quote:ja en op het moment dat ik word aanbeden lig jij in je doodskist
Op zaterdag 3 januari 2004 13:09 schreef Bendeleider het volgende:[..]
Wie bent u om zoiets te beoordelen.
Man ik werd al aanbeden toen jij nog in de wieg lag.
Toen zag je er nog lief uit !..
quote:ja hahahahaha echt zoon neeger met een bende die ook woont in een beende zeker haha dike rotzooi man echt als ik jou zie loopen dan reid ik over je heen hahaha dike sukel het land gaat kappot aan mesnen zoals jij!!!
Op zaterdag 3 januari 2004 12:56 schreef Bendeleider het volgende:[..]
Read men andere topique's ..
ik ben een andere soort bendeleider.
De soort met walgelijk veel stijl..De good guy
quote:klopt uiteindelijk zal ik plaats maken voor wat gewonere mensen.
Op zaterdag 3 januari 2004 13:13 schreef arexes het volgende:[..]
ja en op het moment dat ik word aanbeden lig jij in je doodskist
quote:Ach een prijs voor de vrede, geef die maar aan mensen die daar baat bij hebben, standaard proleten bijvoorbeeld. Wij stellen toch zeker wel hogere eisen! Maar zeg, mijn allerbeste amice, u komt dus uit de voorstad van Enschede, Hengelo? Dit bewijst tevens een groot punt, de echte kwaliteit en stijl komt uit het amiabele oosten! Tevens de wieg van het geloof dat men Grolsch noemt!
Op zaterdag 3 januari 2004 13:11 schreef Bendeleider het volgende:[..]
Zouden wij niet mee kunnen dingen voor de prijs van de vrede dit jaar ?.
O groots walgelijk veel stijl hebbende rekel !..
quote:En jullie vonden mijn schrijfstijl belabberd ?.
Op zaterdag 3 januari 2004 13:14 schreef Fitnessboy het volgende:[..]
ja hahahahaha echt zoon neeger met een bende die ook woont in een beende zeker haha dike rotzooi man echt als ik jou zie loopen dan reid ik over je heen hahaha dike sukel het land gaat kappot aan mesnen zoals jij!!!
zal ik dan maar een euro in je auto gooien..
Doen we gezellig net alsof knul.
quote:oud..
Op zaterdag 3 januari 2004 13:11 schreef Skinkie het volgende:
dachten jullie ook gelijk aan deze knul?
quote:Voel jij ook een ranzig stijlvolle meet and greet opkommen.
Op zaterdag 3 januari 2004 13:17 schreef frankthetank het volgende:[..]
Ach een prijs voor de vrede, geef die maar aan mensen die daar baat bij hebben, standaard proleten bijvoorbeeld. Wij stellen toch zeker wel hogere eisen! Maar zeg, mijn allerbeste amice, u komt dus uit de voorstad van Enschede, Hengelo? Dit bewijst tevens een groot punt, de echte kwaliteit en stijl komt uit het amiabele oosten! Tevens de wieg van het geloof dat men Grolsch noemt!
Het oosten.
quote:Stijlvolle log !...
Op zaterdag 3 januari 2004 13:20 schreef MaffiaInc het volgende:
www.geenstijl.nl
quote:wel op z'n plaats
Op zaterdag 3 januari 2004 13:18 schreef Nouk het volgende:
oud..
quote:Zullen we dan wel het standaard rijtjesvolk thuis laten en een gemiddeld huis nemen met minimaal vijftien kamers want elitaire feestjes moeten plaats bieden aan enig privacy wanneer stijl, stijl ontmoet, maar wij begrijpen mekaar daar wel volkomen in. Een fijn studenten landhuis zou daar wel aan voldoen dunkt mij. Walgelijk stijlvolle vrouwen met even zo walgelijk stijlvolle mannen en de avond is pure kwaliteit.
Op zaterdag 3 januari 2004 13:19 schreef Bendeleider het volgende:[..]
Voel jij ook een ranzig stijlvolle meet and greet opkommen.
In het walhalla van nederland ??Het oosten.
quote:vind..whaha ... jij
Op zaterdag 3 januari 2004 13:22 schreef Skinkie het volgende:[..]
wel op z'n plaats
quote:hahahaha een eurp in mijn auto gooien jongen doe neit zo debiel want in neederland heben we raamen in de autos misschien in aafrika aniet maar hier wel dus hahaha male neeger
Op zaterdag 3 januari 2004 13:18 schreef Bendeleider het volgende:[..]
En jullie vonden mijn schrijfstijl belabberd ?.
zal ik dan maar een euro in je auto gooien..
Doen we gezellig net alsof knul.
quote:Vergeet het bier niet.
Op zaterdag 3 januari 2004 13:24 schreef frankthetank het volgende:[..]
Zullen we dan wel het standaard rijtjesvolk thuis laten en een gemiddeld huis nemen met minimaal vijftien kamers want elitaire feestjes moeten plaats bieden aan enig privacy wanneer stijl, stijl ontmoet, maar wij begrijpen mekaar daar wel volkomen in. Een fijn studenten landhuis zou daar wel aan voldoen dunkt mij. Walgelijk stijlvolle vrouwen met even zo walgelijk stijlvolle mannen en de avond is pure kwaliteit.
quote:Ik ga de werkelijke grap niet eens uitleggen.
Op zaterdag 3 januari 2004 13:25 schreef Fitnessboy het volgende:[..]
hahahaha een eurp in mijn auto gooien jongen doe neit zo debiel want in neederland heben we raamen in de autos misschien in aafrika aniet maar hier wel dus hahaha male neeger
Pauperknor valt hard door de mand..... ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Solitarias op 03-01-2004 13:31]
quote:Uiteraard maar kom, doordat we zijn wie wij zijn en doordat wij eruitzien als goed geklede halfgoden is bier nooit nodig geweest. Iedere poging om de stad in te gaan wordt altijd ruw verstoord als ik hordes meiden achter mij aan heb waggelen, als een stel eenden die een overheerlijk stuk gebakken brood ruiken. Daarom ga ik ook altijd in het gezelschap van het normale volk om mijzelf enigzins te camoufleren. Maar inderdaad, zelfs halfgoden hebben engelensap nodig. Enkele vaten zouden voldoende moeten zijn om het selecte gezelschap tevreden te stellen.
Op zaterdag 3 januari 2004 13:25 schreef Bendeleider het volgende:[..]
Vergeet het bier niet.
Want immers wij zijn ook slechts mensen.
Ook wij kunnen wat losser geraken door een vat overheerlijk grolsch.
Wat een afgunst!
Jullie zijn gewoon typisch genoeg groen van jaloezie omdat jullie een stel inferieure provinciaaltjes zijn en TS tenminste stijl heeft.
Ik herken dat; maar ik heb dan ook zoveel stijl dat ik jullie dat niet eens kan uitleggen omdat er dan simpelweg een cultuur kloof ontstaat.
quote:hahahaha jij een grapmaaken zeker jij kan nog niet een graap maken als een koe op je hooft gaat ziten doome neeger
Op zaterdag 3 januari 2004 13:26 schreef Bendeleider het volgende:[..]
Ik ga de werkelijke grap niet eens uitleggen.
Denk dat je wereld in duigen zou vallen.
quote:Ik weet niet oosterling je zou zo willen zijn zoals ik en Frank.
Op zaterdag 3 januari 2004 13:27 schreef Solitarias het volgende:
Meneer draagt een 'colbertje' ?
(zal op het oostelijke platteland wel accepte zijn....)Pauperknor valt hard door de mand.....
Je zou 1 dag zo willen zijn zoals ik.
De fijne stof van men colbertjes.
Je zou een stijve hebben die je 3 jaar buikspier oefeningen zal belemmeren.
hordes vrouwen waar jij niet mans genoeg voor bent.
Neen het valt niet me.
Die walgelijke stijlvolle verschijningen zijn het neusje van de zalm.
Sorry, maar de ware elite onderscheid zich van de rest met hun innerlijk, niet met hun uiterlijk. Tenslotte heeft iedereen de mogelijkheid om een setje bootschoenen en een polo shirt aan te trekken.
Nee nee bendeleider, trek snel terug naar het vunzige oosten van je en toon jezelf nimmer meer in gezelschap van de ware elite.
quote:Je was bijna geloofwaardig, totdat je je inliet met een hockey meid
Op zaterdag 3 januari 2004 12:49 schreef Bendeleider het volgende:
blabla
hockey meid
bla bla
quote:frankthetank wederom een collega die deze wereld voor de gewone mensch een stukje dragelijker maakt.
Op zaterdag 3 januari 2004 13:35 schreef SHE het volgende:
Wat een stijlloze reacties in dit topic zeg![]()
Wat een afgunst!
Jullie zijn gewoon typisch genoeg groen van jaloezie omdat jullie een stel inferieure provinciaaltjes zijn en TS tenminste stijl heeft.
Ik herken dat; maar ik heb dan ook zoveel stijl dat ik jullie dat niet eens kan uitleggen omdat er dan simpelweg een cultuur kloof ontstaat.
ts vraagt zich af waar emmykuh blijft.
Want puntlaarzen hebben ook stijl.
quote:Mag ik jou doorverwijzen naar kassa 3 want annie moet naar de wc.
Op zaterdag 3 januari 2004 13:35 schreef eXite het volgende:
Grolsch is uilenzeik, zo simpel is het. Een ribcolbert straalt pure pauperheid uit. Het moge duidelijk zijn dat bendeleider niets meer is dan iemand van het plebs die na jaren lange oefening tracht elitair over te komen.Sorry, maar de ware elite onderscheid zich van de rest met hun innerlijk, niet met hun uiterlijk. Tenslotte heeft iedereen de mogelijkheid om een setje bootschoenen en een polo shirt aan te trekken.
Nee nee bendeleider, trek snel terug naar het vunzige oosten van je en toon jezelf nimmer meer in gezelschap van de ware elite.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |