abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1341769
quote:
Op zondag 05 augustus 2001 21:21 schreef woutf het volgende:
Ik vind het toch wel een beetje generaliseren hier hoor, sommige autobestuurders zijn even associaal als sommige scooter koters of zelfs erger. Ik heb zelf een onbegrensde Peugeot Zenith en als ik op een open lange weg met 70 aan het rijden ben (niks mis mee imo) dan moeten die gasten ff laten zien dat zij de baas zijn hoor. Eerst een halve meter achter je gaan rijden, dan toeter inhouden, dan ga ik maar opzij. Dan gaan zij erlangs en dan nog ff flink toeteren want ik schijn dan fout te zitten
Ja, je mag geen 70 rijden met een scooter.
pi_1341950
quote:
Op zondag 05 augustus 2001 21:52 schreef Ron_Jeremy het volgende:

[..]

Ja, je mag geen 70 rijden met een scooter.

en een auto mag wel mij inhalen en bijna tegen me aanrijden om daarna met 80 er vandoor te gaan?
pi_1342209
quote:
Op zondag 05 augustus 2001 22:10 schreef woutf het volgende:

[..]

en een auto mag wel mij inhalen en bijna tegen me aanrijden om daarna met 80 er vandoor te gaan?

De auto mag daar wel 80 rijden ja.
pi_1346426
Buiten de bebouwde kom mag je met je scooter namelijk maar 40 kilometer per uur rijden.....

* Mutt moet morgen op voor zijn brommercertificaat!

pi_1384840
quote:
Op zondag 05 augustus 2001 22:30 schreef Ron_Jeremy het volgende:

[..]

De auto mag daar wel 80 rijden ja.

nee joh! beter je huiswerk maken kerel! als een bromfietser (scooter) binnen de bebouwde kom op de weg (en niet op het fietspad) rijdt, moet het wel een weg zijn waar automobilisten niet sneller dan 50 mogen. Anders mag de bromfietser niet op die rijbaan komen.
ik rij ook scooter en heb daarvoor een papiertje moeten halen (bromfietscertificaat) d.m.v. 50 vragen te beantwoorden waar ook de nodige vragen over verkeersregels tussen zaten.

no hard feelings :):):)

pi_1387318
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2001 21:01 schreef dagups het volgende:

[..]

nee joh! beter je huiswerk maken kerel! als een bromfietser (scooter) binnen de bebouwde kom op de weg (en niet op het fietspad) rijdt, moet het wel een weg zijn waar automobilisten niet sneller dan 50 mogen. Anders mag de bromfietser niet op die rijbaan komen.
ik rij ook scooter en heb daarvoor een papiertje moeten halen (bromfietscertificaat) d.m.v. 50 vragen te beantwoorden waar ook de nodige vragen over verkeersregels tussen zaten.

no hard feelings :):):)

Het was ook BUITEN de bebouwde kom

Sprak een man die al tig jaar een rijbewijs heeft
No hard feelings

maandag 8 oktober 2001 @ 01:00:01 #107
11502 nipeng
The last ride is free
pi_1841729
Hmm heb zelf geen grote problemen met scooterrijders.

Sommige rijden als gekken maar onder automobilisten zijn er ook genoeg zieke figuren.

pi_1869014
Typisch voorbeeld van generaliseren, bedankt dat jij je kortzichtigheid met ons hebt willen delen. Wel stoer hoor 'de held uithangen' stel dat die gast wel een wapen had gehad en er niet voor terug zou deinzen om het te gebruiken dan waren jij en je vriendin nu misschien wel dood of gewond geweest, vooral om je vriendin te beschermen had je die kneus moeten negeren (hoe moeilijk dat ook was geweest) en als jij hem echt had willen pakken, zou je niet met hem moeten gaan discussiėren maar hem gewoon direct te grazen nemen!

Rick Verhey

hier had uw adevertentie kunnen staan!
pi_1870400
Maar hoe dan ook, Als ik zo'n kutscooter tegenkom, dan schop ik hem met liefde om..
pi_1872391
Stand van de afgelopen maanden: 2 scooterrijders op hun bek geslagen, waarvan we eentje zijn scooter tot moes hebben geslagen
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_1882879
Mep jij scooters om? Grote jongen! Dit bewijst maar weer dat autorijders net zo achterlijk zijn als die 16 jarige juppen
pi_6149002
ze hoevenniet allemaal vervelend te zijn..
  maandag 7 oktober 2002 @ 13:51:56 #113
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_6149645
Topickick, slotje
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieėn behoren tot de wetenschap van onwetenden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')