Die troep gewoon halen bij concerten/leuke kleine cd-winkeltjes ergens in achterstraatjes. Veel goedkoper.
quote:Nee, want ze zeiden bijna een jaar geleden in een interview met RollingStone of Kerrang dat ze 3 nieuwe nummers hadden geschreven: Race Against Myself, Light 'Em Up en Lightning Rod. En 1 daarvan ging over oorlog.
Op maandag 26 januari 2004 19:38 schreef NRK het volgende:
Zal wel Lightning Rod zijn geworden.. of.zoo
Aangezien RAM en LR niet over oorlog gaan, en dat er een nieuw onuitgebracht nummer op die Rock Against Bush cd komt te staan, is de kans groot dat dat Light 'Em Up is.
Omdat dat goed bij het thema van die cd zou passen, en omdat het een nummer is dat wel geschreven is maar niet uitgebracht.
Lijkt me vrij logisch toch?
quote:Nee, dat slome stukje was Pass Me By.
Op dinsdag 27 januari 2004 01:07 schreef Nitro_YE het volgende:
hadden ze wel op de cd kunnen zetten, nou ja misschien nu een B side van een single ofzo.
Trouwens zou dat slome stukje in die ene video erbij horen, lijkt me sterk maar het zou kunnen. Het lijkt me opzich wel logisch dat het wel de bedoeling was om het liedje op Splinter te zetten.
Misschien wordt dat op het volgende album gebruikt.
Ze hebben wel eens vaker nummers bewaard.
Pay The Man was eigenlijk voor Ixnay On The Hombre bedoeld.
En dat nummer Mission From God, stamt al uit de Ignition tijd, is bij ieder album opnieuw opgenomen, maar ze hebben het nooit op een album gezet, en niemand heeft het ooit gehoord.
quote:niemand ooit gehoord, vandaar dat ze het er niet opzetten
Op dinsdag 27 januari 2004 09:54 schreef Ixnay het volgende:En dat nummer Mission From God, stamt al uit de Ignition tijd, is bij ieder album opnieuw opgenomen, maar ze hebben het nooit op een album gezet, en niemand heeft het ooit gehoord.
quote:Ik weet dat dat interview er was etc.. Maar er kunnen altijd titels wegvallen.
Op maandag 26 januari 2004 19:52 schreef Ixnay het volgende:[..]
Nee, want ze zeiden bijna een jaar geleden in een interview met RollingStone of Kerrang dat ze 3 nieuwe nummers hadden geschreven: Race Against Myself, Light 'Em Up en Lightning Rod. En 1 daarvan ging over oorlog.
Aangezien RAM en LR niet over oorlog gaan, en dat er een nieuw onuitgebracht nummer op die Rock Against Bush cd komt te staan, is de kans groot dat dat Light 'Em Up is.
Omdat dat goed bij het thema van die cd zou passen, en omdat het een nummer is dat wel geschreven is maar niet uitgebracht.Lijkt me vrij logisch toch?
quote:Dat kan wel, maar het is wel een nummer wat Dexter geschreven heeft.
Op dinsdag 27 januari 2004 12:21 schreef NRK het volgende:[..]
Ik weet dat dat interview er was etc.. Maar er kunnen altijd titels wegvallen.
quote:Wat wil je er tegen doen?
Op dinsdag 27 januari 2004 19:45 schreef Ixnay het volgende:
Geen singles meer!
Misschien wisten jullie het al, maar het verbaasde me behoorlijk. Daarom ik dacht: Kom, laat ik het hier eens posten
Dan is het toch wel een heel erg radio vriendelijk deuntje. Maar hij is wel leuk.
Zoals Offspring bij Pretty Fly al eens zei: "It's.... allmost danceable..... God! I hate that word!!!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |