Mijn voornemens zijn om geld te doneren aan 2 goede doelen, ene voor dieren en anderen voor mensen.
Momenteel denk ik aan het IFAW voor de dieren en aan Amnesty International voor mensen.
Wat ik nu graag wil weten is of er misschien andere goede doelen zijn waarvan ik het bestaan niet weet, ik wil namelijk volgende week de keuze gaan maken.
Alvast bedankt voor de reacties.
MVG Ralf.
[Dit bericht is gewijzigd door HellaHard-OG op 02-01-2004 14:40]
Ik vind het namelijk best een belangrijk iets.
Waarom zou ik, die niet te klagen heeft kwa financien etc niet iemand anders die geeneens de kans heeft gehad om een beter welzijn te krijgen helpen.
En dieren die kunnen zichzelf niet weren.
Daarom vind ik offtopic reacties een beetje smaakloos.
quote:Een kinderboerderij zie ik niet als een goeddoel. (Wel goed bedoeld van je hoor
Op vrijdag 2 januari 2004 14:33 schreef _Marcel_ het volgende:
Je moet niet aan grote doelen doneren....dat geld gaat alleen maar op aan fraude en reclame.....doneer aan de kinderboerderij in de buurt ofzo.
Ik vind mensen in een derde wereldland die gewoon echt helemaal niets hebben een stuk belangrijker dan dat mijn kleine nichtje een konijntje in een kooi een handje eten kan geven.
Maar idd wil ik niet mijn geld naar een fraude firma sturen.
quote:Wat is dit nou weer voor een zin?
Op vrijdag 2 januari 2004 14:26 schreef HellaHard-OG het volgende:
Roken doe ik niet die ik zit niet bij die 1 miljoen die wilt stoppen.
quote:Dat heb ik al veranderd haha.. DIE moest DUS zijn..
Op vrijdag 2 januari 2004 14:39 schreef Big_Boss_Man het volgende:[..]
Wat is dit nou weer voor een zin?
quote:Vergeet Amnesty, Foster Parents, WWF en Greenpeace dan maar.
Op vrijdag 2 januari 2004 14:37 schreef HellaHard-OG het volgende:
Maar idd wil ik niet mijn geld naar een fraude firma sturen.
Schandalen genoeg.
quote:En toch staan deze op die CBF website met keurmerk.
Op vrijdag 2 januari 2004 14:40 schreef Oosthoek het volgende:[..]
Vergeet Amnesty, Foster Parents, WWF en Greenpeace dan maar.
Schandalen genoeg.
Word een lastige keus ben ik bang.
quote:Ik dacht al!
Op vrijdag 2 januari 2004 14:40 schreef HellaHard-OG het volgende:[..]
Dat heb ik al veranderd haha.. DIE moest DUS zijn..
quote:Weet je meteen dat je werkelijk geen reet aan zo'n keurmerk hebt
Op vrijdag 2 januari 2004 14:45 schreef HellaHard-OG het volgende:
En toch staan deze op die CBF website met keurmerk.Word een lastige keus ben ik bang.
en ja, het is een goed doel
quote:Erg slecht
Op vrijdag 2 januari 2004 15:07 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
de Enschedese HeadBangers Organisatie kan altijd wel een zakcentje gebruiken (zie ondertitel)en ja, het is een goed doel
Maar ik ben niet echt voor goede doelen. Ik zou het ook aan een kinderboerderij schenken ofzo. Dan heb je in ieder geval nog het gevoel dat het ook echt aankomt. Mensen in Afrika enzo geef ik geen geld aan. Laat ze eerst eens wat leren over AIDS, condooms enzo.
quote:Ik heb een goeddoel gezien dat geen geld of voedsel stuurd maar die mensen sturen om de mensen daar vanalles te leren en zo het dan ook zelfstandig kunnen.
Op vrijdag 2 januari 2004 15:23 schreef Mugielz het volgende:[..]
Erg slecht
Maar ik ben niet echt voor goede doelen. Ik zou het ook aan een kinderboerderij schenken ofzo. Dan heb je in ieder geval nog het gevoel dat het ook echt aankomt. Mensen in Afrika enzo geef ik geen geld aan.
Laat ze eerst eens wat leren over AIDS, condooms enzo.
Ik ben alleen even de naam kwijt. Het was laatst op Discovery Channel.
quote:het zijn wel doelen die iets kunnen betekenen en zeker ook goede dingen gedaan hebben en die paar 'schandalen' wegen daar niet tegen op. Wat heeft Amnesty eigenlijk allemaal verkeerd gedaan?
Op vrijdag 2 januari 2004 14:40 schreef Oosthoek het volgende:[..]
Vergeet Amnesty, Foster Parents, WWF en Greenpeace dan maar.
Schandalen genoeg.
quote:voor die mensen die het HEEL goed kunnen gebruiken he! denk aan de cliche achtige arme kindjes in afrika die niets hebben amper om te eten. vitamine tekort broodmager geen toekomst doordat ouders geen geld hebben om ze naar school te gaan. en vervolgens op straat belanden aan de lijm/drugs gaan etc. ja daar zou ik wel wat geld aan willen doneren denk ik. (me ouders dan he!)
Op vrijdag 2 januari 2004 14:26 schreef HellaHard-OG het volgende:
Ik heb als goede voornemen eens iets anders voorgenomen dit jaar.
Roken doe ik niet dus ik zit niet bij die 1 miljoen die wilt stoppen.Mijn voornemens zijn om geld te doneren aan 2 goede doelen, ene voor dieren en anderen voor mensen.
Momenteel denk ik aan het IFAW voor de dieren en aan Amnesty International voor mensen.
Wat ik nu graag wil weten is of er misschien andere goede doelen zijn waarvan ik het bestaan niet weet, ik wil namelijk volgende week de keuze gaan maken.
Alvast bedankt voor de reacties.
MVG Ralf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |