quote:stoelenrace in de bios
Op vrijdag 2 januari 2004 23:49 schreef Cybart het volgende:nope
vond het zowiezo al heel wat van me toen ik die eerste nog een keer keek....toen ik de eerste in de bios zag, zaten we met 4 vrienden in de zaal
verder niemand... dus weinig film gezien, alles afkraken, stoelenrace
ik houd niet zo van de puber-versie
quote:inderdaad, na tussen rij 14 en 15 viel ik op de grond
Op vrijdag 2 januari 2004 23:50 schreef onetouch het volgende:[..]
stoelenrace in de bios
whehehe, herkenbaar, alleen jammer dat er ook van die klapdingen tussen zaten
quote:en daar draait het uiteindelijk toch mooi allemaal om: winnen!
Op vrijdag 2 januari 2004 23:51 schreef Cybart het volgende:inderdaad, na tussen rij 14 en 15 viel ik op de grond
maar ik had wel gewonnen
hoewel een goede film ook de moeite waard kan zijn
quote:inderdaad een GOEDE film wel ja
Op vrijdag 2 januari 2004 23:52 schreef onetouch het volgende:[..]
en daar draait het uiteindelijk toch mooi allemaal om: winnen!
hoewel een goede film ook de moeite waard kan zijn
en ik wil een zwarte negerin zijn, met een bochel, een glazen oog, een pruik en ik wil joods zijn... en een lesbienne...
en ik wil omgebouwd zijn, dus dat ik vroeger een zwarte negerin was, maar nu een neger man.
quote:waar komt dat opeens vandaan?
Op vrijdag 2 januari 2004 23:54 schreef Kugari-Ken het volgende:
kugari-ken wil vrouw zijn
quote:omdat dat soap is!
Op vrijdag 2 januari 2004 23:55 schreef Cybart het volgende:[..]
waar komt dat opeens vandaan?
Als dr. Bob, dr. Bob mag zijn, dan mag ik Shenaynay zijn! Zwarte joodse gehandicapte negerinnen met pruiken en bochels, die nu mannen zijn, lijken me niet van het type mensen die op een vrijdag en een zaterdag avond thuis zitten en zich te pletter vervelen.
Dat is het type mens die pas echt dingen gaat beleven, zoals erachter komen dat je de slechte tweelingbroer/zus bent van iemand die op mysterieuze wijzen de serie is uitgeschreven...
quote:deal
Op vrijdag 2 januari 2004 23:58 schreef Kugari-Ken het volgende:[..]
omdat dat soap is!
Als dr. Bob, dr. Bob mag zijn, dan mag ik Shenaynay zijn! Zwarte joodse gehandicapte negerinnen met pruiken en bochels, die nu mannen zijn, lijken me niet van het type mensen die op een vrijdag en een zaterdag avond thuis zitten en zich te pletter vervelen.
Dat is het type mens die pas echt dingen gaat beleven, zoals erachter komen dat je de slechte tweelingbroer/zus bent van iemand die op mysterieuze wijzen de serie is uitgeschreven...
quote:dat ze aan kwamen lopen op twee negers die niet vooraan hadden gestaan met het uitdelen.... ook wel okeej stukje
Op zaterdag 3 januari 2004 00:00 schreef Cybart het volgende:deal
zo was dat gisteren ook super bij plien en bianca, kreeg je een heel intro van een soap te horen, was echt lachen. daar kwamen zoveel namen in voor dat je er na 4 zinnen al niks meer van snapte
en nee... dat is geen geintje...
quote:dat was erg lachen, vooral omdat ze zo in hun rol bleven en de hele tijd hun benen bewogen
Op zaterdag 3 januari 2004 00:02 schreef onetouch het volgende:[..]
dat ze aan kwamen lopen op twee negers die niet vooraan hadden gestaan met het uitdelen.... ook wel okeej stukje
of als die potten voor het eerst het toneel op komen, met die rugzak
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 00:03 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik keek vroeger naar Says of our Lives omdat Marlena was bezeten van de Duivel en omdat Steffano slecht was en John goed was, en toen de duivel was uitgedreven zat Marlena in een gouden kooi onder Parijs, ontvoert door Steffano, en er was nog zo'n andere griet, en die speelde samen met Steffano omdat zij op John verliefd was.en nee... dat is geen geintje...
quote:hehe, dat heb ik ook nog een tijdje meegekeken met mijn zus geloof ik
Op zaterdag 3 januari 2004 00:03 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik keek vroeger naar Says of our Lives omdat Marlena was bezeten van de Duivel en omdat Steffano slecht was en John goed was, en toen de duivel was uitgedreven zat Marlena in een gouden kooi onder Parijs, ontvoert door Steffano, en er was nog zo'n andere griet, en die speelde samen met Steffano omdat zij op John verliefd was.en nee... dat is geen geintje...
was dat niet met ene cruise costello achtig iets???
PEUKPAUZE
quote:Nee da's Santa Barbara
Op zaterdag 3 januari 2004 00:06 schreef Cybart het volgende:[..]
*me diep schaam dat ik dit allemaal weer *
quote:Cruise Costello?
Op zaterdag 3 januari 2004 00:06 schreef Cybart het volgende:[..]
hehe, dat heb ik ook nog een tijdje meegekeken met mijn zus geloof ik
PEUKPAUZE
quote:Bianca zag er als roodharig (dom) meisje toch niet echt verkeerd uit ook
Op zaterdag 3 januari 2004 00:05 schreef Cybart het volgende:dat was erg lachen, vooral omdat ze zo in hun rol bleven en de hele tijd hun benen bewogen
of als die potten voor het eerst het toneel op komen, met die rugzak
quote:dan heb ik dat ooit gezien
Op zaterdag 3 januari 2004 00:06 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Nee da's Santa Barbara
*me diep schaam dat ik dit allemaal weer
*
enige soap die ik echt super vond was goudkust... goede tijden heb ik tot BB1 gekeken, en ik heb vorig seizoen een tijd ONM gevolgd
nu helemaal niks meer
quote:erg knap wat zij deden
Op zaterdag 3 januari 2004 00:07 schreef onetouch het volgende:[..]
Bianca zag er als roodharig (dom) meisje toch niet echt verkeerd uit ook
maar goed PEUKPAUZE nu
quote:Santa Barbara heb ik nooit gezien. The Bold wel... maar alleen omdat Stephanie's dochter opeens ten tonele kwam, maar dat was niet haar echte dochter, en die kreeg toen een ongeluk en toen was ze verminkt en zinde ze op wraak... dat was wel cool... de rest was minder leuk
Op zaterdag 3 januari 2004 00:06 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Nee da's Santa Barbara
*me diep schaam dat ik dit allemaal weer
*
quote:Ik ben gelukkig niet de enige die dit soort dingen weet
Op zaterdag 3 januari 2004 00:08 schreef onetouch het volgende:
return to Eden???hoewel Eden dan weer de vrouw van Cruz was in Santa Barbara ofzo
Het enige wat ik nu nog echt volg is ONM.
GTST kijk ik weleens een afleverinkje van
En ATWT ook omdat mijn moeder dat actief volgt, en dat is overigens ook een erg leuke serie.
quote:Da's toch die Australische serie, waarbij een vrouw voor de krokodillen wordt gegooid door haar rivale tijdens een boottochtje, wordt gered door een crocodile dundy man, haar weg terug vindt naar waar ze vandaan komt, en dan die rivale uit de weg ruimt?
Op zaterdag 3 januari 2004 00:08 schreef onetouch het volgende:
return to Eden???
Is al van een tijd geleej. Toen mocht ik eigenlijk nog niet eens zo laat opblijven van mijn mama
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |