abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 januari 2004 @ 16:41:23 #51
71402 Sjonnie_Santos
I have become synthetic
pi_16041346
dan blijven we paar maandjes langer
YEAH, I'm on a mission, mission, mission, mission, mission from God...
pi_16042906
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 14:07 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Ik denk dat je er spijt van gaat krijgen, want het voorprogramma zal ook niet slecht zijn.

Jij zegt voor 29 euro heb je 3 goeie bands, ja wij krijgen nu 2 grote bands, waarvan 1 de stichter van de moderene punkrock is, die is wel wat extra's waard.

3 x 2 (soms 3) dus minimaal 6 bands kerel.

En we'll see of ik er spijt van ga krijgen...

pi_16043277
en verder?
pi_16044896
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 17:42 schreef NRK het volgende:
en verder?
Verder niks.

Wat moet er verder zijn?

pi_16047124
waarom doen jullie zo moeilijk over het feit dat hij niet gaat Het was idd te duur, maar ik ga toch. Voor mij geld gewoon dat ik ze 1 keer gezien moet hebben. Dan maakt het me trouwens ook geen fuck uit wat ze spelen, als ze de zaal maar geweldig plat spelen en we aan het eind af kunnen druipen met een super voldaan gevoel.
pi_16050694
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 19:57 schreef LG_Konjo het volgende:
waarom doen jullie zo moeilijk over het feit dat hij niet gaat Het was idd te duur, maar ik ga toch. Voor mij geld gewoon dat ik ze 1 keer gezien moet hebben. Dan maakt het me trouwens ook geen fuck uit wat ze spelen, als ze de zaal maar geweldig plat spelen en we aan het eind af kunnen druipen met een super voldaan gevoel.
J U I S T.
pi_16077676
Ik heb ze al 2 keer gezien en ik vind het die 30 euro zeker wel waard!
pi_16108282
Hit that staat op de 30e plaats bij de tipparade in de hitkrant
pi_16109007
het werd tijd dat hij eens ergens in ging staan
That's The Way Things Go
  vrijdag 9 januari 2004 @ 19:51:21 #60
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_16110524
En als ie nu flink veel gedraaid wordt op de radio, komt ie wel in de top 10.
  vrijdag 9 januari 2004 @ 21:04:48 #61
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_16112629
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 19:03 schreef Gijserman het volgende:
Ik heb ze al 2 keer gezien en ik vind het die 30 euro zeker wel waard!
couldn't agree with you more
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_16127627
Dit wordt me 2e keer
Pinkpop 2001 waren ze ook wel briljant
pi_16130330
http://frontpage.fok.nl/review.fok?doc=1447

Hmm gematigd negatieve review vind ik toch wel... maargoed het valt me mee, en ik deel zijn mening wel dat head around you en lightning rod de betere nummers zijn, maar er staan wel meer goede nummers op vind ik.

zaterdag 10 januari 2004 @ 17:06:26 #64
46548 againstthegrain
Fill in the blanks
pi_16131073
Slechte recensie zeg...
Dat kan de Oor nog beter
pi_16133385
vrij slechte review idd, want zo commercieel poperig is Splinter echt niet. Er zit juist een veel snellere en hardere geluid in dan punk-pop dingen of iets commercieels. Ook wordt er net gedaan of Offspring maar een bevlieging was met Smash en voor de rest weinig voorstelt, uiteraad slaat dit ook nergens op. De reacties op de review zijn ook erg waardeloos voor het grootste deel een of andere crN en NRK zijn dan nog wel positief, maar voor het grootste deel zijn het mensen die het ook maar erg slecht vinden.
Verder heeft hij opzich wel gelijk met de singles, maar ja The Offspring 1ste single is gewoon commercieel, de 2e is dan Head Around You maar dat zal die reviewer nog wel niet weten, de 3e zal denk ik eerder een harder nummer worden en geen ska of detail nummer, misschien Lightning Rod dus
That's The Way Things Go
  zaterdag 10 januari 2004 @ 18:37:21 #66
43172 crN
The Excessum
pi_16133406
Een of andere?
pi_16133576
Wheheheh hij kent niet eens de mede-posters van deze Offspring threads.
pi_16134791
wie
That's The Way Things Go
pi_16134885
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 18:37 schreef crN het volgende:
Een of andere?
crN en NRK.
  zaterdag 10 januari 2004 @ 21:31:53 #70
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_16137756
Sorry, maar dit is toch echt een waardeloze recensie.
quote:
Waar ik tot aan het album Smash vooral into Vengaboys en Party Animals was (), ging bij mij het roer definitief om na het zien van de vadsige videoclip van Self Esteem.
Dat zegt al genoeg over hoe je gevoel voor muziek is...
quote:
Zelf schijnen de vier bandleden ook te beseffen dat het vroeger allemaal beter was, want hun energieke concerten drijven nog altijd op de kracht van nummers als Come Out And Play, Bad Habit, Gotta Get Away en natuurlijk het eerdergenoemde Self Esteem: stuk voor stuk nummers van het album Smash.
En dat zijn ook de enige 4 nummers die ze er telkens van spelen. Van Americana spelen ze er ook meestal 4 of soms zelfs 5.
Dat zijn ook hun succesvolste albums geweest, en ook de reden waarom ze daar de meeste nummers van spelen.

ps. Vergelijk niet alles met Smash. Het is natuurlijk ook een über-album, maar het feit dat jij de rest niks vindt, wil niet zeggen dat het dan meteen ook slecht is.
Verder is het een zeer subjectieve review, niet alleen dit stuk.

Ik denk ook dat deze review is gemaakt n.a.v de succesvolle topics.

quote:
Het opvallendste nummer op deze CD is wat mij betreft The Worst Hangover Ever, een ska-achtig nummer, compleet met trompetten. Een aardige poging, maar helaas is de zang van Dexter Holland niet van die kwaliteit dat hij een dergelijk nummer aankan.
The Worst Hangover is anders maar het is cool, de stem van Dexter maakt het een Offspring-nummer. Het is niet mijn muziekstijl, maar toch vind ik em vet.
De enige reden waarom ik The Offspring net iets beter vindt als Pennywise, is omdat er veel meer afwisseling in de nummers zitten.
quote:
Zoals ik al eerder vermeldde, ben ik minder te spreken over de eerste single van dit album Hit That (ondanks een aardig clipje): een nummer in de style van Why Don't You Get A Job en Pretty Fly (For A White Guy).
Ja, als je als band miljoenen cd's hebt verkocht en bij een major label zit, hoor je ook wel eens een hitsingle te maken.
De vergelijking met Pretty Fly vind ik terecht, met Why Don't You Get A Job niet, je had beter Original Prankster kunnen noemen.
Head Around You en Lightning Rod zouden geen succesvolle singles geworden zijn, ze zijn nou eenmaal minder geschikt voor de radio.
Ik vind Hit That zelf persoonlijk best wel goed voor een single, en het is jammer dat ie zo weinig op radio en tv voorbijkomt. Als ie wat bekender werd bij het volk zou hij best een grote kans maken om in de top 10 te komen. Ik vind de 2 door jou genoemde nummers ook beter als Hit That, maar het zouden geen goeie singles zijn.

Zelf vind ik Long Way Home en Never Gonna Find Me de 2 beste nummers, maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak.

FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 10 januari 2004 @ 23:15:19 #71
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_16140833
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 21:31 schreef Ixnay het volgende:
Dat zegt al genoeg over hoe je gevoel voor muziek is...
haha idd.
komt ook nog bij dat de Vengaboys toen nog niet eens bestonden...
Nothing lasts forever but the certainty of change
  zaterdag 10 januari 2004 @ 23:37:58 #72
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_16141530
Ik heb ff een reactie op de review gegeven op de frontpage

Daar komt Splinter wel veel positiever uit (uiteraard )

Hoewel ik wel heb geprobeerd om een beetje realistisch te blijven.

btw Ixnay, ik vind het niet eerlijk om over iemand z'n muzieksmaak te oordelen als hij eerst naar de Vengaboys luistert en dan Offspring ziet en dat helemaal geweldig vindt.
Ik denk eerder dat ie dan gewoon het licht heeft gezien

Ikzelf ben in die zelfde situatie geweest. Eerst luisterde ik ook veel meer algemene muziek omdat ik daarmee in aanraking kwam. Maar een jaar of 8 geleden hoorde ik eens Offspring en toen vond ik dat helemaal geweldig. Zo ben ik in het punkwereldje terecht gekomen...

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_16144030
Ik vind ook dat Splinter slecht is gereviewed, hij is in mijn ogen 10 keer beter dan Conspiracy.. alleen al door de kwaliteit, veel ruwer dan Co1, die meer nu-metal is geproduced, veeels te schoon.

Splinter rules.

pi_16147521
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 23:15 schreef Tokus het volgende:

[..]

haha idd.
komt ook nog bij dat de Vengaboys toen nog niet eens bestonden...

Jawel.... ze waren toen nog underground.
pi_16147545
Ik spring misschien een beetje laat in de discussies, maar ik heb Splinter dus ook, en die is helemaal geweldig.

Of ik naar het concert ga weet ik nog niet, ff kijke hoe het uitkomt [kwa financien en tijd en vervoer].

You laugh at me because I'm different. I laugh at you because you're all the same.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')