abonnement Unibet Coolblue
pi_15910943
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 21:34 schreef _bigmac_ het volgende:
Nick moet niet weg .

Nick is cool met ze baardje en ze dure kleding.

Hij gaat nu met Ludo werken ??,


ik denk wel dat ludo erop ingaat aan zijn reactie te merken
pi_15925289
Valt me mee van die Martine zeg, dacht dat ze doekoe belangrijker vond!

Sjors zal het toch ook nog wel aan haar aardige "moeder" Janine vertellen???

Life sucks
pi_15925648
hzm paar dagen gemist.
Maandagochtend maar ff kijken
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
pi_15926026
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 21:34 schreef _bigmac_ het volgende:
Nick moet niet weg .

Nick is cool met ze baardje en ze dure kleding.

Hij gaat nu met Ludo werken ??,


Cool is hij helemaal niet, maar hij moet wel blijven.
Zonder boeven als Nick zijn er anders ook geen sympathieke slachtoffers.
"De PVV heeft net zo veel met vrijheid te maken als de DDR destijds met democratie"
pi_15926205
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 13:10 schreef mr.marcus het volgende:
Sjors zal het toch ook nog wel aan haar aardige "moeder" Janine vertellen???
Als ze verstandig is wel, want daar heeft ze meer van te verwachten dan van Martine.
pi_15961535
Weekje weggeweest en dus niks gevolgd
Zal morgen weer eens gaan kijken
pi_15961831
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 13:44 schreef akkefietje het volgende:

[..]

Als ze verstandig is wel, want daar heeft ze meer van te verwachten dan van Martine.


Ik vind anders dat Martine het 'best' goed doet, als onervaren moeder heeft ze wél afspraakjes gemaakt in het ziekenhuis voor Sjors te onderzoeken.

En.....ze heeft een hitman aangeroepen om Nick effe om zeep te helpen wanneer zij een seintje geeft. .


ik weet ook wel dat ze aangifte had moeten doen met d'r, maar djee het is wél Martine die ze als moeder heeft.

pi_15979824
Is iemand opgevallen dat het laatste gesprek tussen ludo en nick de dick erg slecht was nagesynchroniseerd.
Ja en amen.
  maandag 5 januari 2004 @ 13:58:50 #34
60976 Queen_Em
Ook op zon- en feestdagen.
pi_15981230
quote:
Op maandag 5 januari 2004 13:11 schreef farfavour het volgende:
Is iemand opgevallen dat het laatste gesprek tussen ludo en nick de dick erg slecht was nagesynchroniseerd.
Nagesynchroniseerd
"Thuis is waar je jas hangt, waar je droomt van ergens anders, waar je weg wilt, dat is thuis. Thuis is die ellende waar je altijd weer naar terug verlangt, dus wanneer gaan we, wanneer gaan we, wanneer gaan we weer naar huis?"
pi_15990593
Dennis gaat weg.

En wat gaat Robert doen ??.

pi_15990855
quote:
Op Monday 5 January 2004 13:11 schreef farfavour het volgende:
Is iemand opgevallen dat het laatste gesprek tussen ludo en nick de dick erg slecht was nagesynchroniseerd.
Hetzelfde was het geval in het gesprek van Nick met Theo Roelofs. Ik vermoed dat het iets te maken heeft met de naam van het project. Heette dat eerst niet het Waterfront project? Waterfront is ook de naam van een Amerikaanse vastgoedonderneming. Het is niet ondenkbaar dat de naam i.v.m. mogelijke rechtszaken is veranderd in het Merenparkproject.
pi_15990989
Is mij idd ook opgevallen, was dacht ik ook vandaag in het gesprek tussen ludo en nick het gevan, en idd ook nog in het gesprek tussen nick en theo
pi_15990991
Ik vind nick cool, hij heeft wat weg van anton noordemeer uit westenwind. Hijs evil
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
pi_15991181
Is Valerie gek ofzo.
pi_15991310
whahaha Jef net na de reclame.
'Next time you hit me, make sure I don't wake up.'
pi_15991368
Wat zijn die Barbara en Valerie een stel zeikdozen zeg!

Die Valerie, bedriegt en liegt als het maar kan en speeltde meest vuile spelletjes, maar spuugt al haar gal over Robert uit en om van Barbara nog maar niet te spreken!

Dat mens verdient echt zo een trap tegen haar achterwerk, draagt meer leugens met zich mee dan verschillende personages bij elkaar.
Liegt, bedriegt, gaat vreemd, domineert en iedereen moet maar begrip voor haar hebben.
In de tijd dat ze met Jef is, is ze vreem gegaan met David (wilde ze zelfs en huis mee kopen en mee verder gaan, alleen omdat hij met de noorderzon vertrok is dat niks geworden), vergeet Remco niet en natuurlijk Wout.

En Jef had 1 keer gezoend met Isabella en mocht vervolgens een week niet thuiskomen.
Opdonderen met die slet

En Jef moet eens een keer laten zien dat-ie ballen heeft als dat daadwerkelijk het geval is.

[Dit bericht is gewijzigd door Heer_van_Bartolhoven op 05-01-2004 21:02]

Een heer met stijl
pi_15991460
Jef was echt cool.

We all live in yellow submarine.

En als Valerie Robert aanrijd hoop ik dat ze snel een pijnlijk de serie uitgaat,

pi_15991795
Wat is die Barbara toch een gruwelijk teringwijf. Als ik Jef was had ik die teef allang het huis uitgedonderd. Een beetje de radio uitzetten als Jef zo leuk aan het zingen is, rotwijf
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_15991986
Precies, Jef is gedegradeerd tot een slaafse goedzak, voor hij met Barbara was kon die vent in ieder geval nog zijn zin doordrukken, zijn wil was meer wet dan nu in ieder geval.

Ik vond de combinatie Jef-Silvia ook veel beter, dat was tenminste een normaal vrolijk mens die geen vlieg kwaad deed.
Als er daar iemand het huis uit moet, moet het ook zeker Barbara zijn, dat huis was van Jef en Sylvia, zij is er ooit ingetrokken dus moet als eerste opdonderen!

Een heer met stijl
pi_15993012
gure wijven die Fischers!!
Life sucks
pi_15996469
Ik gok dat ze aan de handrem trekt.
  maandag 5 januari 2004 @ 23:31:28 #47
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_15997002
quote:
Op maandag 5 januari 2004 21:41 schreef mr.marcus het volgende:
gure wijven die Fischers!!
Ik vind ze wel leuk samen .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  maandag 5 januari 2004 @ 23:35:42 #48
18875 BDisOKE
Spend some quality time...
pi_15997142
quote:
Op maandag 5 januari 2004 23:13 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Ik gok dat ze aan de handrem trekt.
En dan doet ze d'r raampje open.
"jaa, jij kan nog wel fietsen he Robert "
with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
  dinsdag 6 januari 2004 @ 03:17:59 #49
22598 SurfDude
Wat denk je zelf?!
pi_16001024
quote:
Op maandag 5 januari 2004 20:42 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]

Hetzelfde was het geval in het gesprek van Nick met Theo Roelofs. Ik vermoed dat het iets te maken heeft met de naam van het project. Heette dat eerst niet het Waterfront project? Waterfront is ook de naam van een Amerikaanse vastgoedonderneming. Het is niet ondenkbaar dat de naam i.v.m. mogelijke rechtszaken is veranderd in het Merenparkproject.


Dat is een vette verklaring zeg! Ik dacht dat ze gewoon technische problemen hadden gehad met het geluid of zo, maar daar was later achter waren gekomen.
  dinsdag 6 januari 2004 @ 03:18:46 #50
22598 SurfDude
Wat denk je zelf?!
pi_16001028
quote:
Op maandag 5 januari 2004 23:13 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Ik gok dat ze aan de handrem trekt.
Daar leek het wel op ja. Maar welke gek gaat er nou met de handrem remmen dan? Ja, ik, maar dat is om te slippen... NIET om smel te remmen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')