Tis toch niet meer normaal hoeveel fokkers er zijn en hoe weinig er werkelijk aan kunst beleefd wordt. Op wat literatuur pikjes na dan. Maar ja, thuis achter de kachel van 'kunst' genieten is zo easy.
De zomer is meestal niet de productiefste tijd (het seizoen voor het theater loopt bijvoorbeeld af) maar er is echt meer hoor. De musea blijven open, en er zijn kunstfestivals enzo.
Vertel eens wat doe je allemaal aan kunst met mooi weer?
Laat ik zelf maar eens beginnen: ben bij de Parade in R'dam geweest die nog in Utrecht, den Haag en Amsterdam komt.
En heb gister wat beeldjes in het Sonsbeek park (Arnhem) bekeken. Twas veeeeels te veel dus moet nog terug voor de andere locaties.
Kreeg direct zin om er iets mee te doen: een korte impressie
Dussss, thuis blijven /strand
/carriere maken
of gewoon gaan voor die KUNST
????
quote:De parade was erg leuk moet je echt doen!!!!
Op woensdag 27 juni 2001 12:26 schreef spaceben het volgende:
jaja, over enkele weken doet 'de parade' utrecht weer aan en gaan we ons weer te goed doen aan theater en kannen sangria... dan is het wachten op lowlands!
quote:Kheb er een foto van gemaakt
Op woensdag 27 juni 2001 12:25 schreef Aneurism het volgende:
pardon, maar wat heb je met dit paard gedaan?
quote:dat terwijl het aan een boom hangt?
Op woensdag 27 juni 2001 12:47 schreef Kimmie het volgende:[..]
Kheb er een foto van gemaakt
quote:Hey daar ga ik dus ook elke keer naar toe. Khad er zelf nog niet aangedacht om 'savonds te gaan. Ga meestal op zondag, het is dan wel druk want er is dan ook zo'n antiek marktje naast.
Op woensdag 27 juni 2001 19:55 schreef RaisinGirl het volgende:
De beeldententoonstelling op het Lange Voorhout in Den Haag is ook erg leuk voor in de zomer. 's Avonds heel mooi belicht. Het is een erg mooie locatie en de beelden zijn meestal ook erg fijn. Dit jaar staan er beelden rond het thema dieren (sorry, ik heb nog geen plaatjes).
Wanneer begint het eigenlijk?
Was je er vorig jaar? Kheb nl nog een vraag over de naam van een beeld van vorig jaar, ben dat al een jaar kwijt.
Kunst is wel 'leuk', aesthetisch gezien of whatever, maar qua inhoud haalt het
het niet bij bijv. literatuur natuurlijk
Trouwens, als ik flink aan het schijten ben denk ik ook wel eens van 'he, wat een kunstwerkje' daar hoef ik geen musea voor langs...
quote:We? Dat klinkt eng. Van plan ook.
Op woensdag 27 juni 2001 20:08 schreef Meneer_Aart het volgende:
We waren van plan binnenkort naar het Kroller Muller te gaan
Kroller Moller is wel OK. Wat is er voor byzonders?
quote:Zondag is idd ook erg leuk met die antiekmarkt, met name het boekengedeelte
Op woensdag 27 juni 2001 19:59 schreef Kimmie het volgende:[..]
Hey daar ga ik dus ook elke keer naar toe. Khad er zelf nog niet aangedacht om 'savonds te gaan. Ga meestal op zondag, het is dan wel druk want er is dan ook zo'n antiek marktje naast.
Wanneer begint het eigenlijk?
Was je er vorig jaar? Kheb nl nog een vraag over de naam van een beeld van vorig jaar, ben dat al een jaar kwijt.
Dat was het dus, niet zozeer over het beeld zelf maar gewoon dat woord, ik kom er regelmatig op terug in mijn hoofd en kom er gewoon niet meer op. Terwijl ik me heel goed herinner dat ik naar een vrouw stond te luisteren die iemand uitleg gaf over dat beeld.
Trouwens ik wil dit jaar eens gebruik maken van een privee rondleiding, weet jij hoe dat werkt?
quote:Ow, dan verander ik de zin ff
Op woensdag 27 juni 2001 20:14 schreef Kimmie het volgende:[..]
We? Dat klinkt eng. Van plan ook.
Kroller Moller is wel OK. Wat is er voor byzonders?
Ik had thuis voorgesteld om daar heen te gaan in de vakantie, gewoon omdat 'we' (dus thuis) daar nog niet geweest waren. Wat er op dit moment voor bijzonders is wee'k eigenlijk niet.
Of klinkt voorstellen ook eng?
Verder kom ik af en toe in het Groninger Museum. Vind ik wel okee. Eigenlijk ben ik niet zo'n fan van musea. Nare herinneringen aan schoolbezoeken aan Rome en Parijs, waar bleekneuzige kunstfreaks verblind door verf en marmer ons van schilderij naar beeldhouwwerk sleepten, maar vergaten dat de wereld ZELF ook erg mooi kan zijn. Loop eens een marktplein over, denk ik dan, kijk eens naar de mensen om je heen.
Maar goed, kunst kan inderdaad mooi, schokkend, ontroerend zijn.
quote:Waarom niet?
Op maandag 09 juli 2001 15:58 schreef Ringo het volgende:
Het Noorderzonfestival in Groningen (theater&muziek) is ook een aanrader. Half augustus, in het Noorderplantsoen. Ringo is er ook te zien, maar hij zegt niet waar.
quote:Tssss
Verder kom ik af en toe in het Groninger Museum. Vind ik wel okee. Eigenlijk ben ik niet zo'n fan van musea. Nare herinneringen aan schoolbezoeken aan Rome en Parijs, waar bleekneuzige kunstfreaks verblind door verf en marmer ons van schilderij naar beeldhouwwerk sleepten, maar vergaten dat de wereld ZELF ook erg mooi kan zijn. Loop eens een marktplein over, denk ik dan, kijk eens naar de mensen om je heen.Maar goed, kunst kan inderdaad mooi, schokkend, ontroerend zijn.
* Kimmie kent helemaal geen bleekneuzige kunstfreaks en is er zelf ook geen
Maar wat je zegt over gewoon kijken buiten naar mensen om je heen klopt, kvind het alleen wat anders en het is voor mij en en.
quote:doet me denken aan "American Beauty"
Op maandag 09 juli 2001 15:58 schreef Ringo het volgende:
Loop eens een marktplein over, denk ik dan, kijk eens naar de mensen om je heen.
quote:Dat geloof ik graag, hoor.
Op maandag 09 juli 2001 17:30 schreef Kimmie het volgende:
Tssss
* Kimmie kent helemaal geen bleekneuzige kunstfreaks en is er zelf ook geen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |