quote:Natuurlijk,
Op zaterdag 3 januari 2004 16:30 schreef Isabeau het volgende:
Dus jij komt ook,Barb
?
quote:Goh, wat aardig van je!
Enne, je mag Jerruh dan wel meenemen
*grijns*
Barb is gewoon
quote:Eerst 200 euro.
Op zaterdag 3 januari 2004 15:36 schreef BlaatschaaP het volgende:
Of ik dwing PR me mee te nemen. Lekker makkelijk.
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 15:35 schreef Isabeau het volgende:[..]
Doe jij wel vaker dingen voor 200 euro?
En wat mij betreft wordt het gewoon Blijdorp! Eén van de mooiste dierentuinen in Nederland en als iemand geen zin heeft in een duffe dierentuin dan kan die altijd nog bij het eten/kroeg gedeelte aansluiten.
Voor jou doe ik (vanaf nu, dan maar ) alles gratis.
.
quote:jij komt ook
Op zaterdag 3 januari 2004 16:44 schreef Seborik het volgende:
Die vissen in Blijdorp zijn gaaf.
quote:De leeuwen zijn ook gaaf
Op zaterdag 3 januari 2004 16:44 schreef Seborik het volgende:
Die vissen in Blijdorp zijn gaaf.
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 16:59 schreef Isabeau het volgende:
als je ze pest
quote:Dat was yvonne!! Echt waar!! Ik was onschuldig!!
Op zaterdag 3 januari 2004 17:00 schreef Barb het volgende:
.
Leuk idee! Een dierentuin !
De wilde katten zijn geweldig fotogeniek daar (en als je even niet oppast halen ze uit naar de lens ).
Ik moet nog even kijken of ik kan want toevallig heb ik op die dag wat anders in R'dam. Als het lukt, kan Riann zeker meerijden vanaf Utrecht...
quote:Ik voel me vereerd
Op zaterdag 3 januari 2004 15:02 schreef Isabeau het volgende:Fannetje
Even kijken of ik kan, voorlopig een dus maar
quote:Tuurlijk
Op zaterdag 3 januari 2004 17:30 schreef David Letterman het volgende:
Mag ik mijn vriendin ook meenemen???
quote:sorry, ben niet zo slim...
Op zaterdag 3 januari 2004 17:33 schreef Isabeau het volgende:[..]
Tuurlijk
Dat heet een introducee
edit: sta al in de lijst, vraag is dus overbodig...
quote:Dat moet ik nog wel even bekijken als er iemand van dichterbij is dan rij ik daar liever mee mee. Want als ik afhankelijk ben van het openbaar vervoer moet ik ook op de tijden letten.... maar lief dat je het aangeboden hebt en ik zal het in mijn achterhoofd houden voor een noodoplossing
Op zaterdag 3 januari 2004 17:17 schreef Pandorah het volgende:
Woei! Ik behoor tot de incrowd tegenwoordig.
Leuk idee! Een dierentuin
!
De wilde katten zijn geweldig fotogeniek daar (en als je even niet oppast halen ze uit naar de lens).
Ik moet nog even kijken of ik kan want toevallig heb ik op die dag wat anders in R'dam. Als het lukt, kan Riann zeker meerijden vanaf Utrecht...
quote:Het is wel onder voorbehoud deze noodoplossing. Was even vergeten dat vriendjelief die periode co-schappen loopt in A'foort en het kan zijn dat hij dan die dag de auto nodig heeft
Op zaterdag 3 januari 2004 17:45 schreef Riann het volgende:
Dat moet ik nog wel even bekijken als er iemand van dichterbij is dan rij ik daar liever mee mee. Want als ik afhankelijk ben van het openbaar vervoer moet ik ook op de tijden letten.... maar lief dat je het aangeboden hebt en ik zal het in mijn achterhoofd houden voor een noodoplossing
Zijn Swets en ET gelijk gewaarschuwd... Pas op voor loslopende gyn coschappers in A'foort .
quote:Okay hoor.
Op zaterdag 3 januari 2004 17:57 schreef Pandorah het volgende:[..]
Het is wel onder voorbehoud deze noodoplossing. Was even vergeten dat vriendjelief die periode co-schappen loopt in A'foort en het kan zijn dat hij dan die dag de auto nodig heeft
.
Zijn Swets en ET gelijk gewaarschuwd... Pas op voor loslopende gyn coschappers in A'foort
.
IEMAND OMGEVING HELMOND
Misschien kom ik wel, maar zeker niet naar de pub. Mijn vorige meet daar duurde nog geen kwartier en dat was weer genoeg voor twee jaar. Maar de dierentuin en de Chinees klinken wel leuk.
Dierentuin - erg leuke dag gehad met Vonne en Gurgeh en later nog een keer met Atrimar vlak na de oktober storm in 2002 omdat we niet met de trein weg konden (kwamen bijna niemand tegen!!)
Chinese Muur - oa gegeten met de FokCrew en dat was supergezelligknuskrap
Pub - Eerste kus met Atrimar
quote:Als je dat vindt of als je twijfelt: nee.
Op zaterdag 3 januari 2004 22:47 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Ik ben vast niet incrowd
* Isabeau zwaait Pizza_Shooter uit.
quote:Gewoon zelf antwoord geven op je vraag. Sommige mensen snappen het ook niet
Op zaterdag 3 januari 2004 23:07 schreef Graveland het volgende:
Ik dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |