Zijn er hier nog meer mensen die zo ranzig veel stijl hebben en een omkijk factor van 10/10 hebben?
Hoe gaan ze er mee om ? kunnen ze het wel aan ?
Dat zijn de vragen van de wat gewonere personen.
Ik moet dan ook heel eerlijk toegeven het is soms zwaar om een voorbeeld te zijn voor velen.
En ik kan van mezelf zeggen dat ik er goed mee om ga.
Even een voorbeeld ''sta ik laatst in een café met al bijzonder walgelijk veel stijl een biertje (grolsch stijlvol bier) te nuttigen.''
Komt er een hockey meid op me af.
Na een leuk gesprek wil ze zoenen maar ik wend men hoofd weg en zeg dat ik der eerst beter wil leren kennen (lees: kennen= meer laten happen)drink men bier op praat wat verder breng der naar huis en zoen haar daar 1 keer en vertrek.
Vervolgens word je dan dood gesmst.
Dit is een klein voorbeeldje van walgelijk veel stijl hebben.
Maar dit is niet alles ons mensen kleden ons erg goed afschuwelijk goed.
Rib collbertjes zijn geen uitzondering.
Je ziet me ook op feestjes verschijnen die ook ranzig goed te doen zijn en als ik op een pauper feest verschijn is het alleen om de gewone mens niet te weinig aandacht te geven.
Het feest is dan ook aanzienlijk leuker ..je merkt het.
Zijn er mensen die dit een beetje kunnen beamen ?..
Vriendelijke groet bl.
kusje hoi.
[Dit bericht is gewijzigd door Bendeleider op 03-01-2004 12:52]
quote:Je schrijfstijl is iig ronduit kut
Walgelijk veel stijl hebben
quote:Wie ?..
Op zaterdag 3 januari 2004 12:51 schreef Fliepke het volgende:
wat een kutkloon.
quote:jij
Op zaterdag 3 januari 2004 12:53 schreef Bendeleider het volgende:[..]
Wie ?..
quote:Over stijl valt, net als smaak, eindeloos te twisten.
Op zaterdag 3 januari 2004 12:49 schreef Bendeleider het volgende:
Poging tot provocatie
kloon maken alleen kutposts om reltopics te maken...
En ik ga ook nog serieus op gewone mensen in..
quote:Nu heb je jezelf helemaal verraden.
Op zaterdag 3 januari 2004 12:54 schreef Bendeleider het volgende:
Ben geen kloon.kloon maken alleen kutposts om reltopics te maken...
En ik ga ook nog serieus op gewone mensen in..
quote:En jullie daarna meteen door naar school om een cursus Nederlands te volgen, Aight?
Op zaterdag 3 januari 2004 12:54 schreef Fitnessboy het volgende:
hahahahha ja dat ken ik wel watn soms dat reiden we in mijn vektra zo langs van die neegers met van die hoftdoekjes net als jij en die gan we daan vet uitlachen want het is naturlijk vet debiel zo yoyoyoy men sjizzel enzo nou dan deug je toch neit
quote:Ehm...ja, ik ken ze en ja, ik negeer ze, want ja, als ik ze spreek en ze klinken net zo arrogant als ze ogen, dan stamp ik ze...omdat ze uit hetzelfde gat komen als ik, dezelfde MAVO doen (gedaan hebben by the way) als ik en zich toch beter voelen dan ik, omdat PA een goeie zaak runt....capice??
Op zaterdag 3 januari 2004 12:49 schreef Bendeleider het volgende:
Jullie kennen ze allemaal.
Mensen met walgelijk veel stijl zoals ik.Zijn er hier nog meer mensen die zo ranzig veel stijl hebben en een omkijk factor van 10/10 hebben?
Hoe gaan ze er mee om ? kunnen ze het wel aan ?
Dat zijn de vragen van de wat gewonere personen.Ik moet dan ook heel eerlijk toegeven het is soms zwaar om een voorbeeld te zijn voor velen.
En ik kan van mezelf zeggen dat ik er goed mee om ga.Even een voorbeeld ''sta ik laatst in een café met al bijzonder walgelijk veel stijl een biertje (grolsch stijlvol bier) te nuttigen.''
Komt er een hockey meid op me af.
Na een leuk gesprek wil ze zoenen maar ik wend men hoofd weg en zeg dat ik der eerst beter wil leren kennen (lees: kennen= meer laten happen)drink men bier op praat wat verder breng der naar huis en zoen haar daar 1 keer en vertrek.Vervolgens word je dan dood gesmst.
Dit is een klein voorbeeldje van walgelijk veel stijl hebben.
Maar dit is niet alles ons mensen kleden ons erg goed afschuwelijk goed.
Rib collbertjes zijn geen uitzondering.
Je ziet me ook op feestjes verschijnen die ook ranzig goed te doen zijn en als ik op een pauper feest verschijn is het alleen om de gewone mens niet te weinig aandacht te geven.
Het feest is dan ook aanzienlijk leuker ..je merkt het.Zijn er mensen die dit een beetje kunnen beamen ?..
Vriendelijke groet bl.
kusje hoi.
quote:Read men andere topique's ..
Op zaterdag 3 januari 2004 12:54 schreef Fitnessboy het volgende:
hahahahha ja dat ken ik wel watn soms dat reiden we in mijn vektra zo langs van die neegers met van die hoftdoekjes net als jij en die gan we daan vet uitlachen want het is naturlijk vet debiel zo yoyoyoy men sjizzel enzo nou dan deug je toch neit
ik ben een andere soort bendeleider.
De soort met walgelijk veel stijl..
De good guy
quote:Je bent voor Fc utrecht.
Op zaterdag 3 januari 2004 12:56 schreef dribbel79 het volgende:[..]
Ehm...ja, ik ken ze en ja, ik negeer ze, want ja, als ik ze spreek en ze klinken net zo arrogant als ze ogen, dan stamp ik ze...omdat ze uit hetzelfde gat komen als ik, dezelfde MAVO doen (gedaan hebben by the way) als ik en zich toch beter voelen dan ik, omdat PA een goeie zaak runt....capice??
serieus praat je tegen mij ?
quote:Heiden!
Op zaterdag 3 januari 2004 12:57 schreef Demon-X het volgende:
sinds wanneer is grolch stijvol bier
et is namelijk niet te zuipen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |