http://www.stoppenmetexploitation.sucks.nl
en breng je stem uit.
Wie weet kunnen we Nonsens op die manier overtuigen van het feit dat hij ons de kans moet geven het fenomeen in leven te houden!!!
Alvast bedankt voor de hulp!
En oowja: voor de mod's onder ons: Dit is niet bedoeld als spam!!
Hopelijk kennen jullie de site of nemen jullie de tijd om er een kijkje op te nemen, en zien jullie in dat ik dit slechts als goedbedoelde actie doe!
quote:Jaja, het is al goed. Ik zal niet boos worden, niet bijten of het een of het ander, maar ik zou het gewaardeerd hebben wanneer je even had gemaild, want spam is het wel degelijk, maar goed. Goede actie en misschien blijft het bestaan en anders kunnen alle mensen natuurlijk op Fok terecht.
Op zaterdag 3 januari 2004 17:45 schreef paranoise het volgende:
En oowja: voor de mod's onder ons: Dit is niet bedoeld als spam!!
Hopelijk kennen jullie de site of nemen jullie de tijd om er een kijkje op te nemen, en zien jullie in dat ik dit slechts als goedbedoelde actie doe!
quote:Nog een reden om het geloof te haten. Ik snap die mensen niet hoor.
My decision is also influenced by a video, which had great impact on me: "they sold their souls for rock and roll". I am a christian, and this tape made me see a lot of things that I didn't see in music before, how it can deeply affect your life, and stuff like that.
quote:Nou Seborik ,dat denk ik dus niet helemaal ,natuurlijk kunnen mensen hier hun eigen muziek aan de users laten horen.
Op zaterdag 3 januari 2004 17:51 schreef Seborik het volgende:[..]
Jaja, het is al goed. Ik zal niet boos worden, niet bijten of het een of het ander, maar ik zou het gewaardeerd hebben wanneer je even had gemaild, want spam is het wel degelijk, maar goed. Goede actie en misschien blijft het bestaan en anders kunnen alle mensen natuurlijk op Fok terecht.
quote:Maar dat kan toch op heel veel sites...? Is toch op zich niet veel bijzonders..
Op zaterdag 3 januari 2004 18:02 schreef Martinovibes het volgende:[..]
Nou Seborik ,dat denk ik dus niet helemaal ,natuurlijk kunnen mensen hier hun eigen muziek aan de users laten horen.
Verschil is echter dat je bij deze site je eigen muziek kan uploaden zodat andere users je tracks konden downloaden,dat zie ik op Fok niet gebeuren wat overgens logica is!
quote:Ja , daar heb je gelijk in...in alle consternatie beetje vergeten...maar mijn dank is enorm groot dat dit topic mag blijven! Als ik Nonsens overtuigd krijg zal ik jou een plekje bij de thanx-2 geven
Op zaterdag 3 januari 2004 17:51 schreef Seborik het volgende:[..]
Jaja, het is al goed. Ik zal niet boos worden, niet bijten of het een of het ander, maar ik zou het gewaardeerd hebben wanneer je even had gemaild, want spam is het wel degelijk, maar goed. Goede actie en misschien blijft het bestaan en anders kunnen alle mensen natuurlijk op Fok terecht.
quote:Er zijn idd meerdere sites, maar absoluut niet op dit niveau..zowel de site zelf als de producers die uploaden zijn gewoon buitengewoon goed.........buiten dat is dit een enorm hechte community.
Op zaterdag 3 januari 2004 18:05 schreef Omkron het volgende:[..]
Maar dat kan toch op heel veel sites...? Is toch op zich niet veel bijzonders..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |