Zijn er hier nog meer mensen die zo ranzig veel stijl hebben en een omkijk factor van 10/10 hebben?
Hoe gaan ze er mee om ? kunnen ze het wel aan ?
Dat zijn de vragen van de wat gewonere personen.
Ik moet dan ook heel eerlijk toegeven het is soms zwaar om een voorbeeld te zijn voor velen.
En ik kan van mezelf zeggen dat ik er goed mee om ga.
Even een voorbeeld ''sta ik laatst in een café met al bijzonder walgelijk veel stijl een biertje (grolsch stijlvol bier) te nuttigen.''
Komt er een hockey meid op me af.
Na een leuk gesprek wil ze zoenen maar ik wend men hoofd weg en zeg dat ik der eerst beter wil leren kennen (lees: kennen= meer laten happen)drink men bier op praat wat verder breng der naar huis en zoen haar daar 1 keer en vertrek.
Vervolgens word je dan dood gesmst.
Dit is een klein voorbeeldje van walgelijk veel stijl hebben.
Maar dit is niet alles ons mensen kleden ons erg goed afschuwelijk goed.
Rib collbertjes zijn geen uitzondering.
Je ziet me ook op feestjes verschijnen die ook ranzig goed te doen zijn en als ik op een pauper feest verschijn is het alleen om de gewone mens niet te weinig aandacht te geven.
Het feest is dan ook aanzienlijk leuker ..je merkt het.
Zijn er mensen die dit een beetje kunnen beamen ?..
Vriendelijke groet bl.
kusje hoi.
[Dit bericht is gewijzigd door Bendeleider op 03-01-2004 12:52]
quote:Je schrijfstijl is iig ronduit kut
Walgelijk veel stijl hebben
quote:Wie ?..
Op zaterdag 3 januari 2004 12:51 schreef Fliepke het volgende:
wat een kutkloon.
quote:jij
Op zaterdag 3 januari 2004 12:53 schreef Bendeleider het volgende:[..]
Wie ?..
quote:Over stijl valt, net als smaak, eindeloos te twisten.
Op zaterdag 3 januari 2004 12:49 schreef Bendeleider het volgende:
Poging tot provocatie
kloon maken alleen kutposts om reltopics te maken...
En ik ga ook nog serieus op gewone mensen in..
quote:Nu heb je jezelf helemaal verraden.
Op zaterdag 3 januari 2004 12:54 schreef Bendeleider het volgende:
Ben geen kloon.kloon maken alleen kutposts om reltopics te maken...
En ik ga ook nog serieus op gewone mensen in..
quote:En jullie daarna meteen door naar school om een cursus Nederlands te volgen, Aight?
Op zaterdag 3 januari 2004 12:54 schreef Fitnessboy het volgende:
hahahahha ja dat ken ik wel watn soms dat reiden we in mijn vektra zo langs van die neegers met van die hoftdoekjes net als jij en die gan we daan vet uitlachen want het is naturlijk vet debiel zo yoyoyoy men sjizzel enzo nou dan deug je toch neit
quote:Ehm...ja, ik ken ze en ja, ik negeer ze, want ja, als ik ze spreek en ze klinken net zo arrogant als ze ogen, dan stamp ik ze...omdat ze uit hetzelfde gat komen als ik, dezelfde MAVO doen (gedaan hebben by the way) als ik en zich toch beter voelen dan ik, omdat PA een goeie zaak runt....capice??
Jullie kennen ze allemaal.
Mensen met walgelijk veel stijl zoals ik.Zijn er hier nog meer mensen die zo ranzig veel stijl hebben en een omkijk factor van 10/10 hebben?
Dat zijn de vragen van de wat gewonere personen.Ik moet dan ook heel eerlijk toegeven het is soms zwaar om een voorbeeld te zijn voor velen.
En ik kan van mezelf zeggen dat ik er goed mee om ga.Even een voorbeeld ''sta ik laatst in een café met al bijzonder walgelijk veel stijl een biertje (grolsch stijlvol bier) te nuttigen.''
Na een leuk gesprek wil ze zoenen maar ik wend men hoofd weg en zeg dat ik der eerst beter wil leren kennen (lees: kennen= meer laten happen)drink men bier op praat wat verder breng der naar huis en zoen haar daar 1 keer en vertrek.Vervolgens word je dan dood gesmst.
Je ziet me ook op feestjes verschijnen die ook ranzig goed te doen zijn en als ik op een pauper feest verschijn is het alleen om de gewone mens niet te weinig aandacht te geven.
Het feest is dan ook aanzienlijk leuker ..je merkt het.Zijn er mensen die dit een beetje kunnen beamen ?..
Vriendelijke groet bl.
kusje hoi.
quote:Read men andere topique's ..
Op zaterdag 3 januari 2004 12:54 schreef Fitnessboy het volgende:
hahahahha ja dat ken ik wel watn soms dat reiden we in mijn vektra zo langs van die neegers met van die hoftdoekjes net als jij en die gan we daan vet uitlachen want het is naturlijk vet debiel zo yoyoyoy men sjizzel enzo nou dan deug je toch neit
ik ben een andere soort bendeleider.
De soort met walgelijk veel stijl..
De good guy
quote:Je bent voor Fc utrecht.
Op zaterdag 3 januari 2004 12:56 schreef dribbel79 het volgende:[..]
Ehm...ja, ik ken ze en ja, ik negeer ze, want ja, als ik ze spreek en ze klinken net zo arrogant als ze ogen, dan stamp ik ze...omdat ze uit hetzelfde gat komen als ik, dezelfde MAVO doen (gedaan hebben by the way) als ik en zich toch beter voelen dan ik, omdat PA een goeie zaak runt....capice??
serieus praat je tegen mij ?
quote:Heiden!
Op zaterdag 3 januari 2004 12:57 schreef Demon-X het volgende:
sinds wanneer is grolch stijvol bier
et is namelijk niet te zuipen
quote:hij IS arrogant. . .
Op zaterdag 3 januari 2004 12:50 schreef haaahaha het volgende:
Je komt arrogant over. Da's jammer.
quote:hier ga je toch een potje hard van kotsen .. .
Mensen met walgelijk veel stijl zoals ik.
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 12:58 schreef SurfDude het volgende:[..]
Heiden!
quote:Was it so obvious???
Op zaterdag 3 januari 2004 12:57 schreef Bendeleider het volgende:[..]
Je bent voor Fc utrecht.
serieus praat je tegen mij ?
quote:Ik zeg altijd.
Op zaterdag 3 januari 2004 12:58 schreef bonke het volgende:
pft stijl zegt ie
elke keer als ik boodschappen doe, maakt niet uit wat
kijk ik achterop et bonnetje en wat denk je ?? juist , staat weer een telefoonnummer op van de kassiere
en dan laad ik alleen me boodschappen ( met stijl ) maar op die lopende band :-)
Maar altijd meggaan met de zin ''bel mij niet ik bel jou !''
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 12:57 schreef Demon-X het volgende:
sinds wanneer is grolch stijvol bier
et is namelijk niet te zuipen
Jij wil echt met mij een flesje fristi drinken op een drukke avond.
Wat ook rete veel stijl heeft.
quote:Hoeveel nummers wis je uit dan, totdat je Nokia leeg is??? En de "W" en de "M" schelen toch wel een paar centimeter hoor, knul!
Op zaterdag 3 januari 2004 13:01 schreef Bendeleider het volgende:[..]
Ik zeg altijd.
Meid gooi dat bonnetje maar weg geloof dat z'n popje als jij het wel met eerlijkheid berekend hebt.
En dan wis ik nummers uit.Maar altijd meggaan met de zin ''bel mij niet ik bel jou !''
quote:Ik draag enkel w<'s en timberlands
Op zaterdag 3 januari 2004 13:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
Heb je dan ook van die stoere polo-shirtjes en bootschoentjes aan
Of jaguar schoenen maar die draag ik alleen bij speciale feesten.
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 13:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
Heb je dan ook van die stoere polo-shirtjes en bootschoentjes aan
quote:Mijn se heeft een standby tijd van 15 dagen dus lul niet.
Op zaterdag 3 januari 2004 13:03 schreef dribbel79 het volgende:[..]
Hoeveel nummers wis je uit dan, totdat je Nokia leeg is??? En de "W" en de "M" schelen toch wel een paar centimeter hoor, knul!
Ik heb altijd men chicktionary bij me waar ik backup's in schrijf.
http://i.cnn.net/cnn/SPECIALS/2001/trade.center/islam/images/group.prayer.jpg
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 13:03 schreef Bendeleider het volgende:[..]
Ik draag enkel w<'s en timberlands
Of jaguar schoenen maar die draag ik alleen bij speciale feesten.
quote:Oorspronkelijk uit Californie maar nu woon ik in hengelo.
Op zaterdag 3 januari 2004 13:04 schreef arexes het volgende:
waar kom je vandaan? blaricum of wassenaar?
En draag geen doeken om men hoofd.
En ben geen neger.
vooroordelen.
quote:hehehe
Op zaterdag 3 januari 2004 13:05 schreef Alleycat het volgende:
Ik heb zo ontzettend veel stijl, als ik met de fiets aan de hand door het land ga, doen de mensen allemaal dit:http://i.cnn.net/cnn/SPECIALS/2001/trade.center/islam/images/group.prayer.jpg
quote:Beste kerel, ik kan me helemaal inleven in het omstreden elitaire leven dat wij delen. Het is gewoon niet te bevatten dat zoveel proleten denken smaak te hebben en gewoon niet kunnen begrijpen dat een gemiddelde augurk er beter bijloopt dan zij.
Jullie kennen ze allemaal.
Mensen met walgelijk veel stijl zoals ik.Zijn er hier nog meer mensen die zo ranzig veel stijl hebben en een omkijk factor van 10/10 hebben?
Dat zijn de vragen van de wat gewonere personen.Ik moet dan ook heel eerlijk toegeven het is soms zwaar om een voorbeeld te zijn voor velen.
En ik kan van mezelf zeggen dat ik er goed mee om ga.Even een voorbeeld ''sta ik laatst in een café met al bijzonder walgelijk veel stijl een biertje (grolsch stijlvol bier) te nuttigen.''
Na een leuk gesprek wil ze zoenen maar ik wend men hoofd weg en zeg dat ik der eerst beter wil leren kennen (lees: kennen= meer laten happen)drink men bier op praat wat verder breng der naar huis en zoen haar daar 1 keer en vertrek.Vervolgens word je dan dood gesmst.
Het feest is dan ook aanzienlijk leuker ..je merkt het.Zijn er mensen die dit een beetje kunnen beamen ?..
Vriendelijke groet bl.
kusje hoi.
Daar valt weinig aan te doen maar zeg nou waarde amice, het schept toch mogelijkheden voor een bijzonder amiabele avond!
quote:Wie bent u om zoiets te beoordelen.
Op zaterdag 3 januari 2004 13:07 schreef arexes het volgende:
hengelo? das geen stijl hoor pff
Man ik werd al aanbeden toen jij nog in de wieg lag.
Toen zag je er nog lief uit !..
quote:Dus je hebt iemand anders in je avatar staan
Op zaterdag 3 januari 2004 13:08 schreef Bendeleider het volgende:
Heb maar 1 gangster shirt een basketbal shirt van shaq.En draag geen doeken om men hoofd.
En ben geen neger.
vooroordelen.
quote:En de "Pakkerij" in Enschede is je standaarduitje op donderdagavond?
Op zaterdag 3 januari 2004 13:07 schreef Bendeleider het volgende:[..]
Oorspronkelijk uit Californie maar nu woon ik in hengelo.
quote:Zouden wij niet mee kunnen dingen voor de prijs van de vrede dit jaar ?.
Op zaterdag 3 januari 2004 13:09 schreef frankthetank het volgende:[..]
Beste kerel, ik kan me helemaal inleven in het omstreden elitaire leven dat wij delen. Het is gewoon niet te bevatten dat zoveel proleten denken smaak te hebben en gewoon niet kunnen begrijpen dat een gemiddelde augurk er beter bijloopt dan zij.
Toch zie ik mijzelf soms als factor vol broeder- en naastenliefde omdat personen zoals ik toch de gangmakers zijn die van een simpel boerenvolk feest een elitair feest weten te maken. Alsof wij hulp bieden aan 3e wereld feestjes. Zo omstreden is het gewoon. Als ik daar al binnenkom met mijn strakke stoffen herenjas, mijn gelakte lederen schoenen, vliegen de ogen al direct met een blik van lust mijn kant op.Daar valt weinig aan te doen maar zeg nou waarde amice, het schept toch mogelijkheden voor een bijzonder amiabele avond!
O groots walgelijk veel stijl hebbende rekel !..
quote:Biercafé 't pleintje in hengelo ook ben ik wel eens te vinden in het café bij het theater waar ik menig vrouwlijk schoon wat mij vergezeld op een hevige avond stappen ontmoet.
Op zaterdag 3 januari 2004 13:10 schreef Mr.Noodle het volgende:[..]
En de "Pakkerij" in Enschede is je standaarduitje op donderdagavond?
quote:ja en op het moment dat ik word aanbeden lig jij in je doodskist
Op zaterdag 3 januari 2004 13:09 schreef Bendeleider het volgende:[..]
Wie bent u om zoiets te beoordelen.
Man ik werd al aanbeden toen jij nog in de wieg lag.
Toen zag je er nog lief uit !..
quote:ja hahahahaha echt zoon neeger met een bende die ook woont in een beende zeker haha dike rotzooi man echt als ik jou zie loopen dan reid ik over je heen hahaha dike sukel het land gaat kappot aan mesnen zoals jij!!!
Op zaterdag 3 januari 2004 12:56 schreef Bendeleider het volgende:[..]
Read men andere topique's ..
De soort met walgelijk veel stijl..De good guy
quote:klopt uiteindelijk zal ik plaats maken voor wat gewonere mensen.
Op zaterdag 3 januari 2004 13:13 schreef arexes het volgende:[..]
ja en op het moment dat ik word aanbeden lig jij in je doodskist
quote:Ach een prijs voor de vrede, geef die maar aan mensen die daar baat bij hebben, standaard proleten bijvoorbeeld. Wij stellen toch zeker wel hogere eisen! Maar zeg, mijn allerbeste amice, u komt dus uit de voorstad van Enschede, Hengelo? Dit bewijst tevens een groot punt, de echte kwaliteit en stijl komt uit het amiabele oosten! Tevens de wieg van het geloof dat men Grolsch noemt!
Op zaterdag 3 januari 2004 13:11 schreef Bendeleider het volgende:[..]
Zouden wij niet mee kunnen dingen voor de prijs van de vrede dit jaar ?.
O groots walgelijk veel stijl hebbende rekel !..
quote:En jullie vonden mijn schrijfstijl belabberd ?.
Op zaterdag 3 januari 2004 13:14 schreef Fitnessboy het volgende:[..]
ja hahahahaha echt zoon neeger met een bende die ook woont in een beende zeker haha dike rotzooi man echt als ik jou zie loopen dan reid ik over je heen hahaha dike sukel het land gaat kappot aan mesnen zoals jij!!!
zal ik dan maar een euro in je auto gooien..
Doen we gezellig net alsof knul.
quote:oud..
Op zaterdag 3 januari 2004 13:11 schreef Skinkie het volgende:
dachten jullie ook gelijk aan deze knul?
quote:Voel jij ook een ranzig stijlvolle meet and greet opkommen.
Op zaterdag 3 januari 2004 13:17 schreef frankthetank het volgende:[..]
Ach een prijs voor de vrede, geef die maar aan mensen die daar baat bij hebben, standaard proleten bijvoorbeeld. Wij stellen toch zeker wel hogere eisen! Maar zeg, mijn allerbeste amice, u komt dus uit de voorstad van Enschede, Hengelo? Dit bewijst tevens een groot punt, de echte kwaliteit en stijl komt uit het amiabele oosten! Tevens de wieg van het geloof dat men Grolsch noemt!
Het oosten.
quote:Stijlvolle log !...
Op zaterdag 3 januari 2004 13:20 schreef MaffiaInc het volgende:
www.geenstijl.nl
quote:wel op z'n plaats
Op zaterdag 3 januari 2004 13:18 schreef Nouk het volgende:
oud..
quote:Zullen we dan wel het standaard rijtjesvolk thuis laten en een gemiddeld huis nemen met minimaal vijftien kamers want elitaire feestjes moeten plaats bieden aan enig privacy wanneer stijl, stijl ontmoet, maar wij begrijpen mekaar daar wel volkomen in. Een fijn studenten landhuis zou daar wel aan voldoen dunkt mij. Walgelijk stijlvolle vrouwen met even zo walgelijk stijlvolle mannen en de avond is pure kwaliteit.
Op zaterdag 3 januari 2004 13:19 schreef Bendeleider het volgende:[..]
Voel jij ook een ranzig stijlvolle meet and greet opkommen.
In het walhalla van nederland ??Het oosten.
quote:vind..whaha ... jij
Op zaterdag 3 januari 2004 13:22 schreef Skinkie het volgende:[..]
wel op z'n plaats
quote:hahahaha een eurp in mijn auto gooien jongen doe neit zo debiel want in neederland heben we raamen in de autos misschien in aafrika aniet maar hier wel dus hahaha male neeger
Op zaterdag 3 januari 2004 13:18 schreef Bendeleider het volgende:[..]
En jullie vonden mijn schrijfstijl belabberd ?.
zal ik dan maar een euro in je auto gooien..
Doen we gezellig net alsof knul.
quote:Vergeet het bier niet.
Op zaterdag 3 januari 2004 13:24 schreef frankthetank het volgende:[..]
Zullen we dan wel het standaard rijtjesvolk thuis laten en een gemiddeld huis nemen met minimaal vijftien kamers want elitaire feestjes moeten plaats bieden aan enig privacy wanneer stijl, stijl ontmoet, maar wij begrijpen mekaar daar wel volkomen in. Een fijn studenten landhuis zou daar wel aan voldoen dunkt mij. Walgelijk stijlvolle vrouwen met even zo walgelijk stijlvolle mannen en de avond is pure kwaliteit.
quote:Ik ga de werkelijke grap niet eens uitleggen.
Op zaterdag 3 januari 2004 13:25 schreef Fitnessboy het volgende:[..]
hahahaha een eurp in mijn auto gooien jongen doe neit zo debiel want in neederland heben we raamen in de autos misschien in aafrika aniet maar hier wel dus hahaha male neeger
Pauperknor valt hard door de mand.....
[Dit bericht is gewijzigd door Solitarias op 03-01-2004 13:31]
quote:Uiteraard maar kom, doordat we zijn wie wij zijn en doordat wij eruitzien als goed geklede halfgoden is bier nooit nodig geweest. Iedere poging om de stad in te gaan wordt altijd ruw verstoord als ik hordes meiden achter mij aan heb waggelen, als een stel eenden die een overheerlijk stuk gebakken brood ruiken. Daarom ga ik ook altijd in het gezelschap van het normale volk om mijzelf enigzins te camoufleren. Maar inderdaad, zelfs halfgoden hebben engelensap nodig. Enkele vaten zouden voldoende moeten zijn om het selecte gezelschap tevreden te stellen.
Op zaterdag 3 januari 2004 13:25 schreef Bendeleider het volgende:[..]
Vergeet het bier niet.
Want immers wij zijn ook slechts mensen.
Ook wij kunnen wat losser geraken door een vat overheerlijk grolsch.
Wat een afgunst!
Jullie zijn gewoon typisch genoeg groen van jaloezie omdat jullie een stel inferieure provinciaaltjes zijn en TS tenminste stijl heeft.
Ik herken dat; maar ik heb dan ook zoveel stijl dat ik jullie dat niet eens kan uitleggen omdat er dan simpelweg een cultuur kloof ontstaat.
quote:hahahaha jij een grapmaaken zeker jij kan nog niet een graap maken als een koe op je hooft gaat ziten doome neeger
Op zaterdag 3 januari 2004 13:26 schreef Bendeleider het volgende:[..]
Ik ga de werkelijke grap niet eens uitleggen.
Denk dat je wereld in duigen zou vallen.
quote:Ik weet niet oosterling je zou zo willen zijn zoals ik en Frank.
Op zaterdag 3 januari 2004 13:27 schreef Solitarias het volgende:
Meneer draagt een 'colbertje' ?
(zal op het oostelijke platteland wel accepte zijn....)Pauperknor valt hard door de mand.....
Je zou 1 dag zo willen zijn zoals ik.
De fijne stof van men colbertjes.
Je zou een stijve hebben die je 3 jaar buikspier oefeningen zal belemmeren.
hordes vrouwen waar jij niet mans genoeg voor bent.
Neen het valt niet me.
Die walgelijke stijlvolle verschijningen zijn het neusje van de zalm.
Sorry, maar de ware elite onderscheid zich van de rest met hun innerlijk, niet met hun uiterlijk. Tenslotte heeft iedereen de mogelijkheid om een setje bootschoenen en een polo shirt aan te trekken.
Nee nee bendeleider, trek snel terug naar het vunzige oosten van je en toon jezelf nimmer meer in gezelschap van de ware elite.
quote:Je was bijna geloofwaardig, totdat je je inliet met een hockey meid
blabla
hockey meid
bla bla
quote:frankthetank wederom een collega die deze wereld voor de gewone mensch een stukje dragelijker maakt.
Op zaterdag 3 januari 2004 13:35 schreef SHE het volgende:
Wat een stijlloze reacties in dit topic zeg![]()
Wat een afgunst!
Jullie zijn gewoon typisch genoeg groen van jaloezie omdat jullie een stel inferieure provinciaaltjes zijn en TS tenminste stijl heeft.
Ik herken dat; maar ik heb dan ook zoveel stijl dat ik jullie dat niet eens kan uitleggen omdat er dan simpelweg een cultuur kloof ontstaat.
ts vraagt zich af waar emmykuh blijft.
Want puntlaarzen hebben ook stijl.
quote:Mag ik jou doorverwijzen naar kassa 3 want annie moet naar de wc.
Op zaterdag 3 januari 2004 13:35 schreef eXite het volgende:
Grolsch is uilenzeik, zo simpel is het. Een ribcolbert straalt pure pauperheid uit. Het moge duidelijk zijn dat bendeleider niets meer is dan iemand van het plebs die na jaren lange oefening tracht elitair over te komen.Sorry, maar de ware elite onderscheid zich van de rest met hun innerlijk, niet met hun uiterlijk. Tenslotte heeft iedereen de mogelijkheid om een setje bootschoenen en een polo shirt aan te trekken.
Nee nee bendeleider, trek snel terug naar het vunzige oosten van je en toon jezelf nimmer meer in gezelschap van de ware elite.
quote:Ach jeej, EmmYkuHH
Op zaterdag 3 januari 2004 13:38 schreef Bendeleider het volgende:[..]
ts vraagt zich af waar emmykuh blijft.
quote:Een ribcolbert straalt pure pauperheid uit.
Op zaterdag 3 januari 2004 13:27 schreef Solitarias het volgende:
Meneer draagt een 'colbertje' ?
(zal op het oostelijke platteland wel accepte zijn....) Neen!![]()
quote:Och arme proleet. U klinkt als een goedkope belhamel die men meestal kan vinden onder bruggetjes in het arme paupere gedeelte van Parijs. U heeft het over innerlijk stijl. U heeft het over uilenzeik dat men Grolsch noemt. Hieruit kan ik concluderen dat u erbij loopt als een gemiddelde Afghaan net na de gruwelijke oorlog en gewend bent aan het inferieure aldi bier dat veelal te vinden is in provinciale dorpjes. Het spijt mij zeer u te vermelden dat u niet waardig genoeg bevonden bent in mijn ogen. Echter had u de kans u zelf te bewijzen en dit doet u helaas niet.
Op zaterdag 3 januari 2004 13:35 schreef eXite het volgende:
Grolsch is uilenzeik, zo simpel is het. Een ribcolbert straalt pure pauperheid uit. Het moge duidelijk zijn dat bendeleider niets meer is dan iemand van het plebs die na jaren lange oefening tracht elitair over te komen.Sorry, maar de ware elite onderscheid zich van de rest met hun innerlijk, niet met hun uiterlijk. Tenslotte heeft iedereen de mogelijkheid om een setje bootschoenen en een polo shirt aan te trekken.
quote:Let je wel even dat je dat schatje alleen nog maar op gelijkwaardig niveau aan mag pakken?
Op zaterdag 3 januari 2004 13:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ach jeej, EmmYkuHH
Dus alleen nog maar uitschelden voor tyfushoer en kankersnol graag...
quote:Dat is toch ook ons ware doel, vrouwenharten vervullen met vreugde. Een knipoog van mensen van onze stand en een vrouwenhart smelt tot in haar edele nep lederen laarsjes. Onze stijl werkt als een broeikaseffect en net als het broeikaseffect verwekt door de mensheid, kunnen wij hier niets aan doen. Perfect is ook wel, hoe wij worden genoemd.
Op zaterdag 3 januari 2004 13:38 schreef Bendeleider het volgende:[..]
frankthetank wederom een collega die deze wereld voor de gewone mensch een stukje dragelijker maakt.
Een man die menig vrouwen hart heeft vervult met vreugde.
Dit alleen al door een knipoog want dit kunnen wij.ts vraagt zich af waar emmykuh blijft.
quote:Weer 1 die bang is zijn enige graatje stijl te uiten.
Op zaterdag 3 januari 2004 13:41 schreef shroomer het volgende:[..]
Een ribcolbert straalt pure pauperheid uit.
bij de gewone mensch dan hé..
Bedoel ik heb een inloopkast waar je u tegen zegt.
Jullie zouden het een garage noemen.
Materiale stijl is niet alles ik snap het.
Doch als je kijkt naar het niveau van men meisjes en dat nog geen enkele ruzie met me heeft gehad verwerp ik jullie argumenten dan ook naar de jaloezie bak!.
Gouden regels als 1 meid op een avond en niet naar de ander doorgaan totdat uwe ex-vrouwlief er helemaal weer boven op is.
Maken de man tot een walgelijk stijlvolle gevetkuifde bandiet als ik.
mensen die rib colbertjes pauper vinden zitten nog op het niveau Eddy Wally.
Opzich niet verkeerd maar toch nog een beetje gewoontjes.
quote:Zoek het woord perfect eens op in het woordenboek.
Op zaterdag 3 januari 2004 13:44 schreef frankthetank het volgende:[..]
Dat is toch ook ons ware doel, vrouwenharten vervullen met vreugde. Een knipoog van mensen van onze stand en een vrouwenhart smelt tot in haar edele nep lederen laarsjes. Onze stijl werkt als een broeikaseffect en net als het broeikaseffect verwekt door de mensheid, kunnen wij hier niets aan doen. Perfect is ook wel, hoe wij worden genoemd.
Mocht dit niet in uwe woordenboek voor komen , dan heb je de goedkoopste.
quote:Neen.
Op zaterdag 3 januari 2004 13:41 schreef star_gazer het volgende:
Kloon?
quote:Mijn waarde amice, dit zal mijn laatste post zijn dat dit topic aanvult met wederom gruwelijke nette stijl. Ik ben echter genoodzaakt met mijn proleten vrienden de stad in te duiken op zoek naar een nieuw skipak voor meer snowboard avonturen. Laat het weten dat de ware stijlvolle personen op wintersport gaan! Collega, ik bied u adieau, en een fijne middag!
Op zaterdag 3 januari 2004 13:49 schreef Bendeleider het volgende:[..]
Zoek het woord perfect eens op in het woordenboek.
En je word doorverwezen naar ons en het woord stijl.Mocht dit niet in uwe woordenboek voor komen , dan heb je de goedkoopste.
Net als met geld, dat heb je, maar je praat er niet over.
Dus je hebt geen stijl.
quote:Gegroet weldoener.
Op zaterdag 3 januari 2004 13:51 schreef frankthetank het volgende:[..]
Mijn waarde amice, dit zal mijn laatste post zijn dat dit topic aanvult met wederom gruwelijke nette stijl. Ik ben echter genoodzaakt met mijn proleten vrienden de stad in te duiken op zoek naar een nieuw skipak voor meer snowboard avonturen. Laat het weten dat de ware stijlvolle personen op wintersport gaan! Collega, ik bied u adieau, en een fijne middag!
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 13:49 schreef Bendeleider het volgende:
Zoek het woord perfect eens op in het woordenboek.
En je word doorverwezen naar ons en het woord stijl.Mocht dit niet in uwe woordenboek voor komen , dan heb je de goedkoopste.
quote:
stijl
de stijl (mannelijk), de stijlen
1 overeind staande balk die iets ondersteunt
betekenisverwante termen
2 spijl
betekenisverwante termen
3 manier waarop iemand zich schriftelijk uitdrukt
kijk ook bij: stijlfouten
4 geheel van kenmerkende vormen van een bepaalde school of richting of voor een bepaald kunstenaar of tijdperk
5 manier van optreden, wijze van aanpakken en uitvoeren
6 (biologie) buisvormige, middelste gedeelte van de stamper
quote:Checkt icoon.
Op zaterdag 3 januari 2004 13:52 schreef Phibian1976 het volgende:
Een echte man met stijl en klasse praat er niet over.Net als met geld, dat heb je, maar je praat er niet over.
Dus je hebt geen stijl.
Schud je uwe willie nou van links naar rechts of ben je je navel daadwerkelijk aan het dichtkitten ?
quote:Optie 5 maar dan beter uitgewerkt zou het een en ander uit moeten leggen voor u.
Op zaterdag 3 januari 2004 13:53 schreef nietzman het volgende:[..]
[..]
quote:Nee hoor ik ben mijn Riante vredespijp aan het oppoetsen zodat de vrouwelijke personen vanavond (liefst zonder stijl) hem stijlvol kunnen afzuigen.
Op zaterdag 3 januari 2004 13:53 schreef Bendeleider het volgende:[..]
Checkt icoon.
Schud je uwe willie nou van links naar rechts of ben je je navel daadwerkelijk aan het dichtkitten ?
Tabee
quote:Gut,
Op zaterdag 3 januari 2004 13:56 schreef Phibian1976 het volgende:[..]
Nee hoor ik ben mijn Riante vredespijp aan het oppoetsen zodat de vrouwelijke personen vanavond (liefst zonder stijl) hem stijlvol kunnen afzuigen.
Tabee
Het feit dat je vrouwen zonder stijl zoekt baat mij zorgen.
Maar men zegt het vaak genoeg. Soort zoekt soort.
TS moet eens leren wat echt stijl is, als je stijlvol wil overkomen drink je geen bier, dan drink je whisky, maar dat mag je natuurlijk nog niet omdat je amper uit je luiers gekropen bent en jarenlang gepest bent op school.
Dit compenseer je natuurlijk door trieste paupertopics te openen en je voor te doen als een elitair iemand op basis van uiterlijk, terwijl je nog net zo'n pauper bent als voorheen, daar veranderen je quasi dure kleren helemaal niets aan.
Ga terug naar een cursus kantklossen met je moeder, daar heb je vast gelijk de aandacht van al die vrouwtjes omdat je bier drinkt.
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 13:46 schreef Bendeleider het volgende:Materiale stijl is niet alles ik snap het.
Doch als je kijkt naar het niveau van men meisjes en dat nog geen enkele ruzie met me heeft gehad verwerp ik jullie argumenten dan ook naar de jaloezie bak!.Nogmaals, hockey meisjes
Gouden regels als 1 meid op een avond en niet naar de ander doorgaan totdat uwe ex-vrouwlief er helemaal weer boven op is.
Maken de man tot een walgelijk stijlvolle gevetkuifde bandiet als ik.Probeer eens wat grammatica aan te brengen hier
mensen die rib colbertjes pauper vinden zitten nog op het niveau Eddy Wally.
Opzich niet verkeerd maar toch nog een beetje gewoontjes.Niet als je zo'n ribcolbertje hebt van 30 jaar geleden, in de kleuren bruin en donkergroen
![]()
Greetz.
Romeo.
quote:Leg het dan eens beter uit dan de VanDale, schat.
Op zaterdag 3 januari 2004 13:54 schreef Bendeleider het volgende:
Optie 5 maar dan beter uitgewerkt zou het een en ander uit moeten leggen voor u.
opstaan voor een oude dame, zonder eerst te vragen.
deur openen voor een dame zonder er iets van te verwachten
gezag uitstralen zonder het uit te voeren
karakter tonen en niet achteraf erover opscheppen
dat is stijl.
quote:Hah genoeg gezegd dan:
Op zaterdag 3 januari 2004 13:58 schreef Bendeleider het volgende:[..]
Gut,
Het feit dat je vrouwen zonder stijl zoekt baat mij zorgen.
Maar men zegt het vaak genoeg. Soort zoekt soort.
Jij <=> Hockeymeisjes
quote:haha nog zoon neger mischien meot je eens bij die aandere bendelijder gaan staan dat rij ik zoo ofer julie stijloose hoofden heen en dan lach ik het laatst!!!
Op zaterdag 3 januari 2004 14:02 schreef SexyRomeo het volgende:
Djeeezz,
wat ben jij een schaamteloze kopie van mij, zeg...Greetz.
Romeo.
quote:Herken mezelf er ook hard in.
Op zaterdag 3 januari 2004 14:02 schreef Phibian1976 het volgende:
Weet je wat stijl is,opstaan voor een oude dame, zonder eerst te vragen.
deur openen voor een dame zonder er iets van te verwachten
gezag uitstralen zonder het uit te voeren
karakter tonen en niet achteraf erover opscheppendat is stijl.
quote:Met stijl loop je gewoon niet te koop, dat heb je of dat heb je niet.
Op zaterdag 3 januari 2004 14:07 schreef Bendeleider het volgende:[..]
Herken mezelf er ook hard in.
Maar dacht dat met u uw inbeeldingsvermogen dit als een standaard zou zien.
Normen en waarden.
bezit het allemaal met alle extra's erbij.
Mensen ga me niet uitleggen wat stijl is.
Ik ben stijl en frank ook.
quote:Jij hebt zeker nog nooit grolsch gehad.
Op zaterdag 3 januari 2004 13:59 schreef Piro het volgende:
Wat een paupertopic.TS moet eens leren wat echt stijl is, als je stijlvol wil overkomen drink je geen bier, dan drink je whisky, maar dat mag je natuurlijk nog niet omdat je amper uit je luiers gekropen bent en jarenlang gepest bent op school.
Dit compenseer je natuurlijk door trieste paupertopics te openen en je voor te doen als een elitair iemand op basis van uiterlijk, terwijl je nog net zo'n pauper bent als voorheen, daar veranderen je quasi dure kleren helemaal niets aan.
Ga terug naar een cursus kantklossen met je moeder, daar heb je vast gelijk de aandacht van al die vrouwtjes omdat je bier drinkt.
Vieux of een lekker glaasje cognac doen mij meer sorry.
En quasi dure kleren heb ik inderdaad als ik in de tuin werk.
Sorry dit gaat je niet gelukken.
Mijn stijlvolle bestaan is ver buiten uwe verbeelding merk ik alwel.
En inderdaag Ribcolberts bruin getailleerd uit de vroegere jaren maken de man.
quote:Belachelijk. Een stijlvolle bierdrinker drinkt een goed Belgisch trappistje!
Op zaterdag 3 januari 2004 14:10 schreef Bendeleider het volgende:[..]
Jij hebt zeker nog nooit grolsch gehad.
quote:Lees de rest van het topic eens.
Op zaterdag 3 januari 2004 14:09 schreef Phibian1976 het volgende:[..]
Met stijl loop je gewoon niet te koop, dat heb je of dat heb je niet.
Ik ben een echte heer.
Met een echte diva.
Jaloezie ten top hier.
quote:Westmaler trippel.
Op zaterdag 3 januari 2004 14:10 schreef teknomist het volgende:[..]
Belachelijk. Een stijlvolle bierdrinker drinkt een goed Belgisch trappistje!
Ze gaan er in als zoete koek.
Maar Grolsch blijft mijn tong toch strelen als engelen pis.
quote:Zoek je werk ofzo ?.
Op zaterdag 3 januari 2004 14:11 schreef shroomer het volgende:
Haha die loser heeft nieteens een tuinman.
quote:Heey billy.
Op zaterdag 3 januari 2004 14:03 schreef Fitnessboy het volgende:[..]
haha nog zoon neger mischien meot je eens bij die aandere bendelijder gaan staan dat rij ik zoo ofer julie stijloose hoofden heen en dan lach ik het laatst!!!
Yeh buck ahu ahu that'll be funnny ..
duurdere pakken van Kiton (tevens de complete geurlijn)
kleding van A-Exchange (tevens de geurlijn)
Een breitling horloge (ik heb er 5)
Maar dat wil niet zeggen dat ik stijl heb,
Je zou het anders wel denken
quote:Scherp en stijlvol...
Op zaterdag 3 januari 2004 14:12 schreef Bendeleider het volgende:[..]
Zoek je werk ofzo ?.
Feit is wel dat ik woonachtig ben in Huizen, gelegen in het prachtige Gooi, verweg van wannabe's zoals jij.
Pauperheid in materie is hier niet eens aan de orde, het gaat hier om de mentale zwakzin die van jouw berichten afstraalt.
Nogmaals, kom op, ribcolberts zijn zo passé..
quote:Volgens mijn kleding adviseur zijn deze kleuren niet helemaal voorbij..... dus dat is niet helemaal waar. Wel zie ik geen mens met die dingen lopen.
Op zaterdag 3 januari 2004 14:20 schreef eXite het volgende:
Tja, bendeleider, het blijft opzienbarend dat je quasi elitaire taal moet uitslaan om stijlvol over te komen, of dat je het überhaubt relevant vindt om elitair over te komen op een internet forum.Feit is wel dat ik woonachtig ben in Huizen, gelegen in het prachtige Gooi, verweg van wannabe's zoals jij.
Pauperheid in materie is hier niet eens aan de orde, het gaat hier om de mentale zwakzin die van jouw berichten afstraalt.
quote:Je weet 't allemaal leuk te verzinnen, alleen de details veraden je...
Op zaterdag 3 januari 2004 14:10 schreef Bendeleider het volgende:[..]
Jij hebt zeker nog nooit grolsch gehad.
Vieux of een lekker glaasje cognac doen mij meer sorry.
En quasi dure kleren heb ik inderdaad als ik in de tuin werk.Sorry dit gaat je niet gelukken.
Mijn stijlvolle bestaan is ver buiten uwe verbeelding merk ik alwel.
En inderdaag Ribcolberts bruin getailleerd uit de vroegere jaren maken de man.
Vieux is goedkope cognac....
quote:Ik hoef dat bocht niet eens, als ik drink is het southern comfort of een lekkere Hertog Jan/Warsteiner maar al die andere troep
Op zaterdag 3 januari 2004 14:23 schreef CEx het volgende:[..]
Je weet 't allemaal leuk te verzinnen, alleen de details veraden je...
quote:2 pakken van hugo boss.
Op zaterdag 3 januari 2004 14:16 schreef Phibian1976 het volgende:
Ik bezit een auto van ruim 40.000 euro
tevens een Vito-busje (met alle opties) ik moet ook wel eens iets vervoeren
een huis van ruim 4 ton
Merkkleding puilt de kast uit
G-Star en camel bij de vleetduurdere pakken van Kiton (tevens de complete geurlijn)
Een breitling horloge (ik heb er 5)Maar dat wil niet zeggen dat ik stijl heb,
Een pak van armanie.
Enkele silvercreek rib colbertjes.
Men pa rijdt in een bmw x5 alle opties
men ma in een saab 9-3 sportsedan alle opties
Ik krijg de saab als ik men rijbewijs haal.
Serieus knaap
Praat me niet van materiele dingen.
Het gaat me over men acties.
Je gaat me niet vertellen dat ik een ranzige bendeleider bent die played bij de vleet.
Neen,
ik ben een echte romeo die de dames plezier als geen ander.
gegroet maat.
quote:Rij 1 keer door men straat.
Op zaterdag 3 januari 2004 14:20 schreef eXite het volgende:
Tja, bendeleider, het blijft opzienbarend dat je quasi elitaire taal moet uitslaan om stijlvol over te komen, of dat je het überhaubt relevant vindt om elitair over te komen op een internet forum.Feit is wel dat ik woonachtig ben in Huizen, gelegen in het prachtige Gooi, verweg van wannabe's zoals jij.
Geeft niet.
quote:Had het over de merk fles.
Op zaterdag 3 januari 2004 14:23 schreef CEx het volgende:[..]
Je weet 't allemaal leuk te verzinnen, alleen de details veraden je...
quote:Ik ben geen romeo eerder een IT-Boer die pakt wat die pakken kan. Tevens ben ik te vinden op veilingen en failliesements verkopen. Heerlijk.
Op zaterdag 3 januari 2004 14:26 schreef Bendeleider het volgende:[..]
2 pakken van hugo boss.
allemaal iceberg jeans en g-sus en armani shirtjes truien etc.Een pak van armanie.
Enkele silvercreek rib colbertjes.Men pa rijdt in een bmw x5 alle opties
men ma in een saab 9-3 sportsedan alle optiesIk krijg de saab als ik men rijbewijs haal.
Serieus knaap
Je gaat me niet vertellen dat ik een ranzige bendeleider bent die played bij de vleet.
Neen,
ik ben een echte romeo die de dames plezier als geen ander.gegroet maat.
Je vader vindt een echte offroader te moeilijk?
Moet persé een BMW?
Komt uit het criminele circuit?
quote:Voor iemand van 17 noem ik het een goede aanloop tot perfectie.
Op zaterdag 3 januari 2004 14:28 schreef CEx het volgende:
Hugo Bosszo standaard
quote:Dit is dus waar ik het over heb als ik begin over koude kak.
Op zaterdag 3 januari 2004 14:26 schreef Bendeleider het volgende:[..]
2 pakken van hugo boss.
allemaal iceberg jeans en g-sus en armani shirtjes truien etc.Een pak van armanie.
Enkele silvercreek rib colbertjes.Men pa rijdt in een bmw x5 alle opties
men ma in een saab 9-3 sportsedan alle optiesIk krijg de saab als ik men rijbewijs haal.
Serieus knaap
Neen,
ik ben een echte romeo die de dames plezier als geen ander.gegroet maat.
Komop kerel, keep your act together, dit is natuurlijk niets.
Spulletjes van papa krijgen, laat me niet lachen. Ik drijf mijn eigen onderneming en bekostig daarmee mijn materiële zaken, met de saab van mama kom je niet ver.
Belachelijk kind.
quote:Hij mag zijn moeder zijn Saab hebben, ik heb mijn vader een nieuwe passat gekocht. Zoek de verschillen
Op zaterdag 3 januari 2004 14:29 schreef CEx het volgende:
Owh slechte keus trouwens die X5Je vader vindt een echte offroader te moeilijk?
Moet persé een BMW?
quote:Dat verandert niets...
Op zaterdag 3 januari 2004 14:29 schreef Bendeleider het volgende:[..]
Had het over de merk fles.
Btw Cognac is een echte vrouwendrank...
quote:De landrover kon pas later worden geleverd.
Op zaterdag 3 januari 2004 14:29 schreef CEx het volgende:
Owh slechte keus trouwens die X5Je vader vindt een echte offroader te moeilijk?
Moet persé een BMW?
quote:Vraagje tussen door southern comfort is dat nou een likeur of een cognac???? Ik ben er niet zo een ster in namelijk....
Op zaterdag 3 januari 2004 14:31 schreef CEx het volgende:[..]
Dat verandert niets...
Trouwens wat voor whisky drinkt hij eigenlijk??????
quote:Haha als je 17 bent kun je ook de douglas binnenlopen, eventueel vergezeld van de schone dame die je vorige avond wist te veroveren.
Op zaterdag 3 januari 2004 14:30 schreef Bendeleider het volgende:[..]
Voor iemand van 17 noem ik het een goede aanloop tot perfectie.
Die ik al meerdere keren heb bereikt.
quote:Toegeven aan je vrouwelijke kanten is stijlvol.
Op zaterdag 3 januari 2004 14:31 schreef CEx het volgende:[..]
Dat verandert niets...
quote:Landrover
Op zaterdag 3 januari 2004 14:31 schreef Bendeleider het volgende:[..]
De landrover kon pas later worden geleverd.
Moet eerlijk zeggen dat ik het ook jammer vind ,maar men pa moest een andere hebben die eerder leverbaar was.
Phib: Southern comfort is geen cognac
Keer terug naar je middenstandswoning bendeleider. Probeer het anders over een jaartje nog eens, wellicht is wat vooronderzoek verstandig.
quote:Neen,Die heeft mijn broer al.
Op zaterdag 3 januari 2004 14:35 schreef CEx het volgende:[..]
Landrover
haha
Als je geld teveel hebt, koop dan een LandCRUISERPhib: Southern comfort is geen cognac
Vaak technische problemen.
Ook een keer de stoelverwarming kapot.
Geef mij die saab maar.
quote:En anders koop een pajero of terrano 3, allesbehalve een landrover
Op zaterdag 3 januari 2004 14:41 schreef CEx het volgende:
Haha toyota landcruiser is een van de degelijkste 4x4's die er zijn...Doe eens wat onderzoek
quote:Tis dat ik hier eigenlijk geen antwoord aan vuil wou maken.
Op zaterdag 3 januari 2004 14:38 schreef eXite het volgende:
Hier onderscheidt zich het koren van 't graan.Keer terug naar je middenstandswoning bendeleider. Probeer het anders over een jaartje nog eens, wellicht is wat vooronderzoek verstandig.
Je probeert weer op materiele zaken mijn walgelijk goeie stijl de grond in te torpederen.
Ik moet u waarschuwen.
Zet je zelf niet ten schande in deze mislukte poging tot flamen.
Je delft het onderspit bij een walgelijk stijlvolle 17 jarige jongen.
Uit jullie vooroordelen kan ik concluderen dat mijn oostelijke ligging binnen nederland een extra vernederend feit is voor jullie.
Doch mensen ik ben ook alleen maar een mensch zoals ik al eerder aangaf.
Stijlvol als ik zul je wellicht niet worden.
De manier van persoonsbenadering,men charmes die ik bezit en zeker niet rondstrooi.
Allemaal sterke eigenschappen die mij maken tot een echte heer.
Neen,Fok! Walgelijk veel stijl is niet voor een ieder wegelegd.
Ty vole...
quote:Ik wil geen 4x4.
Op zaterdag 3 januari 2004 14:42 schreef CEx het volgende:[..]
En anders koop een pajero of terrano 3, allesbehalve een landrover
Geef mij ook maar een mooie groene fiets.
Lekker met men diva achterop door de bossen fietsen.
Ook een stukje stijl.
Volgens mij alleen maar te begrijpen als je in ons nog bosrijke deel van het land woont.
Welk werk doet je vader?
Welk werk doet je moeder?
Welke opleiding doe je zelf?
Welk beroep wil je later uitoefenen?
Ik noem foutieve interpunctie, afwisselende tutoiatie en belabberde woordkeus.
Neen, ik zal het niet op je leeftijd gooien, maar het moge duidelijk zijn dat je in vrijwel alle opzichten inferieur bent.
Het gezegd luidt "Spreken is zilver, zwijgen is goud". Behoed jezelf voor verdere vernedering en zwijg.
quote:Zeg man van de wereld.
Op zaterdag 3 januari 2004 14:48 schreef eXite het volgende:
Makker, je schrijfstijl is werkelijk zo belachelijk dat ik niet eens de moeite zal nemen om inhoudelijk te reageren op wat, evenals al je eerdere posts, temeer de pauperheid van je persoonlijkheid accentueert.Ik noem foutieve interpunctie, afwisselende tutoiatie en belabberde woordkeus.
Neen, ik zal het niet op je leeftijd gooien, maar het moge duidelijk zijn dat je in vrijwel alle opzichten inferieur bent.
Het gezegd luidt "Spreken is zilver, zwijgen is goud". Behoed jezelf voor verdere vernedering en zwijg.
Serieus ik voel aan dat je me beter wil leren kennen.
Je bent ook uitgenodigd op een sessie speciaalbier proefen in het biercafé waar ik werk.
quote:Word onderwijzer op een basisschool, is goed voor je persoonlijke ontwikkeling!
Op zaterdag 3 januari 2004 14:52 schreef Bendeleider het volgende:
Welk werk doet je vader?Eigen bouw bedrijf
Welk werk doet je moeder?praktijk aan huis (schoonheid specialiste)
Welke opleiding doe je zelf?Tot 19 januari systeembeheerder.laatste maanden wou ik me opgeven voor de studie fysiotherapie alhoewel leraar op een basisschool mij ook wel wat leek.
Je zult maar net zien dat ik ook in de bouw planning beland.
Welk beroep wil je later uitoefenen?zie de vraag hierboven.
quote:Heb al geurtjes zat.
Op zaterdag 3 januari 2004 14:56 schreef CEx het volgende:
Geef nou gewoon toe dat je niet erg goed om gaat met de nederlandse taal...
Ennuh, al gepland om een keer naar de douglas te gaan?
En een vriendin werkt er.
quote:Mijn nederlands laat idd wat te wensen over.
Op zaterdag 3 januari 2004 14:56 schreef CEx het volgende:
Geef nou gewoon toe dat je niet erg goed om gaat met de nederlandse taal...
Ennuh, al gepland om een keer naar de douglas te gaan?
Jammer.
Ik denk dat het woord jammer hier toch allesomvattend is.
quote:En dan nog Hugo Boss?
Op zaterdag 3 januari 2004 15:02 schreef Bendeleider het volgende:[..]
Heb al geurtjes zat.
En een vriendin werkt er.
quote:spoiler:
Op zaterdag 3 januari 2004 15:05 schreef CEx het volgende:[..]
En dan nog Hugo Boss?
Triest
of was dat dat hockeymeisje?
quote:Heb nog wel meer geurtjes.
Op zaterdag 3 januari 2004 15:06 schreef Bendeleider het volgende:[..]
spoiler:
Wat is er mis met hockey meisjes ? ze zijn niet allemaal zo
Staat in hun top 10 .
quote:Ik vind het ook jammer dat je net het stukje stijl mist om met mij over straat te durven.
Op zaterdag 3 januari 2004 15:04 schreef eXite het volgende:
Jammer dit.Jammer.
Ik denk dat het woord jammer hier toch allesomvattend is.
[Dit bericht is gewijzigd door Bendeleider op 03-01-2004 15:11]
quote:Neej zoent ze lekker ?
Op zaterdag 3 januari 2004 15:09 schreef CEx het volgende:Ironie, ooit van gehoord?
neej serieus ik zal nummer 1 meteen gaan halen.
Alleen omdat jij het nodig vind.
Ben geen meeloper heb men eigen stijl.
Dat maakt me zo gruwelijk hip.
Kerel, begin me niet weer opnieuw over stijl, je bent echt kansloos.
FF klein beetje info:
Geurtjes moeten bij je passen, ze kunnen zelfs anders ruiken door je huidtype...
Die haal je nie uit een top 10 (vooral nie eentje die hun verkoopcijfers reflecteerd )
quote:Zie mn vorige reply
Op zaterdag 3 januari 2004 15:10 schreef Bendeleider het volgende:[..]
Neej zoent ze lekker ?
neej serieus ik zal nummer 1 meteen gaan halen.
Alleen omdat jij het nodig vind.Ben geen meeloper heb men eigen stijl.
Dat maakt me zo gruwelijk hip.
quote:Je hebt wel gelijk.
Op zaterdag 3 januari 2004 15:11 schreef CEx het volgende:
Tuurlijk staat dat in hun top 10 hahahaFF klein beetje info:
Geurtjes moeten bij je passen, ze kunnen zelfs anders ruiken door je huidtype...
Die haal je nie uit een top 10 (vooral nie eentje die hun verkoopcijfers reflecteerd
)
quote:Haha.
Op zaterdag 3 januari 2004 15:11 schreef eXite het volgende:
Komen we wéér terug op materiële zaken. Hoe kun je daar nu een nuttig gesprek over voeren met een bouwvakkerszoontje?
Kerel, begin me niet weer opnieuw over stijl, je bent echt kansloos.
quote:Dat wij het eens mochten worden over 1 onderwerp.
Op zaterdag 3 januari 2004 15:12 schreef CEx het volgende:[..]
Zie mn vorige reply
lees profile: "Omkijk factor 10/10..True hustler.."
ik geloof je gelijk, iedereen kijkt om van: wat is dat dan voor een wannabe met zn rare kop en zn domme loopje.
Je hebt waarschijnlijk ook geen Fok fotoboek, de vrouwen zouden dan verblind worden door je schoonheid
Jij bent echt zon tiepetje die denkt t helemaal te hebben. Terwijl iedereen t tegenovergestelde van je denkt.
You can talk the talk, but can you walk the walk???
idiit
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 15:21 schreef DIA het volgende:
hahahahah.....je bent volgens mij een caricatuur van jezelf geworden.lees profile: "Omkijk factor 10/10..True hustler.."
ik geloof je gelijk, iedereen kijkt om van: wat is dat dan voor een wannabe met zn rare kop en zn domme loopje.Je hebt waarschijnlijk ook geen Fok fotoboek, de vrouwen zouden dan verblind worden door je schoonheid
ben er mee bezig
Jij bent echt zon tiepetje die denkt t helemaal te hebben. Terwijl iedereen t tegenovergestelde van je denkt.
You can talk the talk, but can you walk the walk???
loop al sinds men geboorte bij wijze van spreken dan héidiit
quote:Ben geboren in amerika.
Op zaterdag 3 januari 2004 15:27 schreef CEx het volgende:
Dia probeer geen stijlfiguren te gebruiken of amerikaanse gezegdes, onze TS heeft daar geen kaas van gegeten kan daar niet goed mee overweg
Maar de meest stylvolle mensen komen idd uit Hengelo, en drinken grolsch
Vooral dat accent (Overijsel) prachtig
Als je daar komt reis je eeuwen terug in de tijd.
quote:Muwahahahah......dit slaat wel alles. Het land met de minst stylvolle mensen. Heb je netzo veel styl als Walker Bush?
Op zaterdag 3 januari 2004 15:28 schreef Bendeleider het volgende:[..]
Ben geboren in amerika.
Als je het goed wou doen kon je beter zeggen dat je uit parijs, Italie of Monaco kwam.
Maarja zo slim ben je niet.
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 15:32 schreef DIA het volgende:
Idd ik lees het.... "ik loop al sinds mn geboorte"Maar de meest stylvolle mensen komen idd uit Hengelo, en drinken grolsch
Vooral dat accent (Overijsel) prachtigAls je daar komt reis je eeuwen terug in de tijd.
Arbeider!..
quote:Mijn waarde amice, u laat uzelf toch zeker niet neerhalen door deze proleten die nog steeds denken dat stijl iets is wat aangeboren is terwijl ze op hun 25ste nog steeds meer maagd zijn dan onze heilige moeder maria. Stijl is iets, mijn beste vrienden, dat je ziet aan kleding, je houding en quasi elitaire opmerkingen die je verheffen boven ieder ander. Het geheel zorgt voor datgeen wat wij bezitten, stijl. Stijl uit zich tevens op vele manieren, de proleten staan eenzaam in een hoek, waar wij met vele vrouwen de vloer bezetten, genietend van onze engelendrank, juist ja, Grolsch! Het bier waarbij zelfs de gemiddelde doorsnee arbeider het gevoel van stijl mee kan krijgen, echter alleen in de waanbeelden uiteraard. Ik vind het in en in triest dat hockeymeisjes niet worden gewaardeerd. Weer een symptoom van stijlloze mensen. Men weet toch zeker wel dat ons soort veel te vinden zijn tussen in deze regionen, tevens tennismeisjes en de alom geliefde skimeisjes. Misschien dat ik ooit zal neerkijken en een goede daad zal plegen door een van jullie simpele personen degelijk aan te laten kleden en te laten zien wat stijl is en hoe men het zou kunnen verkrijgen. Dan weet ik zeker dat er veel spijtbetuigingen zullen komen over de gemaakte opmerkingen in dit walgelijk stijlvolle topic. Ik bied u allen een vriendelijk adieau!
Op zaterdag 3 januari 2004 15:06 schreef Bendeleider het volgende:[..]
spoiler:
Wat is er mis met hockey meisjes ? ze zijn niet allemaal zo
quote:Gelukt met je ongetwijfeld stijlvolle skipak ?.
Op zaterdag 3 januari 2004 15:57 schreef frankthetank het volgende:[..]
Mijn waarde amice, u laat uzelf toch zeker niet neerhalen door deze proleten die nog steeds denken dat stijl iets is wat aangeboren is terwijl ze op hun 25ste nog steeds meer maagd zijn dan onze heilige moeder maria. Stijl is iets, mijn beste vrienden, dat je ziet aan kleding, je houding en quasi elitaire opmerkingen die je verheffen boven ieder ander. Het geheel zorgt voor datgeen wat wij bezitten, stijl. Stijl uit zich tevens op vele manieren, de proleten staan eenzaam in een hoek, waar wij met vele vrouwen de vloer bezetten, genietend van onze engelendrank, juist ja, Grolsch! Het bier waarbij zelfs de gemiddelde doorsnee arbeider het gevoel van stijl mee kan krijgen, echter alleen in de waanbeelden uiteraard. Ik vind het in en in triest dat hockeymeisjes niet worden gewaardeerd. Weer een symptoom van stijlloze mensen. Men weet toch zeker wel dat ons soort veel te vinden zijn tussen in deze regionen, tevens tennismeisjes en de alom geliefde skimeisjes. Misschien dat ik ooit zal neerkijken en een goede daad zal plegen door een van jullie simpele personen degelijk aan te laten kleden en te laten zien wat stijl is en hoe men het zou kunnen verkrijgen. Dan weet ik zeker dat er veel spijtbetuigingen zullen komen over de gemaakte opmerkingen in dit walgelijk stijlvolle topic. Ik bied u allen een vriendelijk adieau!
Tot mijn grote vreugde bevinden zich meerdere walgelijk stijlvolle mensen zoals ik hier op dit abominabele forum. Het verwarmt mijn hart te zien dat de wereld waarin wij ons bevinden toch niet volledig vervallen is tot stijlloosheid. Stijl is iets wat geconserveerd dient te blijven, iets waaraan ik maar al te graag meewerk! Om deze, en uiteraard vele andere redenen verhef ik mij graag boven de gewone Nederlander, en hul ik mij in walgelijk veel stijl.
quote:Iemand met stijl, zònder rijbewijs?
Op zaterdag 3 januari 2004 14:26 schreef Bendeleider het volgende:
Ik krijg de saab als ik men rijbewijs haal.
quote:chapo!..
Op zaterdag 3 januari 2004 16:45 schreef DeX090 het volgende:Tot mijn grote vreugde bevinden zich meerdere walgelijk stijlvolle mensen zoals ik hier op dit abominabele forum. Het verwarmt mijn hart te zien dat de wereld waarin wij ons bevinden toch niet volledig vervallen is tot stijlloosheid. Stijl is iets wat geconserveerd dient te blijven, iets waaraan ik maar al te graag meewerk! Om deze, en uiteraard vele andere redenen verhef ik mij graag boven de gewone Nederlander, en hul ik mij in walgelijk veel stijl.
quote:Wettelijk niet mogelijk.
Op zaterdag 3 januari 2004 16:51 schreef SurfDude het volgende:[..]
Iemand met stijl, zònder rijbewijs?
Iemand die zich aan de wet houd is walgelijk stijlvol.
quote:Gut gut gut..
Op zaterdag 3 januari 2004 17:00 schreef ElWiN-DuiKFR34K het volgende:
IK lach JOUW uit !
Arbeider.
Ga jij nou maar mooi visjes kijken.
Tfoe!
quote:Wou je zeggen dat je wanneer je in de wagens van paps en mams mag rijden, je je aan de maximumsnelheid gaat houden? En wou je zeggen dat je nu nog geen sterke drank drinkt?
Op zaterdag 3 januari 2004 16:55 schreef Bendeleider het volgende:[..]
Wettelijk niet mogelijk.
Iemand die zich aan de wet houd is walgelijk stijlvol.
Volgens mij verwar jij "walgelijk veel stijl hebben" met "slaapverwekkend zijn".
Ik prefereer het om mij onder walgelijk stijlvolle mensen te begeven, in het oosten des lands, onder het genot van een flesje Grolsch.
Stijl, beste vrienden, is iets wat niet verworven kan worden middels afgeprijsde armani shirtjes, noch door een walm van Hugo Boss. Een belangrijk aspect van daadwerkelijke stijl is zelfkennis en deelse ingetogenheid, iets dat ver te zoeken is bij de wannabe's die zichzelf bestempelen als walgelijk veel stijl hebbend.
Een straatarme vent kan ook stijlvol zijn. Het is zo simpel om jezelf te hullen in de wannabe merkkleding en (taalkundig gezien belachelijke) quasi elitaire woorden achter elkaar te zetten, feit blijft, de wannabe's zijn kansloos.
Het is juist de arrogantie die de koude kak zo belachelijk maakt. Veel van deze kinders hebben geen rode cent te makken en hun ouders hebben middels een hypotheek op hun huis een cabriolet (meestal de gierigste vw golf in de showroom) weten te kopen.
Het is begrijpelijk dat mensen zoals de topicstarter een dergelijke quasi elitaire houding aannemen. Tenslotte zijn ze in hun vroege jeugd getraumatiseerd door mams die hen op en af bracht naar de basisschool in de vw golf cabrio, om vervolgens nog even een potje tennis of hockey te spelen op de lokale club. Helaas, schijn bedriegt, onder deze afgeprijsde armani shirtjes treft met namelijk de koude kak aan zoals eerder beschreven.
In de aanwezigheid van de ware elite valt de koude kak uiteraard in het niets, zo blijkt maar weer.
De ware elite weet waar ze staat en heeft geen belachelijk taalgebruik, noch afgeprijsd merkspul nodig om zijn persoonlijkheid onmisbaar te maken onder zijn vrienden, neen, de ware elite is totaal anders dan de TS en aanhangers.
[EDIT]Je bent eigenlijk iemand die dit spelletje ook had moeten meespelen, gewoon om te zien hoe veel mensen je kan fokken, en hoeveel van die zinloze reacties je kan ontlokken. Ik vond het een geweldig spelletje om te spelen, ik heb praktisch onder m'n stoel gelegen van het lachen.[/EDIT]
edit\ 8 pagina's is een mooi spelletje idd, maar het droop er van begin af aan wel een beetje van af hoor
quote:Ik zit op geen enkele ''koude kak'' sport nog school.
Op zaterdag 3 januari 2004 17:29 schreef eXite het volgende:
Kinders, kinders. Waar is dit allemaal goed voor? Zien jullie dan zelf niet dat jullie oosterlingen het proletariaat van Nederland vertegenwoordigen? Zo in en in gefocust op het materiële, houd toch op!Stijl, beste vrienden, is iets wat niet verworven kan worden middels afgeprijsde armani shirtjes, noch door een walm van Hugo Boss. Een belangrijk aspect van daadwerkelijke stijl is zelfkennis en deelse ingetogenheid, iets dat ver te zoeken is bij de wannabe's die zichzelf bestempelen als walgelijk veel stijl hebbend.
Een straatarme vent kan ook stijlvol zijn. Het is zo simpel om jezelf te hullen in de wannabe merkkleding en (taalkundig gezien belachelijke) quasi elitaire woorden achter elkaar te zetten, feit blijft, de wannabe's zijn kansloos.
Het is juist de arrogantie die de koude kak zo belachelijk maakt. Veel van deze kinders hebben geen rode cent te makken en hun ouders hebben middels een hypotheek op hun huis een cabriolet (meestal de gierigste vw golf in de showroom) weten te kopen.
Het is begrijpelijk dat mensen zoals de topicstarter een dergelijke quasi elitaire houding aannemen. Tenslotte zijn ze in hun vroege jeugd getraumatiseerd door mams die hen op en af bracht naar de basisschool in de vw golf cabrio, om vervolgens nog even een potje tennis of hockey te spelen op de lokale club. Helaas, schijn bedriegt, onder deze afgeprijsde armani shirtjes treft met namelijk de koude kak aan zoals eerder beschreven.
In de aanwezigheid van de ware elite valt de koude kak uiteraard in het niets, zo blijkt maar weer.
De ware elite weet waar ze staat en heeft geen belachelijk taalgebruik, noch afgeprijsd merkspul nodig om zijn persoonlijkheid onmisbaar te maken onder zijn vrienden, neen, de ware elite is totaal anders dan de TS en aanhangers.
Mijn vader is de grootste ''kak'' boer die er maar rond loopt.
Men moeder is de enige die zich ''kak'' voor doet omdat ze voor haar werk representatief moet zijn.
Ik kleed me naar hartelust en zal dit altijd blijven doen.
En als mensen denken dat ik een gigantische bal ben so be it.
Ik ben gewoon walgelijk stijlvol.
Klasse en beschaafdheid schitteren bij mij als een diamant.
Ik gaf al meerdere malen aan dat ik niet kijk naar alles wat ik heb.
Maar hoe ik dingen oplos en aanpak.
Ben geen player maar een nette knaap.
Die gewoon walgelijk veel stijl heeft.
quote:Ik fiets liever.
Op zaterdag 3 januari 2004 17:08 schreef SurfDude het volgende:[..]
Wou je zeggen dat je wanneer je in de wagens van paps en mams mag rijden, je je aan de maximumsnelheid gaat houden? En wou je zeggen dat je nu nog geen sterke drank drinkt?
Volgens mij verwar jij "walgelijk veel stijl hebben" met "slaapverwekkend zijn".
Hard rijden zien ze later men dikke bak niet dus dat doe ik niet.
^^ stijlvol cruisen..
quote:Huilie...
Op zaterdag 3 januari 2004 17:15 schreef ElWiN-DuiKFR34K het volgende:
Als je in een saab rijd ben je echt een kneus
Ga maar snel nu in je CRXje, je eten wordt koud...
quote:Het plebs zal je dikke bak dan niet uitgebreid kunnen bewonderen, maar slechts kort in de binnenspiegel. Maar de echte mensen met walgelijk veel stijl kunnen op de linkerbaan elkaars bakken uitgebreid bewonderen.
Op zaterdag 3 januari 2004 18:14 schreef Bendeleider het volgende:
Hard rijden zien ze later men dikke bak niet dus dat doe ik niet.^^ stijlvol cruisen..
quote:Als je mijn post goed had gelezen dan had je opgemerkt dat ik je als alles behalve een kakker beschouw.
Het feit dat je denkt dat we kakkers zijn doet mij wel een beetje lachen.
quote:Het is een inkopper, ik weet het, maar o zo toepasselijk.
Ik ben gewoon walgelijk stijlvol.
Tot zover bendeleider.
-------------------------------------------------------------------------------
Dan Frank, kerel, was je zo hard bezig met zoeken in het woordenboek dat je wederom vergat of je nu wel/niet ging tutoieren? Het begint nu wel een beetje irritant te worden, dat basisschool Nederlands van jou.
Hoe dan ook, armani, de topicstarter kwam met dat merk op de proppen, zodoende.
Maar om je even een reeks citaten te becommenariseren, opdat je precies kunt zien waar ik het over heb en er geen verdere misverstanden ontstaan:
quote:Waarom onthoud je het dan niet?
verhullend in stijlvolle praatjes maak je precies dat duidelijk wat echter al meerder keren bekend is gemaakt.
quote:Het gebrekkige Nederlands doet wederom pijn aan mijn ogen, dat even terzijde. Stijl, zoals ik al eerder heb gezegd, is niet iets wat verworven kan worden middels materiële zaken. Uitgaande van deze bewering zou het voor een arme man geen probleem moeten zijn om stijlvol te zijn, of althans, zo over te komen. De elite waar jij het over hebt heeft totaal niets met stijl te maken.
Het doet mij echter zeer veel spijt u te moeten onderbreken met het feit dat een straatarme persoon misschien stijlvol kan zijn in zijn eigen wereld, echter zal hij zich nooit kunnen wanen tussen de bekende elite waar wij ons in bevinden.
quote:Zonder al te veel arrogantie in mijn schrijven te verwerken; je zou eens moeten weten.
Ik vermoed dat u, ondanks uw stijlvolle post, zichzelf een elitair leven inbeeld, of tenminste een wanhopige poging tot.
Cogite pro te dicere.
quote:Ik kan rechts ook 120 rijden.
Op zaterdag 3 januari 2004 18:33 schreef SurfDude het volgende:[..]
Het plebs zal je dikke bak dan niet uitgebreid kunnen bewonderen, maar slechts kort in de binnenspiegel. Maar de echte mensen met walgelijk veel stijl kunnen op de linkerbaan elkaars bakken uitgebreid bewonderen.
quote:Hetgeen waar jij mee bezig bent is benijden.
Op zaterdag 3 januari 2004 18:35 schreef eXite het volgende:
Allereerst jij bendeleider:
[..]Als je mijn post goed had gelezen dan had je opgemerkt dat ik je als alles behalve een kakker beschouw.
[..]Het is een inkopper, ik weet het, maar o zo toepasselijk.
Tot zover bendeleider.
-------------------------------------------------------------------------------
Dan Frank, kerel, was je zo hard bezig met zoeken in het woordenboek dat je wederom vergat of je nu wel/niet ging tutoieren? Het begint nu wel een beetje irritant te worden, dat basisschool Nederlands van jou.
Hoe dan ook, armani, de topicstarter kwam met dat merk op de proppen, zodoende.
Maar om je even een reeks citaten te becommenariseren, opdat je precies kunt zien waar ik het over heb en er geen verdere misverstanden ontstaan:
[..]Waarom onthoud je het dan niet?
[..]Het gebrekkige Nederlands doet wederom pijn aan mijn ogen, dat even terzijde. Stijl, zoals ik al eerder heb gezegd, is niet iets wat verworven kan worden middels materiële zaken. Uitgaande van deze bewering zou het voor een arme man geen probleem moeten zijn om stijlvol te zijn, of althans, zo over te komen. De elite waar jij het over hebt heeft totaal niets met stijl te maken.
[..]Zonder al te veel arrogantie in mijn schrijven te verwerken; je zou eens moeten weten.
Cogite pro te dicere.
Ik weet hoe je je voelt..alleen toen ik het voelde was ik 8 en jij jah ..je huidige leeftijd.
Met je glad praterij alleen red je het niet.
Je zult wel degelijk goed gekleed moeten gaan.
Want ook kleding kent een stijl.
Als we dit even buiten beschouwing laten.
Je blijft hameren op ons gebrekkige nederlands.(niet dat er verder wat te verbeteren valt.)
Wij vinden dat het door ons gesprokken stijlvolle nederlands niet bevlekt moet worden in een reactie op jou.
Ook het feit dat wij op 2 uur reizen afstand wonen van onze hoofdstad lbetekend niet dat wij eeuwen achter lopen.
Misschien kunnen we zelfs spreken van een lichte voorsprong.
Rotterdam moordstad nummer 1.
Criminaliteit waar je over struikeld.
Wij hebben dat in beperkte mate en dat vind ik zeker iets wat bijzonder walgelijk stijlvol is.
Wij hebben riante bosgebieden grote villa's.
Liggend naast duitsland ,wat dichterbij overijsel ligt, zou je zelfs kunnen concluderen dat wij trends uit duitsland etc eerder binnenkrijgen dan het westen.
Wij hebben meerdere malen aangegeven dat wij onse stijl ook met daden waarmaken.
Voorbeelden.
gouden regels met dames om het helemaal naar hun zin te maken.
Hoffelijkheid
We zijn niet illegaal bezig met what so ever.
For fok sake ..we zijn gewoon zo walgelijk ranzig hard stijlvol !..
Het is bijna niet redelijk tegenover de wereld.
Daarom verlenen wij ook diensten.
Vooral om het vrouwelijk schoon een schouderklopje te geven,...
Overigens is Rotterdam niet de hoofdstad van Nederland, dat is namelijk Amsterdam.
Ik heb al eerder aangegeven dat ik in het Gooi woon. Zo te horen ben je daar nog nooit geweest?
Geeft niet kerel, jullie bouwput zal vast mooi zijn, jammer alleen dat je niet inhoudelijk kunt reageren op mijn posts en alleen maar doorramt over het zogenaamde stijlvolle gedrag dat jij zozeer begeert.
quote:Juistem,
Op zaterdag 3 januari 2004 19:10 schreef eXite het volgende:Ahh rust
Maar ik ben terug.
Genoot net van een heerlijk culinair hoogstandje gemaakt door loraine.
Niet inhoudelijk op de discussie in willen gaan.
Geheel te wijten aan je slecht onderbouwde kritiek.
Je blijft maar doorrammen op overijsel,materiële zaken,en taal gebruik.
Ik wil best met u in discussie maar houd het dan wel op een waardig niveau.
Ben rete stijlvol dus steek me niet te draak aan met je geswets.
Om even alle kritiek van tafel te schuiven deze toellichting.
Ik ben geen kakker,nooit geweest en zal het ook niet worden.
Mensen zien mij als een gezonde jonge man met walgelijk veel stijl.
Respectvol behandel ik zelfs de lage mensen die ik ook als gelijk zie.
Draag keldij waar ik me lekker in voel en mij de man maken.
Verder de zaken die jullie als pauper ervaren!
Ze zijn niet pauper alleen voor jullie jammergenoeg niet haalbaar.
Dat is frustrerend want ook ik weet uit ervaring dat ik niet alles kan krijgen wat ik wil.(binnen een bepaald tijdsbestek)
Mijn ouders zitten niet bij een club.
We gaan niet om de week op vakantie.
Hockey,golf het is niet mijn ding ik hou het bij judo.
En nogmaals ik ben de man die het feest mooi maakt.
Ben de man die de vrouwen pleziert.
De eiltaire top is het volledig met mij eens als ik zeg we zijn
het neusje van de zalm,creme de la creme kortom hip.
We zijn wie we zijn en ik ben van nature gewoon ranzig stijlvol.
Om even terug te komen op jou grammatica en spelling
Je blitse woorden zijn soms ranzig.
Tutoieren mag van mij met een Y geschreven worden:tutoyeren
Gij non-elitaire wannabe
Zoals de 18e eeuwse filosoof Descartes ooit mooi sprak
"cogito ergo sum"
[Dit bericht is gewijzigd door Bendeleider op 03-01-2004 19:35]
quote:Ongetwijfeld.
Op zaterdag 3 januari 2004 19:34 schreef zodiakk het volgende:
Ik ben een walgelijk arrogante twintiger.Ik doe het beter, bendeleider.
quote:Je bescheidenheid siert je, zodiakk maar jij hebt dan ook walgelijk veel stijl.
We zijn walgelijk stijlvol en ranzig gaaf.
dixit
quote:Dik uitgesmeerde fluim, waarom ben je me toch altijd voor met je wagelijk gevatte ripostes ?
quote:Verder dan hij/zij/het zei kom je niet?
Op zaterdag 3 januari 2004 19:39 schreef Bendeleider het volgende:
Dus frank etc alle toppers uit dit topicje van mij.We zijn walgelijk stijlvol en ranzig gaaf.
dixit
Descartes was trouwens 17e eeuw, niet 18e.
quote:hé jah..zat aan iets anders te denken
Op zaterdag 3 januari 2004 19:52 schreef eXite het volgende:[..]
Verder dan hij/zij/het zei kom je niet?
Descartes was trouwens 17e eeuw, niet 18e.
quote:Modisch zeer verantwoord mits in de "goede" kleur.
Op zaterdag 3 januari 2004 13:40 schreef MarkzMan_X het volgende:
Rib colbertjes!!
Nobele poging.
quote:Denk het helemaal niet.
Op zaterdag 3 januari 2004 14:16 schreef Phibian1976 het volgende:
Ik bezit een auto van ruim 40.000 euro
tevens een Vito-busje (met alle opties) ik moet ook wel eens iets vervoeren
een huis van ruim 4 ton
Merkkleding puilt de kast uit
G-Star en camel bij de vleetduurdere pakken van Kiton (tevens de complete geurlijn)
Een breitling horloge (ik heb er 5)Maar dat wil niet zeggen dat ik stijl heb,
Afgezaagd assortiment. Alsof bepaalde merken definitie zijn van "stijlvol". Geen spatje fantasie of creativiteit te ontdekken, wat in mijn ogen stijl is.
quote:Hoe weet je dat? Je bent toch pas 17?
Op zaterdag 3 januari 2004 18:36 schreef Bendeleider het volgende:[..]
Ik kan rechts ook 120 rijden.
Lulletje dat zich klassieke rommel aan laat smeren in de winkel waar papa de kleren ook koopt. Ook zo'n figuur wat in de waan leeft dat bepaalde merken de definitie van stijlvol zijn. Mis plank. Die merken zeggen helemaal niets. Sommige merken hebben zulke trend-gevoelige collectie's, dat je het hooguit 1 seizoen kan dragen. In de herenconfectie is dit bijvoorbeeld vaak 't geval. Je kan dan nog wel een pak van Armani hebben, maar als het zo'n smerig, glanzend syntetisch ding is van een paar jaar terug, loop je behoorlijk voor lul. En reken maar niet dat de verkopers in die luxe "boutique" van je dat erbij vermelden.
En wat nu straks. Hoe groot acht je de kans dat je later dezelfde boterham op je bord krijgt als je welvarende pappie. Als jij straks op eigen benen staat jongen, zul je de waarde van geld beter leren kennen. En zal je leren je quasi-superieure praatjes voor je te houden. Want zie eerst maar even, dat je het op eigen kracht bereikt. Pas dan kunnen we voorzichtig beginnen te leren hoog van de toren te blazen.
quote:Ik heb het over Wis in plaats van wissel, mongool...en je spelfout (m in plaats van W)...damn....doei, dwaas...
Op zaterdag 3 januari 2004 13:05 schreef Bendeleider het volgende:[..]
Mijn se heeft een standby tijd van 15 dagen dus lul niet.
En als je met je kromme pauper zin bedoelde dat het geheugen vol was.Ik heb altijd men chicktionary bij me waar ik backup's in schrijf.
quote:Loraine is een naam, dus hoofdletter
Op zaterdag 3 januari 2004 19:21 schreef Bendeleider het volgende:[..]
Juistem,
Maar ik ben terug.
Genoot net van een heerlijk culinair hoogstandje gemaakt door loraine.
Niet inhoudelijk op de discussie in willen gaan.Geheel te wijten aan je slecht onderbouwde kritiek.
Je blijft maar doorrammen op overijsel,materiële zaken,en taal gebruik.Ik wil best met u in discussie maar houd het dan wel op een waardig niveau.
Ben rete stijlvol dus steek me niet te draak aan met je geswets.
Eikel
quote:Mijn beste excite, noem jij jezelf ook excite voor al het vrouwelijk schoon dat er loopt? Ik durf te beamen dat jij homo bent.
Ik heb al eerder aangegeven dat ik in het Gooi woon. Zo te horen ben je daar nog nooit geweest?
quote:Ik kan u Limelight aanbevelen! Relaxte stijlvolle club, u kunt deze vinden op de 660 6th Avenue. Ik bied u veel plezier en doet u de groeten van mij.
Op zondag 4 januari 2004 01:00 schreef SurfDude het volgende:
Bendeleider, vind jij die sletjes in de New York ook zo walgelijk veel stijl hebben? Of kun je andere tenten aanbevelen in die regio?
quote:volgens mij melk je gewoon iedere ochtend de koeien, en ga je op kistjes in legerkleding bier zuipen uit pannetjes, zuip je uit iedere fles die in huis is, en denk je zo hip te zijn dat je kans maakt bij iedere BrEeZaHsLeT die er rondloopt
Op zaterdag 3 januari 2004 12:56 schreef Bendeleider het volgende:[..]
Read men andere topique's ..
De soort met walgelijk veel stijl..De good guy
quote:Die vuige omschrijving zou ik met ranzig veel stijl doen.
Op zondag 4 januari 2004 10:17 schreef Fulcrum_X het volgende:[..]
volgens mij melk je gewoon iedere ochtend de koeien, en ga je op kistjes in legerkleding bier zuipen uit pannetjes, zuip je uit iedere fles die in huis is, en denk je zo hip te zijn dat je kans maakt bij iedere BrEeZaHsLeT die er rondloopt
quote:WW'er
Op zondag 4 januari 2004 03:05 schreef dribbel79 het volgende:[..]
Loraine is een naam, dus hoofdletter
Taalgebruik is één woord
Geswets??? (Gezwets)Eikel
quote:Ik heb voor al die dure kleding zelf gewerkt.
Op zondag 4 januari 2004 01:13 schreef Rider_on_the_storm het volgende:
Dat de topicstarter geen stijl heeft, lijkt me wel duidelijk.Lulletje dat zich klassieke rommel aan laat smeren in de winkel waar papa de kleren ook koopt. Ook zo'n figuur wat in de waan leeft dat bepaalde merken de definitie van stijlvol zijn. Mis plank. Die merken zeggen helemaal niets. Sommige merken hebben zulke trend-gevoelige collectie's, dat je het hooguit 1 seizoen kan dragen. In de herenconfectie is dit bijvoorbeeld vaak 't geval. Je kan dan nog wel een pak van Armani hebben, maar als het zo'n smerig, glanzend syntetisch ding is van een paar jaar terug, loop je behoorlijk voor lul. En reken maar niet dat de verkopers in die luxe "boutique" van je dat erbij vermelden.
En wat nu straks. Hoe groot acht je de kans dat je later dezelfde boterham op je bord krijgt als je welvarende pappie. Als jij straks op eigen benen staat jongen, zul je de waarde van geld beter leren kennen. En zal je leren je quasi-superieure praatjes voor je te houden. Want zie eerst maar even, dat je het op eigen kracht bereikt. Pas dan kunnen we voorzichtig beginnen te leren hoog van de toren te blazen.
Ik krijg een normale opvoeding en ben zeker niet verwend.
Ik heb alleen met men moeder de afspraak dat wanneer ik niet rook, ik men rijbewijs betaald krijg en de auto van mams over mag nemen.
Dit is dan misschien een voordeel van rijke paps en mams.
Ik heb altijd een eigen kledingsstijl.
Creatief,vlot en toch degelijk.
Ik koop merken die bij menig leeftijd genootjes niet bekend zijn.
Laat me nix aansmeren.
Ik ben de man die er voor zorgt dat de paspoppen drastisch aangepast worden.
Iedereen wil het.
Ik ben zo'n hoogstandje van moeder natuur.
Walgelijk stijlvol met alle charme die nodig is om mij een ranzig gave gozer te maken.
quote:Does the word "Intercedent" ring a bell, Beavis???
Op zondag 4 januari 2004 14:19 schreef Bendeleider het volgende:[..]
WW'er
Ik vermoed dat je in je jeugd in de jurk van je moeder van het dak bent gesprongen, omdat je dacht dat je neo was en van de blijvende mentale schade die je toen hebt opgelopen ondervinden wij nu overlast.
En ga nu maar weer lekker liggen rukken in je gestolen walgelijk niet-stijlvolle armani pak. Voordat je met je primitieve praatjes je eigen status steeds verder tenietdoet.
En nou ophoeren laagfunctionerend stuk carcinoom, met je mislukte cloon.
[Dit bericht is gewijzigd door papua op 04-01-2004 15:16]
Ik zet dan ook zonder twijfel de notatie Sine Nobilitate in mijn geheugen bij het zien van deze gebruikersnaam. Mocht ik het ondanks de vele tekenen toch bij het verkeerde eind hebben, dan zou ik dat graag van u willen horen. Ik verwacht echter een welbespraakt argument van u te zien waatuit blijkt dat ik mijn excuses zou moeten aanbieden.
quote:Nu dan, kindje, laten we een voor een (je spelling achterwege latend) je fouten corrigeren. Ik pak alleen de grove fouten eruit, maar je begrijpt dat de rest van je verhaal ook gewoon niet aux serieux genomen kan worden..
Op zondag 4 januari 2004 04:18 schreef frankthetank het volgende:[..]
Mijn beste excite, noem jij jezelf ook excite voor al het vrouwelijk schoon dat er loopt? Ik durf te beamen dat jij homo bent.
Gooi, is dat niet een uithoek van deze amiabele wereld? Duidelijk dat daar nog nooit stijl is geweest. Enfin, ik ben net terug van een gruwelijk stijlvolle avond met wederom te veel aandacht van de plebse dames. Alhoewel het mijn ego streelt doen mij deze dames weinig. Nadat zij zich hadden ontdaan van zichzelf streelden mijn ogen zich echter wel een behoorlijk stijlvolle vrije dame. Deze kon zich tevens niet inhouden toen zij mij zag. Kijk, beste excite, wij snappen mekaar misschien niet en zit je gedurende dit topic met een nederlands woordenboek op schoot, maar beiden snappen wanneer je aantrekkelijk bent of niet. Ik hoop dat u, of jij als pleb zijnde, dat ook zult begrijpen. Beetje jammer.
Allereerst is mijn nickname eXite, niet het engelse excite. Nu kun je zeggen dat ik deze naam heb genomen omdat debiele mensen zoals jij toch wel excite lezen en opgewonden worden van mijn nickname, als ware het een commando, maar neen. De naam eXite heeft niets te maken met het engelse excite.
Dan het Gooi, uithoek? Nee nee makker, jij moet je duidelijk beter laten informeren. Het Gooi is een van de duurste leefomgevingen van Nederland. Als je hier een huis hebt staan dan kun je voor het zelfde geld in het oosten een drie maal zo groot huis aanschaffen. (dit alles heeft overigens totaal niets met stijl te maken)
Dan een woordenboek op school? Nee knaapje, ik ben simpelweg een gymnasiast met een verbaal en grammaticaal inzicht dat men zou kunnen uitdrukken door het jouwe te kwadrateren.
Ja, lastig, als je zo dom bent maar wel jezelf voor wilt doen als "de man".
Je bent wel schattig hoor
[edit] Typo :x
[Dit bericht is gewijzigd door eXite op 04-01-2004 16:27]
quote:Interesseert me niks!
Op zondag 4 januari 2004 16:14 schreef ocf81 het volgende:
Ik geloof dat de Topicstarter de titel "Hoe hoort het eigenlijk?" van de hand van mevrouw A.Groskamp- ten Have (Ter informatie: ISBN 9023010159) nog eens grondig moet bestuderen. Indien de TS dit namelijk had gedaan alvorens dit topic te starten, dan zou hij er weldra achter gekomen zijn dat er toch het een an ander aan zijn verhaal schort.Ik zet dan ook zonder twijfel de notatie Sine Nobilitate in mijn geheugen bij het zien van deze gebruikersnaam. Mocht ik het ondanks de vele tekenen toch bij het verkeerde eind hebben, dan zou ik dat graag van u willen horen. Ik verwacht echter een welbespraakt argument van u te zien waatuit blijkt dat ik mijn excuses zou moeten aanbieden.
Jullie laaglepelaars zijn zo niet stijlvol.
En het feit dat JIJ mij een snob vind stelt me gerust.
Als ik dit toch van een elitair en walgelijk stijlvole vrind zou moeten horen ,dan pas had ik de moeite voor een grondige discussie genomen.
Hij heeft onderhand toch wel het tegendeel al zo'n 4 of meer keer bewezen.
ongelukkige typo in je post exite: "inzicht dat met men zou kunnen"
quote:Grondige discussie? Met zo'n taalgebruik? Of versta je onder "grondige discussie" modderworstelen?
Op zondag 4 januari 2004 16:20 schreef Bendeleider het volgende:[..]
Interesseert me niks!
Het boek ga ik halen omdat ik veel/graag lees.
Dus bedankt voor de tip !.Jullie laaglepelaars zijn zo niet stijlvol.
En het feit dat JIJ mij een snob vind stelt me gerust.
Als ik dit toch van een elitair en walgelijk stijlvole vrind zou moeten horen ,dan pas had ik de moeite voor een grondige discussie genomen.
quote:Je hebt echt iemand anders in gedachten.
Op zondag 4 januari 2004 15:13 schreef papua het volgende:
hey Bendeleider, ben jij zo'n idioot die op school altijd met popcorn wordt bekogeld? en dan op internet je ego tracht op te vijzelen met je infantiele praatjes over eXite en anderen. In mijn ogen ben je gewoon de meest goedkope stakker die in heel oost-nederland rondloopt. Die bij gebrek aan iets te doen in dat smerige gat waar je woont, zijn totaal irrelevante mening loopt te verkondigen op Fok! Maar in het echt totaal incapabel is om ooit een meisje jonger dan zn moeder aan te raken.Ik vermoed dat je in je jeugd in de jurk van je moeder van het dak bent gesprongen, omdat je dacht dat je neo was en van de blijvende mentale schade die je toen hebt opgelopen ondervinden wij nu overlast.
En ga nu maar weer lekker liggen rukken in je gestolen walgelijk niet-stijlvolle armani pak. Voordat je met je primitieve praatjes je eigen status steeds verder tenietdoet.
En nou ophoeren laagfunctionerend stuk carcinoom, met je mislukte cloon.
Oké, ieder zijn vertier maar laat mij er buiten.
Als jij nou eens mooi buiten gaat wipkippen en je inferieure praatjes thuis laat.
Terg mij niet stijlloze raspauper.
quote:Hoe semi-intellectueel, om Descartes weer eens te quoten.
Op zaterdag 3 januari 2004 19:32 schreef Bendeleider het volgende:
Zoals de 18e eeuwse filosoof Descartes ooit mooi sprak
"cogito ergo sum"
quote:Het gaat om inhoud.
Op zondag 4 januari 2004 16:23 schreef CEx het volgende:[..]
Grondige discussie? Met zo'n taalgebruik? Of versta je onder "grondige discussie" modderworstelen?
quote:Ka ching
Op zondag 4 januari 2004 16:26 schreef Omkron het volgende:
StormloopTopic gozer..
Fokkend Mensch volk.
Geef het nu eens dapper toe dat ik met al mijn charmes, doen en laten en de rest wat er bij komt kijken keihard de man ben.
Ik heb voldoende argumenten aangevoerd die jullie als stijl ervaren.
Maar lui als arbeiders lezen jullie mijn hele topique niet door.
Spijtig.
Toch doet het mij vreugd dat voetvolk wie jullie een vastberadenheid hebben van een geil konijn met speed op.
Evolutionair proces is merkbaar.
Want zeg nou eerlijk vroeger was het onderscheid aanzienlijk groter.
Grote voorbeelden van walgelijk stijlvolle menschen kijken over mijn schouders mee.
Gegroet.
Creativiteit en Originaliteit zijn de fundamenten van stijl en alles wat jij zegt heeft 0 met stijl te maken. Dure kleding? geeft gewoon een impressie weer van hoeveel geld je hebt of wil uit geven voor een beter uiterlijk. Wachten met zoenen is heel goedkoop en niet stijlvol. Met andere woorden je sociale inzichten zijn bedroefend laag. Zoals ik al zei je mening verkondige op fok is een typisch geval van een geestelijk mankement.
Je weet volgens mij niet eens wat het begrip stijl betekent. Met die ordinaire omschrijving van Van dale kun je zelf niet altijd redden.
Sociaal gestoorde freak, aka bendeleider
quote:Toch vooral uit medelijden.
Op zondag 4 januari 2004 16:43 schreef LG_Konjo het volgende:
Stel jezelf eens de vraag: Waarom zou ik op bendeleider reageren?
(en een beetje om het leedvermaak die uit zijn vormfouten toch overduidelijk laten blijken dat ie geen stijl heeft)
[Dit bericht is gewijzigd door ocf81 op 04-01-2004 16:51]
quote:Volgens mij lees jij je eigen topic niet, is het wel?
Op zondag 4 januari 2004 16:36 schreef Bendeleider het volgende:
Deze walgelijk stijlvolle knul gaat er eens goed voor zitten.
Corduroy colbertje aan.
Marvin Gaye + Bobby Darin op de achtergrond.Fokkend Mensch volk.
Geef het nu eens dapper toe dat ik met al mijn charmes, doen en laten en de rest wat er bij komt kijken keihard de man ben.
Ik heb voldoende argumenten aangevoerd die jullie als stijl ervaren.
Maar lui als arbeiders lezen jullie mijn hele topique niet door.
Spijtig.Toch doet het mij vreugd dat voetvolk wie jullie een vastberadenheid hebben van een geil konijn met speed op.
Evolutionair proces is merkbaar.
Want zeg nou eerlijk vroeger was het onderscheid aanzienlijk groter.Grote voorbeelden van walgelijk stijlvolle menschen kijken over mijn schouders mee.
Gegroet.
quote:Dr.Pikstein gegroet.
Op zondag 4 januari 2004 16:42 schreef papua het volgende:
Laagfunctionerend onderkruipsel waar haal jij het smerige lef vandaan om mij met deze goedkope analyse te bekogelen. Mijn creativiteit is nu eenmaal inmens.Creativiteit en Originaliteit zijn de fundamenten van stijl en alles wat jij zegt heeft 0 met stijl te maken. Dure kleding? geeft gewoon een impressie weer van hoeveel geld je hebt of wil uit geven voor een beter uiterlijk. Wachten met zoenen is heel goedkoop en niet stijlvol. [bMet andere woorden je sociale inzichten zijn bedroefend laag. Zoals ik al zei je mening verkondige op fok is een typisch geval van een geestelijk mankement.
Je weet volgens mij niet eens wat het begrip stijl betekent. Met die ordinaire omschrijving van Van dale kun je zelf niet altijd redden.
Sociaal gestoorde freak, aka bendeleider
Het feit dat jij het normaal vind ,om een meisje te zoenen na een half uur kletsen
vind ik pas goedkoop.
Ik breng het meisje naar huis en als het klikt dan pas zoen ik 1 keer.
Je oordeelt met argumenten uit andermans kritiek.Je kent me niet.
Elke zaterdag treed ik op in een bejaardentehuis in men stad.
Daarna blijf ik 2 uur met die besjes spelletjes doen.
Praat me niet van sociaal inzicht.
Je zult spijt hebben van wat je hier allemaal zwetst als je me leert kennen.
U zult me op handen dragen want ik ben walgelijk stijlvol.
.
quote:Ik lees alles.
Op zondag 4 januari 2004 16:50 schreef eXite het volgende:[..]
Volgens mij lees jij je eigen topic niet, is het wel?
quote:Nu nog verwerken en begrijpen
Op zondag 4 januari 2004 16:52 schreef Bendeleider het volgende:[..]
Ik lees alles.
quote:Goedkoop.
Op zondag 4 januari 2004 16:57 schreef CEx het volgende:[..]
Nu nog verwerken en begrijpen
quote:sociaal inzicht is idd voor oudjes optreden (toch benieuwd wat voor optreden je voor die oudjes verzorgt
Op zondag 4 januari 2004 16:51 schreef Bendeleider het volgende:[..]
Dr.Pikstein gegroet.
Het feit dat jij het normaal vind ,om een meisje te zoenen na een half uur kletsen
vind ik pas goedkoop.
Ik breng het meisje naar huis en als het klikt dan pas zoen ik 1 keer.
Je oordeelt met argumenten uit andermans kritiek.Je kent me niet.
Elke zaterdag treed ik op in een bejaardentehuis in men stad.
Daarna blijf ik 2 uur met die besjes spelletjes doen.
Praat me niet van sociaal inzicht.Je zult spijt hebben van wat je hier allemaal zwetst als je me leert kennen.
U zult me op handen dragen want ik ben walgelijk stijlvol.
.
quote:mmm doe dan voortaan even een betere analyse in je mensen kennis.. want helaas heb je het wel even tegen een hoogfunctionerend onderkruipsel... talk to my hand baby...
[b]
Laagfunctionerend onderkruipsel waar haal jij het smerige lef vandaan om mij met deze goedkope analyse te bekogelen.
En gezien je reactie kun je wel zien dat je sociaal erg laag bent.. laat andere mensen niet in hun waarde...
quote:'Ik lees alles' zeggen is daarentegen ronduit intellectueel.. terwijl dit gegeven niet uit je reacties blijkt
Op zondag 4 januari 2004 16:59 schreef Bendeleider het volgende:[..]
Goedkoop.
quote:Ook jij wil met mij naar de bios.
Op zondag 4 januari 2004 17:01 schreef Kasty het volgende:[..]
mmm doe dan voortaan even een betere analyse in je mensen kennis.. want helaas heb je het wel even tegen een hoogfunctionerend onderkruipsel... talk to my hand baby...
En gezien je reactie kun je wel zien dat je sociaal erg laag bent.. laat andere mensen niet in hun waarde...
quote:Deze hele topic serieus nemen duidt op gigantisch veel intellect.
Op zondag 4 januari 2004 17:03 schreef LG_Konjo het volgende:[..]
'Ik lees alles' zeggen is daarentegen ronduit intellectueel.. terwijl dit gegeven niet uit je reacties blijkt
Dit neemt niet weg dat ik een walgelijk stijlvolle gozer ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |