en wat da kost (ov geldig ed (6flags express wel maar efteling? echt geen ideeeeee )
thnx
Dan neem je de 134 op het station in rdonksveer en dan stap je in sprang kapelle uit even aan de busdriver vragen waar je dan kan overstappen op de 136 vanuit den bosch die komt langs de efteling. Weet wel dat de 134 maar 1 x in het uur rijdt en om 18:44 de laatste. Denk dat je rond de 10 strippen pp kwijt bent.
quote:Weet ik veel ja heb geen zin om lange woorden te typen
Op vrijdag 2 januari 2004 18:25 schreef henk.jansen het volgende:
Is de 134 een lijn van Greyhound?Busdriver
Niet zo zeiken in het nieuwe jaar hoor
thnx iig voor alle reacties
En ik weet OOK niet of je voor die bussen nog iets moet betalen, dusse...
quote:Ja, en dan de 136 of 137 nemen stoppen allebei bij de efteling
Op vrijdag 2 januari 2004 18:23 schreef Arinna het volgende:
Tja, en anders gewoon naar Tilburg en Den Bosch CS
quote:In ieder geval een ijsbaan en ik vond de sfeer in de winterefteling heel erg knus en gezellig. Een pleintje met allemaal tentjes die typische winterdingetjes verkopen en vorig jaar was er een jodel wedstrijd! Als het vriest gaat de Bob trouwens extra snel
Op zondag 4 januari 2004 01:49 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Wie is hier dit jaar naar de 'Winterefteling' geweest? Ik wil namelijk morgen er naar toe gaan maar weet niet wat ik hiervan mag verwachten. Op de website heb ik kunnen lezen dat een groot aantal attracties zijn gesloten. Zijn er nog andere dingen aan toegevoegd dan?
quote:Tis wel sfeervol met kampvuurtjes en als et gesneeuwd heeft ook met sneeuw
Op zondag 4 januari 2004 01:49 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Wie is hier dit jaar naar de 'Winterefteling' geweest? Ik wil namelijk morgen er naar toe gaan maar weet niet wat ik hiervan mag verwachten. Op de website heb ik kunnen lezen dat een groot aantal attracties zijn gesloten. Zijn er nog andere dingen aan toegevoegd dan?
ook hebben sommige "figuren" zoals in et sprookjesbos of bijv vogelrock een shawl om en een kerstmuts op..
wat betrefd de atracties, dan is et nog niet eens een half park voor volledige entreekosten maar wel heel sfeervol
bob was gister sávonds pas open, python dicht (alleen lampen er op savonds zodattie rood was) eigenlijk de enige buiten atractie die open was was de pagode en het stoomtreintje.
twas wel heel rustig (muv droomvlucht, 45 min. wachten als et niet meer was) overal gelijk aan de beurt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |