quote:ja, wat is dit nou weer voor onzin show!
Op maandag 19 januari 2004 18:03 schreef Smeich het volgende:
Mothafuckers!!!Weer niet the simpsons!! Staat wel in the fucking veronicagids.....
't Duurt echt veels te lang zo...
quote:Mja, tot nu toe komen de boxen met ongeveer 1 per jaar, dus het kan elke keer wel even duren...
Op maandag 19 januari 2004 20:01 schreef PBateman1978 het volgende:
Is er eigenlijk al wat bekend over de DVD-release van seizoen 4 ?'t Duurt echt veels te lang zo...
[Dit bericht is gewijzigd door Mike op 20-01-2004 17:09]
quote:Zometeen dus, afl.: "Behind the laughter"
Op dinsdag 20 januari 2004 17:20 schreef ilona-scuderia het volgende:
Gelukkig nog wel iedere avond om 19:00 uur op BBC2, maar voor hoe lang nog?
quote:Vanaf Februari komt 't 5x per week op veronica, aldus mijn informant die daar werkt
Op dinsdag 20 januari 2004 17:20 schreef ilona-scuderia het volgende:
Als ik het goed heb begrepen zendt Veronica alleen op zondag om 18:30 uur en rond 00:15 uur een aflevering uit
Gelukkig nog wel iedere avond om 19:00 uur op BBC2, maar voor hoe lang nog?
quote:ja, geniaal. Maar die is toch ook al een jaartje of 2 à 3 oud dacht ik, dus ook op de BBC kunnen ze nog wel even vooruit.
Op dinsdag 20 januari 2004 18:56 schreef ilona-scuderia het volgende:[..]
Zometeen dus, afl.: "Behind the laughter"
quote:Dan zal mijn informant het wel verkeerd hebben gehoord
Op dinsdag 20 januari 2004 19:23 schreef DonStefano het volgende:[..]
Vanaf Februari komt 't 5x per week op veronica, aldus mijn informant die daar werkt
Volgende week dinsdag om 2330 op veronica (als we de gids mogen geloven).
quote:Zeker, hoe verzinnen ze het steeds weer
Op dinsdag 20 januari 2004 19:25 schreef Tokus het volgende:[..]
ja, geniaal. Maar die is toch ook al een jaartje of 2 à 3 oud dacht ik, dus ook op de BBC kunnen ze nog wel even vooruit.
quote:jesus, in welke uithoek woon jij?
Op vrijdag 2 januari 2004 19:56 schreef C2000 het volgende:
Het prutpakket van UPC wat we hier hebben heeft geen Veronica. Gelukkig kijk ik het altijd op BBC2..
quote:Idd, wel apart dat ze vorige week nog bij einde seizoen 11 waren en nu weer beginnen bij seizoen 10
Op vrijdag 23 januari 2004 18:51 schreef ilona-scuderia het volgende:
Het blijft een schitterende tekenfilmserie, of het nou een herhaling is of niet
Om 19:00 uur weer een spannende aflevering op BBC2: "Tree house of horror IX"
Sky heeft in Engeland de uitzendrechten van de meeste seizoenen van de Simpsons. Komt er op neer dat op BBC vooral de waardeloze seizoenen te zien zijn (10,11,12...)
quote:Ah zo
Op vrijdag 23 januari 2004 20:31 schreef DonStefano het volgende:
Heeft met uitzendrechten te maken.Sky heeft in Engeland de uitzendrechten van de meeste seizoenen van de Simpsons. Komt er op neer dat op BBC vooral de waardeloze seizoenen te zien zijn (10,11,12...)
quote:Seizoen 12 zal niet te zien zijn op de BBC. Ze hebben de rechten om na seizoen 11 'nieuwe' seizoenen uit te zenden verloren aan Channel 4, die the Simpsons gaan overnemen dit jaar. Dit is waarschijnlijk de reden waarom de BBC de meest recente (en dus minst uitgezonden) seizoenen nu nog even zo snel achter elkaar laat zien.
Op vrijdag 23 januari 2004 20:31 schreef DonStefano het volgende:
Heeft met uitzendrechten te maken.Sky heeft in Engeland de uitzendrechten van de meeste seizoenen van de Simpsons. Komt er op neer dat op BBC vooral de waardeloze seizoenen te zien zijn (10,11,12...)
De BBC heeft geloof ik wel nog rechten om herhalingen uit te zenden tot 2006, maar omdat de seizoenen dan verdeeld moeten worden over 3 kanalen, zal daar niet veel variatie in te verwachten zijn. Laten we hopen dat ze een greep uit seizoenen 2 tot 7 krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |