abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 januari 2004 @ 04:21:50 #1
52967 hmmm_lasagne_
kijk mamma zonder handen !
pi_15893653
gisteravond stond ik een feestje te bouwen in een kroeg toen een vriendin opbelde omdat ze naar huis wilde. Ik heb gewoon eenprincipe dat ik vriendinnen niet in hun eentje naar huis laat gaan en zeker niet in de buurt van de uithof te utrecht (vrolijke actieve verkarchter daar).

Dus ik ging naar de kroeg waar zij was. Vraag aan de portier of ik heeel even naar binnen mocht om iemand op te halen. Dat mocht en dus ga ik naar binnen.
Nog geen 3 meter de kroeg in zie ik dat twee gasten ruzie aan het krijgen waren. Ik met mijn domme dronken hoofd er tussen gaan staan om de boel te sussen ..
Krijg ik van meneer a achter me een kopstoot en b voor me een hoek !
Het rare was dat ik dus keihard ging lachen want het was gewoon een TE knurfterige situatie
maargoed wat een manier om het nieuwe jaar in te gaan

VRAAG: als jij nou een broodrooster was . maakt niet uit wat voor een... Wat voor broodjes zou je roosteren ?
  vrijdag 2 januari 2004 @ 04:30:28 #2
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_15893674
Ja. Je hebt gehandeld volgens de normen en waarden rapport van Balkebende. En de gevolgen gevoeld. Hoop verder dat je er niks vervelends aan over gehouden hebt.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  vrijdag 2 januari 2004 @ 04:31:15 #3
52967 hmmm_lasagne_
kijk mamma zonder handen !
pi_15893678
neej alleen een beetje lachen met kiespijn voor de rest
VRAAG: als jij nou een broodrooster was . maakt niet uit wat voor een... Wat voor broodjes zou je roosteren ?
  vrijdag 2 januari 2004 @ 05:42:23 #4
39841 japeke
Jag taler inte Svenska...
pi_15893847
WAUW!!!!!!! Jij bent een goed mens
pi_15893933
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 04:30 schreef Megumi het volgende:
Ja. Je hebt gehandeld volgens de normen en waarden rapport van Balkebende. En de gevolgen gevoeld. Hoop verder dat je er niks vervelends aan over gehouden hebt.
Wat een onzin. De normen- en waardenfilosofie van Balkenende houdt juist in dat we vooral niet zelf moeten ingrijpen, maar 'blijf bij het slachtoffer, bel 1-1-2 en wacht op hulp'.
Ik ben blij dat iemand nog het lef heeft er tussen te gaan staan, da's de enige manier waarop we nog een beetje een normale maatschappij in dit land kunnen terugvinden.

Waar was die uitsmijter eigenlijk? Moeten die niet juist tussen vechtende ventjes gaan staan in plaats van bij de deur kinderachtig lopen doen?

It doesn't matter.
  vrijdag 2 januari 2004 @ 07:34:48 #6
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_15893953
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 07:05 schreef TJoppe het volgende:

[..]

Wat een onzin. De normen- en waardenfilosofie van Balkenende houdt juist in dat we vooral niet zelf moeten ingrijpen, maar 'blijf bij het slachtoffer, bel 1-1-2 en wacht op hulp'.

Vervolgens komt de politie niet. Want die hadden even wat anders te doen. Ja dat kennen we. De politiek belooft van alles. Maar in de praktijk komt daar geen ene moer van terecht. Heb dat vaker gezien en meegemaakt.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  vrijdag 2 januari 2004 @ 07:39:54 #7
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_15893959
Wanneer komt er eens een topic dat de TS wel tegen de grond ging? Dit is niet spannend meer natuurlijk.!
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
pi_15894178
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 07:39 schreef dJ-Zcore het volgende:
Wanneer komt er eens een topic dat de TS wel tegen de grond ging? Dit is niet spannend meer natuurlijk.!
en dan post:
nu lig ik in een coma
pi_15894184
Wat ben jij aardig.
pi_15894194
goed gedaan, maar weinig mensen durfen dan in te grijpen, goed dat jij het wel deed
\o/
pi_15894238
Haha. Dan wil ik geen ruzie hebben als jij niet dronken bent. Maar je hebt wel goed gehandeld ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')