abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 januari 2004 @ 16:51:36 #176
22598 SurfDude
Wat denk je zelf?!
pi_15931229
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 14:26 schreef Bendeleider het volgende:
Ik krijg de saab als ik men rijbewijs haal.
Iemand met stijl, zònder rijbewijs?
pi_15931342
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 16:45 schreef DeX090 het volgende:

Tot mijn grote vreugde bevinden zich meerdere walgelijk stijlvolle mensen zoals ik hier op dit abominabele forum. Het verwarmt mijn hart te zien dat de wereld waarin wij ons bevinden toch niet volledig vervallen is tot stijlloosheid. Stijl is iets wat geconserveerd dient te blijven, iets waaraan ik maar al te graag meewerk! Om deze, en uiteraard vele andere redenen verhef ik mij graag boven de gewone Nederlander, en hul ik mij in walgelijk veel stijl.

chapo!..
Ik trouw later met het zusje van BrauN,omdat ik dan zijn Schlager word.
pi_15931367
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 16:51 schreef SurfDude het volgende:

[..]

Iemand met stijl, zònder rijbewijs?

Wettelijk niet mogelijk.

Iemand die zich aan de wet houd is walgelijk stijlvol.

zaterdag 3 januari 2004 @ 17:00:30 #179
78327 ElWiN-DuiKFR34K
Duiken boven alles !
pi_15931502
IK lach JOUW uit !
Neem jij een jointje? Ik ga liever duiken!
pi_15931602
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 17:00 schreef ElWiN-DuiKFR34K het volgende:
IK lach JOUW uit !
Gut gut gut..

Arbeider.
Ga jij nou maar mooi visjes kijken.

pi_15931657
Een saab, wat een lelijke kut auto, lekker veel klasse zeg..

Tfoe!

"We can't stop here.. This is Bat Country!"
  zaterdag 3 januari 2004 @ 17:08:24 #182
22598 SurfDude
Wat denk je zelf?!
pi_15931680
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 16:55 schreef Bendeleider het volgende:

[..]

Wettelijk niet mogelijk.

Iemand die zich aan de wet houd is walgelijk stijlvol.

Wou je zeggen dat je wanneer je in de wagens van paps en mams mag rijden, je je aan de maximumsnelheid gaat houden? En wou je zeggen dat je nu nog geen sterke drank drinkt?

Volgens mij verwar jij "walgelijk veel stijl hebben" met "slaapverwekkend zijn".

zaterdag 3 januari 2004 @ 17:08:32 #183
17420 DeX090
bastard on parade
pi_15931684
Het is mij duidelijk dat het gewone volk van de nederlandse grammatica geen kaas gegeten heeft. Een stijlvolle cursus van de kant van de stijlvolle mensen uit zou dit forum een grote dienst kunnen doen. Ik betwijfel echter of ik mij zo lang op lager niveau wens te begeven.

Ik prefereer het om mij onder walgelijk stijlvolle mensen te begeven, in het oosten des lands, onder het genot van een flesje Grolsch.

Beter één joint in de hand, dan tien Joint Strike Fighters in de lucht.
  zaterdag 3 januari 2004 @ 17:15:59 #184
78327 ElWiN-DuiKFR34K
Duiken boven alles !
pi_15931891
Als je in een saab rijd ben je echt een kneus
Neem jij een jointje? Ik ga liever duiken!
  zaterdag 3 januari 2004 @ 17:29:27 #185
52246 eXite
----------------
pi_15932245
Kinders, kinders. Waar is dit allemaal goed voor? Zien jullie dan zelf niet dat jullie oosterlingen het proletariaat van Nederland vertegenwoordigen? Zo in en in gefocust op het materiële, houd toch op!

Stijl, beste vrienden, is iets wat niet verworven kan worden middels afgeprijsde armani shirtjes, noch door een walm van Hugo Boss. Een belangrijk aspect van daadwerkelijke stijl is zelfkennis en deelse ingetogenheid, iets dat ver te zoeken is bij de wannabe's die zichzelf bestempelen als walgelijk veel stijl hebbend.

Een straatarme vent kan ook stijlvol zijn. Het is zo simpel om jezelf te hullen in de wannabe merkkleding en (taalkundig gezien belachelijke) quasi elitaire woorden achter elkaar te zetten, feit blijft, de wannabe's zijn kansloos.

Het is juist de arrogantie die de koude kak zo belachelijk maakt. Veel van deze kinders hebben geen rode cent te makken en hun ouders hebben middels een hypotheek op hun huis een cabriolet (meestal de gierigste vw golf in de showroom) weten te kopen.

Het is begrijpelijk dat mensen zoals de topicstarter een dergelijke quasi elitaire houding aannemen. Tenslotte zijn ze in hun vroege jeugd getraumatiseerd door mams die hen op en af bracht naar de basisschool in de vw golf cabrio, om vervolgens nog even een potje tennis of hockey te spelen op de lokale club. Helaas, schijn bedriegt, onder deze afgeprijsde armani shirtjes treft met namelijk de koude kak aan zoals eerder beschreven.

In de aanwezigheid van de ware elite valt de koude kak uiteraard in het niets, zo blijkt maar weer.

De ware elite weet waar ze staat en heeft geen belachelijk taalgebruik, noch afgeprijsd merkspul nodig om zijn persoonlijkheid onmisbaar te maken onder zijn vrienden, neen, de ware elite is totaal anders dan de TS en aanhangers.

No waaaaaaayyy!
- yes, way.
pi_15932441
hulde
  zaterdag 3 januari 2004 @ 17:41:56 #187
17420 DeX090
bastard on parade
pi_15932603
Hehe, het heeft even geduurd voordat er zo iemand opstond maar dan eindelijk, netjes gedaan. voor exite.

[EDIT]Je bent eigenlijk iemand die dit spelletje ook had moeten meespelen, gewoon om te zien hoe veel mensen je kan fokken, en hoeveel van die zinloze reacties je kan ontlokken. Ik vond het een geweldig spelletje om te spelen, ik heb praktisch onder m'n stoel gelegen van het lachen.[/EDIT]

Beter één joint in de hand, dan tien Joint Strike Fighters in de lucht.
pi_15932697
kijk daar wordt het ultieme stijlvol zijn op een volkome natuurlijke manier omschreven. Waarbij je tergelijkertijd ieder lid van de samenleving respecteerd en niet minachtend over 'arbeidertjes' doet die er in veel gevallen ook niets aan kunnen doen, nog voor gekozen hebben geen stijl te hebben. Het grondbeginsel van stijlvol zijn is dan ook niet kenbaar kunnen, noch kenbaar willen maken dat je stijl hebt

edit\ 8 pagina's is een mooi spelletje idd, maar het droop er van begin af aan wel een beetje van af hoor

pi_15933352
Toch blijft die topique stijlvol dankzij enkele rekels
pi_15933474
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
pi_15933490
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 17:29 schreef eXite het volgende:
Kinders, kinders. Waar is dit allemaal goed voor? Zien jullie dan zelf niet dat jullie oosterlingen het proletariaat van Nederland vertegenwoordigen? Zo in en in gefocust op het materiële, houd toch op!

Stijl, beste vrienden, is iets wat niet verworven kan worden middels afgeprijsde armani shirtjes, noch door een walm van Hugo Boss. Een belangrijk aspect van daadwerkelijke stijl is zelfkennis en deelse ingetogenheid, iets dat ver te zoeken is bij de wannabe's die zichzelf bestempelen als walgelijk veel stijl hebbend.

Een straatarme vent kan ook stijlvol zijn. Het is zo simpel om jezelf te hullen in de wannabe merkkleding en (taalkundig gezien belachelijke) quasi elitaire woorden achter elkaar te zetten, feit blijft, de wannabe's zijn kansloos.

Het is juist de arrogantie die de koude kak zo belachelijk maakt. Veel van deze kinders hebben geen rode cent te makken en hun ouders hebben middels een hypotheek op hun huis een cabriolet (meestal de gierigste vw golf in de showroom) weten te kopen.

Het is begrijpelijk dat mensen zoals de topicstarter een dergelijke quasi elitaire houding aannemen. Tenslotte zijn ze in hun vroege jeugd getraumatiseerd door mams die hen op en af bracht naar de basisschool in de vw golf cabrio, om vervolgens nog even een potje tennis of hockey te spelen op de lokale club. Helaas, schijn bedriegt, onder deze afgeprijsde armani shirtjes treft met namelijk de koude kak aan zoals eerder beschreven.

In de aanwezigheid van de ware elite valt de koude kak uiteraard in het niets, zo blijkt maar weer.

De ware elite weet waar ze staat en heeft geen belachelijk taalgebruik, noch afgeprijsd merkspul nodig om zijn persoonlijkheid onmisbaar te maken onder zijn vrienden, neen, de ware elite is totaal anders dan de TS en aanhangers.

Ik zit op geen enkele ''koude kak'' sport nog school.
Het feit dat je denkt dat we kakkers zijn doet mij wel een beetje lachen.

Mijn vader is de grootste ''kak'' boer die er maar rond loopt.
Men moeder is de enige die zich ''kak'' voor doet omdat ze voor haar werk representatief moet zijn.

Ik kleed me naar hartelust en zal dit altijd blijven doen.
En als mensen denken dat ik een gigantische bal ben so be it.

Ik ben gewoon walgelijk stijlvol.
Klasse en beschaafdheid schitteren bij mij als een diamant.
Ik gaf al meerdere malen aan dat ik niet kijk naar alles wat ik heb.
Maar hoe ik dingen oplos en aanpak.

Ben geen player maar een nette knaap.
Die gewoon walgelijk veel stijl heeft.

pi_15933546
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 17:08 schreef SurfDude het volgende:

[..]

Wou je zeggen dat je wanneer je in de wagens van paps en mams mag rijden, je je aan de maximumsnelheid gaat houden? En wou je zeggen dat je nu nog geen sterke drank drinkt?

Volgens mij verwar jij "walgelijk veel stijl hebben" met "slaapverwekkend zijn".

Ik fiets liever.
En idd ik drink af en toe sterke drank.
wie zegt dat ik dat niet onder supervisie doe ?.

Hard rijden zien ze later men dikke bak niet dus dat doe ik niet.

^^ stijlvol cruisen..

pi_15933563
Excite excite, waarde amice, verhullend in stijlvolle praatjes maak je precies dat duidelijk wat echter al meerder keren bekend is gemaakt. Het doet mij echter zeer veel spijt u te moeten onderbreken met het feit dat een straatarme persoon misschien stijlvol kan zijn in zijn eigen wereld, echter zal hij zich nooit kunnen wanen tussen de bekende elite waar wij ons in bevinden. Tevens is uw kleding smaak bedriegelijk laag, armani? Waarom heeft u het over proletarische euro kleding ? Ik vermoed dat u, ondanks uw stijlvolle post, zichzelf een elitair leven inbeeld, of tenminste een wanhopige poging tot. Al het begin is moeilijk, zolang u maar Grolsch tot u blijft nemen en u niet tot dergelijke pleb biertjes durft te verlagen als datgeen wat men soms tegenkomt op doorsnee burgerlijke feestjes, waar zelfs ik soms even een bezoekje breng om het feest enigzins op stijl te houden.
  zaterdag 3 januari 2004 @ 18:32:11 #194
14018 Adagio
Agree to disagree
pi_15934040
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 17:15 schreef ElWiN-DuiKFR34K het volgende:
Als je in een saab rijd ben je echt een kneus
Huilie...

Ga maar snel nu in je CRXje, je eten wordt koud...

"Avoid employing unlucky people - throw half of the pile of CVs in the bin without reading them." - "Al dat Rev tuig moet hard aangepakt worden, TUIG is het TUIG ZEG IK JE!!"
  zaterdag 3 januari 2004 @ 18:33:28 #195
22598 SurfDude
Wat denk je zelf?!
pi_15934085
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 18:14 schreef Bendeleider het volgende:
Hard rijden zien ze later men dikke bak niet dus dat doe ik niet.

^^ stijlvol cruisen..

Het plebs zal je dikke bak dan niet uitgebreid kunnen bewonderen, maar slechts kort in de binnenspiegel. Maar de echte mensen met walgelijk veel stijl kunnen op de linkerbaan elkaars bakken uitgebreid bewonderen.
  zaterdag 3 januari 2004 @ 18:35:41 #196
52246 eXite
----------------
pi_15934148
Allereerst jij bendeleider:
quote:
Het feit dat je denkt dat we kakkers zijn doet mij wel een beetje lachen.
Als je mijn post goed had gelezen dan had je opgemerkt dat ik je als alles behalve een kakker beschouw.
quote:
Ik ben gewoon walgelijk stijlvol.
Het is een inkopper, ik weet het, maar o zo toepasselijk.

Tot zover bendeleider.

-------------------------------------------------------------------------------

Dan Frank, kerel, was je zo hard bezig met zoeken in het woordenboek dat je wederom vergat of je nu wel/niet ging tutoieren? Het begint nu wel een beetje irritant te worden, dat basisschool Nederlands van jou.

Hoe dan ook, armani, de topicstarter kwam met dat merk op de proppen, zodoende.

Maar om je even een reeks citaten te becommenariseren, opdat je precies kunt zien waar ik het over heb en er geen verdere misverstanden ontstaan:

quote:
verhullend in stijlvolle praatjes maak je precies dat duidelijk wat echter al meerder keren bekend is gemaakt.
Waarom onthoud je het dan niet?
quote:
Het doet mij echter zeer veel spijt u te moeten onderbreken met het feit dat een straatarme persoon misschien stijlvol kan zijn in zijn eigen wereld, echter zal hij zich nooit kunnen wanen tussen de bekende elite waar wij ons in bevinden.
Het gebrekkige Nederlands doet wederom pijn aan mijn ogen, dat even terzijde. Stijl, zoals ik al eerder heb gezegd, is niet iets wat verworven kan worden middels materiële zaken. Uitgaande van deze bewering zou het voor een arme man geen probleem moeten zijn om stijlvol te zijn, of althans, zo over te komen. De elite waar jij het over hebt heeft totaal niets met stijl te maken.
quote:
Ik vermoed dat u, ondanks uw stijlvolle post, zichzelf een elitair leven inbeeld, of tenminste een wanhopige poging tot.
Zonder al te veel arrogantie in mijn schrijven te verwerken; je zou eens moeten weten.

Cogite pro te dicere.

No waaaaaaayyy!
- yes, way.
pi_15934179
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 18:33 schreef SurfDude het volgende:

[..]

Het plebs zal je dikke bak dan niet uitgebreid kunnen bewonderen, maar slechts kort in de binnenspiegel. Maar de echte mensen met walgelijk veel stijl kunnen op de linkerbaan elkaars bakken uitgebreid bewonderen.

Ik kan rechts ook 120 rijden.
pi_15934478
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 18:35 schreef eXite het volgende:
Allereerst jij bendeleider:
[..]

Als je mijn post goed had gelezen dan had je opgemerkt dat ik je als alles behalve een kakker beschouw.
[..]

Het is een inkopper, ik weet het, maar o zo toepasselijk.

Tot zover bendeleider.

-------------------------------------------------------------------------------

Dan Frank, kerel, was je zo hard bezig met zoeken in het woordenboek dat je wederom vergat of je nu wel/niet ging tutoieren? Het begint nu wel een beetje irritant te worden, dat basisschool Nederlands van jou.

Hoe dan ook, armani, de topicstarter kwam met dat merk op de proppen, zodoende.

Maar om je even een reeks citaten te becommenariseren, opdat je precies kunt zien waar ik het over heb en er geen verdere misverstanden ontstaan:
[..]

Waarom onthoud je het dan niet?
[..]

Het gebrekkige Nederlands doet wederom pijn aan mijn ogen, dat even terzijde. Stijl, zoals ik al eerder heb gezegd, is niet iets wat verworven kan worden middels materiële zaken. Uitgaande van deze bewering zou het voor een arme man geen probleem moeten zijn om stijlvol te zijn, of althans, zo over te komen. De elite waar jij het over hebt heeft totaal niets met stijl te maken.
[..]

Zonder al te veel arrogantie in mijn schrijven te verwerken; je zou eens moeten weten.

Cogite pro te dicere.

Hetgeen waar jij mee bezig bent is benijden.
Je kan het werkelijk waar niet uitstaan dat wij elite stijlvolle nozems je de meiden voor de neus wegkapen.

Ik weet hoe je je voelt..alleen toen ik het voelde was ik 8 en jij jah ..je huidige leeftijd.
Met je glad praterij alleen red je het niet.
Je zult wel degelijk goed gekleed moeten gaan.
Want ook kleding kent een stijl.
Als we dit even buiten beschouwing laten.
Je blijft hameren op ons gebrekkige nederlands.(niet dat er verder wat te verbeteren valt.)
Wij vinden dat het door ons gesprokken stijlvolle nederlands niet bevlekt moet worden in een reactie op jou.

Ook het feit dat wij op 2 uur reizen afstand wonen van onze hoofdstad lbetekend niet dat wij eeuwen achter lopen.
Misschien kunnen we zelfs spreken van een lichte voorsprong.
Rotterdam moordstad nummer 1.
Criminaliteit waar je over struikeld.

Wij hebben dat in beperkte mate en dat vind ik zeker iets wat bijzonder walgelijk stijlvol is.
Wij hebben riante bosgebieden grote villa's.

Liggend naast duitsland ,wat dichterbij overijsel ligt, zou je zelfs kunnen concluderen dat wij trends uit duitsland etc eerder binnenkrijgen dan het westen.
Wij hebben meerdere malen aangegeven dat wij onse stijl ook met daden waarmaken.
Voorbeelden.

gouden regels met dames om het helemaal naar hun zin te maken.
Hoffelijkheid
We zijn niet illegaal bezig met what so ever.

For fok sake ..we zijn gewoon zo walgelijk ranzig hard stijlvol !..
Het is bijna niet redelijk tegenover de wereld.
Daarom verlenen wij ook diensten.
Vooral om het vrouwelijk schoon een schouderklopje te geven,...

zaterdag 3 januari 2004 @ 18:58:17 #199
52246 eXite
----------------
pi_15934722
Correct taalgebruik, beste bendeleider, is de basis voor een zinvolle discussie.

Overigens is Rotterdam niet de hoofdstad van Nederland, dat is namelijk Amsterdam.

Ik heb al eerder aangegeven dat ik in het Gooi woon. Zo te horen ben je daar nog nooit geweest?

Geeft niet kerel, jullie bouwput zal vast mooi zijn, jammer alleen dat je niet inhoudelijk kunt reageren op mijn posts en alleen maar doorramt over het zogenaamde stijlvolle gedrag dat jij zozeer begeert.

No waaaaaaayyy!
- yes, way.
  zaterdag 3 januari 2004 @ 19:10:50 #200
52246 eXite
----------------
pi_15935097
Ahh rust
No waaaaaaayyy!
- yes, way.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: