Die Neuheit im Altbiermarkt! Das Fass, das sich von selbst in ca. 30 Minuten auf erfrischende Trinktemperatur abkühlt und sie bis zu 12 Stunden konstant hält.
-vertaling-
De nieuste techniek in Oud biermarkt! Het vat, dat zichzelf in circa 30 minuten op een verfrissende drinktemperatuur afkoelt en het tot 12 uur konstant houdt
-vertaling-
hier de website: http://www.schloesser.de/neu/brsurf/coolkeg/coolkeg1.html
de techniek:
Das natürliche Mineral Zeolith absorbiert Wasserdampf nach Umlegen des Hebels. Die in Zeolith entstehende Wärme wird nach außen abgegeben und das restliche Wasser gefriert dabei zu Eis.
Herrlich kühles Schlösser Alt auf Knopfdruck - einfacher geht es wirklich nicht.
(dat kan ik nie vertalen, de helft van de woorden kan ik nie vertalen)
meer over de techniek: http://www.schloesser.de/neu/brsurf/coolkeg/coolkeg2.html
Ideaal zou ik zo zeggen!!!!!
PROOST!
[Dit bericht is gewijzigd door gateway op 03-01-2004 12:41]
quote:dat weet ik niet, maar in duitsland bestaat het al een tijdje
Op zaterdag 3 januari 2004 12:38 schreef LeFTBuRN het volgende:
Beter
Wanneer komt het in nederland op de markt ?
quote:Vertaling van Worldlingo:
Op zaterdag 3 januari 2004 12:37 schreef gateway het volgende:
de techniek:Das natürliche Mineral Zeolith absorbiert Wasserdampf nach Umlegen des Hebels. Die in Zeolith entstehende Wärme wird nach außen abgegeben und das restliche Wasser gefriert dabei zu Eis.
Herrlich kühles Schlösser Alt auf Knopfdruck - einfacher geht es wirklich nicht.(dat kan ik nie vertalen, de helft van de woorden kan ik nie vertalen)
Het natuurlijke minerale zeoliet absorbeert waterdamp na het omringen
van de hefboom. De warmte die zich in zeoliet ontwikkelt wordt naar buiten geleverd en
het resterende water bevriest daardoor aan ijs.
Prachtige koel van slotenalto op duw van een knop - eenvoudiger
werkelijk gaat het niet.
quote:
De Duitse brouwer Tucher uit Neurenberg biedt zijn bier voortaan aan in een goed geïsoleerd, 'zelfkoelend' biervat om de kwaliteit nog beter te kunnen garanderen. In de dubbele wand van het vat bevindt zich waterdamp en een koelmiddel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |