En dat wordt nog een hele klus om daar een team van te bouwen...
Ik heb 48 miljoen euro om spelers te kopen. En er moeten er heel wat komen, de hele verdediging bestaat uit oudjes...
Kijken maar wie er willen komen
Edit:
Ik heb de volgende speler erbij gehaald: Kasper Schmeichel, Mike Zonneveld, John Heitinga, Song (die had ik nooit weg moeten doen bij Feyenoord toen...), Dominique van Dijk, Anatoli Todorov.
[Dit bericht is gewijzigd door Martin_Jager op 10-01-2004 15:36]
en in de uefa zitten er ook nog 3 clubs in de kwartfinale, waarvan er 2 zeker door zullen gaan naar de halve finale
quote:yop, dat is wel zo... dat is gewoon omdat de meeste aandacht naar de engelse divisies gaat (makers en zo). De conference bv is veel realistischer dan pak nu de Belgische Eerste klasse, waar soms zielige clubs naar de CL gaan
Op zaterdag 10 januari 2004 16:19 schreef Noedie het volgende:
de engelse competitie is trouwens flink overgewaardeerd volgens mij!
in de CL zit ik nu in de halve finale met chelsea, en nog 3 andere engelse clubs!en in de uefa zitten er ook nog 3 clubs in de kwartfinale, waarvan er 2 zeker door zullen gaan naar de halve finale
Nu eens kijken of er op dat succes voort te bouwen valt. Ik ben in ieder geval al benoemd tot bondscoach. Het eerste wat ik deed: een totaal nieuwe selectie samenstellen... en zo waar won Oranje weer een wedstrijd (dat was al een aantal wedstrijden niet meer gebeurd).
Voor een verslag: http://cm0304.web-log.nl
[Dit bericht is gewijzigd door Harmpy op 11-01-2004 13:42]
quote:Moeten alle backgrounds toevallig .JPEG zijn?
Op zondag 11 januari 2004 15:25 schreef pekel het volgende:
Ik heb een probleempje met CM4.
Ik heb net de map default (voor achtergronden) weggehaald en daarvoor heb ik een nieuwe map (ook genaamd default) gemaakt, en daarin heb ik andere achtergronden gezet. Maar nu als ik CM4 speel heb ik helemaal geen achtergrond. Hoe kan dit?
Even een vraag over Cm4.
Elke keer als ik mijn spel wil opslaan geeft hij een foutmelding.
Ik heb hem in de winkel gekocht en alle updates geinstalleerd.
Weet iemand hoe ditkomt?
"Hidden Commands
DEBUG_MODE
Open the file init.cpg and include "DEBUG_MODE" in it with a simple text editor such as notepad.
What you will see?
You can see your president's stats, as if he were a coach
Players are more likely to drop out of the team without a leave
Players can give the finger to the fans!
Scouts and physios can comment negatively on the players
This command does not f*** the game. It just brings it to a more realistic standard, closer to real life! "
Ik zou het wel leuk vinden om wat meer meldingen te krijgen, maar ik snap niet wat ik moet doen. Het betreffende bestand heb ik niet, en wat er op lijkt heeft geen inhoud...
Trouwens, ik ben vorig seizoen kampioen geworden. Hoe is het mogelijk.
In de zomer ook bondscoach geworden van het Nederlands Elftal. Beetje jammer alleen dat daar elke week een speler afvalt met een blessure van een paar maanden.
quote:Bij mij werkt die debug_mode ook niet. Kan iemand even een duidelijke uitleg geven hoe het precies moet zodat het werkt?
Op maandag 12 januari 2004 12:43 schreef Butra het volgende:
Dat debug_mode krijg ik niet werkend hoor. Of ik doe iets verkeerdTrouwens, ik ben vorig seizoen kampioen geworden. Hoe is het mogelijk.
In de zomer ook bondscoach geworden van het Nederlands Elftal. Beetje jammer alleen dat daar elke week een speler afvalt met een blessure van een paar maanden.
Ik sta zelfs na de winterstop nog 2de met FC Eindhoven het slaat echt werkelijk nergens op. Ik heb 3 spitsen die praktisch elke wedstrijd die ze spelen scoren. Roman Vasilyuk, Olexandr Melaschenko en Ismael Ayaz
quote:Je blijft manager bij je club hoor
Op maandag 12 januari 2004 15:15 schreef Noedie het volgende:
waarom kan je eigenlijk niet én een team managen, én het nationale team?
ben laatst door NL gevraagd, maarja..... geen zin om maar 5 wedstrijden per seizoen te spelen....
quote:ja joh? ow... dat hadden ze dan wel ff mogen melden.......
Op maandag 12 januari 2004 15:31 schreef Harmpy het volgende:[..]
Je blijft manager bij je club hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |