quote:3 x 2 (soms 3) dus minimaal 6 bands kerel.
Op woensdag 7 januari 2004 14:07 schreef Ixnay het volgende:[..]
Ik denk dat je er spijt van gaat krijgen, want het voorprogramma zal ook niet slecht zijn.
Jij zegt voor 29 euro heb je 3 goeie bands, ja wij krijgen nu 2 grote bands, waarvan 1 de stichter van de moderene punkrock is, die is wel wat extra's waard.
En we'll see of ik er spijt van ga krijgen...
quote:Verder niks.
Op woensdag 7 januari 2004 17:42 schreef NRK het volgende:
en verder?
Wat moet er verder zijn?
quote:J U I S T.
Op woensdag 7 januari 2004 19:57 schreef LG_Konjo het volgende:
waarom doen jullie zo moeilijk over het feit dat hij niet gaatHet was idd te duur, maar ik ga toch. Voor mij geld gewoon dat ik ze 1 keer gezien moet hebben. Dan maakt het me trouwens ook geen fuck uit wat ze spelen, als ze de zaal maar geweldig plat spelen en we aan het eind af kunnen druipen met een super voldaan gevoel.
quote:couldn't agree with you more
Op donderdag 8 januari 2004 19:03 schreef Gijserman het volgende:
Ik heb ze al 2 keer gezien en ik vind het die 30 euro zeker wel waard!
Hmm gematigd negatieve review vind ik toch wel... maargoed het valt me mee, en ik deel zijn mening wel dat head around you en lightning rod de betere nummers zijn, maar er staan wel meer goede nummers op vind ik.
quote:Dat zegt al genoeg over hoe je gevoel voor muziek is...
Waar ik tot aan het album Smash vooral into Vengaboys en Party Animals was (), ging bij mij het roer definitief om na het zien van de vadsige videoclip van Self Esteem.
quote:En dat zijn ook de enige 4 nummers die ze er telkens van spelen. Van Americana spelen ze er ook meestal 4 of soms zelfs 5.
Zelf schijnen de vier bandleden ook te beseffen dat het vroeger allemaal beter was, want hun energieke concerten drijven nog altijd op de kracht van nummers als Come Out And Play, Bad Habit, Gotta Get Away en natuurlijk het eerdergenoemde Self Esteem: stuk voor stuk nummers van het album Smash.
ps. Vergelijk niet alles met Smash. Het is natuurlijk ook een über-album, maar het feit dat jij de rest niks vindt, wil niet zeggen dat het dan meteen ook slecht is.
Verder is het een zeer subjectieve review, niet alleen dit stuk.
Ik denk ook dat deze review is gemaakt n.a.v de succesvolle topics.
quote:The Worst Hangover is anders maar het is cool, de stem van Dexter maakt het een Offspring-nummer. Het is niet mijn muziekstijl, maar toch vind ik em vet.
Het opvallendste nummer op deze CD is wat mij betreft The Worst Hangover Ever, een ska-achtig nummer, compleet met trompetten. Een aardige poging, maar helaas is de zang van Dexter Holland niet van die kwaliteit dat hij een dergelijk nummer aankan.
quote:Ja, als je als band miljoenen cd's hebt verkocht en bij een major label zit, hoor je ook wel eens een hitsingle te maken.
Zoals ik al eerder vermeldde, ben ik minder te spreken over de eerste single van dit album Hit That (ondanks een aardig clipje): een nummer in de style van Why Don't You Get A Job en Pretty Fly (For A White Guy).
Zelf vind ik Long Way Home en Never Gonna Find Me de 2 beste nummers, maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak.
quote:haha idd.
Op zaterdag 10 januari 2004 21:31 schreef Ixnay het volgende:
Dat zegt al genoeg over hoe je gevoel voor muziek is...
Daar komt Splinter wel veel positiever uit (uiteraard
)
Hoewel ik wel heb geprobeerd om een beetje realistisch te blijven.
btw Ixnay, ik vind het niet eerlijk om over iemand z'n muzieksmaak te oordelen als hij eerst naar de Vengaboys luistert en dan Offspring ziet en dat helemaal geweldig vindt.
Ik denk eerder dat ie dan gewoon het licht heeft gezien ![]()
Ikzelf ben in die zelfde situatie geweest. Eerst luisterde ik ook veel meer algemene muziek omdat ik daarmee in aanraking kwam. Maar een jaar of 8 geleden hoorde ik eens Offspring en toen vond ik dat helemaal geweldig. Zo ben ik in het punkwereldje terecht gekomen...
Splinter rules.
quote:Jawel.... ze waren toen nog underground.
Op zaterdag 10 januari 2004 23:15 schreef Tokus het volgende:[..]
haha idd.
komt ook nog bij dat de Vengaboys toen nog niet eens bestonden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |