abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15909029
Sinds een aantal jaar is de stay-up populair geworden en nu vind je er schappen vol van. Ik zie zelf steeds meer vrouwen stay-ups kopen.

Maar dames dragen jullie bij voorkeur stay-UPs of toch de klassieke panty? En is dat bij speciale gelegenheden of altijd?

pi_15909433
Wat is in godsnaam een Stay-up?
  vrijdag 2 januari 2004 @ 20:44:57 #3
42027 Tu5
DnB-Addicts Crew®
pi_15909485
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 20:43 schreef Conorach het volgende:
Hoogbevaagd
  vrijdag 2 januari 2004 @ 20:46:16 #4
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_15909518
Is het een soort push-up voor je billen of zo? of gewoon een panty met ingebouwde riem?

Edit: bedoel je dit?

[Dit bericht is gewijzigd door eNaSnI op 02-01-2004 20:52]

<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
  vrijdag 2 januari 2004 @ 20:46:51 #5
42027 Tu5
DnB-Addicts Crew®
pi_15909533
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 20:46 schreef eNaSnI het volgende:
Is het een soort push-up voor je billen zijn of zo?
Hoogbevaagd
pi_15909589
Geen panty's, geen stay-ups.(zo vrouwonvriendelijk, en lelijk)
Maar gewoon normaal de sexy nylons.
  vrijdag 2 januari 2004 @ 20:52:11 #7
35514 anima
nigga stole my yoshi
pi_15909667
stay up kousen bedoelt hij. kousen die zonder jarretels te dragen zijn
>>>>Fotoboek<<<<
Ik geloof niet in God, maar ik geloof wel dat er iets is, citeerde Harry de halve wereld bevolking
pi_15909678
absoluut de stay ups (panty´s die je vast plakt op de bovenbeen): het zit lekkerder, je hebt geen rare streep op je buik (erg charmant onder een strak truitje of rokje), makkelijk reserves en daarbij vind ik t ook veel sexy-er staan!

[Dit bericht is gewijzigd door ilona_x_ op 02-01-2004 21:02]

pi_15909691
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 20:43 schreef Conorach het volgende:
Een kouse welke tot en met de boven been zit en vast gehouden word door een dun stookje gel aan de bovenkant. Zie:

http://www.wolford.com/img/collection_ss04/trends/21639.jpg

http://www.wolford.com/img/collection_ss04/trends/21569.jpg

pi_15909704
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 20:52 schreef anima het volgende:
stay up kousen bedoelt hij. kousen die zonder jarretels te dragen zijn
Yep.
Maar ook met jarratels hoor.
  vrijdag 2 januari 2004 @ 20:54:21 #11
35514 anima
nigga stole my yoshi
pi_15909721
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 20:53 schreef Naughtygirl het volgende:

[..]

Yep.
Maar ook met jarratels hoor.

wil je de stay-up niet kapot maken zou ik het maar niet doen.
>>>>Fotoboek<<<<
Ik geloof niet in God, maar ik geloof wel dat er iets is, citeerde Harry de halve wereld bevolking
pi_15909732
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 20:30 schreef Joostie het volgende:

Maar dames dragen jullie bij voorkeur stay-UPs of toch de klassieke panty? En is dat bij speciale gelegenheden of altijd?

Je klinkt als zo'n kousenfetishist
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  vrijdag 2 januari 2004 @ 20:55:57 #13
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_15909756
Jarretels!!

Maar \k ben dan ook geen dame

Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
pi_15909764
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 20:54 schreef anima het volgende:

[..]

wil je de stay-up niet kapot maken zou ik het maar niet doen.

Weet ik lieverd.
Maar je hebt ook nog kousen speciaal voor de jarretels
pi_15909769
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 20:48 schreef Naughtygirl het volgende:
Geen panty's, geen stay-ups.(zo vrouwonvriendelijk, en lelijk)
Maar gewoon normaal de sexy nylons.
Is nog mooier!
Alleen weinig vrouwen zien dat in, laat staan de sensatie ervaren.
  vrijdag 2 januari 2004 @ 20:57:45 #16
35514 anima
nigga stole my yoshi
pi_15909798
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 20:30 schreef Joostie het volgende:

ik ben dan geen vrouw maar ik kan wel voor mijn vriendin spreken.

zij draagt iig altijd stay-ups. panties doet ze niet meer aan(afzakkend kruis dacht ik)

>>>>Fotoboek<<<<
  vrijdag 2 januari 2004 @ 20:58:55 #17
35514 anima
nigga stole my yoshi
pi_15909828
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 20:56 schreef Naughtygirl het volgende:

[..]

Weet ik lieverd.
Maar je hebt ook nog kousen speciaal voor de jarretels

gelukkig ben ik nog een lieverd
>>>>Fotoboek<<<<
pi_15909839
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 20:54 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Je klinkt als zo'n kousenfetishist

Ik houd van lange vrouwen en het liefst met mooie benen, precies!
pi_15909964
Die dingen noem je toch hold-ups?

Ze zitten 10x beter dan panties. Panties zakken inderdaad af in je kruis, en als je lang bent zijn ze bijna niet in de goede maten te vinden. Dus hold-ups zijn veel fijner, maar onder minirokjes kunnen ze vaak niet, dat is wel jammer.

Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_15910044
hold ups!!!!!!!!!!

panties zijn de meest afschuwlijke, ranzige, onsexiest dingen die er bestaan.

pi_15910214
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 21:06 schreef MissX het volgende:
hold ups!!!!!!!!!!

*snoeihard aansluit*
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_15911624
quote:
hold ups!!!!!!!!!!

Is het door het dragen van stayups ook dat jullie er sexier door voelen?
  zaterdag 3 januari 2004 @ 00:32:03 #23
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_15916644
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 21:11 schreef shmoopy het volgende:

[..]

*snoeihard aansluit*

*mee aansluit*

Panty's zitten veel te strak en te hoog bij het broekje, en zo zweterig.. Het kruis zakt idd altijd uit, en het ziet er gewoon niet uit.
Kousen zijn een stuk beter

Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
  † In Memoriam † zaterdag 3 januari 2004 @ 00:34:13 #24
34726 Fratz
Max
pi_15916691
tja. waar vind ik dan hold ups die lang genoeg zijn? die dingen komen toch altijd gevaarlijk dicht bij mijn knieën en dat vind ik niet ze charmant (panty ook niet hoor)
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_15916888
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 00:34 schreef Fratz het volgende:
tja. waar vind ik dan hold ups die lang genoeg zijn? die dingen komen toch altijd gevaarlijk dicht bij mijn knieën en dat vind ik niet ze charmant (panty ook niet hoor)

Eerlijk gezegd vind ik hold ups nog erger dan een panty. Het is de bedoeling dat die hold ups door een soort gelspul blijven zitten >>NOT

Dat werkt dus niet en zit helemaal niet lekker. Geef mij maar ouderwetse kousen (dat zijn die dingen die je met jarretels draagt).

zaterdag 3 januari 2004 @ 00:43:30 #26
14889 sundae
pi_15916952
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 00:34 schreef Fratz het volgende:
Misschien kun je een maat groter nemen.. Heb ik ook gedaan, en ze gewoon wat hoger opgetrokken (zodat ze nog onder een kort rokje konden)
Gaat prima

Bij mij blijven ze trouwens wel goed zitten

Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
pi_15917035
Ik heb m'n vriendin vanaf het begin verboden panties te dragen (en meteen hold-ups voor haar gekocht ).
Het is echt een afknapper als ze een rokje aan heeft, die 's avonds uittrekt en dat je zo'n soort maillot of vissennet tegenkomt.
En ze was het met mij eens dus.....
  zaterdag 3 januari 2004 @ 00:49:28 #28
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_15917131
Ik heb ze wel maar ben altijd bang dat ze afzakken. En trouwens mijn rokjes zijn momenteel vaak aan de kortere kant (niet sletterig-kort maar ze zijn nu eenmaal vrij kort nu) waardoor er kans is dat je de rand en daarboven een stuk been ziet. Misschien leuk & sexy als je met een date bent maar op mijn werk vind ik dat echt not-done.
pi_15917623
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 00:41 schreef Leonora het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd vind ik hold ups nog erger dan een panty. Het is de bedoeling dat die hold ups door een soort gelspul blijven zitten >>NOT

Dat werkt dus niet en zit helemaal niet lekker. Geef mij maar ouderwetse kousen (dat zijn die dingen die je met jarretels draagt).

jarretells zijn idd nog beter, maar daar moet je toch wel redelijke lengte rok voor aanhebben, wil je dat niet zien. En ik vind het echt te ordi eruit zien als je jarretells onder je rokje vandaan ziet komen in het dagelijkse leven.
pi_15917994
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 00:49 schreef Aventura het volgende:
Ik heb ze wel maar ben altijd bang dat ze afzakken. En trouwens mijn rokjes zijn momenteel vaak aan de kortere kant (niet sletterig-kort maar ze zijn nu eenmaal vrij kort nu) waardoor er kans is dat je de rand en daarboven een stuk been ziet. Misschien leuk & sexy als je met een date bent maar op mijn werk vind ik dat echt not-done.
Kan wel zijn dat je ze moet optrekken om de zo veel tijd. Maar normale panties . Als je vrijgezel bent prima, maar als ik ze moet zien.
Ja, wie mooi wil zijn moet pijn lijden.
  zaterdag 3 januari 2004 @ 01:37:39 #31
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_15918344
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 01:23 schreef JoeDank het volgende:

[..]

Kan wel zijn dat je ze moet optrekken om de zo veel tijd. Maar normale panties . Als je vrijgezel bent prima, maar als ik ze moet zien.
Ja, wie mooi wil zijn moet pijn lijden.

Nou ja, voor het mooie is een panty niet bedoeld. En ik snap wel wat je bedoelt. Het is geen pan als een meisje haar leuke rokje uitdoet en je daaronder een afzakkend kruis ontwaart. In die gevallen heb ik ook wel eens stay-up aan of zelfs jarretels (jaja die heb ik ook wel) maar als ik onverhoopt toch een gewone panty aanheb, dan kleed ik me gewoon in een andere volgorde uit dus eerst schoenen en dan panty, en dan rokje etc. Soms is het leven zo simpel
pi_15918519
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 01:37 schreef Aventura het volgende:

[..]

Nou ja, voor het mooie is een panty niet bedoeld. En ik snap wel wat je bedoelt. Het is geen pan als een meisje haar leuke rokje uitdoet en je daaronder een afzakkend kruis ontwaart. In die gevallen heb ik ook wel eens stay-up aan of zelfs jarretels (jaja die heb ik ook wel) maar als ik onverhoopt toch een gewone panty aanheb, dan kleed ik me gewoon in een andere volgorde uit dus eerst schoenen en dan panty, en dan rokje etc. Soms is het leven zo simpel

Ja, maar daar trap ik niet in. Een panty blijft een panty. Maar als je wederhelft het ok vind: Then who am I ?
Ik vind een panty gewoon asexueel maar als (en ik zeg als) ik een meisje was dan zou ik misschien ook wel een gewone panty dragen bij dit weer (stay-ups zijn natuurlijk wel erg leuk, maar nu is het gewoon erg koud!)
pi_16044215
En ze komen inderdaad steeds vanonder een kort rokje tevoorschijn.Of je moet stokstijf recht blijven staan...
pi_16045787
Ik heb pas ook van die Stay-ups gekocht, en ze zitten helemaal niet vervelend ofzo... tis wel even wennen, maar later op de avond merkte ik er helemaal niks meer van!

Idd ook niet die stomme streep op je buik, waar die strakke panty zit.

pi_16088370
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 00:49 schreef Aventura het volgende:
Korte rokjes en een randje van de kousenband zien is niemand dood gegaan. Weet jij waarom die randen altijd zo mooi versierd worden?
Zeker niet om sletterig eruit te zien.

Betreft jarratels, tot hoe ver komt je rokje dan?
Is dat halverwege de boven been of is dat tot de knie. Of zelfs onder de knie?

Wat ik denk is dat jarratels oa bedoelt zijn als je gaat zitten, net niets ervan merkt. Alleen op het moment dat je aandacht zoekt een stukje je rokje optrekt om zo de jarratel te tonen.

zaterdag 10 januari 2004 @ 22:24:11 #36
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_16139282
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 00:42 schreef Joostie het volgende:

[..]

Korte rokjes en een randje van de kousenband zien is niemand dood gegaan. Weet jij waarom die randen altijd zo mooi versierd worden?
Zeker niet om sletterig eruit te zien.

Betreft jarratels, tot hoe ver komt je rokje dan?
Is dat halverwege de boven been of is dat tot de knie. Of zelfs onder de knie?

Wat ik denk is dat jarratels oa bedoelt zijn als je gaat zitten, net niets ervan merkt. Alleen op het moment dat je aandacht zoekt een stukje je rokje optrekt om zo de jarratel te tonen.

Met een jarretel eraan zitten de kousen wel wat hoger ja, die kun je ook aan met een kort rokje. Dit kan met stay-ups toch echt niet.
Je spreekt jezelf wel tegen want eerst zeg je dat zo'n randje zien geen schande is, omdat de randen mooi versierd zijn etc. En later zeg je: 'op het moment dat je aandacht zoekt een stukje je rokje optrekken'
En aandacht krijg je zeker weten, en dat is niet het soort aandacht waar ik op zit te wachten als ik op mijn werk ben
  zaterdag 10 januari 2004 @ 22:27:28 #37
22540 MysteryWoman
I'm watching you...
pi_16139372
geef mij maar een gewone (mooie) panty. Als ik een keer sexy wil zijn dan zou ik lieve stay-ups dragen dan jarretels. Die jarretels draag ik misschien wel een keer als een een striptease ga geven (hoewel, mijn vriendje vind dat geloof ik niet echt super) anywayz voor mij dus de gewone panty.
pi_16140240
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 22:24 schreef Aventura het volgende:

[..]

Met een jarretel eraan zitten de kousen wel wat hoger ja, die kun je ook aan met een kort rokje. Dit kan met stay-ups toch echt niet.
Je spreekt jezelf wel tegen want eerst zeg je dat zo'n randje zien geen schande is, omdat de randen mooi versierd zijn etc. En later zeg je: 'op het moment dat je aandacht zoekt een stukje je rokje optrekken'
En aandacht krijg je zeker weten, en dat is niet het soort aandacht waar ik op zit te wachten als ik op mijn werk ben

Hmmm. Het leuke is dat je ermee kan flirten op een creatieve manier.
Je kan als vrouw een man aankijken stiekem. Maar de tijgerinnen onder de dames die wat meer lef hebben, kunnen ook iets spannender een flirt poging wagen. De man die een beetje ballen heeft stapt op z'n vrouw af en begint een goed gesprek. Tegendeel dat anderen schrikken en niet weten hoe hij zo'n tijgerin moeten temmen.

Dus houd je van pittig, moet je de pittigen er tussen uit kunnen halen.

En dat ik vrouwen met mooie benen en creative mind wil adoreer dat had je begrepen.

Dus met panty's kom je niet ver. Kousen en jaratels zeker wel.
Alleen denk ik dat op de werkvloer niet snel bij het zien en krijgen van aandacht je carriere vergroot. Tenzij je het zelf wil en op iemand munt.
Maar ik denk dat het wel de zelfverkerdheid en je zelf sexy voelen kan stimuleren ook op het werk. Sexy voelen ben je niet in eens, daarmoet je naar werken, vermoed ik.

Maar goed het is een van de mooie kledingstukken ......

pi_16140409
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 22:27 schreef MysteryWoman het volgende:
geef mij maar een gewone (mooie) panty. Als ik een keer sexy wil zijn dan zou ik lieve stay-ups dragen dan jarretels. Die jarretels draag ik misschien wel een keer als een een striptease ga geven (hoewel, mijn vriendje vind dat geloof ik niet echt super) anywayz voor mij dus de gewone panty.
In je eerste zin lees ik al nuchterheid. Met alle respect. Soms denk ik dat jarretels ook iets is dat voornamelijk door vrouwen wordt gedragen die in hun hoogste bloei zitten. Dus ongeveer 25 tot 35.
  zaterdag 10 januari 2004 @ 23:11:40 #40
22540 MysteryWoman
I'm watching you...
pi_16140712
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 23:02 schreef Joostie het volgende:

[..]

In je eerste zin lees ik al nuchterheid. Met alle respect. Soms denk ik dat jarretels ook iets is dat voornamelijk door vrouwen wordt gedragen die in hun hoogste bloei zitten. Dus ongeveer 25 tot 35.

hihihihi, dan hoef ik nog maar 3 jaar en 11 dagen!!!
pi_16140789
Een vrouw moet het figuur en de benen hebben om ze te kúnnen laten zien. Want je komt ze tegen........ En of het dan een panty of kousen zijn maakt me geen reet uit. In ieder geval niet van die vieze, dikke bruine dingen.
pi_16147359
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 23:11 schreef MysteryWoman het volgende:

[..]

hihihihi, dan hoef ik nog maar 3 jaar en 11 dagen!!!

Jij vat het te letterlijk op. Er zijn altijd vroegbloeiers, waar jij een van bent. Daarmee concludeer ik dat jij een tijgerin bent?
  zondag 11 januari 2004 @ 10:20:39 #43
19105 Noayla_
Love me tender
pi_16147408
Stay ups zijn prachtig!

Mijn probleem is echter dat ik erg lange benen heb (na meting gisteren kwamen we op 1.10 m.) en die dingen over het algemeen te kort vallen. Ik heb ze daarom vrijwel alleen maar in een thuissituatie gedragen als opgeilertje.

Een grotere maat nemen is niet echt een optie omdat mijn benen slank zijn en ze dan af zakken.

Is er hier iemand die weet of er een merk is dat iets langer valt?

Ik verbaas me er uberhaupt over dat panties en kousen tegenwoordig nog steeds niet in lengtematen te verkrijgen zijn en wel in breedtematen.

For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
  zondag 11 januari 2004 @ 14:08:52 #44
14889 sundae
pi_16151286
quote:
Op zondag 11 januari 2004 10:20 schreef Noayla_ het volgende:
Stay ups zijn prachtig!

Mijn probleem is echter dat ik erg lange benen heb (na meting gisteren kwamen we op 1.10 m.) en die dingen over het algemeen te kort vallen. Ik heb ze daarom vrijwel alleen maar in een thuissituatie gedragen als opgeilertje.

Een grotere maat nemen is niet echt een optie omdat mijn benen slank zijn en ze dan af zakken.

Ik verbaas me er uberhaupt over dat panties en kousen tegenwoordig nog steeds niet in lengtematen te verkrijgen zijn en wel in breedtematen.

Ik heb ook redelijk lange benen (nog nooit opgemeten ) maar bij mij blijven ze goed zitten als ik een maatje groter neem voor de lengte.. Heb ook zeker geen dikke benen, dus daar kan het niet aan liggen.
Ik heb gewoon kousen gehaald bij de V&D, het huismerk.
Het gaat best wel onder een kort rokje, als je ze maar hoog genoeg draagt (en het rokje niet súperkort is)
pi_16151913
quote:
Op zondag 11 januari 2004 10:20 schreef Noayla_ het volgende:
Stay ups zijn prachtig!

Ken het probleem van te korte kouse op een te lange been. Een vriendin is 186 lang, die heeft het zelfde probleem gehad. Er was wel een merk die lang had, dus niet in de breedte, dat was 'Dim'. Helaas is dit franse merk in nederland niet meer verkrijgbaar.

Daarna is zij overgegaan op het merk Wolford, deze hebben in de regel prefecte kousen ook voor vrouwen met lange benen. Wel aardig aan de prijs. Maar je hebt dan ook echt wat en een keer geprobeert wil je ook niets anders.

Trouwens een opgeilertje die op de knieen hangt is ook niet erg plesant om te zien.

zondag 11 januari 2004 @ 17:48:15 #46
19105 Noayla_
Love me tender
pi_16158279
quote:
Op zondag 11 januari 2004 14:08 schreef sundae het volgende:

[..]

Ik heb ook redelijk lange benen (nog nooit opgemeten ) maar bij mij blijven ze goed zitten als ik een maatje groter neem voor de lengte.. Heb ook zeker geen dikke benen, dus daar kan het niet aan liggen.
Ik heb gewoon kousen gehaald bij de V&D, het huismerk.
Het gaat best wel onder een kort rokje, als je ze maar hoog genoeg draagt (en het rokje niet súperkort is)

Thanks, ik ga even bij de V & D kijken dan.
  zondag 11 januari 2004 @ 17:52:43 #47
19105 Noayla_
Love me tender
pi_16158413
quote:
Op zondag 11 januari 2004 14:32 schreef Joostie het volgende:

Daarna is zij overgegaan op het merk Wolford, deze hebben in de regel prefecte kousen ook voor vrouwen met lange benen. Wel aardig aan de prijs. Maar je hebt dan ook echt wat en een keer geprobeert wil je ook niets anders.

Trouwens een opgeilertje die op de knieen hangt is ook niet erg plesant om te zien.

Die kousen hingen niet op mijn kniëen hoor!
Ze waren alleen dermate te kort dat je bloot been zag zodra ik ging zitten.

*Noteert Wolford*

pi_16159153
quote:
Die kousen hingen niet op mijn kniëen hoor!
Ze waren alleen dermate te kort dat je bloot been zag zodra ik ging zitten.
Dat kán ook heel mooi zijn!
pi_16161940
Hmz, stay ups zijn op zich ok
tenzij het gelrandje ineens zegt "ja doeii.. ik plak niet meer"

midden op straat

en ik heb ze nog niet dikker dan 15 den gevonden,
dus ze scheuren zo snel; en ze zijn nog relatief duur ook.

* Razztwizzle gaat toch maar es op zoek naar goede kousen met jarretels
is nog mooier ook

pi_16162475
stay-ups, vind ik best sexy
Alles is relatief.
pi_16179650
Stay-ups "normale" panty's zijn echt ondingen!
pi_16179693
stay-ups zijn ok Veel beter dan zo'n gare panty die de hele tijd afzakt en je krijgt niet zo'n mooie afdruk op je buik ervan
[url=http://www.nachtbar.nl]NACHTBAR.NL[/url] | My milkshake brings all boys to the yard
  maandag 12 januari 2004 @ 13:38:03 #53
79273 18konijn
Rey de Copán
pi_16183049
quote:
Op maandag 12 januari 2004 11:21 schreef sunbloem het volgende:
stay-ups zijn ok Veel beter dan zo'n gare panty die de hele tijd afzakt en je krijgt niet zo'n mooie afdruk op je buik ervan
Mijn vriendin heeft ze ook net ontdekt na jaren gemopper op "die rotpanty's".
Wel sexy als ze een ietwat korte rok aan heeft en je onverhoeds net het randje van de boord van de kous ziet . Ook wel weer maf natuurlijk, 't is eigenlijk niet meer dan een lange nylon sok...
It's not a lie, if you believe
pi_16191713
quote:
Op maandag 12 januari 2004 13:38 schreef 18konijn het volgende:

[..]

Mijn vriendin heeft ze ook net ontdekt na jaren gemopper op "die rotpanty's".
Wel sexy als ze een ietwat korte rok aan heeft en je onverhoeds net het randje van de boord van de kous ziet . Ook wel weer maf natuurlijk, 't is eigenlijk niet meer dan een lange nylon sok...

maar ze zitten wel stukken beter
[url=http://www.nachtbar.nl]NACHTBAR.NL[/url] | My milkshake brings all boys to the yard
  maandag 12 januari 2004 @ 19:47:30 #55
62520 Hert
*bambi bijt*
pi_16194693
Ik wissel stay-ups af met kousen+jarretels....vind die 'gewone' panty's niet zo fijn....en minder mooi ook
Ik wou dat ik twee hertjes was....
pi_16204531
quote:
Op maandag 12 januari 2004 19:47 schreef Hert het volgende:
Ik wissel stay-ups af met kousen+jarretels....vind die 'gewone' panty's niet zo fijn....en minder mooi ook
Het lijk wel of er bijna geen vrouwen zijn die nog panty's dragen. Iedereen is overgestapt?
:-)
pi_16210711
quote:
Op maandag 12 januari 2004 23:40 schreef Joostie het volgende:

[..]

Het lijk wel of er bijna geen vrouwen zijn die nog panty's dragen. Iedereen is overgestapt?

Helaas berust deze tekst niet op de waarheid. Maar het begin is er.
pi_16318384
quote:
Op maandag 12 januari 2004 19:47 schreef Hert het volgende:
Soms vraag ik me af, kan je het zien aan een vrouw of zij kousen of jarratels draagt?
pi_16326388
Volgens mij horen kousen toch áán jarrettels?

En om er achter te komen of een vrouw kousen of panties draagt zijn er 2 mogelijkheden; een gevaarlijke en een niet gevaarlijke:

Voelen of Vragen!

vrijdag 16 januari 2004 @ 22:14:18 #60
8885 moralia
Grip op je zak
pi_16326420
quote:
Op maandag 12 januari 2004 23:40 schreef Joostie het volgende:

[..]

Nee hoor dat zal wel meevallen. Ik draag zelf ook het liefst hold-up kousen maar in de winter vind ik het gewoon te koud, dus dan maar weer panties. Oja, een tip voor lange benen, ik ben ongeveer 1.80 en de maat Large van Oroblu past altijd perfekt! Zeker lang genoeg hoor!
I want to be young and wild, and then I want to be
middle-aged and rich, and then I want to be old and annoy people by
pretending that I'm deaf
pi_16336001
Wat mij betreft maakt het eigenlijk niet zoveel uit. Het moet gewoon bij elkaar passen; mooie benen, hoge hakken en panties/kousen die zo dun zijn dat je goed moet kijken om het te ontdekken. Da´s pas spannend!
pi_16336235
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 16:52 schreef Joostie het volgende:
Soms vraag ik me af, kan je het zien aan een vrouw of zij kousen of jarratels draagt?
Mag ik deze vraag even ombouwen: Ik zou wel eens willen weten of je lager op het been, zeg rond de knie of kuit, aan een stuk nylon kan zien of het bij een kous of een panty hoort.
pi_16337479
Ik draag gewoon panty's. Die stay-ups zijn zo vervelend! Rollen de hele tijd naar beneden bij mij.
  zaterdag 17 januari 2004 @ 12:10:43 #64
14889 sundae
pi_16337790
quote:
Op zondag 11 januari 2004 19:23 schreef Razztwizzle het volgende:
Hmz, stay ups zijn op zich ok
tenzij het gelrandje ineens zegt "ja doeii.. ik plak niet meer"

midden op straat

en ik heb ze nog niet dikker dan 15 den gevonden,
dus ze scheuren zo snel; en ze zijn nog relatief duur ook.

* Razztwizzle gaat toch maar es op zoek naar goede kousen met jarretels
is nog mooier ook

dat lijkt me ook niet erg grappig nee

Bij de V&D hebben ze wel 20 den trouwens, voor dikker heb ik niet gekeken...
Ze hebben zowiezo erg veel kousen/panty's bij de V&D, dus dat is altijd de moeite waard om te kijken

pi_16338024
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 10:06 schreef -BeF-Bacchus- het volgende:

[..]

Mag ik deze vraag even ombouwen: Ik zou wel eens willen weten of je lager op het been, zeg rond de knie of kuit, aan een stuk nylon kan zien of het bij een kous of een panty hoort.

Ik heb het verschil met het "oog" nog nooit kunnen ontdekken. Je kunt gaan twijfelen als je een naad op het been ziet. Ook als je rimpels in de knieholten of op de enkel ziet ontstaan kán het een kous zijn. De hiel is ook nog een mogelijkheid. Die zijn meestal één geheel met de voet. Maar ook dan kunen het nog gewoon panty´s zijn! Dus als je het écht zeker wilt weten zul je het gewoon moeten vragen!
pi_16338037
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 10:06 schreef -BeF-Bacchus- het volgende:

[..]

Dubbele post. Sorry!
  zondag 18 januari 2004 @ 10:03:40 #67
8885 moralia
Grip op je zak
pi_16360818
Er zijn ook kousen (hold up) van 50 denier, ik weet dat Oroblu ze maakt en die maken ook 20 en 30 denier. Alleen niet alle winkels verkopen ze, maar je moet er dan misschien even naar vragen.
I want to be young and wild, and then I want to be
middle-aged and rich, and then I want to be old and annoy people by
pretending that I'm deaf
pi_16385078
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 11:51 schreef Morgil het volgende:
Ik draag gewoon panty's. Die stay-ups zijn zo vervelend! Rollen de hele tijd naar beneden bij mij.
Dan moet je ook niet Lotion of dergelijke op je benen smeren. Alles wat vettig is kunnen hold-ups niet weer staan. Velen maken hier een blunder mee!
  Redactie Games maandag 19 januari 2004 @ 01:15:28 #69
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_16385138
Ik kan alleen maar zeggen, vrouwen Dank
Lang leve de Hold ups.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_40909250
Sorry om dit oude topic weer naar boven te brengen, maar ik merk de laatste tijd dat er bijna geen vrouwen meer te vinden zijn die stay-ups dragen, echt wel jammer stay-ups zijn super aantrekkelijk bij een vrouw!! Is de panty weer aan een opmars bezig ofzo???
pi_40920152
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 17:48 schreef Scorpion22 het volgende:
Sorry om dit oude topic weer naar boven te brengen, maar ik merk de laatste tijd dat er bijna geen vrouwen meer te vinden zijn die stay-ups dragen, echt wel jammer stay-ups zijn super aantrekkelijk bij een vrouw!! Is de panty weer aan een opmars bezig ofzo???
Stay-ups Alleen is het vervelende er aan, dat ze onder een wat korter rokje eigenlijk niet te dragen zijn, omdat de rand er dan onderuit komt.. En dat vind ik dan weer een beetje té .
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_40928576
Ik zou onder een kort rokje juist geen panty durven te dragen Stel je voor dat iemand het broekje ziet. Vreselijk onsexy. Maar ik draag sowieso geen panty's, want meestal zit het kruis te laag of komt het broekje tot net onder de borsten.

Stay-ups zijn fantastisch en je moet gewoon een kousenwinkeltje binnenstappen om een paar goede te vinden. Het enige nadeel is de prijs, maar als je kwalitatief goede kousen hebt, dan doe je daar ook wel een tijdje mee.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_40929497
Ik heb een hekel aan allebei, maar geef mij toch maar een panty. Het is misschien niet zo sexy als hold ups, maar een panty hoeft tegenwoordig niet meer onflatteus te zijn aangezien je ook heuppanties kan kopen die niet meer tot halverwege je buik komen

Plus, ik zie mezelf in de winter al op de fiets zitten in mijn knierokje met hold ups aan. Het zal best sexy zijn, maar ik hecht veel waarde aan een warm lijf

En het is gewoon heel fout als je hold up randjes ziet onder een kort rokje. In bepaalde omstandigheden zijn ze echter wel fijn. Van de zomer heb ik als gastvrouw gewerkt en moest ik een soort stewardessenpakje aan met een panty eronder. Ik heb toen hold ups aangetrokken (rokje was lang zat) en dat was wel fijn, zeker met 35 graden.
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
pi_40929683
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 22:57 schreef Elefes het volgende:

[..]

Stay-ups Alleen is het vervelende er aan, dat ze onder een wat korter rokje eigenlijk niet te dragen zijn, omdat de rand er dan onderuit komt.. En dat vind ik dan weer een beetje té .
Ja zo te zien vinden de meeste dames hier dat vervelend.. Misschien een iets langer rokje dragen dan Of zakken stay-ups ook af??
pi_40929755
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 08:59 schreef Claudia_x het volgende:
Stay-ups zijn fantastisch en je moet gewoon een kousenwinkeltje binnenstappen om een paar goede te vinden. Het enige nadeel is de prijs, maar als je kwalitatief goede kousen hebt, dan doe je daar ook wel een tijdje mee.
een vriendin van mij werkt in een hotel en moet daarvoor panty's aan (dresscode) Ze draagt hiervoor panty's van 7 of 8 euro en die kan ze dan zo'n keer of 10 dragen, is dat bij stay-ups ook zo of zijn die nog veel duurder??
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 10:28:58 #76
3767 Herald
Come get some
pi_40930212
quote:
hold ups!!!!!!!!!!

dat zeggen ze ook van pantykousjes, maar die draag je toch ook
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_40931102
randje kan best sexy zijn, ligt er aan wat voor eentje natuurlijk... en onder wat voor rokje... en welke gelegendheid. Voor je werk natuurlijk niet, maar bij het stappen, why not?
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 12:04:34 #78
153515 JvdK
This Side Up
pi_40932846
Voor de mensen die na 4 pagina's nog steeds niet weten wat Stay Ups zijn, hier een foto van mijn meissie...met de "Stay-Ups"

*Trots*
Gewoon proberen..
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 12:28:30 #79
115894 BocaDillo
kloon van anoniem
pi_40933666
Stayups blijven altijd zitten

pi_40935063
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 11:07 schreef carlina het volgende:
randje kan best sexy zijn, ligt er aan wat voor eentje natuurlijk... en onder wat voor rokje... en welke gelegendheid. Voor je werk natuurlijk niet, maar bij het stappen, why not?
Is zekers sexy!! Draag je vaak stay-ups bij het stappen??
pi_40935107
Het zijn altijd mannen die topics openen over kousen Zijn er nog vrouwen die kousen dragen? ghehehe
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 17:48 schreef Scorpion22 het volgende:
..of de topics kicken
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_40935256
ik heb het liefst dat mijn vriendin kousen met jarretels draagt
tweede keuze zijn dan de stay-ups of hold-ups
derde keuze is geen kousen
liever geen panty's
pi_40936531
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 13:18 schreef Scandalous het volgende:
Het zijn altijd mannen die topics openen over kousen Zijn er nog vrouwen die kousen dragen? ghehehe
Wat wil je, vrouwen in panty's of stay-ups mogen gezien worden!!
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 14:20:58 #84
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_40936763
STAY UPS ...
met of zonder jarretels, het maakt een vrouw meteen 3 x knapper
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_40941226
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 12:28 schreef BocaDillo het volgende:
Stayups blijven altijd zitten

[afbeelding]
Panties schijnbaar ook

De dame op de foto draagt volgens mij echt panties, te zien aan het zwart doorschijnende broekje.
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
pi_40943604
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 10:04 schreef Scorpion22 het volgende:

Ja zo te zien vinden de meeste dames hier dat vervelend.. Misschien een iets langer rokje dragen dan Of zakken stay-ups ook af??
Waarom niet stay-ups kopen die heel hoog komen?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_40948835
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 14:20 schreef GSbrder het volgende:

STAY UPS ...
met of zonder jarretels, het maakt een vrouw meteen 3 x knapper
Nou... , het onderstel wordt er in ieder geval aantrekkelijker door. En het wordt weer frisser buiten dus de kousen/panties komen nu weer langzaam aan te voorschijn. Mij hoor je niet klagen!
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 09:06:26 #88
115894 BocaDillo
kloon van anoniem
pi_40961229
Ik heb kousen die tot mijn kruis komen en met jarretels.
pi_40961267
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 18:50 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Waarom niet stay-ups kopen die heel hoog komen?
Hoe hoger ze komen hoe beter! Maar kan me voorstellen dat het soms moeilijk is voor meisjes met lange benen om een goeie maat te vinden..
pi_41306646
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 09:06 schreef BocaDillo het volgende:
Ik heb kousen die tot mijn kruis komen en met jarretels.
Nice! .... voor een man
pi_41422733
Met die halfgare broeken tot net boven of onder de knie -- met daaronder laarzen, dat is dan wel weer oké -- die helaas nu zo in de mode zijn is er al helemaal geen kans om te zien of een dame kousen draagt...
It's not a lie, if you believe
  zaterdag 2 september 2006 @ 17:53:58 #92
3767 Herald
Come get some
pi_41428057
nou je kan er vanuit gaan dat de meeste geen kousen dragen hoor. Uiteraard kom je in dit soort topics alleen maar vrouwen tegen die beweren enkel kousen te dragen, maar in werkelijkheid ligt het toch iets anders.

Er is een grotere kans dat je zoiets aantreft:

• de te korte broek zodat de randjes van het pantykousje zichtbaar zijn

• een te kort rokje zodat het broekje zichtbaar wordt

• een lage broek en te hoog opgetrokken panty

dan dat je zoiets aantreft:

bron: http://rikavagiani.da.ru/

of

http://rapidshare.de/file(...)lterlose_cali404.rar
  • *But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
    pi_41432557
    Meestal vind ik die randen die je ziet niet kunnen. De randen van stay-ups zijn, bij mij iig, vrij breed, waardoor ze sneller onder een rokje uit komen dan de randen van het "broekje" van een panty. Daarom is een panty soms beter (maar niet fijner ). En ik probeer die stay-ups al zo hoog mogelijk te dragen.
    The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
      zaterdag 2 september 2006 @ 21:07:11 #94
    3767 Herald
    Come get some
    pi_41433545
    daarom hadden ze ooit de scantihose bedacht, maar dat sloeg niet echt aan:
    http://www.geocities.com/cyril_merchant/index.html

hoewel Pretty Polly hetzelfde systeem hanteert met haar 'Link-Up':
    http://www.figleaves.com/uk/product.asp?product_id=PRP-AS43
    maarja dan kun je weer niet zo'n flinterdunne string aan, en dat is dan ook weer zo hemeltergend onsexy. Wat hebben vrouwen het toch zwaar
    *But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
    pi_41435522
    quote:
    Op zaterdag 2 september 2006 20:38 schreef Elefes het volgende:
    Meestal vind ik die randen die je ziet niet kunnen.
    Denk dat de meeste mannen dat juist wél leuk vinden.
    pi_41522621
    Stay-ups zijn mijn favoriet! met lange benen hangt het kruis van een panty altijd tussen je kniën niet heel charmant. Dus nu koop ik XL stay-ups niet dat ik zo gezet ben maar door XL rekken ze ook wat langer dat het ook met een relatief kort rokje te dragen is. En mijn vriend vind het volgens mij ook niet zo vervelend....
    What comes around goes around!
    pi_41543489
    quote:
    Op dinsdag 5 september 2006 18:28 schreef teenage-dirtbag het volgende:
    Stay-ups zijn mijn favoriet! met lange benen hangt het kruis van een panty altijd tussen je kniën niet heel charmant. Dus nu koop ik XL stay-ups niet dat ik zo gezet ben maar door XL rekken ze ook wat langer dat het ook met een relatief kort rokje te dragen is. En mijn vriend vind het volgens mij ook niet zo vervelend....
    Zou ik ook helemaal niet vervelend vinden!
    XL stay-ups, hoe lang zijn je benen dan wel??
    pi_41549012
    Van welk merk zijn die XLstay-ups dan? Ik ben 1,82 lang én ik heb voor mijn lengte relatief lange benen. Voor gewone panties heb ik altijd ongeveer maat 50, terwijl mijn confectiemaat 38 is. Maar anders rekken ze inderdaad niet voldoende in de hoogte :-(
    Ik ben altijd bang dat stay-ups in grote maten te wijd zijn zodat ze afzakken. Vandaar dat ik ze nog nooit heb geprobeerd.
    Ik zag in de Hünkemöller folder die gisteren in de bus lag dat ze ze daar nu ook hebben, maar..........: 1 maat!! :-(
    Dat zal dus wel weer voor de gemiddelde "kortpoot" zijn :-((((

Als iemand echter een tip heeft voor stay-ups voor hele lange, niet dikke (echt dun zijn ze nou ook weer niet) benen houd ik me aanbevolen!!
    **ALLES IS RELATIEF!**
    pi_41549912
    quote:
    Op woensdag 6 september 2006 14:20 schreef Joky het volgende:
    Van welk merk zijn die XLstay-ups dan? Ik ben 1,82 lang én ik heb voor mijn lengte relatief lange benen. Voor gewone panties heb ik altijd ongeveer maat 50, terwijl mijn confectiemaat 38 is. Maar anders rekken ze inderdaad niet voldoende in de hoogte :-(
    Ik ben altijd bang dat stay-ups in grote maten te wijd zijn zodat ze afzakken. Vandaar dat ik ze nog nooit heb geprobeerd.
    Ik zag in de Hünkemöller folder die gisteren in de bus lag dat ze ze daar nu ook hebben, maar..........: 1 maat!! :-(
    Dat zal dus wel weer voor de gemiddelde "kortpoot" zijn :-((((

Als iemand echter een tip heeft voor stay-ups voor hele lange, niet dikke (echt dun zijn ze nou ook weer niet) benen houd ik me aanbevolen!!
    V&D heeft er een heleboel Ook in verschillende merken, diktes, kleuren, alles wat je maar wilt zo'n beetje .
    Ik heb ook altijd veel grotere maten met panty's en stay-ups, normaal ook ongeveer maat 38 of S, en met die dingen 44 of L/XL
    Die stay-ups hebben hun maten wel deels op lengte, maar ik zit dus net op de scheiding tussen twee maten.
    pi_41554991
    Elefes, heb je dan niet dat ze afzakken? Fabrikanten gaan er toch vanuit dat mensen met maat 44+ ook dikkere (boven)benen hebben? Of is die rand voldoende elastisch????
    **ALLES IS RELATIEF!**
    pi_42655573
    En wat dragen we nu? Het wordt al frisser buiten!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')