Maar dames dragen jullie bij voorkeur stay-UPs of toch de klassieke panty? En is dat bij speciale gelegenheden of altijd?
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 20:43 schreef Conorach het volgende:
Wat is in godsnaam een Stay-up?
Edit: bedoel je dit?
[Dit bericht is gewijzigd door eNaSnI op 02-01-2004 20:52]
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 20:46 schreef eNaSnI het volgende:
Is het een soort push-up voor je billen zijn of zo?
[Dit bericht is gewijzigd door ilona_x_ op 02-01-2004 21:02]
quote:Een kouse welke tot en met de boven been zit en vast gehouden word door een dun stookje gel aan de bovenkant. Zie:
Op vrijdag 2 januari 2004 20:43 schreef Conorach het volgende:
Wat is in godsnaam een Stay-up?
quote:Yep.
Op vrijdag 2 januari 2004 20:52 schreef anima het volgende:
stay up kousen bedoelt hij. kousen die zonder jarretels te dragen zijn
quote:wil je de stay-up niet kapot maken zou ik het maar niet doen.
Op vrijdag 2 januari 2004 20:53 schreef Naughtygirl het volgende:[..]
Yep.
Maar ook met jarratels hoor.
quote:Je klinkt als zo'n kousenfetishist
Op vrijdag 2 januari 2004 20:30 schreef Joostie het volgende:Maar dames dragen jullie bij voorkeur stay-UPs of toch de klassieke panty? En is dat bij speciale gelegenheden of altijd?
Maar \k ben dan ook geen dame
quote:Weet ik lieverd.
Op vrijdag 2 januari 2004 20:54 schreef anima het volgende:[..]
wil je de stay-up niet kapot maken zou ik het maar niet doen.
quote:Is nog mooier!
Op vrijdag 2 januari 2004 20:48 schreef Naughtygirl het volgende:
Geen panty's, geen stay-ups.(zo vrouwonvriendelijk, en lelijk)
Maar gewoon normaal de sexy nylons.
quote:ik ben dan geen vrouw maar ik kan wel voor mijn vriendin spreken.
Op vrijdag 2 januari 2004 20:30 schreef Joostie het volgende:Maar dames dragen jullie bij voorkeur stay-UPs of toch de klassieke panty? En is dat bij speciale gelegenheden of altijd?
zij draagt iig altijd stay-ups. panties doet ze niet meer aan(afzakkend kruis dacht ik)
quote:gelukkig ben ik nog een lieverd
Op vrijdag 2 januari 2004 20:56 schreef Naughtygirl het volgende:[..]
Weet ik lieverd.
Maar je hebt ook nog kousen speciaal voor de jarretels
quote:Ik houd van lange vrouwen en het liefst met mooie benen, precies!
Op vrijdag 2 januari 2004 20:54 schreef Scandalous het volgende:[..]
Je klinkt als zo'n kousenfetishist
Ze zitten 10x beter dan panties. Panties zakken inderdaad af in je kruis, en als je lang bent zijn ze bijna niet in de goede maten te vinden. Dus hold-ups zijn veel fijner, maar onder minirokjes kunnen ze vaak niet, dat is wel jammer.
quote:*snoeihard aansluit*
Op vrijdag 2 januari 2004 21:06 schreef MissX het volgende:
hold ups!!!!!!!!!!panties zijn de meest afschuwlijke, ranzige, onsexiest dingen die er bestaan.
quote:Is het door het dragen van stayups ook dat jullie er sexier door voelen?
Op vrijdag 2 januari 2004 21:06 schreef MissX het volgende:
hold ups!!!!!!!!!!panties zijn de meest afschuwlijke, ranzige, onsexiest dingen die er bestaan.
quote:*mee aansluit*
Op vrijdag 2 januari 2004 21:11 schreef shmoopy het volgende:[..]
*snoeihard aansluit*
Panty's zitten veel te strak en te hoog bij het broekje, en zo zweterig.. Het kruis zakt idd altijd uit, en het ziet er gewoon niet uit.
Kousen zijn een stuk beter
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 00:34 schreef Fratz het volgende:
tja. waar vind ik dan hold ups die lang genoeg zijn? die dingen komen toch altijd gevaarlijk dicht bij mijn knieën en dat vind ik niet ze charmant (panty ook niet hoor)
Eerlijk gezegd vind ik hold ups nog erger dan een panty. Het is de bedoeling dat die hold ups door een soort gelspul blijven zitten >>NOT
Dat werkt dus niet en zit helemaal niet lekker. Geef mij maar ouderwetse kousen (dat zijn die dingen die je met jarretels draagt).
quote:Misschien kun je een maat groter nemen.. Heb ik ook gedaan, en ze gewoon wat hoger opgetrokken (zodat ze nog onder een kort rokje konden)
Op zaterdag 3 januari 2004 00:34 schreef Fratz het volgende:
tja. waar vind ik dan hold ups die lang genoeg zijn? die dingen komen toch altijd gevaarlijk dicht bij mijn knieën en dat vind ik niet ze charmant (panty ook niet hoor)
Bij mij blijven ze trouwens wel goed zitten
quote:jarretells zijn idd nog beter, maar daar moet je toch wel redelijke lengte rok voor aanhebben, wil je dat niet zien. En ik vind het echt te ordi eruit zien als je jarretells onder je rokje vandaan ziet komen in het dagelijkse leven.
Op zaterdag 3 januari 2004 00:41 schreef Leonora het volgende:[..]
Eerlijk gezegd vind ik hold ups nog erger dan een panty. Het is de bedoeling dat die hold ups door een soort gelspul blijven zitten >>NOT
Dat werkt dus niet en zit helemaal niet lekker. Geef mij maar ouderwetse kousen
(dat zijn die dingen die je met jarretels draagt).
quote:Kan wel zijn dat je ze moet optrekken om de zo veel tijd. Maar normale panties
Op zaterdag 3 januari 2004 00:49 schreef Aventura het volgende:
Ik heb ze wel maar ben altijd bang dat ze afzakken. En trouwens mijn rokjes zijn momenteel vaak aan de kortere kant (niet sletterig-kort maar ze zijn nu eenmaal vrij kort nu) waardoor er kans is dat je de rand en daarboven een stuk been ziet. Misschien leuk & sexy als je met een date bent maar op mijn werk vind ik dat echt not-done.
quote:Nou ja, voor het mooie is een panty niet bedoeld. En ik snap wel wat je bedoelt. Het is geen pan als een meisje haar leuke rokje uitdoet en je daaronder een afzakkend kruis ontwaart. In die gevallen heb ik ook wel eens stay-up aan of zelfs jarretels (jaja die heb ik ook wel) maar als ik onverhoopt toch een gewone panty aanheb, dan kleed ik me gewoon in een andere volgorde uit dus eerst schoenen en dan panty, en dan rokje etc. Soms is het leven zo simpel
Op zaterdag 3 januari 2004 01:23 schreef JoeDank het volgende:[..]
Kan wel zijn dat je ze moet optrekken om de zo veel tijd. Maar normale panties
. Als je vrijgezel bent prima, maar als ik ze moet zien.
Ja, wie mooi wil zijn moet pijn lijden.
quote:Ja, maar daar trap ik niet in. Een panty blijft een panty. Maar als je wederhelft het ok vind: Then who am I ?
Op zaterdag 3 januari 2004 01:37 schreef Aventura het volgende:[..]
Nou ja, voor het mooie is een panty niet bedoeld. En ik snap wel wat je bedoelt. Het is geen pan als een meisje haar leuke rokje uitdoet en je daaronder een afzakkend kruis ontwaart. In die gevallen heb ik ook wel eens stay-up aan of zelfs jarretels (jaja die heb ik ook wel) maar als ik onverhoopt toch een gewone panty aanheb, dan kleed ik me gewoon in een andere volgorde uit dus eerst schoenen en dan panty, en dan rokje etc. Soms is het leven zo simpel
Idd ook niet die stomme streep op je buik, waar die strakke panty zit.
quote:Korte rokjes en een randje van de kousenband zien is niemand dood gegaan. Weet jij waarom die randen altijd zo mooi versierd worden?
Op zaterdag 3 januari 2004 00:49 schreef Aventura het volgende:
Ik heb ze wel maar ben altijd bang dat ze afzakken. En trouwens mijn rokjes zijn momenteel vaak aan de kortere kant (niet sletterig-kort maar ze zijn nu eenmaal vrij kort nu) waardoor er kans is dat je de rand en daarboven een stuk been ziet. Misschien leuk & sexy als je met een date bent maar op mijn werk vind ik dat echt not-done.
Betreft jarratels, tot hoe ver komt je rokje dan?
Is dat halverwege de boven been of is dat tot de knie. Of zelfs onder de knie?
Wat ik denk is dat jarratels oa bedoelt zijn als je gaat zitten, net niets ervan merkt. Alleen op het moment dat je aandacht zoekt een stukje je rokje optrekt om zo de jarratel te tonen.
quote:Met een jarretel eraan zitten de kousen wel wat hoger ja, die kun je ook aan met een kort rokje. Dit kan met stay-ups toch echt niet.
Op vrijdag 9 januari 2004 00:42 schreef Joostie het volgende:[..]
Korte rokjes en een randje van de kousenband zien is niemand dood gegaan. Weet jij waarom die randen altijd zo mooi versierd worden?
Zeker niet om sletterig eruit te zien.Betreft jarratels, tot hoe ver komt je rokje dan?
Is dat halverwege de boven been of is dat tot de knie. Of zelfs onder de knie?Wat ik denk is dat jarratels oa bedoelt zijn als je gaat zitten, net niets ervan merkt. Alleen op het moment dat je aandacht zoekt een stukje je rokje optrekt om zo de jarratel te tonen.
quote:Hmmm. Het leuke is dat je ermee kan flirten op een creatieve manier.
Op zaterdag 10 januari 2004 22:24 schreef Aventura het volgende:[..]
Met een jarretel eraan zitten de kousen wel wat hoger ja, die kun je ook aan met een kort rokje. Dit kan met stay-ups toch echt niet.
Je spreekt jezelf wel tegen want eerst zeg je dat zo'n randje zien geen schande is, omdat de randen mooi versierd zijn etc. En later zeg je: 'op het moment dat je aandacht zoekt een stukje je rokje optrekken'
En aandacht krijg je zeker weten, en dat is niet het soort aandacht waar ik op zit te wachten als ik op mijn werk ben
Dus houd je van pittig, moet je de pittigen er tussen uit kunnen halen.
En dat ik vrouwen met mooie benen en creative mind wil adoreer dat had je begrepen.
Dus met panty's kom je niet ver. Kousen en jaratels zeker wel.
Alleen denk ik dat op de werkvloer niet snel bij het zien en krijgen van aandacht je carriere vergroot. Tenzij je het zelf wil en op iemand munt.
Maar ik denk dat het wel de zelfverkerdheid en je zelf sexy voelen kan stimuleren ook op het werk. Sexy voelen ben je niet in eens, daarmoet je naar werken, vermoed ik.
Maar goed het is een van de mooie kledingstukken ......
quote:In je eerste zin lees ik al nuchterheid. Met alle respect. Soms denk ik dat jarretels ook iets is dat voornamelijk door vrouwen wordt gedragen die in hun hoogste bloei zitten. Dus ongeveer 25 tot 35.
Op zaterdag 10 januari 2004 22:27 schreef MysteryWoman het volgende:
geef mij maar een gewone (mooie) panty. Als ik een keer sexy wil zijn dan zou ik lieve stay-ups dragen dan jarretels. Die jarretels draag ik misschien wel een keer als een een striptease ga geven (hoewel, mijn vriendje vind dat geloof ik niet echt super) anywayz voor mij dus de gewone panty.
quote:hihihihi, dan hoef ik nog maar 3 jaar en 11 dagen!!!
Op zaterdag 10 januari 2004 23:02 schreef Joostie het volgende:[..]
In je eerste zin lees ik al nuchterheid. Met alle respect. Soms denk ik dat jarretels ook iets is dat voornamelijk door vrouwen wordt gedragen die in hun hoogste bloei zitten. Dus ongeveer 25 tot 35.
quote:Jij vat het te letterlijk op.
Op zaterdag 10 januari 2004 23:11 schreef MysteryWoman het volgende:[..]
hihihihi, dan hoef ik nog maar 3 jaar en 11 dagen!!!
Mijn probleem is echter dat ik erg lange benen heb (na meting gisteren kwamen we op 1.10 m.) en die dingen over het algemeen te kort vallen. Ik heb ze daarom vrijwel alleen maar in een thuissituatie gedragen als opgeilertje.
Een grotere maat nemen is niet echt een optie omdat mijn benen slank zijn en ze dan af zakken.
Is er hier iemand die weet of er een merk is dat iets langer valt?
Ik verbaas me er uberhaupt over dat panties en kousen tegenwoordig nog steeds niet in lengtematen te verkrijgen zijn en wel in breedtematen.
quote:Ik heb ook redelijk lange benen (nog nooit opgemeten
Op zondag 11 januari 2004 10:20 schreef Noayla_ het volgende:
Stay ups zijn prachtig!![]()
Mijn probleem is echter dat ik erg lange benen heb (na meting gisteren kwamen we op 1.10 m.) en die dingen over het algemeen te kort vallen. Ik heb ze daarom vrijwel alleen maar in een thuissituatie gedragen als opgeilertje.
Een grotere maat nemen is niet echt een optie omdat mijn benen slank zijn en ze dan af zakken.
Ik verbaas me er uberhaupt over dat panties en kousen tegenwoordig nog steeds niet in lengtematen te verkrijgen zijn en wel in breedtematen.
![]()
quote:Ken het probleem van te korte kouse op een te lange been. Een vriendin is 186 lang, die heeft het zelfde probleem gehad. Er was wel een merk die lang had, dus niet in de breedte, dat was 'Dim'. Helaas is dit franse merk in nederland niet meer verkrijgbaar.
Op zondag 11 januari 2004 10:20 schreef Noayla_ het volgende:
Stay ups zijn prachtig!![]()
![]()
Daarna is zij overgegaan op het merk Wolford, deze hebben in de regel prefecte kousen ook voor vrouwen met lange benen. Wel aardig aan de prijs. Maar je hebt dan ook echt wat en een keer geprobeert wil je ook niets anders.
Trouwens een opgeilertje die op de knieen hangt is ook niet erg plesant om te zien.
quote:Thanks, ik ga even bij de V & D kijken dan.
Op zondag 11 januari 2004 14:08 schreef sundae het volgende:[..]
Ik heb ook redelijk lange benen (nog nooit opgemeten
) maar bij mij blijven ze goed zitten als ik een maatje groter neem voor de lengte.. Heb ook zeker geen dikke benen, dus daar kan het niet aan liggen.
Ik heb gewoon kousen gehaald bij de V&D, het huismerk.
Het gaat best wel onder een kort rokje, als je ze maar hoog genoeg draagt(en het rokje niet súperkort is)
quote:Die kousen hingen niet op mijn kniëen hoor!
Op zondag 11 januari 2004 14:32 schreef Joostie het volgende:Daarna is zij overgegaan op het merk Wolford, deze hebben in de regel prefecte kousen ook voor vrouwen met lange benen. Wel aardig aan de prijs. Maar je hebt dan ook echt wat en een keer geprobeert wil je ook niets anders.
Trouwens een opgeilertje die op de knieen hangt is ook niet erg plesant om te zien.
*Noteert Wolford*
quote:Dat kán ook heel mooi zijn!
Die kousen hingen niet op mijn kniëen hoor!
Ze waren alleen dermate te kort dat je bloot been zag zodra ik ging zitten.
midden op straat
en ik heb ze nog niet dikker dan 15 den gevonden,
dus ze scheuren zo snel; en ze zijn nog relatief duur ook.
* Razztwizzle gaat toch maar es op zoek naar goede kousen met jarretels
is nog mooier ook
quote:Mijn vriendin heeft ze ook net ontdekt na jaren gemopper op "die rotpanty's".
Op maandag 12 januari 2004 11:21 schreef sunbloem het volgende:
stay-ups zijn okVeel beter dan zo'n gare panty die de hele tijd afzakt en je krijgt niet zo'n mooie afdruk op je buik ervan
quote:maar ze zitten wel stukken beter
Op maandag 12 januari 2004 13:38 schreef 18konijn het volgende:[..]
Mijn vriendin heeft ze ook net ontdekt na jaren gemopper op "die rotpanty's".
Wel sexy als ze een ietwat korte rok aan heeft en je onverhoeds net het randje van de boord van de kous ziet. Ook wel weer maf natuurlijk, 't is eigenlijk niet meer dan een lange nylon sok...
quote:Het lijk wel of er bijna geen vrouwen zijn die nog panty's dragen. Iedereen is overgestapt?
Op maandag 12 januari 2004 19:47 schreef Hert het volgende:
Ik wissel stay-ups af met kousen+jarretels....vind die 'gewone' panty's niet zo fijn....en minder mooi ook
quote:Helaas berust deze tekst niet op de waarheid.
Op maandag 12 januari 2004 23:40 schreef Joostie het volgende:[..]
Het lijk wel of er bijna geen vrouwen zijn die nog panty's dragen. Iedereen is overgestapt?
:-)
quote:Soms vraag ik me af, kan je het zien aan een vrouw of zij kousen of jarratels draagt?
Op maandag 12 januari 2004 19:47 schreef Hert het volgende:
Ik wissel stay-ups af met kousen+jarretels....vind die 'gewone' panty's niet zo fijn....en minder mooi ook
En om er achter te komen of een vrouw kousen of panties draagt zijn er 2 mogelijkheden; een gevaarlijke en een niet gevaarlijke:
Voelen of Vragen!
quote:Nee hoor dat zal wel meevallen. Ik draag zelf ook het liefst hold-up kousen maar in de winter vind ik het gewoon te koud, dus dan maar weer panties. Oja, een tip voor lange benen, ik ben ongeveer 1.80 en de maat Large van Oroblu past altijd perfekt! Zeker lang genoeg hoor!
Op maandag 12 januari 2004 23:40 schreef Joostie het volgende:[..]
Het lijk wel of er bijna geen vrouwen zijn die nog panty's dragen. Iedereen is overgestapt?
:-)
quote:Mag ik deze vraag even ombouwen: Ik zou wel eens willen weten of je lager op het been, zeg rond de knie of kuit, aan een stuk nylon kan zien of het bij een kous of een panty hoort.
Op vrijdag 16 januari 2004 16:52 schreef Joostie het volgende:
Soms vraag ik me af, kan je het zien aan een vrouw of zij kousen of jarratels draagt?
quote:
Op zondag 11 januari 2004 19:23 schreef Razztwizzle het volgende:
Hmz, stay ups zijn op zich ok
tenzij het gelrandje ineens zegt "ja doeii.. ik plak niet meer"midden op straat
![]()
en ik heb ze nog niet dikker dan 15 den gevonden,
dus ze scheuren zo snel; en ze zijn nog relatief duur ook.* Razztwizzle gaat toch maar es op zoek naar goede kousen met jarretels
is nog mooier ook
Bij de V&D hebben ze wel 20 den trouwens, voor dikker heb ik niet gekeken...
Ze hebben zowiezo erg veel kousen/panty's bij de V&D, dus dat is altijd de moeite waard om te kijken
quote:Ik heb het verschil met het "oog" nog nooit kunnen ontdekken.
Op zaterdag 17 januari 2004 10:06 schreef -BeF-Bacchus- het volgende:[..]
Mag ik deze vraag even ombouwen: Ik zou wel eens willen weten of je lager op het been, zeg rond de knie of kuit, aan een stuk nylon kan zien of het bij een kous of een panty hoort.
quote:Dubbele post. Sorry!
Op zaterdag 17 januari 2004 10:06 schreef -BeF-Bacchus- het volgende:[..]
Mag ik deze vraag even ombouwen: Ik zou wel eens willen weten of je lager op het been, zeg rond de knie of kuit, aan een stuk nylon kan zien of het bij een kous of een panty hoort.
quote:Dan moet je ook niet Lotion of dergelijke op je benen smeren. Alles wat vettig is kunnen hold-ups niet weer staan. Velen maken hier een blunder mee!
Op zaterdag 17 januari 2004 11:51 schreef Morgil het volgende:
Ik draag gewoon panty's. Die stay-ups zijn zo vervelend! Rollen de hele tijd naar beneden bij mij.
Stay-upsquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:48 schreef Scorpion22 het volgende:
Sorry om dit oude topic weer naar boven te brengen, maar ik merk de laatste tijd dat er bijna geen vrouwen meer te vinden zijn die stay-ups dragen, echt wel jammer stay-ups zijn super aantrekkelijk bij een vrouw!!Is de panty weer aan een opmars bezig ofzo???
Ja zo te zien vinden de meeste dames hier dat vervelend.. Misschien een iets langer rokje dragen danquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:57 schreef Elefes het volgende:
[..]
Stay-upsAlleen is het vervelende er aan, dat ze onder een wat korter rokje eigenlijk niet te dragen zijn, omdat de rand er dan onderuit komt.. En dat vind ik dan weer een beetje té
.
een vriendin van mij werkt in een hotel en moet daarvoor panty's aan (dresscode) Ze draagt hiervoor panty's van 7 of 8 euro en die kan ze dan zo'n keer of 10 dragen, is dat bij stay-ups ook zo of zijn die nog veel duurder??quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:59 schreef Claudia_x het volgende:
Stay-ups zijn fantastisch en je moet gewoon een kousenwinkeltje binnenstappen om een paar goede te vinden. Het enige nadeel is de prijs, maar als je kwalitatief goede kousen hebt, dan doe je daar ook wel een tijdje mee.
dat zeggen ze ook van pantykousjes, maar die draag je toch ookquote:Op vrijdag 2 januari 2004 21:06 schreef MissX het volgende:
hold ups!!!!!!!!!!
panties zijn de meest afschuwlijke, ranzige, onsexiest dingen die er bestaan.
Is zekers sexy!! Draag je vaak stay-ups bij het stappen??quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:07 schreef carlina het volgende:
randje kan best sexy zijn, ligt er aan wat voor eentje natuurlijk... en onder wat voor rokje... en welke gelegendheid. Voor je werk natuurlijk niet, maar bij het stappen, why not?
..of de topics kickenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:48 schreef Scorpion22 het volgende:
Sorry om dit oude topic weer naar boven te brengen, maar ik merk de laatste tijd dat er bijna geen vrouwen meer te vinden zijn die stay-ups dragen, echt wel jammer stay-ups zijn super aantrekkelijk bij een vrouw!!Is de panty weer aan een opmars bezig ofzo???
Wat wil je, vrouwen in panty's of stay-ups mogen gezien worden!!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:18 schreef Scandalous het volgende:
Het zijn altijd mannen die topics openen over kousenZijn er nog vrouwen die kousen dragen? ghehehe
Panties schijnbaar ookquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:28 schreef BocaDillo het volgende:
Stayups blijven altijd zitten
[afbeelding]
Waarom niet stay-ups kopen die heel hoog komen?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:04 schreef Scorpion22 het volgende:
Ja zo te zien vinden de meeste dames hier dat vervelend.. Misschien een iets langer rokje dragen danOf zakken stay-ups ook af??
Nou...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:20 schreef GSbrder het volgende:
STAY UPS...
met of zonder jarretels, het maakt een vrouw meteen 3 x knapper![]()
Hoe hoger ze komen hoe beter!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Waarom niet stay-ups kopen die heel hoog komen?
Nice!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 09:06 schreef BocaDillo het volgende:
Ik heb kousen die tot mijn kruis komen en met jarretels.
![]()
Denk dat de meeste mannen dat juist wél leuk vinden.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:38 schreef Elefes het volgende:
Meestal vind ik die randen die je ziet niet kunnen.
Zou ik ook helemaal niet vervelend vinden!quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:28 schreef teenage-dirtbag het volgende:
Stay-ups zijn mijn favoriet! met lange benen hangt het kruis van een panty altijd tussen je kniënniet heel charmant. Dus nu koop ik XL stay-ups niet dat ik zo gezet ben maar door XL rekken ze ook wat langer dat het ook met een relatief kort rokje te dragen is. En mijn vriend vind het volgens mij ook niet zo vervelend....
![]()
V&D heeft er een heleboelquote:Op woensdag 6 september 2006 14:20 schreef Joky het volgende:
Van welk merk zijn die XLstay-ups dan? Ik ben 1,82 lang én ik heb voor mijn lengte relatief lange benen. Voor gewone panties heb ik altijd ongeveer maat 50, terwijl mijn confectiemaat 38 is. Maar anders rekken ze inderdaad niet voldoende in de hoogte :-(
Ik ben altijd bang dat stay-ups in grote maten te wijd zijn zodat ze afzakken. Vandaar dat ik ze nog nooit heb geprobeerd.
Ik zag in de Hünkemöller folder die gisteren in de bus lag dat ze ze daar nu ook hebben, maar..........: 1 maat!! :-(
Dat zal dus wel weer voor de gemiddelde "kortpoot" zijn :-((((
Als iemand echter een tip heeft voor stay-ups voor hele lange, niet dikke (echt dun zijn ze nou ook weer niet) benen houd ik me aanbevolen!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |