quote:Heb nog wel meer geurtjes.
Op zaterdag 3 januari 2004 15:06 schreef Bendeleider het volgende:[..]
spoiler:
Wat is er mis met hockey meisjes ? ze zijn niet allemaal zo
Staat in hun top 10 .
quote:Ik vind het ook jammer dat je net het stukje stijl mist om met mij over straat te durven.
Op zaterdag 3 januari 2004 15:04 schreef eXite het volgende:
Jammer dit.Jammer.
Ik denk dat het woord jammer hier toch allesomvattend is.
[Dit bericht is gewijzigd door Bendeleider op 03-01-2004 15:11]
quote:Neej zoent ze lekker ?
Op zaterdag 3 januari 2004 15:09 schreef CEx het volgende:Ironie, ooit van gehoord?
neej serieus ik zal nummer 1 meteen gaan halen.
Alleen omdat jij het nodig vind.
Ben geen meeloper heb men eigen stijl.
Dat maakt me zo gruwelijk hip.
Kerel, begin me niet weer opnieuw over stijl, je bent echt kansloos.
FF klein beetje info:
Geurtjes moeten bij je passen, ze kunnen zelfs anders ruiken door je huidtype...
Die haal je nie uit een top 10 (vooral nie eentje die hun verkoopcijfers reflecteerd )
quote:Zie mn vorige reply
Op zaterdag 3 januari 2004 15:10 schreef Bendeleider het volgende:[..]
Neej zoent ze lekker ?
neej serieus ik zal nummer 1 meteen gaan halen.
Alleen omdat jij het nodig vind.Ben geen meeloper heb men eigen stijl.
Dat maakt me zo gruwelijk hip.
quote:Je hebt wel gelijk.
Op zaterdag 3 januari 2004 15:11 schreef CEx het volgende:
Tuurlijk staat dat in hun top 10 hahahaFF klein beetje info:
Geurtjes moeten bij je passen, ze kunnen zelfs anders ruiken door je huidtype...
Die haal je nie uit een top 10 (vooral nie eentje die hun verkoopcijfers reflecteerd
)
quote:Haha.
Op zaterdag 3 januari 2004 15:11 schreef eXite het volgende:
Komen we wéér terug op materiële zaken. Hoe kun je daar nu een nuttig gesprek over voeren met een bouwvakkerszoontje?
Kerel, begin me niet weer opnieuw over stijl, je bent echt kansloos.
quote:Dat wij het eens mochten worden over 1 onderwerp.
Op zaterdag 3 januari 2004 15:12 schreef CEx het volgende:[..]
Zie mn vorige reply
lees profile: "Omkijk factor 10/10..True hustler.."
ik geloof je gelijk, iedereen kijkt om van: wat is dat dan voor een wannabe met zn rare kop en zn domme loopje.
Je hebt waarschijnlijk ook geen Fok fotoboek, de vrouwen zouden dan verblind worden door je schoonheid
Jij bent echt zon tiepetje die denkt t helemaal te hebben. Terwijl iedereen t tegenovergestelde van je denkt.
You can talk the talk, but can you walk the walk???
idiit
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 15:21 schreef DIA het volgende:
hahahahah.....je bent volgens mij een caricatuur van jezelf geworden.lees profile: "Omkijk factor 10/10..True hustler.."
ik geloof je gelijk, iedereen kijkt om van: wat is dat dan voor een wannabe met zn rare kop en zn domme loopje.Je hebt waarschijnlijk ook geen Fok fotoboek, de vrouwen zouden dan verblind worden door je schoonheid
ben er mee bezig
Jij bent echt zon tiepetje die denkt t helemaal te hebben. Terwijl iedereen t tegenovergestelde van je denkt.
You can talk the talk, but can you walk the walk???
loop al sinds men geboorte bij wijze van spreken dan héidiit
quote:Ben geboren in amerika.
Op zaterdag 3 januari 2004 15:27 schreef CEx het volgende:
Dia probeer geen stijlfiguren te gebruiken of amerikaanse gezegdes, onze TS heeft daar geen kaas van gegeten kan daar niet goed mee overweg
Maar de meest stylvolle mensen komen idd uit Hengelo, en drinken grolsch
Vooral dat accent (Overijsel) prachtig
Als je daar komt reis je eeuwen terug in de tijd.
quote:Muwahahahah......dit slaat wel alles. Het land met de minst stylvolle mensen. Heb je netzo veel styl als Walker Bush?
Op zaterdag 3 januari 2004 15:28 schreef Bendeleider het volgende:[..]
Ben geboren in amerika.
Als je het goed wou doen kon je beter zeggen dat je uit parijs, Italie of Monaco kwam.
Maarja zo slim ben je niet.
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 15:32 schreef DIA het volgende:
Idd ik lees het.... "ik loop al sinds mn geboorte"Maar de meest stylvolle mensen komen idd uit Hengelo, en drinken grolsch
Vooral dat accent (Overijsel) prachtigAls je daar komt reis je eeuwen terug in de tijd.
Arbeider!..
quote:Mijn waarde amice, u laat uzelf toch zeker niet neerhalen door deze proleten die nog steeds denken dat stijl iets is wat aangeboren is terwijl ze op hun 25ste nog steeds meer maagd zijn dan onze heilige moeder maria. Stijl is iets, mijn beste vrienden, dat je ziet aan kleding, je houding en quasi elitaire opmerkingen die je verheffen boven ieder ander. Het geheel zorgt voor datgeen wat wij bezitten, stijl. Stijl uit zich tevens op vele manieren, de proleten staan eenzaam in een hoek, waar wij met vele vrouwen de vloer bezetten, genietend van onze engelendrank, juist ja, Grolsch! Het bier waarbij zelfs de gemiddelde doorsnee arbeider het gevoel van stijl mee kan krijgen, echter alleen in de waanbeelden uiteraard. Ik vind het in en in triest dat hockeymeisjes niet worden gewaardeerd. Weer een symptoom van stijlloze mensen. Men weet toch zeker wel dat ons soort veel te vinden zijn tussen in deze regionen, tevens tennismeisjes en de alom geliefde skimeisjes. Misschien dat ik ooit zal neerkijken en een goede daad zal plegen door een van jullie simpele personen degelijk aan te laten kleden en te laten zien wat stijl is en hoe men het zou kunnen verkrijgen. Dan weet ik zeker dat er veel spijtbetuigingen zullen komen over de gemaakte opmerkingen in dit walgelijk stijlvolle topic. Ik bied u allen een vriendelijk adieau!
Op zaterdag 3 januari 2004 15:06 schreef Bendeleider het volgende:[..]
spoiler:
Wat is er mis met hockey meisjes ? ze zijn niet allemaal zo
quote:Gelukt met je ongetwijfeld stijlvolle skipak ?.
Op zaterdag 3 januari 2004 15:57 schreef frankthetank het volgende:[..]
Mijn waarde amice, u laat uzelf toch zeker niet neerhalen door deze proleten die nog steeds denken dat stijl iets is wat aangeboren is terwijl ze op hun 25ste nog steeds meer maagd zijn dan onze heilige moeder maria. Stijl is iets, mijn beste vrienden, dat je ziet aan kleding, je houding en quasi elitaire opmerkingen die je verheffen boven ieder ander. Het geheel zorgt voor datgeen wat wij bezitten, stijl. Stijl uit zich tevens op vele manieren, de proleten staan eenzaam in een hoek, waar wij met vele vrouwen de vloer bezetten, genietend van onze engelendrank, juist ja, Grolsch! Het bier waarbij zelfs de gemiddelde doorsnee arbeider het gevoel van stijl mee kan krijgen, echter alleen in de waanbeelden uiteraard. Ik vind het in en in triest dat hockeymeisjes niet worden gewaardeerd. Weer een symptoom van stijlloze mensen. Men weet toch zeker wel dat ons soort veel te vinden zijn tussen in deze regionen, tevens tennismeisjes en de alom geliefde skimeisjes. Misschien dat ik ooit zal neerkijken en een goede daad zal plegen door een van jullie simpele personen degelijk aan te laten kleden en te laten zien wat stijl is en hoe men het zou kunnen verkrijgen. Dan weet ik zeker dat er veel spijtbetuigingen zullen komen over de gemaakte opmerkingen in dit walgelijk stijlvolle topic. Ik bied u allen een vriendelijk adieau!
Tot mijn grote vreugde bevinden zich meerdere walgelijk stijlvolle mensen zoals ik hier op dit abominabele forum. Het verwarmt mijn hart te zien dat de wereld waarin wij ons bevinden toch niet volledig vervallen is tot stijlloosheid. Stijl is iets wat geconserveerd dient te blijven, iets waaraan ik maar al te graag meewerk! Om deze, en uiteraard vele andere redenen verhef ik mij graag boven de gewone Nederlander, en hul ik mij in walgelijk veel stijl.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |