abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15932688
Zoals jullie mischien weten is www.exploitation.nl al jaren dé community voor beginende producers, dj's en muziekliefhebbers.
De geestelijk vader Dj Nonsens heeft besloten te stoppen met dit project en ik hoop dat hij mij de kans wil geven om (met jullie hulp) deze community in leven te houden.
Ga Nu naar:

http://www.stoppenmetexploitation.sucks.nl

en breng je stem uit.

Wie weet kunnen we Nonsens op die manier overtuigen van het feit dat hij ons de kans moet geven het fenomeen in leven te houden!!!

Alvast bedankt voor de hulp!

En oowja: voor de mod's onder ons: Dit is niet bedoeld als spam!!
Hopelijk kennen jullie de site of nemen jullie de tijd om er een kijkje op te nemen, en zien jullie in dat ik dit slechts als goedbedoelde actie doe!

Paranoise
  zaterdag 3 januari 2004 @ 17:49:51 #2
56621 Houzer
Vuyge pusherman
pi_15932813
Goede actie paranoise
ik ben de jager met de pet.
pi_15932862
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 17:45 schreef paranoise het volgende:
En oowja: voor de mod's onder ons: Dit is niet bedoeld als spam!!
Hopelijk kennen jullie de site of nemen jullie de tijd om er een kijkje op te nemen, en zien jullie in dat ik dit slechts als goedbedoelde actie doe!

Jaja, het is al goed. Ik zal niet boos worden, niet bijten of het een of het ander, maar ik zou het gewaardeerd hebben wanneer je even had gemaild, want spam is het wel degelijk, maar goed. Goede actie en misschien blijft het bestaan en anders kunnen alle mensen natuurlijk op Fok terecht.
pi_15933044
Heeft iemand de video gezien.. waardoor die gast gestopt is met zijn website?
pi_15933114
quote:
My decision is also influenced by a video, which had great impact on me: "they sold their souls for rock and roll". I am a christian, and this tape made me see a lot of things that I didn't see in music before, how it can deeply affect your life, and stuff like that.
Nog een reden om het geloof te haten. Ik snap die mensen niet hoor.
Why? Don't we make ya laugh? Aren't we fuckin' funny? You best come up with an answer, cos I'm gonna come back here and check on you and your momma and if you ain't got a reason why you hate clowns, I'm gonna kill your whole fucking family.
pi_15933182
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 17:51 schreef Seborik het volgende:

[..]

Jaja, het is al goed. Ik zal niet boos worden, niet bijten of het een of het ander, maar ik zou het gewaardeerd hebben wanneer je even had gemaild, want spam is het wel degelijk, maar goed. Goede actie en misschien blijft het bestaan en anders kunnen alle mensen natuurlijk op Fok terecht.

Nou Seborik ,dat denk ik dus niet helemaal ,natuurlijk kunnen mensen hier hun eigen muziek aan de users laten horen.
Verschil is echter dat je bij deze site je eigen muziek kan uploaden zodat andere users je tracks konden downloaden,dat zie ik op Fok niet gebeuren wat overgens logica is!
pi_15933258
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 18:02 schreef Martinovibes het volgende:

[..]

Nou Seborik ,dat denk ik dus niet helemaal ,natuurlijk kunnen mensen hier hun eigen muziek aan de users laten horen.
Verschil is echter dat je bij deze site je eigen muziek kan uploaden zodat andere users je tracks konden downloaden,dat zie ik op Fok niet gebeuren wat overgens logica is!

Maar dat kan toch op heel veel sites...? Is toch op zich niet veel bijzonders..
pi_15933277
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 17:51 schreef Seborik het volgende:

[..]

Ja , daar heb je gelijk in...in alle consternatie beetje vergeten...maar mijn dank is enorm groot dat dit topic mag blijven! Als ik Nonsens overtuigd krijg zal ik jou een plekje bij de thanx-2 geven
Paranoise
pi_15933378
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 18:05 schreef Omkron het volgende:

[..]

Maar dat kan toch op heel veel sites...? Is toch op zich niet veel bijzonders..

Er zijn idd meerdere sites, maar absoluut niet op dit niveau..zowel de site zelf als de producers die uploaden zijn gewoon buitengewoon goed.........buiten dat is dit een enorm hechte community.
Paranoise
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')