quote:je hebt ook een colt .45?
Op vrijdag 2 januari 2004 21:07 schreef Kugari-Ken het volgende:[..]
Omdat ik denk als een neger, adem als een neger, eruit zie als een neger, en alle belangrijke neger onderdelen heb om voor 42% neger te zijn.
Ik ben net Michael Jackson... maar dan geen pedo, en omgekeerd want ik ga van wit naar zwart. Ik ben straks de negerste neger van alle negers.
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 21:09 schreef Cybart het volgende:[..]
06 - spoiler:
spannend
M'n nummer!!!
quote:olaf is gewoon pretenseuze crap.
Op vrijdag 2 januari 2004 21:04 schreef beaverhausen het volgende:[..]
Pierre et Gilles is echte camp en dat weten ze zelf ook... meneer Olaf probeert het altijd als kunst te verkopen...
Niet dat ik nou weer zo'n fan ben van het werk van Pierre et Gilles..Als ik dan gefotografeerd moet worden doe dan maar door Bruce Weber of Patrick Demarchelier..(Herb Ritts is helaas geen optie meer)
strike a pose!
hoewel, dit zie ik je nog niet doen..
quote:handig he, dat naambellen
Op vrijdag 2 januari 2004 21:10 schreef Vlarp het volgende:[..]
M'n nummer!!!
waarom is tupac op mtv
quote:Omdat ie zo voortleeft?
Op vrijdag 2 januari 2004 21:11 schreef Cybart het volgende:[..]
handig he, dat naambellen
waarom is tupac op mtv
quote:Omdat hij op gaat staan uit de dood. Net als de Kerstman.
Op vrijdag 2 januari 2004 21:11 schreef Cybart het volgende:[..]
handig he, dat naambellen
waarom is tupac op mtv
quote:Doet me denken aan Hans Teeuwen
Op vrijdag 2 januari 2004 21:12 schreef Cybart het volgende:
oeh stoer
de josti bandtoch knap, je hoeft maar 3 kleuren te kennen, en nog gaat het fout!
quote:dat had van mij dan niet gehoeven
Op vrijdag 2 januari 2004 21:12 schreef Vlarp het volgende:[..]
Omdat ie zo voortleeft?
quote:is de kerstman dood dan
Op vrijdag 2 januari 2004 21:12 schreef Kugari-Ken het volgende:[..]
Omdat hij op gaat staan uit de dood. Net als de Kerstman.
*schok*
quote:Ik mis hem ook niet bepaald...
Op vrijdag 2 januari 2004 21:13 schreef Cybart het volgende:[..]
dat had van mij dan niet gehoeven
quote:oeh en jochem van gelder presenteert
Op vrijdag 2 januari 2004 21:12 schreef Vlarp het volgende:[..]
Doet me denken aan Hans Teeuwen
quote:Ik denk het ja
Op vrijdag 2 januari 2004 21:14 schreef Cybart het volgende:[..]
oeh en jochem van gelder presenteert
is dat nou ook een geval van soort zoekt soort?
quote:ik vind het erg provocerende tv
Op vrijdag 2 januari 2004 21:14 schreef Vlarp het volgende:[..]
Ik denk het ja
quote:hij was dood en toen werd hij opnieuw geboren, en toen kwamen er aliens en de kerstman zei toen zo van "ey stomme kut-aliens, ik pik dat niet van jullie" en toen ging de kerstman al die aliens doodmaken en weggooien in de zon, en toen evolueerde de kerstman in de kerstmonoptix en toen ging 'ie met pikachu battlen en toen won de kerstmonoptix en verloren team rocket en dat was leuk, iedereen moest lachen en toen at de kerstmonoptix samen met Ash en Misty en Brock en Pikachu een ijsje en iedereen moest toen weer lachen. En toen verandere kerstmonoptix weer terug in de kerstman en toen zei de kerstman zo van "Ey stomme kut Sauron ga eens weg" en toen versloeg de kerstman met z'n superkrachten en z'n speciale kamehameha aanval Sauron en toen at hij samen met frodo en sam een ijsje.
Op vrijdag 2 januari 2004 21:13 schreef Cybart het volgende:[..]
is de kerstman dood dan
*schok*
en daarom vieren we kerst ieder jaar weer als er een nieuwe Lord of the Rings film uitkomt..
quote:*aanzet*
Op vrijdag 2 januari 2004 21:18 schreef Cybart het volgende:[..]
ik vind het erg provocerende tv
quote:ahaaaaaaaaaaa
Op vrijdag 2 januari 2004 21:18 schreef Kugari-Ken het volgende:[..]
hij was dood en toen werd hij opnieuw geboren, en toen kwamen er aliens en de kerstman zei toen zo van "ey stomme kut-aliens, ik pik dat niet van jullie" en toen ging de kerstman al die aliens doodmaken en weggooien in de zon, en toen evolueerde de kerstman in de kerstmonoptix en toen ging 'ie met pikachu battlen en toen won de kerstmonoptix en verloren team rocket en dat was leuk, iedereen moest lachen en toen at de kerstmonoptix samen met Ash en Misty en Brock en Pikachu een ijsje en iedereen moest toen weer lachen. En toen verandere kerstmonoptix weer terug in de kerstman en toen zei de kerstman zo van "Ey stomme kut Sauron ga eens weg" en toen versloeg de kerstman met z'n superkrachten en z'n speciale kamehameha aanval Sauron en toen at hij samen met frodo en sam een ijsje.
en daarom vieren we kerst ieder jaar weer als er een nieuwe Lord of the Rings film uitkomt..
Jochem van Gelder is wereldberoemd in Nederland met stomme programma's en Mike Starink doet call-tv en dat ene meisje daar ben ik de naam alweer van vergeten.
quote:succes!
Op vrijdag 2 januari 2004 21:19 schreef Vlarp het volgende:[..]
*aanzet*
@Ang3l, veel plezier
quote:dat wijf is al jaren achtergrondzuster zonder echte rol in ONM
Op vrijdag 2 januari 2004 21:20 schreef Kugari-Ken het volgende:
Mike Starink presenteerde vroeger met Jochem van Gelder en een of ander vrouwtje de Disney club.Jochem van Gelder is wereldberoemd in Nederland met stomme programma's en Mike Starink doet call-tv en dat ene meisje daar ben ik de naam alweer van vergeten.
quote:have fun!
Op vrijdag 2 januari 2004 21:24 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga m'n bed afhalen, opnieuw opmaken, andere kleren aantrekken en zorgen dat ik de kroeg in kan....
quote:*beaverhausen elke maand de Vogue leest*
Op vrijdag 2 januari 2004 21:11 schreef ajuu het volgende:[..]
olaf is gewoon pretenseuze crap.
hm, beaverhausen op de vogue-cover!strike a pose!
hoewel, dit zie ik je nog niet doen..
Linda Evangelista by Patrick Demarchelier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |