quote:Toen ze die show speelden was er nog niets bekend over huck it/conspiracy of one/dvd en ze gaan echt niet denken: "oh kom ik ga ff stoer doen om ff te zuipen voor een DVD waar ik nog niks vanaf weet".
Op woensdag 14 januari 2004 21:44 schreef Ixnay het volgende:
Dat bij LAPD is puur gedaan voor de DVD, en het was in een zaaltje bij een surfclub van 200 man ofzo waar ze voor de grap toen hadden opgetreden en het een cool idee leek voor de DVD.
quote:Fordham kan niet fatsoenlijk darten alstie nuchter is.
Op woensdag 14 januari 2004 20:17 schreef =HellFire= het volgende:
Beetje inzuipen doen ze allemaal. Je moet natuurlijk niet gelijk omvallen als je op het podium komt, maarja. Je komt er wel los van.Kijk maar naar Fordham, die presteerde ook beter!
Maar een biertje of twee van te voren moet kunnen.
Tijdens het optreden drinken ze ook altijd wat, maar dat zweten ze er toch allemaal uit.
Zou wel grappig zijn als ze allemaal dronken gaan spelen.
quote:Ja, dat was een gratis optreden in een zaaltje van 200 man in Dexter's wijk ergens in Huntington Beach.
Op donderdag 15 januari 2004 11:19 schreef crN het volgende:[..]
Toen ze die show speelden was er nog niets bekend over huck it/conspiracy of one/dvd en ze gaan echt niet denken: "oh kom ik ga ff stoer doen om ff te zuipen voor een DVD waar ik nog niks vanaf weet".
quote:Noodles zei eerst in een interview met de volgende vraag:
Op donderdag 15 januari 2004 13:18 schreef =HellFire= het volgende:
Zouden ze elke keer zenuwachtig zijn dan?
"What's your ritual before going on stage?"
Noodles: "Run to the bathroom real quick".
En volgens mij heeft hij ook een keer gezegd dat zenuwen goed zijn, als je deze niet had, dat de spanning eraf zou zijn.
quote:nou dat betwijfel is hoor...op zo'n concert hoor je niet elk foutje...
Op donderdag 15 januari 2004 17:06 schreef Nitro_YE het volgende:
ja als die er niet meer zouden zijn, die spanningen dan zou de lol wel weg zijn. Dat kan ik wel begrijpen maar ja als je elke avond voor duizenden fans moet spelen, waarbij elk foutje kan worden opmerkt, geeft dat vast wel een bepaalde spanning
trouwens wembley concert dat op de tv is uitgezonden na co1, daar maakte dex fout met de text bij een van de nummer...iemand opgevallen waar dan is
quote:Bij LAPD een fout? Goh....dat is me nog niet opgevallen!
Op vrijdag 16 januari 2004 13:06 schreef Nitro_YE het volgende:
nou ja we zullen niet alles horen nee.
Ik ken dat concert niet echt goed, maar is dat toevallig dat concert waarin hij in de bridge van Want You Bad een fout maakt? Zo niet, welke was dat dan?
Trouwens die fout van Want You Bad maakt hij tijdens het concert Summersonic in 2002.
De Wembly fout ken ik niet, want dat concert heb ik nog maar 1x gezien.
over fouten gesproken: bij een concert bij Live Much Music, maakt Dexter ook een fout met de lyrics in het nummer Dammit I Changed Again. Nou ja eigenlijk vergeet hij gewoon de tekst.
En is het jullie ook wel eens opgevallen dat Dexter bij de Huck It DVD ook een fout maakt bij het nummer LAPD, je moet wel erg goed luisteren hoor
quote:Ik dacht dat dat bij het nummer hoorde.
Op vrijdag 16 januari 2004 15:23 schreef Jassie het volgende:[..]
Bij LAPD een fout? Goh....dat is me nog niet opgevallen!
"I can't remember the words anymore." Met een vette smile.
Clipcode: 182. ![]()
Zal dat toeval zijn of zullen ze dat extra gedaan hebben?
Dan begint hij het 3de couplet met de zin van het eerste geloof ik ![]()
Het zegt dan: "Maybe life is like a ride on a freeway"
terwijl het moet zijn: "When I ran I didn't feel like a runaway"
[Dit bericht is gewijzigd door Komakie op 16-01-2004 21:06]
Nogal scheef, voor de rest wel leuk.
quote:psies! U got it!
Op vrijdag 16 januari 2004 21:05 schreef Komakie het volgende:
Fout zit in Staring at the Sun bij het Wembley concert.Dan begint hij het 3de couplet met de zin van het eerste geloof ik
Het zegt dan: "Maybe life is like a ride on a freeway"
terwijl het moet zijn: "When I ran I didn't feel like a runaway"
maar LAPD dat ie de tekst vergat was wel errug fout...maar wel grappig om te horen..
Bij Staring at the Sun zie je em echt zo kijken van "ohw kut.... noujah"
quote:Haha, das wel grappig ja.
Op vrijdag 16 januari 2004 19:54 schreef Ixnay het volgende:
Hit That kun je nu ook eindelijk aanvragen bij The Box.Clipcode: 182.
Zal dat toeval zijn of zullen ze dat extra gedaan hebben?
.
VUILE JATTERS
quote:Errrr, das van Gary Jules - Mad World, en das weer een cover van Tears for Fears, een 80's band. Hoort bij de Donnie Darko soundtrack en heeft vrij weinig met jatwerk te maken.
Op zaterdag 17 januari 2004 14:45 schreef emingee het volgende:
Kent iemand dat nummer 'mad world' (weet niet van wie het is)? Ik zag het net op tv en de melodie klinkt echt net als gone away...VUILE JATTERS
En ik denk dat als je de film hebt gezien, je het nummer (nog) veel meer kunt waarderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |