Dus ik ging naar de kroeg waar zij was. Vraag aan de portier of ik heeel even naar binnen mocht om iemand op te halen. Dat mocht en dus ga ik naar binnen.
Nog geen 3 meter de kroeg in zie ik dat twee gasten ruzie aan het krijgen waren. Ik met mijn domme dronken hoofd er tussen gaan staan om de boel te sussen ..
Krijg ik van meneer a achter me een kopstoot en b voor me een hoek !
Het rare was dat ik dus keihard ging lachen want het was gewoon een TE knurfterige situatie
maargoed wat een manier om het nieuwe jaar in te gaan
quote:Wat een onzin. De normen- en waardenfilosofie van Balkenende houdt juist in dat we vooral niet zelf moeten ingrijpen, maar 'blijf bij het slachtoffer, bel 1-1-2 en wacht op hulp'.
Op vrijdag 2 januari 2004 04:30 schreef Megumi het volgende:
Ja. Je hebt gehandeld volgens de normen en waarden rapport van Balkebende. En de gevolgen gevoeld. Hoop verder dat je er niks vervelends aan over gehouden hebt.
Waar was die uitsmijter eigenlijk? Moeten die niet juist tussen vechtende ventjes gaan staan in plaats van bij de deur kinderachtig lopen doen?
quote:Vervolgens komt de politie niet. Want die hadden even wat anders te doen. Ja dat kennen we.
Op vrijdag 2 januari 2004 07:05 schreef TJoppe het volgende:[..]
Wat een onzin. De normen- en waardenfilosofie van Balkenende houdt juist in dat we vooral niet zelf moeten ingrijpen, maar 'blijf bij het slachtoffer, bel 1-1-2 en wacht op hulp'.
quote:en dan post:
Op vrijdag 2 januari 2004 07:39 schreef dJ-Zcore het volgende:
Wanneer komt er eens een topic dat de TS wel tegen de grond ging? Dit is niet spannend meer natuurlijk.!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |