abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Milf vrijdag 2 januari 2004 @ 21:58:51 #1
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_15911652
aangezien er de laatste tijd nogal veel topics werden geopend met de vraag of er iets open is en zo ja wat of hoe laat en weet-ik-veel-wat-allemaal nog meer, hier ff een centraal topic voor jullie luie donders
we werden namelijk nogal gek van dit soort vragen.

o ja en deze wil ook wel helpen www.detelefoongids.nl <--- onthoud hem, hij is zeer gemakkelijk in gebruik

👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_15911687
Wanneer is de heilige poort open?
pi_15911759
www.ah.nl is ook heel handig!

Over het algemeen kun je daar de actuele openingstijden van de winkels vinden! Dus ook tijdens de kerstdagen!!! En anders kun je daar ook wel het telefoonnummer van de AH winkel in de buurt vinden

www.ov9292.nl voor al uw vragen over het openbaar vervoer. Ook daar staan telefoonnummers van busmaatschappijen e.d.

En via de reisplanner kun je zelfs een routebeschrijving van adres tot adres krijgen. Dus ook het stukje lopen van een bushalte of treinstation naar jouw huis

Milf vrijdag 2 januari 2004 @ 22:02:31 #4
16000 nikky
pi_15911780
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 22:01 schreef calvobbes het volgende:
www.ah.nl is ook heel handig!

Over het algemeen kun je daar de actuele openingstijden van de winkels vinden! Dus ook tijdens de kerstdagen!!! En anders kun je daar ook wel het telefoonnummer van de AH winkel in de buurt vinden

www.ov9292.nl voor al uw vragen over het openbaar vervoer. Ook daar staan telefoonnummers van busmaatschappijen e.d.

En via de reisplanner kun je zelfs een routebeschrijving van adres tot adres krijgen. Dus ook het stukje lopen van een bushalte of treinstation naar jouw huis

!
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  Milf zondag 4 januari 2004 @ 07:36:54 #5
16000 nikky
pi_15948449
we hebben er nog eens goed over nagedacht en we zijn het er eigenlijk allemaal over eens dat dit soort topic niet nodig zijn..... als je wilt weten hoe laat een winkel open is dan bel je maar..... geen gehoor??? dan issie dicht

netzoals "ik moet van daar naar daar"..... hele handige site heeft reisinformatie

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')