abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15905303
Weet iemand of het mogelijk is om vanuit raamsdonksveer (oosterhout, breda) in de winterefteling te komen met het openbaar vervoer?

en wat da kost (ov geldig ed (6flags express wel maar efteling? echt geen ideeeeee )

thnx

pi_15905472
9292ov.nl ofzo
Doet ie het, of doet ie het niet
  vrijdag 2 januari 2004 @ 18:21:55 #3
59009 paullo
vini vidi vici
pi_15905557
ja neem aan dat je de interliner neemt vanuit utrecht?

Dan neem je de 134 op het station in rdonksveer en dan stap je in sprang kapelle uit even aan de busdriver vragen waar je dan kan overstappen op de 136 vanuit den bosch die komt langs de efteling. Weet wel dat de 134 maar 1 x in het uur rijdt en om 18:44 de laatste. Denk dat je rond de 10 strippen pp kwijt bent.

It's not the question how to make your first million, but how many times over.
pi_15905589
Tja, en anders gewoon naar Tilburg en Den Bosch CS
pi_15905590
Vanuit Tilburg en Den Bosch rijden er wel speciale lijnbussen die rechtstreeks naar de efteling gaan, maar dan moet je in jou geval denk ik wel eerst naar Breda. Geloof niet dat er vanuit Raamsdonksveer een buslijn is die langs de efeling komt.
Squid Pro Row
pi_15905636
Is de 134 een lijn van Greyhound?

Busdriver

I am nobody, nobody is perfect, therefore I am perfect
  vrijdag 2 januari 2004 @ 18:28:10 #7
59009 paullo
vini vidi vici
pi_15905716
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 18:25 schreef henk.jansen het volgende:
Is de 134 een lijn van Greyhound?

Busdriver

Weet ik veel ja heb geen zin om lange woorden te typen

Niet zo zeiken in het nieuwe jaar hoor

It's not the question how to make your first million, but how many times over.
pi_15906385
maar zijn dit "gewone" bussen naar de efteling of rijdt er een speciale pendel dienst? (niet die van 10 strippen dan .. ) en rijdt die nu ook?

thnx iig voor alle reacties

pi_15911215
In het afgelopen seizoen had de efteling wel bussen rijden vanaf Tilburg en Den Bosch cs (lijn 181 vanuit Den Bosch, 182 vanuit Tilburg, of andersom). Maar of die in de winterefteling ook rijden weet ik eigenlijk niet, denk het haast wel.

En ik weet OOK niet of je voor die bussen nog iets moet betalen, dusse...

Squid Pro Row
  zondag 4 januari 2004 @ 01:49:48 #10
57098 NoT-YouR-MaN
Drugs are bad mkay?
pi_15946009
Wie is hier dit jaar naar de 'Winterefteling' geweest? Ik wil namelijk morgen er naar toe gaan maar weet niet wat ik hiervan mag verwachten. Op de website heb ik kunnen lezen dat een groot aantal attracties zijn gesloten. Zijn er nog andere dingen aan toegevoegd dan?
.:: The difference between GENIUS and STUPIDITY is that genius has its limits! ::.
  zondag 4 januari 2004 @ 01:54:24 #11
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_15946109
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 18:23 schreef Arinna het volgende:
Tja, en anders gewoon naar Tilburg en Den Bosch CS
Ja, en dan de 136 of 137 nemen stoppen allebei bij de efteling
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_15946127
quote:
Op zondag 4 januari 2004 01:49 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Wie is hier dit jaar naar de 'Winterefteling' geweest? Ik wil namelijk morgen er naar toe gaan maar weet niet wat ik hiervan mag verwachten. Op de website heb ik kunnen lezen dat een groot aantal attracties zijn gesloten. Zijn er nog andere dingen aan toegevoegd dan?
In ieder geval een ijsbaan en ik vond de sfeer in de winterefteling heel erg knus en gezellig. Een pleintje met allemaal tentjes die typische winterdingetjes verkopen en vorig jaar was er een jodel wedstrijd! Als het vriest gaat de Bob trouwens extra snel
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_15955067
quote:
Op zondag 4 januari 2004 01:49 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Tis wel sfeervol met kampvuurtjes en als et gesneeuwd heeft ook met sneeuw

ook hebben sommige "figuren" zoals in et sprookjesbos of bijv vogelrock een shawl om en een kerstmuts op..

wat betrefd de atracties, dan is et nog niet eens een half park voor volledige entreekosten maar wel heel sfeervol

bob was gister sávonds pas open, python dicht (alleen lampen er op savonds zodattie rood was) eigenlijk de enige buiten atractie die open was was de pagode en het stoomtreintje.

twas wel heel rustig (muv droomvlucht, 45 min. wachten als et niet meer was) overal gelijk aan de beurt...

zondag 4 januari 2004 @ 21:15:03 #14
57098 NoT-YouR-MaN
Drugs are bad mkay?
pi_15963610
Vandaag voor het eerst naar een Winterefteling geweest. Erg leuk! Alles was top! Lekker gezellig overal. Ik heb er zeker van genoten.
.:: The difference between GENIUS and STUPIDITY is that genius has its limits! ::.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')