Werken Gatling tanks en cannons niet goed dan? Tegen de AF-general werken Tank Hunters minder goed, omdat de Raptors zijn uitgerust met lasers die raketten uit de lucht plukken. Tegen lood werken die lasers minder goedquote:Op zondag 19 juni 2005 23:08 schreef versteegrob het volgende:
Nou ik vind het nog echt moeilijk zeg. De challenge op medium kan ik echt nog niet winnen. Net tegen airforce gevochten maar volgens mij moet je echt duizenden mannetjes hebben om een paar vliegtuigen tegen te houden. Ze komen steeds door bij mij.
Als je tegen de Airforce general speelt is goede luchtafweer belangrijk.quote:Op zondag 19 juni 2005 23:08 schreef versteegrob het volgende:
Nou ik vind het nog echt moeilijk zeg. De challenge op medium kan ik echt nog niet winnen. Net tegen airforce gevochten maar volgens mij moet je echt duizenden mannetjes hebben om een paar vliegtuigen tegen te houden. Ze komen steeds door bij mij.
hoebedoel je dat??? er zijn wel verscheidene mods o.a CnC Holland (alles naar nederlandse leger omgetoverd...)quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:38 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Bestaan hier nog leuke add-ons van?
Als je hamachi hebt wil ik wel 1vs1 doen (1.7)quote:Op donderdag 3 november 2005 16:22 schreef DeFiAnCe_NL het volgende:
ik wil wel ens online tegen iemand.
of met Generals zelf, en anders met zero hour, maakt me niks uit eigenlijk
welke mensen hier spelen er nog veel of regelmatig en willen met mij en of meerdere wat partijtjes spelen ? en of een toernooitje ofzow ?
over een vpn ofzow
ja net geinstallerdquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:25 schreef DeFiAnCe_NL het volgende:
enne dr_cortex, heb je het al weer eens geinstalleerd ?
Ik vraag me in feite af waarom jij met zo'n domme raectie moet schoppequote:
Dat is iets tussen Defiance en mijquote:Op vrijdag 2 december 2005 18:51 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik vraag me in feite af waarom jij met zo'n domme raectie moet schoppe![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |