Vaak is het dus zo dat ik de muziek pauseer als ik eventjes wegben. Hoe doe jij dat? Hoe zie jij muziek? Puur als achtergrondgeluid, of misschien kan het je niet schelen dat je een (potentieel) mooi stuk mist, of misschien juist wel?
Dus: Zet je de muziek af als je wegbent en waarom?
quote:Idd, als het radio of een stream is, kan je het niet pauseren (vooral plassen probeer ik dan uit te stellen als ik echt van de muziek geniet).
Op vrijdag 2 januari 2004 02:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik heb meestal een stream aanstaan. Die zet ik zachter als ik wegga.
quote:Ik denk dat dat de kern is van mijn vraag.
Op vrijdag 2 januari 2004 02:19 schreef MaartenGrendel het volgende:
Alleen als ik er bewust naar luister.
quote:Ik ga door...
Op vrijdag 2 januari 2004 02:20 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik pauzeer.
Pauzeren sux! :p
Ik sorteer mijnMP3's bijv' per artiest en als het kan per album. Alsik die opzet, pauzeer ik.
Als ik CTRL+A doe en dus alles aan heb staan (alle MP3's die ik heb ge-d/l'd bijv) loop ik *soms* weg zonder op pause te drukken. Maar meestal niet (of ik moet de incoming-directory erbij hebben inbegrepen).
quote:Meestal staat winamp op shuffle, als ik bezig ben met andere dingen dient de muziek als achtergrondinvulling en dan luister ik niet overal bewust naar.
Op vrijdag 2 januari 2004 02:23 schreef K3 het volgende:[..]
Ik denk dat dat de kern is van mijn vraag.
quote:Dat is pas stijl.
Op vrijdag 2 januari 2004 02:45 schreef Summoner het volgende:
Ik wacht tot het nummer afgelopen is, en dán pauzeer ik pas.
quote:Jup, ik meestal ook, tenzij het weer eens zo'n vaag lang nummer is zoals Godspeed You Black Emperor die wel eens meent te moeten maken. Dan hebben ze gewoon pech en worden ze bruut stilgezet.
Op vrijdag 2 januari 2004 02:45 schreef Summoner het volgende:
Ik wacht tot het nummer afgelopen is, en dán pauzeer ik pas.
Bij een toiletpauze wil de muziek ook nog wel eens ineens veel harder gezet worden zodat ze ook nog hoorbaar is op het toilet
Als ik binnen kom moet het gelijk gezellig zijn en niet pas nadat ik mn jas heb uitgedaan, opgehangen en de MP3's heb gestart.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |