Dus ik denk dat ik maar een nieuwe geluidsinstallatie ga kopen. Alleen ik heb de ballen verstand ervan. Ik zit aan losse componenten te denken en versterker, boxen en een dvd (of cd) speler. Maar wat zijn de goede merken en wat gaat het me allemaal kosten?
quote:Je kan denk ik beter meteen vermelden wat je budget ongeveer is
Op zaterdag 3 januari 2004 11:38 schreef whosvegas het volgende:
wat gaat het me allemaal kosten?
En dan heb je alleen nog receiver+speakers(ook een sub)
quote:En goedkoop dvdspelertje is 100 eurie's ..
Op zaterdag 3 januari 2004 11:47 schreef veldmuis het volgende:
Ik zou gelijk voor een dvdspeler gaan, die doet ook cd's, en je hebt als voordeel dat-ie ook mp3 cd's enzo eet. En qua prijs maakt het echt weinig uit....
quote:en minder
Op zaterdag 3 januari 2004 11:48 schreef Bendeleider het volgende:[..]
En goedkoop dvdspelertje is 100 eurie's ..
die dure dvd spelers lezen vaak gebrande dvd niet of slecht, terwijl de goedkope alles lezen (cd, cdr, dvd, dvd-r, mp3, mpeg, koduk picture cd)
mijne kost nu 37,95 euro zag ik laatst in de aanbieding.
quote:Expert?
Op zaterdag 3 januari 2004 12:06 schreef Seborik het volgende:
Je kunt langs de wat servicegerichtere elektronicazaken (Expert) gaan zoals en je daar laten informeren en op internet kijken bij de consumentenbond welke installaties er op het moment ongeveer zijn, hoe de prijzen liggen en hoe anderen erover denken... kun je meteen zien hoeveel je eraan uit wil geven.
quote:Hehe ok, dan een ander.
Op zaterdag 3 januari 2004 12:08 schreef veldmuis het volgende:[..]
Expert?
.
Hiero in Breda staan daar een stel idioten die echt NIKS weten, en alleen 100% proberen te verkopen. Dus pas wel op.
Bergen op Zoom heb ik m'n installatie gehaald en daar was het heel informatief en behulpzaam.
quote:Dat ga ik nog doen
Op zaterdag 3 januari 2004 12:06 schreef Seborik het volgende:
Je kunt langs de wat servicegerichtere elektronicazaken (Expert) gaan zoals en je daar laten informeren en op internet kijken bij de consumentenbond welke installaties er op het moment ongeveer zijn, hoe de prijzen liggen en hoe anderen erover denken... kun je meteen zien hoeveel je eraan uit wil geven.
quote:Bedankt voor de links
Op zaterdag 3 januari 2004 12:19 schreef Bendeleider het volgende:
http://www.kieskeurig.nl
quote:Ik zou dat niet doen. Versterkers in DVD spelers zijn niet van al te beste kwaliteit.
Op zaterdag 3 januari 2004 11:47 schreef veldmuis het volgende:
Ik zou gelijk voor een dvdspeler gaan, die doet ook cd's, en je hebt als voordeel dat-ie ook mp3 cd's enzo eet. En qua prijs maakt het echt weinig uit....
quote:Maar je kan wel alles afspelen, toch een groot voordeel. Dan kan je ook een cd met mp3 branden op je computer en afspelen op je geluidsinstallatie, wat toch een mooier geluid geeft.
Op zaterdag 3 januari 2004 12:35 schreef OphiOn het volgende:[..]
Ik zou dat niet doen. Versterkers in DVD spelers zijn niet van al te beste kwaliteit.
quote:Tja, je kan natuurlijk leuk Kenwood of Pioneer spul kopen... ligt een beetje aan het budget natuurlijk. Losse componenten hebben natuurlijk altijd de voorkeur. Pas wel op met de verkopers, die laten hun klanten graag een overkill installatie aanschaffen. Dus geen 1000 Watt zooi aanschaffen als je in een gehorig flatje woont (zoals mijn buurjongen)...
Op zaterdag 3 januari 2004 11:38 schreef whosvegas het volgende:
Gister is m'n geluidsinstallatie kapot gegaanDus ik denk dat ik maar een nieuwe geluidsinstallatie ga kopen. Alleen ik heb de ballen verstand ervan. Ik zit aan losse componenten te denken en versterker, boxen en een dvd (of cd) speler. Maar wat zijn de goede merken en wat gaat het me allemaal kosten?
100 a 200 will do just fine...
quote:Net als of Wharfedales goed klinken op een Yoko setje van 25 euro...
Op zaterdag 3 januari 2004 12:54 schreef dribbel79 het volgende:
Zoek in ieder geval eerst de speakers uit, en schaf daarna de rest aan...de speakers zijn het balngrijkste onderdeel van je installatie, als die niet klinken, kan je nog zulke goeie apparatuur hebben, maar dan klinkt het blubber..
Zoek den gulden middenweg...
quote:*zucht*
Op zaterdag 3 januari 2004 13:04 schreef Bill.Lumbergh het volgende:[..]
Net als of Wharfedales goed klinken op een Yoko setje van 25 euro...
quote:Helemaal mee eens.
Op zaterdag 3 januari 2004 13:04 schreef Bill.Lumbergh het volgende:[..]
Net als of Wharfedales goed klinken op een Yoko setje van 25 euro...
Bepaal wat je wil (als volume en budget) en ga daar wat bij zoeken.
www.kieskeurig.nl is een zeer makkelijke site om te zoeken en vergelijken. Staan ook teksten bij van gebruikers (postitief en negatief)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |