Voor de beginnende computerraar dus een pentium 4
en waar wil je hem trouwens voor gaan gebruiken ???
quote:Die AMD 2600 draait op 2.13GHz gekkie
Op zaterdag 3 januari 2004 10:16 schreef _Etter_ het volgende:
ik ben best een fan van AMD, die 0,6 mhz merk je volgens mij toch niet en je kan ook niet zo die chips vergelijken geloof ik. Reden.... ?
[Dit bericht is gewijzigd door Milord op 03-01-2004 10:20]
quote:zoals welke software??
Op zaterdag 3 januari 2004 10:17 schreef jpolderman het volgende:
Een pentium gebruikt naar horen zeggen minder stroom omdat ie veel koeler blijft, (hite kost stroom) en het is zo dat het vaker voorkomt dat software op een amd niet werkt, en op een pentium wel....Voor de beginnende computerraar dus een pentium 4
Tjonge ga buitenspelen man !!!
Lekkere kop heb je trouwens in je fotoboek....
Vooral een zeer mooie bril..... bleeehh !!!
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 10:20 schreef firstwollie het volgende:
-> DIG ?
quote:gamen,gamen nog eens gamen, en internetten
Op zaterdag 3 januari 2004 10:17 schreef jpolderman het volgende:
Een pentium gebruikt naar horen zeggen minder stroom omdat ie veel koeler blijft, (hite kost stroom) en het is zo dat het vaker voorkomt dat software op een amd niet werkt, en op een pentium wel....Voor de beginnende computerraar dus een pentium 4
quote:Neem een Amd , is beter met spelletjes
Op zaterdag 3 januari 2004 10:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:[..]
gamen,gamen nog eens gamen, en internetten
Heb thuis regelmatig computers staan van mensen die hem vast hebben laten lopen.....
Het kwam zelfs wel eens voor dat een amd zo brak was dat ik 3 keer opnieuw xp moest installeren (originele cd) voordat ie t deed)
Nee sorry geef mij maar een pentium
Heb zelf een pentium 4 2,26 na weat upgraden enzo,,,, dvd brandertje draait ie nu al 1 jaar en 2 maanden heel soepel en stabiel dus toppie.....
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 10:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:[..]
gamen,gamen nog eens gamen, en internetten
amd word warmer ja maar zoveel scheelt het niet en de amd maakt het ruimschoots goed door gewoon sneller te zijn dan de intel (niet kwa mhzjes maar gewoon op prestaties)
en last but not least amd is goedkoper
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 10:26 schreef Mod99 het volgende:[..]
Neem een Amd , is beter met spelletjes
geloof deze mensen niet met de software draait niet en om de week stuk
me oma heeft nog meer ervaring met computers dan deze dwazen
ik tikte mijn gebruikerservaring en wat jij er mee doet moet jezelf bepalen.......
Ik heb zat testen gedaan tussen twee computers naast elkaar en ben tot deze conclusie gekomen...
pentium is makkelijker voor de beginner.....
Ik heb een Barton 2800 en een P4 3.0Ghz, en in het algemeen werkt de AMD veel lekkerder.
Slechts voor videobewerking of als iets gerenderd moet worden pak ik de P4 erbij.
Trek je conclusies zelf maar...
En spelletjes speel je maar op een PS2 als je toch alleen maar spelletjes speelt...
quote:als ze met opmerkingen komen dat software niet draait op een amd of dat door een amd windows niet wil installeren hebben ze er blijkbaar weinig kaas van gegeten
Op zaterdag 3 januari 2004 10:29 schreef jpolderman het volgende:
Hoe weet jij nou weer wat andere van computers weten
[..]
quote:joh lees alleen de posts , eentje beweerd dat niet alle software draait
Op zaterdag 3 januari 2004 10:29 schreef jpolderman het volgende:
Hoe weet jij nou weer wat andere van computers weten
[..]
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 10:32 schreef werkeend het volgende:[..]
als ze met opmerkingen komen dat software niet draait op een amd of dat door een amd windows niet wil installeren hebben ze er blijkbaar weinig kaas van gegeten
quote:nou geef dan maar een urltje als dit wetenschappelijk bewezen is
Op zaterdag 3 januari 2004 10:34 schreef jpolderman het volgende:
Gebruikerservaringen heb jij niet want het is wel degelijk een geconstateerd feit dat dit meer voorkomt op amd dan op pentium, dus blaas niet zo en geef gewoon je mening en laat een ander in zijn eigenwaarde ..... dat je dr bent....
[..]
ben wel benieuwd waar dat vandaan komt
Kunnen jullie allemaal zeggen dat je een of soms twee computers per week installeert van mensen die hem hebben laten vastlopen...
Ik heb dus wel degelijk gebruikservaring oke,,,, dus ......
geef ik mijn mening !!!
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 10:34 schreef Mod99 het volgende:[..]
joh lees alleen de posts , eentje beweerd dat niet alle software draait
daar ken je toch conclusies uit trekken of niet ?
quote:goedkoper
Op zaterdag 3 januari 2004 10:28 schreef werkeend het volgende:
wat een hele load of crap word hier gezegt... alle software werkt op zowel een amd als op een intel ... als het onverhoopt niet mocht werken ligt het ergens anders aan.amd word warmer ja maar zoveel scheelt het niet en de amd maakt het ruimschoots goed door gewoon sneller te zijn dan de intel (niet kwa mhzjes maar gewoon op prestaties)
en last but not least amd is goedkoper
quote:tjah kijk ik ga niet met ervaring strooien als ik een discussie niet kan winnen.... maar aangezien we toch op dat niveau beland zijn. Ik kheb een eigen pc sinds m'n 13de en werkte 2 jaar als systeembeheerder, zou dat genoeg zijn? Of mag ik mijn meningen ook niet bazeren op eigen ervaring en onafhankelijke tests bij meerdere gerenomeerde sites
Op zaterdag 3 januari 2004 10:36 schreef jpolderman het volgende:
Zoals, wat een blaaskaken zitten hier zeg,Kunnen jullie allemaal zeggen dat je een of soms twee computers per week installeert van mensen die hem hebben laten vastlopen...
geef ik mijn mening !!!
[..]
quote:een ps2 heeft geen championship manager 03/04 of call of duty
Op zaterdag 3 januari 2004 10:32 schreef Milord het volgende:
Nou, laat ik het dan zo eens zeggen:Ik heb een Barton 2800 en een P4 3.0Ghz, en in het algemeen werkt de AMD veel lekkerder.
Slechts voor videobewerking of als iets gerenderd moet worden pak ik de P4 erbij.
Trek je conclusies zelf maar...En spelletjes speel je maar op een PS2 als je toch alleen maar spelletjes speelt...
quote:Nee dat kan ik niet zeggen meneer,
Op zaterdag 3 januari 2004 10:36 schreef jpolderman het volgende:
Zoals, wat een blaaskaken zitten hier zeg,Kunnen jullie allemaal zeggen dat je een of soms twee computers per week installeert van mensen die hem hebben laten vastlopen...
geef ik mijn mening !!!
[..]
Dus kom niet met jou zogenaamde "ervaring"
paar keer windows installeren maakt je niet iemand met "ervaring"
http://www.examedia.nl/computerx/modules/news/article.php?storyid=267
quote:Mijn AMD 2600 draait op 1.92, heeft dat iets te maken met de andere chips? Barthon vs Thorobred of hoe die ook heet
Op zaterdag 3 januari 2004 10:18 schreef Milord het volgende:[..]
Die AMD 2600 draait op 2.13GHz gekkie
En wat is jouw ervaring dan betreffende de tests die je gedaan hebt....
Hogg testosteron gehalte hier zeg !!!
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 10:43 schreef Mod99 het volgende:[..]
Nee dat kan ik niet zeggen meneer,
Ik kan zeggen dat ik der een stuk 3 a 4 PER DAG installeer
maar natuurlijk heb jij meer ervaring en ben ik een blaaskaak
Dat ik zelf mijn universitaire studies op bazeer zegt ook helemaal nix.Dus kom niet met jou zogenaamde "ervaring"
paar keer windows installeren maakt je niet iemand met "ervaring"
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 10:38 schreef werkeend het volgende:[..]
tjah kijk ik ga niet met ervaring strooien als ik een discussie niet kan winnen.... maar aangezien we toch op dat niveau beland zijn. Ik kheb een eigen pc sinds m'n 13de en werkte 2 jaar als systeembeheerder, zou dat genoeg zijn? Of mag ik mijn meningen ook niet bazeren op eigen ervaring en onafhankelijke tests bij meerdere gerenomeerde sites
quote:je hebt volledig gelijk....tsjonge wat een knurften zitten ertussen.
Op zaterdag 3 januari 2004 10:32 schreef werkeend het volgende:[..]
als ze met opmerkingen komen dat software niet draait op een amd of dat door een amd windows niet wil installeren hebben ze er blijkbaar weinig kaas van gegeten
Ik zou voor de AMD kiezen, is gewoon stuk goedkoper en bijne even snel cq sneller.
quote:moet jij zeggen met je "ervaring"
Op zaterdag 3 januari 2004 10:47 schreef jpolderman het volgende:
Hogg testosteron gehalte hier zeg !!!
[..]
Sneller of langzamer
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 10:49 schreef Red_Avenger het volgende:[..]
je hebt volledig gelijk....tsjonge wat een knurften zitten ertussen.
Ik zou voor de AMD kiezen, is gewoon stuk goedkoper en bijne even snel cq sneller.
quote:[/offtopic]
Op zaterdag 3 januari 2004 10:49 schreef jpolderman het volgende:
Een universitaire studie en geboren in 1982. Al afgerond knap hoor !!!
[..]
[ontopic]
kijk gewoon in je geldbuidel
quote:Heel simpel, zoals hier eerder ook al staat geschreven...
Op zaterdag 3 januari 2004 10:51 schreef jpolderman het volgende:
bijna even snel c.q sneller wat is t nouSneller of langzamer
[..]
quote:moet je wel de goede quoten....
Op zaterdag 3 januari 2004 10:49 schreef jpolderman het volgende:
Een universitaire studie en geboren in 1982. Al afgerond knap hoor !!!
[..]
quote:Zou dat niet door die mensen zelf komen? Ik denk het wel!
Op zaterdag 3 januari 2004 10:28 schreef jpolderman het volgende:Heb thuis regelmatig computers staan van mensen die hem vast hebben laten lopen.....
Maakt weinig uit wat je kiest tegenwoordig, neem gewoon degene die je het meest aanspreekt. AMD is idd wel wat beter voor gaming, maar het maakt allemaal weinig uit tegenwoordig..
quote:Weird, mijn 2400 draait op 2ghz.. heb je niet gewoon een 2200?? Die draaien namelijk op 1.92..
Op zaterdag 3 januari 2004 10:45 schreef Georges het volgende:Mijn AMD 2600 draait op 1.92, heeft dat iets te maken met de andere chips? Barthon vs Thorobred of hoe die ook heet
quote:Nee, ik weet zeker dat het een 2600 is. Ik denk dat het te maken heeft met een andere chip. Ik heb dacht ik de Barton.
Op zaterdag 3 januari 2004 11:14 schreef Noca het volgende:[..]
Weird, mijn 2400 draait op 2ghz.. heb je niet gewoon een 2200?? Die draaien namelijk op 1.92..
Bovemdien is mijn Athlon een maand of 3 geleden helemeaal doorgefikt (incl. mijn moederbord). Sindsdien heb ik dus ook een P4.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |