Bibber.
Mag ik misschien even een vraag stellen?
Misschien is het nu niet echt zo gepast..... Nu we allemaal op Piglet wachten...
quote:Ja even ander onderwerp
Op vrijdag 9 januari 2004 12:59 schreef Little-Angel het volgende:
Jansu stel je vraag maar hoor.
[Dit bericht is gewijzigd door Jansu op 09-01-2004 13:04]
quote:Oh leuk !! Krijg ik er dan meteen een leuke meneer bij?
Op vrijdag 9 januari 2004 13:02 schreef Slaapmeisje het volgende:
Jansu natuurlijk mag je hier een vraag stellen. Als we op Piglet moeten wachten zijn we in de tussentijd allemaal zwanger hier
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 13:03 schreef Jansu het volgende:
Ik heb gisteren stiekum toch een test gedaan.
Op dat moment was ie negatief.....
Ik heb hem toen weer netjes in de verpakking gestopt en weer in de kast gelegd. (waarom ik dat deed weet ik ook niet...)
Nu zag ik net de verpakking liggen en haalde hem er toch maar uit om hem weg te gooien....
Nu staat er dus een HELE LICHTE STIP......
Helupppp, en nu...???
(Het betreft een Predictor test)
Spannend!!
quote:Euh.... ja moeilijk. Heb je niet nog toevallig een test liggen?
Op vrijdag 9 januari 2004 13:03 schreef Jansu het volgende:
Ik heb gisteren stiekum toch een test gedaan.
Op dat moment was ie negatief.....
Ik heb hem toen weer netjes in de verpakking gestopt en weer in de kast gelegd. (waarom ik dat deed weet ik ook niet...)
Nu zag ik net de verpakking liggen en haalde hem er toch maar uit om hem weg te gooien....
Nu staat er dus een HELE LICHTE STIP......
Helupppp, en nu...???
(Het betreft een Predictor test)
Ow wat spannend zeg, kun je niet naar de winkel om een ClearBlue te halen?
Knuffel,
Slaapmeisje
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 13:08 schreef Slaapmeisje het volgende:
Najaaaaa, ja jeetje ik weet wel dat het testresultaat niet meer betrouwbaar is na zoveel tijd, maar waarom is die stip daar dan verschenen? En waarom Jansu, heb je Predictor gebruikt? Je weet toch dat juist dat merk meer HCG nodig heeft dan andere merken om positief uit te slaan?Ow wat spannend zeg, kun je niet naar de winkel om een ClearBlue te halen?
Knuffel,
Slaapmeisje
quote:Wie gelooft er nou een handleiding
Op vrijdag 9 januari 2004 13:09 schreef ikikke het volgende:
Volgens mij is zo'n test na een bepaalde tijd toch niet meer geloofwaardig ?
Staat dat niet in de handleiding
Dus...rondje drogist?
Tjonge Jansu, ik kan me jouw spanning nu wel heel goed voorstellen.
quote:Die stippen en strepen zijn in principe "voorgedrukt", en kunnen dus denk ik ook opeens opduiken als ze erg lang vochtig zijn ofzo. Normaal gesproken zou je hem volgens mij echt binnen 1 a 2 minuten moeten zien verschijnen, maar ik ben het met je eens dat het wel vreemd is dat ie toch opeens opgedoken is.
Op vrijdag 9 januari 2004 13:11 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ja dat staat inderdaad in de gebruiksaanwijzing, maar dan wil ik altijd weten waarom dat dan zo is. Er komt nog niet voor niks dan een stip of streep te staan? Waar komt ie dan vandaan?Tjonge Jansu, ik kan me jouw spanning nu wel heel goed voorstellen.
Mijn vriend weet zelfs niet dat ik gister een test heb gedaan.
Ik kan wel janken...... Doe het nu ook.....
quote:Ow meis toch !!!! Die stomme stippen/streepjes toch ook !!
Op vrijdag 9 januari 2004 13:15 schreef Jansu het volgende:
Meiden, ik voel me nu echt verschrikkelijk........Mijn vriend weet zelfs niet dat ik gister een test heb gedaan.
*KNUFFEL*
quote:Oh meissie niet huilen, bel je mannie gewoon ff en lucht je hartje!!!
Op vrijdag 9 januari 2004 13:15 schreef Jansu het volgende:
Meiden, ik voel me nu echt verschrikkelijk........Mijn vriend weet zelfs niet dat ik gister een test heb gedaan.
quote:Ik kan me zo voorstellen dat de vaders-in-spé erbij willen zijn als er getest gaat worden.
Op vrijdag 9 januari 2004 13:17 schreef Little-Angel het volgende:
He meid, kom op. Des te groter de verrassing als manlief straks thuis komt en de test is super positief. En anders bel je hem even en vertel je het van gisteren en vraag je wat hij vindt dat je moet doen.
Als een test negatief is kun je er tenminste ook samen verdrietig/teleurgesteld over zijn.
Geeft even een superknuffel in virtua!
Slaapmeisje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |