Heb ik net even geprobeerd. Maar je moet eerst Generals hebben geïnstalleerd. Anders installeerd hij niet. Dus het is echt een add-on.quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:46 schreef mschol het volgende:
[..]
het schijnt een add-on te zijn maar ik betwijfel wat er zou gebeuren als je generals niet geinstallerd hebt staan...
quote:Op donderdag 29 juli 2004 16:17 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Heb ik net even geprobeerd. Maar je moet eerst Generals hebben geïnstalleerd. Anders installeerd hij niet. Dus het is echt een add-on.
Idd ja, nu zie ik het ookquote:Op donderdag 29 juli 2004 00:53 schreef Gamedemon het volgende:
[afbeelding]
maak voor mij ff 1 screenshot met die hoge kwaliteit van water details en post em...en stuur me dan de ook de beta ff op
[afbeelding]
en doe ook gelijk ff het detail van schaduw en de rook achter de vliegtuigen een screener
Als jij het zegt leef ik met je meequote:Op maandag 18 oktober 2004 14:21 schreef iev-o het volgende:
c&c generals is het mooiste spel wat er bestaat
kijk eff op het forum daar staan wat tips over hoe je het aan de praat moet krijgen..quote:Op maandag 18 oktober 2004 14:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
ik heb wel ergens die Holland patch gezien, ff zoeken...
http://www.cncholland.com/index.php?page=news
ik heb die zooi wel gedownloaded, maar er gebeurt niks
edit: het bestand is btw zo'n 200 mb groot
Staat allemaal in de readmequote:Op maandag 18 oktober 2004 23:43 schreef Crazykill het volgende:
Hey weet iemand toevallig welke poorten je moet openzetten voor ZH online ?
als jij ze dan eff noemt...quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 00:20 schreef Markster het volgende:
[..]
Staat allemaal in de readme
zullen we het maar houden op het feit dat het laat is...quote:The game will need to talk to external servers that use the following port numbers. These ports need to be open in your firewall in order to play on Generals Zero Hour Online:
TCP ports:
80, 6667, 28910, 29900, 29920
UDP ports:
4321, 27900
er zijn geruchten over een C&C3quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 12:14 schreef Mert het volgende:
Komt er eigenlijk nog een vervolg op de c&c reeks?
Dat was mijn gedachte ook al. En die geruchten heb ik ook gehoord maar niet meer...quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 14:49 schreef mschol het volgende:
[..]
er zijn geruchten over een C&C3
maar dat zijn geruchten..
en het lijkt me stug dat ze er mee ophouden het is 1 van de best lopende rts reeksen die verkrijgbaar zijn.
Jippiequote:Op dinsdag 19 oktober 2004 17:16 schreef Nietmachine het volgende:
http://www.generals.nl/news/309
Ok?
dat was idd een uitbreiding op tiberiansun en deze is uitgekomen in 2000, en deze was niet alleen voor amerika want ik heb die uitbreiding hier in de bartsmit gekocht...quote:Op woensdag 20 oktober 2004 09:21 schreef mechatronics het volgende:
tof dat er n nieuwe C&C 3 uitkomt, k las jaren geleden al over firestorm, maar dat moest dat gewoon de uitbreiding zijn op Tiberian Sun in de USA ??
nagoed, ik zal nog wel dagdromen,...
zometeen ff die mod downloaden, n paar gebouwen enzo zien er wel tof uit
quote:Op donderdag 4 november 2004 17:22 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Mensen ik heb mijn spel via de autopatch geupgrade naar 1.02.
Nu wil ik online spelen en een spel joinen. Foutcode. Cannoit join game different version. Geen idee hoe ik dit op moet lossen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |