abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 januari 2004 @ 20:33:57 #1
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_15909147
Ze zeggen dat het daar goedkoop is, ik zoek al tijden een nieuwe computer dat ongeveer tussen de 650 en 700 euro moet kosten,
kan iemand me meer vertellen over mediamarkt want als ik naar hun site ga dan wordt ik er niet wijzer van
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_15909165
ga eens een keer naar de winkel
pi_15909179
die site is behoorlijk klote inderdaad
  vrijdag 2 januari 2004 @ 20:36:28 #4
62021 Muizig
Kijkt verbaasd..
pi_15909215
Sommige dingen zijn daar goedkoper, andere ook weer niet

Ze hebben daar een paar hele redelijke systemen staan, maar als je een computer wilt met hele specifieke wensen zou ik toch ergens anders kijken

De hele grote gemene wereld in!
pi_15909223
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 20:35 schreef Sm0keZ het volgende:
Ja. Geld dat ze met die site besparen kunnen ze besteden aan goedkopere producten

Dus voor info over de producten moet je toch echt naar de MediaMarkt gaan.

pi_15909309
MediaMarkt,. erg veel keus,. goedkoper dan de meeste dingen, maar ook weer duurder,. je moet eens kijken,. er is een hele grote hoek besteed aan computers,. de moeite waard (boven - rechts achterin)

edit...

Bij de ArenA dus

[Dit bericht is gewijzigd door AjaxAmsterdam op 02-01-2004 20:39]

pi_15909317
Het is niet altijd goedkoper, maar vaak wel.

Of de kwaliteit dan ook evengoed is mag je zelf bepalen.

You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_15909361
ik zit vlakbij de Zwarte Markt (beverwijkse bazaar), en met de concurrentie die daar is kan de mediamarkt er toch echt niet tegenop...

prijsafspraken worden daar bijna niet gemaakt, het is daar gewoon ieder voor zich.

ik hoef niet zo nodig naar de mediamarkt hoor

vrijdag 2 januari 2004 @ 20:41:28 #9
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_15909371
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 20:34 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
ga eens een keer naar de winkel
stel nouw dat je heel ver weg woont, en je wilt een nieuwe pc aanschaffen dan reis je toch niet aleen om te kijken, dan moet je het zeker weten
pi_15909411
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 20:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

stel nouw dat je heel ver weg woont, en je wilt een nieuwe pc aanschaffen dan reis je toch niet aleen om te kijken, dan moet je het zeker weten

Bij een redelijk grote aankoop die ook nog eens een tijdje mee moet gaan is dat best de moeite waard hoor. Maak je een dagje uit van en kijk je ook bij andere winkels in die plaats of ze er nog interessante dingen hebben qua nieuwe computers.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_15909450
quote:

Of dan koop je niet bij de MediaMarkt. Ik ga ook niet een computer kopen in Limburg ook al weet ik dat die daar 100 euro goedkoper is.

Volgens mij is het sowieso niet zo slim om dergelijke electronica te kopen bij winkels die ver weg zitten. Altijd rot als er iets mis is en je moet dan ver terug voor garantie.

pi_15909483
quote:

[..]

lijkt mij sowieso niet handig om met die instelling al op pad te gaan.. neem gewoon even de tijd.. Wanneer je weer wat je wilt kopen koop je hem dan... Of op site van mm een aanbieding afwachte, post hem hier even.. laat hem beoordelen en koop hem dan
  vrijdag 2 januari 2004 @ 20:53:21 #13
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_15909697
maar dus niemand die vlakbij mediamarkt heeft een mooie snelle systeem gezien voor een mooie prijs
  vrijdag 2 januari 2004 @ 20:59:35 #14
24988 Roscoo
THT: 30 - 06 - 2088
pi_15909845
Voor het geld dat je er voor over hebt, kun jij wel bij de Mediamarkt terecht. Trouwens, meestal krijg je bij aanschaf van een pc een garantie die er voor zorgt dat ze bij je thuis komen kijken wat er mee aan de hand is, als ie kapot is.
Er gaat niks boven Urk
pi_15909883
Duitse MediaMarkt
pi_15909908
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 20:53 schreef MisterJ.Lo het volgende:
maar dus niemand die vlakbij mediamarkt heeft een mooie snelle systeem gezien voor een mooie prijs
Wat vind jij een mooi systeem? Wat vind je een mooie prijs?

Lijkt me iets te veel variabelen mogelijk om jou een goed antwoord te geven.... Waar ga je niet zelf een keer kijken daar?

pi_15909960
Of bel ze.
  vrijdag 2 januari 2004 @ 21:12:08 #18
22598 SurfDude
Wat denk je zelf?!
pi_15910228
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 20:41 schreef Sm0keZ het volgende:
ik zit vlakbij de Zwarte Markt (beverwijkse bazaar), en met de concurrentie die daar is kan de mediamarkt er toch echt niet tegenop...

prijsafspraken worden daar bijna niet gemaakt, het is daar gewoon ieder voor zich.

ik hoef niet zo nodig naar de mediamarkt hoor

Je wou zeggen dat je aanraadt je PC bij de Zwarte Markt te kopen?
pi_15910283
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 20:35 schreef Sm0keZ het volgende:
Denk dat dat oa te maken heeft dat de verschillende mm soms verschillende prijzen hanteren.
pi_15910845
service is kut, niet doen

daarnaast zie je in hun folder vaak dingen in het piepklein ergens staan, zoals: showmodellen

wat inhoud dat het om producten gaat die gerepareerd zijn in de fabriek, die mediamarkt dan massaal inkoopt. oftewel, je word vaak besodemieterd met 2e hands spul wat al eens kapot is geweest en dat soort dingen. Mediamarkt lijkt goedkoop, soms zijn ze dat ook wel, maar laat je niet bedonderen. De service is echt klote

vrijdag 2 januari 2004 @ 23:35:03 #21
8428 Racemol
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_15914977
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 21:34 schreef Fulcrum_X het volgende:
service is kut, niet doen
....
laat je niet bedonderen. De service is echt klote
Waar basser jij dat op dan? Dat kan ik weer nergens uit opmaken

Ontopic:
Voor het bedrag dat jij noemt is best een redelijke pc te koop bij mediamarkt.. Ik weet alleen niet of dat bedrag incl of excl monitor is. Want ik geloof dat de meeste computers bij mediamarkt zonder monitor zijn. Dus die moet je nog thuis hebben of apart kopen..

[Dit bericht is gewijzigd door Racemol op 02-01-2004 23:36]

Wat een onzin, een signature..
  vrijdag 2 januari 2004 @ 23:35:51 #22
76188 -MaggoT-
ik ben pijn.
pi_15915013
ik heb sinds kort in mediamarkt in me stadje, en hij bevalt me erg goed hoor
ik word daar zo moe van !
pi_15916556
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 23:35 schreef Racemol het volgende:

[..]

Ontopic:
Voor het bedrag dat jij noemt is best een redelijke pc te koop bij mediamarkt.. Ik weet alleen niet of dat bedrag incl of excl monitor is. Want ik geloof dat de meeste computers bij mediamarkt zonder monitor zijn. Dus die moet je nog thuis hebben of apart kopen..

op persoonlijke ervaringen, en op de ervaringen die ex-bezoekers van Mediamarkt hadden (en die langskwamen in de computerzaak waar ik werkte)
pi_15916859
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 23:35 schreef Racemol het volgende:

[..]

Ontopic:

Nou, in rotterdam is het servicegedeelte beneden weggestopt. Boven in de winkel hebben ze een soort van infobalie. Wat er meestal gebeurt als je een probleem hebt is dat ze je eerst een stuk of 3 keer van boven naar beneden sturen en weer terug.
Uiteindelijk sta je beneden (dit gedeelte is kompleet afgeschermd van de rest van de winkel) en mag je je verhaal doen. Ze stellen zich zeg maar niet echt klantvriendelijk op en stampij maken heeft geen zin aangezien je geen scene kan trappen (wel goed bedacht ). Iedereen die daar zit weet dat ie genaait wordt of is. Oftewel het is de Medaimarkt's way or the highway.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')