quote:Aant Bittorrenten geweeest, zie ik..:)
Op maandag 5 januari 2004 18:46 schreef furanku het volgende:
Seizoen 14 is echt gaaf, alhoewel enkele verhaaltjes wel vergezocht zijn
Heb dus het hele seizoen al gezien, net als alle voorgaande weer, ze blijven meesterlijkNu is het nog even wachten op 15.
Om serieus te zijn, ja, ik heb niks aan de dvd's die mij 30 euro per seizoen kostten terwijl ik ze binnen een uurtje of 5 kan binnenhalen. Ik zeg dan ook dat ik niet erg netjes bezig ben, maar ik koop regelmatig legale dvd's (ik moet vrijpleiter worden )
Ik heb alleen niet de aflevering gezien die vandaag op veronica was, de halloweenspecial. Persoonlijk vind ik de halloween specials nooit zo geweldig, doe mij toch maar de gewone afleveringen
quote:kan jij niet even.... je weet wel
Op Monday 5 January 2004 18:46 schreef furanku het volgende:
Seizoen 14 is echt gaaf, alhoewel enkele verhaaltjes wel vergezocht zijnIk wil toch niet opscheppen hoor:
[afbeelding]Heb dus het hele seizoen al gezien, net als alle voorgaande weer, ze blijven meesterlijk
Nu is het nog even wachten op 15.
[Dit bericht is gewijzigd door Mike op 06-01-2004 16:59]
quote:V8 sucks ja... vandaag married with the children inplaats van Simpsons (wie vind MwtC nou weer leuk???)
Op dinsdag 6 januari 2004 18:04 schreef Woffel het volgende:
Veronica hoort atm toch een simpsons serie uit te zenden??????
Morgen komt het weer wel, lekker vaag
quote:Nee nee, het komt normaal voor MWC. Maar PKO stond wel gepland voor vandaag. Straks om 1900 op bbc2 The Simpsons.
Op dinsdag 6 januari 2004 18:21 schreef superheist het volgende:[..]
V8 sucks ja... vandaag married with the children inplaats van Simpsons (wie vind MwtC nou weer leuk???)
quote:alsnog is MWC kut
Op dinsdag 6 januari 2004 18:28 schreef Smeich het volgende:[..]
Nee nee, het komt normaal voor MWC. Maar PKO stond wel gepland voor vandaag. Straks om 1900 op bbc2 The Simpsons.
quote:erm.... nee
Op dinsdag 6 januari 2004 18:36 schreef superheist het volgende:[..]
alsnog is MWC kut
quote:Amateurtje.
Op maandag 5 januari 2004 18:46 schreef furanku het volgende:
Seizoen 14 is echt gaaf, alhoewel enkele verhaaltjes wel vergezocht zijnIk wil toch niet opscheppen hoor:
[afbeelding]Heb dus het hele seizoen al gezien, net als alle voorgaande weer, ze blijven meesterlijk
Nu is het nog even wachten op 15.
Ik vind het persoonlijk een stuk beter dan de seizoenen die nu op tv te zien zijn (11 op BBC, 12 op Veronica). Alleen de meest recente aflevering was imo nogal vaag
quote:Ik heb btw 40 cd's volstaan met seizoen 1 t/m 10 exclusief nog degene op me hd. Dusse, ben geen amateurtje he
Op dinsdag 6 januari 2004 18:56 schreef The_Lizard_Queen het volgende:[..]
Amateurtje.
Ik heb alle Simpsons afleveringen (inclusief de 8 van season 15 die al uit zijn) op m'n computer staan. Op 14 afleveringen van season 1 na dan, maar die download ik misschien nog wel een keer.
Wat mij wel opvalt is dat als je wat afleveringen aan het kijken bent, je zo al weer een 2 uurtjes verder bent
Donderdag 8 Januari - 18.00
A Tale Of Two Springfields
Vrijdag 9 Januari - 18.00
Insane Clown Poppy
Zondag 11 Januari - 18:30
Day of the Jackanapes
quote:pas to 15x07 en download-arm geworden
Op dinsdag 6 januari 2004 16:49 schreef Snok het volgende:
nu we toch aan het pimpen zijn.. *alle eps tot 15x08 heeft*
quote:Okee, dan is het goed.
Op dinsdag 6 januari 2004 22:34 schreef furanku het volgende:[..]
Ik heb btw 40 cd's volstaan met seizoen 1 t/m 10 exclusief nog degene op me hd. Dusse, ben geen amateurtje he
Ik w8 wel op de complete torrent van seizoen 15.
quote:Kijk daarom ook altijd naar BBC en probeer verder zo min mogelijk op de ondertiteling te letten.
Op woensdag 7 januari 2004 21:18 schreef Woffel het volgende:
Simpsons wordt eigenlijk best slecht vertaald
oja, wie weet waar je de simpsons dvd's het goedkoopst kan krijgen?
[Dit bericht is gewijzigd door Brammie1 op 07-01-2004 21:40]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |