Nu zijn de nummers die ik heb echt ongelooflijk mooi! Je hoort echt nu hoe mooi zijn stem is.
Ik ben gelijk fan van hem
quote:Ik ook niet
Op vrijdag 2 januari 2004 12:55 schreef Mister_Slide het volgende:
Ik vond er niet veel aan.
Maar hij zong het gewoon erg goed! Lang niet zo goed als Bono natuurlijk maar hij kwam best wel in de buurt .
Maargoed, niet goed genoeg om z'n CD te kopen of iets in die richting.
En tja, als iedereen dan op Kurt stemt.. Dan vind ik het niet gek... Hij heeft trouwens wel een fantastische stem, dat doe ik hem niet na..
Hij heeft dan wel niet gewonnen met Idols, maar imo verdient hij die 2de plek echt niet!
Jim is gekozen op zijn uiterlijk, Jamai is gekozen... uhm .. door .. uhm ... de mensen die Jim de eerste plek niet gunde
Hind had moeten winnen ....
Ok beetje overdreven, maar serieus: ik vond dat hij het best kon zingen.
Terecht gewonnen wat mij betreft, en altijd beter dan die Kelly Clarkson.
quote:Daar kun je ook wel van leven denk ik
Op vrijdag 2 januari 2004 13:14 schreef Master_Berendsen het volgende:
Hij kan mooi door zn tanden fluiten
quote:Hmz dat denk ik niet, hij heeft gewoon de beste stem van allemaal (hoewel kelly clarkson ook erg goed is). Imo verdiende hij gewoon te winnen..
Op vrijdag 2 januari 2004 13:01 schreef Tessje het volgende:
Volgens mij heeft hij gewonnen omdat mensen massaal stemde op juist degene van wie ze niet hadden verwacht dat hij zou winnen in de hoop hun eigen nationale trots een kans te geven.
quote:Saybia
Op vrijdag 2 januari 2004 13:17 schreef greatgonzo het volgende:
een muziekale kruising tussen Saybia en U2, dijk van een stem, maar in tegenstelling tot de genoemde bands kunnen zijn eigen nummers me minder boeien. Wel goede covers btw
quote:Ik vind dat Kelly had moeten winnen, je moet het bij Idols vooral hebben van je stem, maar ook wel wat van je uiterlijk (En nee Jamai is niet zo lelijk) en op dat vlak wat ook hoog in het vaandel staat had hij niet gewonnen... Kelly is een rasartieste en nog een leuke meid ook.. KElly had meer recht vind ik.. En jamai had lang geen laatste moeten worden
Op vrijdag 2 januari 2004 13:19 schreef Noca het volgende:[..]
Hmz dat denk ik niet, hij heeft gewoon de beste stem van allemaal (hoewel kelly clarkson ook erg goed is). Imo verdiende hij gewoon te winnen..
quote:Ja als je naar het hele plaatje kijkt, dan had het Kelly Clarkson moeten zijn..maar ik ga liever gewoon voor de stem, daar gaat het immers om in de zangwereld
Op vrijdag 2 januari 2004 13:24 schreef Tessje het volgende:[..]
Ik vind dat Kelly had moeten winnen, je moet het bij Idols vooral hebben van je stem, maar ook wel wat van je uiterlijk (En nee Jamai is niet zo lelijk) en op dat vlak wat ook hoog in het vaandel staat had hij niet gewonnen... Kelly is een rasartieste en nog een leuke meid ook.. KElly had meer recht vind ik.. En jamai had lang geen laatste moeten worden
Toch denk ik dat we meer gaan horen van Kelly dan van Kurt in de toekomst.
quote:Ik ben het helemaal met je eens!
Op vrijdag 2 januari 2004 13:24 schreef Tessje het volgende:[..]
Ik vind dat Kelly had moeten winnen, je moet het bij Idols vooral hebben van je stem, maar ook wel wat van je uiterlijk (En nee Jamai is niet zo lelijk) en op dat vlak wat ook hoog in het vaandel staat had hij niet gewonnen... Kelly is een rasartieste en nog een leuke meid ook.. KElly had meer recht vind ik.. En jamai had lang geen laatste moeten worden
[..]
Ik ben het helemaal met je eens!
[/quote
eindelijk iemand die het eens met me eens is
Erg diep triest dat Jamaï laatste is geworden. Hij was idd niet de beste, maar ook zéker niet de slechtste.
Ik vind het persoonlijk ook terecht dat Kelly niet heeft gewonnen. Zij heeft al zo veel succes gehad, zij komt er zonder de titel World Idol ook wel denk ik!
[Dit bericht is gewijzigd door Gitarist op 02-01-2004 13:33]
Enkele nummers gedownload, de covers vind ik eigenlijk toch het beste (Day after tomorrow en Beautiful day)
Kurt zong beautiful day stukken beter dan Bono ooit zou kunnen dromen. hij ziet er niet goed uit, maar daarin staat hij niet alleen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |