Ik stel gewoon een hele normale vraag, over hoe je je computer kan "overklokken", omdat ik geen nederlandse pagina op 't internet kan vinden waar dat staat, en dan wordt gewoon de topic voor de zoveelste keer dichtgepleurd door "Quietguy" !!!
Jullie moeten eens wat zuiniger zijn op je forum leden !!!
Wat een super onbeschift gedrag !!!
Dan krijg ik als laatste dus een verwijzing naar de faq (hoe en topic te openen)
Daar staat dus hoe je een topic mag starten en wanneer niet !!!
Daar staat dat je eerste met Google moet zoeken !!!
Als dat de enige mogelijkheid is, dan kan je Fok ook wel dichtpleuren, want dan kan je net zo goed elke antwoord op je vraag gewoon op 't net gaan zoeken !!!
Ik hoop dat een van de mensen van Fok hier een nuttig antwoord op kan geven, het is gewooon heel onbeschoft om een Topic zomaar af te kappen, en te verwijzen naar de gebruikersovereenkomsten, die ken ik wel na een paar honderd posts hoor !!!
Bedankt voor de reactie !!! laten we in het nieuwe jaar eens normaal met elkaar omgaan !!!!
quote:www.tweakers.net
Op vrijdag 2 januari 2004 10:33 schreef jpolderman het volgende:
Zo sorry hoor dit moet ik ff kwijt !!Ik stel gewoon een hele normale vraag, over hoe je je computer kan "overklokken", omdat ik geen nederlandse pagina op 't internet kan vinden waar dat staat, en dan wordt gewoon de topic voor de zoveelste keer dichtgepleurd door "Quietguy" !!!
Dan krijg ik als laatste dus een verwijzing naar de faq (hoe en topic te openen)
Daar staat dus hoe je een topic mag starten en wanneer niet !!!
Daar staat dat je eerste met Google moet zoeken !!!
Als dat de enige mogelijkheid is, dan kan je Fok ook wel dichtpleuren, want dan kan je net zo goed elke antwoord op je vraag gewoon op 't net gaan zoeken !!!
Ik hoop dat een van de mensen van Fok hier een nuttig antwoord op kan geven, het is gewooon heel onbeschoft om een Topic zomaar af te kappen, en te verwijzen naar de gebruikersovereenkomsten, die ken ik wel na een paar honderd posts hoor !!!
Bedankt voor de reactie !!! laten we in het nieuwe jaar eens normaal met elkaar omgaan !!!!
Dit stond niet in je topic, en slotjes aanvechten moet je in het feedback-topic doen van dat forum. Als je een klacht over een modje hebt, ook daar dumpen, dacht ik.
quote:Inderdid zig!! Hit is in schinde!
quote:Zig dit wil ji
Op vrijdag 2 januari 2004 10:40 schreef dalet het volgende:[..]
Inderdid zig!! Hit is in schinde!
quote:Waarom? denk je dat er iemand van wakker ligt als jij niet meer op fok komt?
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 10:40 schreef dalet het volgende:[..]
Inderdid zig!! Hit is in schinde!
Inderdid!!! zig!! Hit is!!! in schinde!!!!
Allereerst, je hebt geen een FAQ gelezen, anders had je geweten dat dit soort topics in het feedback-topic van het destbetreffende forum hoort.
quote:Je vraag was ook gesteld met duizenden uitroeptekens, wat onprettig leest. Daarnaast had je geen flauw idee waar je het over had volgens mij. Ik had eerst serieus gereageerd met hoe je het kon doen, je hebt 't volgens mij niet eens gelezen!
Zo sorry hoor dit moet ik ff kwijt !!Ik stel gewoon een hele normale vraag, over hoe je je computer kan "overklokken", omdat ik geen nederlandse pagina op 't internet kan vinden waar dat staat, en dan wordt gewoon de topic voor de zoveelste keer dichtgepleurd door "Quietguy" !!!
Oftewel, je mag wel íets meer moeite doen voor je een vraag stelt.
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 10:55 schreef ook_gek het volgende:
Groeten aan me papa en mama.
Hoi pap en mam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |