GBA schermpjes bestaat. Op alle gameforums lees je erover. De schermpjes die ze nu gebruiken zijn door Sharp gemaakt. Ze gaan nu kijken of Matsushita ook schermpjes kan leveren.
Verwacht echter nog geen backlight (helaas).
quote:Uiteraard. hier is een link http://www.lik-sang.com/catalog/product_list.php?category=51& hier staat alles. ik heb hier ook bestelt en alles ging perfect!
Op donderdag 23 augustus 2001 23:38 schreef devvos het volgende:
Zou iemand me nog wat meer info over die flashcards kunnen geven?? Bv. waar te krijgen of te bestellen (vertrouwbaarheid evt. sites), en prijsklassen, verschillen 64/128 enzo... ??? En hoe het precies werkt.. ben er toch wel nieuwschierig naar...
quote:nee hoor!! Alleen het kopieren van beschermde software
Op vrijdag 24 augustus 2001 12:00 schreef PazZzcaL het volgende:
Volgens mij zijn die flashcards illegaal.
quote:en hij kost "maar" 382 piek, oftewel als je méér als 3 spellen download, heb je em der al uit.
Highspeed printer port connection Can be used with 6 AA standard batteries Cool transparent design For Gameboy Advance only (cannot be be used with GB Color) Can be used with a standard 9V power supply Tons of free Software available, for Gameboy Advance and for PC Download and upload gamesaves into/from your original Game Cartridges! 128MBit rewriteable flashcard Supports multi rom function
Ik betwijfel alleen of de spellen van dezelfde kwaliteit zijn, wanneer je ze in de winkel koopt, of wanneer je ze download ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door merulez op 25-08-2001 15:23]
- Castlevania: Circle of the Moon
- Mario Kart Super Circuit
En ook Kuru Kuru Kururin is erg leuk alleen wel af en toe erg frustrerend!
Het wachten is nu op:
- Zelda: Oracle of Ages (weliswaar GBC maar ook perfect geschikt voor de GBA)
- Zelda: Oracle of Seasons (idem dito)
- Sonic the Hedgehog
- Golden Sun
- Magical Vacation
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |