abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 januari 2004 @ 23:32:57 #1
11974 Brupje
Nu 10% gratis!
pi_15889152
Landgenoten,

Sinds enkele jaren doet Nederland zijn uiterste best om zich zo slecht mogelijk internationaal voor te doen. Niet omdat de rest van de wereld zo hard een pispaaltje nodig heeft, neen die zijn er immers genoeg. Bush heeft zijn as van het kwaad, terwijl de rest van de wereld Amerika heeft.

Vandaag blijkt, tot onze grote verrassing, dat het door RTL4 kijkend Nederland zorgvuldig uitgekozen kandidaat Jamaj zelfs de nog slechter zingende Duitser als zijn betere moest accepteren. Ik kan nog accepteren dat Nederland niet in staat is een goede Idols-kandidaat uit te kiezen, immers kan ik me niet eens de keer herinneren dat we het songfestival wonnen. Overigens was ik wel blij met de beslissing het duo Double Date te stoppen voordat ze het Nederlandse imago de grond in konden brullen.

Ik wil hierbij ook iedereen danken die tegen beter weten in of uit principe zelfs na een herkansing op het CDA hebben gestemd. Dit levert niet alleen een duidelijk signaal op naar de zwakkere in de samenleving: Eigenlijk zijn we jullie liever kwijt. Ga werken of val dood!, maar ook presenteert Nederland zich via Balkenende zich als watje van de wereld. Nu is dit natuurlijk allang keurig verwoord door Paul Groot & Co in Kopspijkers, dus is dit geen nieuws.

Voor het gemak gaan we ervan uit dat in Nederland net zoveel illegaal Uranium wordt geloosd als in de rest van de wereld, zodat we niet meer afwijkingen per duizend inwoners hebben dan elders. Ook onze oneindige behoefte zo gezond mogelijk te leven kan, volgens vast wel een onderzoek, geen invloed hebben op ons denkvermogen. Waarom kunnen wij dan niet proberen een imago hoog te houden voor de rest van de wereld? Ja, een race op zonneenergie kunnen we winnen. Als het op geld/zuinigheid aankomt, kunnen we ineens wel tot het uiterste gaan!

Eigenlijk is de grootste prestatie van het afgelopen jaar dat we niet zijn uitgeschakeld voor het EK voetbal. Aangezien ik me weinig in voetbal interesseer zal ik me maar niet afvragen of dat aan ons lag, dat laat ik aan de professional Cruyff over. Ook het feit dat wij in Irak nog niet voorzien zijn van een aanslag getuigd wel van respect, puur geluk of medelijden van de Irakezen.

Ik stemde op niemand bij Idols. Mijn vriendenkring heeft het oeverloze gezeur over de incompetentie van Balkenende al ver voor de verkiezingen moeten aanhoren. Ik erkende tijdig dat ik niet kan zingen. Ik had geen mening over de oorlog. Zoals een groot genie eens zei: Ik was het niet. Dus mijn vraag is: wie was het wel?

De beste wensen voor 2004 Nederland!

We, the unwilling, let by the unqualified are accomplishing the impossible for the ungrateful
Mijn software: http://www.snidesoft.eu
pi_15889240
quote:
Ik stemde op niemand bij Idols.
!
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_15889539
bravo
i'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotamy
pi_15889568
Right on the spot
Ik kwam, Ik zag en kneep er tussenuit
pi_15889585
Ok!Maar waarom heb je nou deze topic aan gemaakt??En dat we hebben gewonnen met die zonneauto is alleen maar goed voor het toekomstige industrie hier van!We hebben de race al gemist wat betreft de windmolens(de denen zijn de wereldleider hier van!)Laten we dan niet de race missen wat betreft de zonne-energie!
Als we nou alle geloven afschaffen is het eindelijk vrede op aarde!
pi_15889599
je stelt je aan.
  donderdag 1 januari 2004 @ 23:53:55 #7
11974 Brupje
Nu 10% gratis!
pi_15889756
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 23:47 schreef LowJoe het volgende:
Ok!Maar waarom heb je nou deze topic aan gemaakt??En dat we hebben gewonnen met die zonneauto is alleen maar goed voor het toekomstige industrie hier van!We hebben de race al gemist wat betreft de windmolens(de denen zijn de wereldleider hier van!)Laten we dan niet de race missen wat betreft de zonne-energie!
Ik hoopte dat er mensen mij konden uitleggen wie deze situatie heeft veroorzaakt.

Uiteraard ben ik volledig voor groene energie, wie niet? En ik noem het ook expres omdat het een prestatietje is. Maar het zou bijvoorbeeld leuker zijn als Nederland een energievorm uitvond die wel goed is voor het milue en wel zoden aan de dijk zet.

We, the unwilling, let by the unqualified are accomplishing the impossible for the ungrateful
pi_15889768
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 23:47 schreef LowJoe het volgende:
Zonnecellen en windmolens gaan het milieu niet redden, ze zijn hoogstens een zoethoudertje voor milieu activisten.
Als we echt naam willen maken zullen we het groter moeten aanpakken, bv met waterstof of kernfusie.
pi_15889961
We zullen het niet redden met zonnecellen alleen,maar daarom moeten we wel streven naar zo efficient mogelijke zonnecellen.En als je daar dan de wereldleider in bent is dat heel goed voor de economie!Ten slotte worden ze ook in de ruimte gebruikt......
Als we nou alle geloven afschaffen is het eindelijk vrede op aarde!
  vrijdag 2 januari 2004 @ 00:01:23 #10
74523 BaggerUser
ModderFokker!
pi_15889974
De enige echte BaggerUser!
Riemen
fiets kopen
  vrijdag 2 januari 2004 @ 00:03:22 #11
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_15890021
Sukkel
  vrijdag 2 januari 2004 @ 00:03:51 #12
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_15890037
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 00:03 schreef Elusive het volgende:
Sukkel
Goed onderbouwde kritiek weer.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  vrijdag 2 januari 2004 @ 00:06:15 #13
69753 Maximus.Proximus
Veni Vidi Foetsie
pi_15890104
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 00:00 schreef LowJoe het volgende:
We zullen het niet redden met zonnecellen alleen,maar daarom moeten we wel streven naar zo efficient mogelijke zonnecellen.En als je daar dan de wereldleider in bent is dat heel goed voor de economie!Ten slotte worden ze ook in de ruimte gebruikt......
Weet je hoe het proces werkt hoe men zonnecellen maakt? Daar worden de meest aggressieve chemische stoffen voor gebruikt, dat daarbij het hele milieu aspect van zonnecellen voorbijgestreefd wordt. En waarom worden ze in de ruimte gebruikt? Omdat daar ten eerste zon in overvloed is. en je hoeft ze niet op te laden zoals batterijen of bij te vullen met brandstof.
  vrijdag 2 januari 2004 @ 00:09:27 #14
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_15890175
kan iemand het in een paar woorden zamen vatten. Want ik ben nog aan het ontnuchteren
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 2 januari 2004 @ 00:10:44 #15
11974 Brupje
Nu 10% gratis!
pi_15890207
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 00:00 schreef LowJoe het volgende:
Uiteraard, maar de theoretisch maximale energie haalbaar per vierkante meter is te weinig. Zelfde geldt voor wind. Het is een tijdelijke oplossing, maar over 30 jaar zullen we onze energie toch echt anders moeten winnen dan olie, zon of wind. Om dit te verbeteren is onzin. Waar is de tijd gebleven dat de wereld Nederland verafschuwde omdat homo's ineens konden trouwen? Of Nederland de XTC leverancier bij uitstek was? Grootse dingen willen we zien
  vrijdag 2 januari 2004 @ 00:12:01 #16
11974 Brupje
Nu 10% gratis!
pi_15890240
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 00:09 schreef ook_gek het volgende:
kan iemand het in een paar woorden zamen vatten. Want ik ben nog aan het ontnuchteren
Met alle liefde: Nederland is gek.
  vrijdag 2 januari 2004 @ 00:15:42 #17
69753 Maximus.Proximus
Veni Vidi Foetsie
pi_15890331
We produceren de beste kwaliteit wiet en XTC, dat moet toch ook gelden
  vrijdag 2 januari 2004 @ 00:16:31 #18
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_15890358
het feit dat "World Idols" en echt nieuws vaak in 1 adem wordt genoemd, geeft idd wel zo'n beetje het nivo van nederland aan..
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
  vrijdag 2 januari 2004 @ 00:17:11 #19
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_15890376
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 00:12 schreef Brupje het volgende:

[..]

Met alle liefde: Nederland is gek.

favo Forum: Relaties & Psychologie

Zegt genoeg

Maar bedankt.

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 2 januari 2004 @ 00:17:50 #20
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_15890396
en we hebben nog een heel vers nieuwjaar voor de boeg. Wie weet wat voor grappenmakerij we nog kunnen verwachten... Mooi geschreven
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  vrijdag 2 januari 2004 @ 00:22:31 #21
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_15890519
quote:
[b]
Ik wil hierbij ook iedereen danken die tegen beter weten in of uit principe zelfs na een herkansing op het CDA hebben gestemd. Dit levert niet alleen een duidelijk signaal op naar de zwakkere in de samenleving: Eigenlijk zijn we jullie liever kwijt. Ga werken of val dood!, maar ook presenteert Nederland zich via Balkenende zich als watje van de wereld. Nu is dit natuurlijk allang keurig verwoord door Paul Groot & Co in Kopspijkers, dus is dit geen nieuws.
Dit is in ieder geval een duidelijk bewijs dat de Vara-propaganda aardig werkt. Ik heb zelf niet op Balkenende gestemd en heb helemaal niets met die man, maar hem voor schut zetten in zo'n programma terwijl zijn voornaamste politieke opponent Wouter Bos tegelijkertijd in prime time de leuke jongen mag uithangen irriteert mij mateloos.

Wouter Bos was akkoord met bijna 90 procent van het huidige regeerakkoord. Sinds hij in de oppositie zit, is hij aan alle kanten overvleugeld door zowel Marijnissen als Van Aartsen, op enige inhoudelijkheid heeft nog niemand Wouter Bos kunnen betrappen, in het debat in de Tweede Kamer verliest hij het hopeloos. Inmiddels is hij dus al afgezakt naar optredens in amusementsprogramma's om nog in beeld te komen. Op veel 'grappige' opmerkingen was hij trouwens ook niet te betrappen in de smakeloze herkauwing van oude fragmenten.

Jouw tweede stelling is ook volslagen onzin. Lebbis & Jansen hebben dat op een prachtige manier verwoord. 'We gaan terug naar het welvaartsniveau van 2001. Wat een ramp. Wie herinnert zich niet de hongerwinter van 2001.'

Mensen moeten eens ophouden met zeuren over dingen die niet bestaan. Er is nauwelijks een land ter wereld waar zo goed voor de zwakkeren in de samenleving wordt gezorgd. Dat was zo en dat blijft zo, ook al wordt er nu een miniem stapje terug gedaan. Ook al zeuren typjes als Jack Spijkerman (fors salaris van onze belastingcenten) maar door over de 'afbraak van de solidariteit', dat maakt het nog niet waar. Laten we ons bezighouden met de echte problemen in de maatschappij.

Voor wat betreft de 'schaamte' over Balkenende. Het is typisch Nederlands om te denken dat we hiermee een slecht figuur slaan. Italië en Frankrijk hebben veroordeelde criminelen als regeringsleiders, het Verenigd Koninkrijk een pathologisch leugenaar, over George Bush hoef ik niet eens iets te zeggen. Ieder land krijgt de leider die het verdiend. Balkenende zal nooit de beste premier allertijden worden, maar is beter dan leeghoofd Bos.

We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
  vrijdag 2 januari 2004 @ 00:23:29 #22
30560 2Mini
Official Logo
pi_15890551
Amen!
Camera 1... 1!
pi_15890553
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 23:32 schreef Brupje het volgende:
Ik wil hierbij ook iedereen danken die tegen beter weten in of uit principe zelfs na een herkansing op het CDA hebben gestemd. Dit levert niet alleen een duidelijk signaal op naar de zwakkere in de samenleving: Eigenlijk zijn we jullie liever kwijt. Ga werken of val dood!,
Ik denk eerder dat ze zeggen "Laten we nu eens de schouders eronder zetten voordat er over 20 jaar geen verzorgingsstaat meer is"
quote:
maar ook presenteert Nederland zich via Balkenende zich als watje van de wereld. Nu is dit natuurlijk allang keurig verwoord door Paul Groot & Co in Kopspijkers, dus is dit geen nieuws.
Dat was satire, zoek maar op in het woordenboek want blijkbaar begrijp je die term niet.

Verder begint dat gezeur op Balkenende een beetje irritant te worden. Hij heeft een paar domme acties gemaakt, maar inhoudelijk doet hij het zeker niet verkeerd.

Je IP-adres is 127.0.0.1 Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
pi_15890603
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 00:22 schreef Dwersdriever het volgende:
Dit is in ieder geval een duidelijk bewijs dat de Vara-propaganda aardig werkt. Ik heb zelf niet op Balkenende gestemd en heb helemaal niets met die man, maar hem voor schut zetten in zo'n programma terwijl zijn voornaamste politieke opponent Wouter Bos tegelijkertijd in prime time de leuke jongen mag uithangen irriteert mij mateloos.

Wouter Bos was akkoord met bijna 90 procent van het huidige regeerakkoord. Sinds hij in de oppositie zit, is hij aan alle kanten overvleugeld door zowel Marijnissen als Van Aartsen, op enige inhoudelijkheid heeft nog niemand Wouter Bos kunnen betrappen, in het debat in de Tweede Kamer verliest hij het hopeloos. Inmiddels is hij dus al afgezakt naar optredens in amusementsprogramma's om nog in beeld te komen. Op veel 'grappige' opmerkingen was hij trouwens ook niet te betrappen in de smakeloze herkauwing van oude fragmenten.

Jouw tweede stelling is ook volslagen onzin. Lebbis & Jansen hebben dat op een prachtige manier verwoord. 'We gaan terug naar het welvaartsniveau van 2001. Wat een ramp. Wie herinnert zich niet de hongerwinter van 2001.'

Mensen moeten eens ophouden met zeuren over dingen die niet bestaan. Er is nauwelijks een land ter wereld waar zo goed voor de zwakkeren in de samenleving wordt gezorgd. Dat was zo en dat blijft zo, ook al wordt er nu een miniem stapje terug gedaan. Ook al zeuren typjes als Jack Spijkerman (fors salaris van onze belastingcenten) maar door over de 'afbraak van de solidariteit', dat maakt het nog niet waar. Laten we ons bezighouden met de echte problemen in de maatschappij.

Voor wat betreft de 'schaamte' over Balkenende. Het is typisch Nederlands om te denken dat we hiermee een slecht figuur slaan. Italië en Frankrijk hebben veroordeelde criminelen als regeringsleiders, het Verenigd Koninkrijk een pathologisch leugenaar, over George Bush hoef ik niet eens iets te zeggen. Ieder land krijgt de leider die het verdiend. Balkenende zal nooit de beste premier allertijden worden, maar is beter dan leeghoofd Bos.

Je IP-adres is 127.0.0.1 Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
  vrijdag 2 januari 2004 @ 00:33:31 #25
11974 Brupje
Nu 10% gratis!
pi_15890837
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 00:22 schreef Dwersdriever het volgende:

[..]

Voordat ik de illusie wek dat ik voor Wouter Bos ben wil ik dat bij deze recht zetten.

Ik heb Balkenende maar weinig goeie debatten zien voeren, zijn standpunten worden meestal verdedigd door op goeie vragen noch ja, noch nee te antwoorden. Uitspraken over satire ga ik niet verder op in dat is duidelijk onzin.

Over het teruggaan naar 2001 als welvaart. Dit kunnen een hoop mensen inderdaad wel hebben, ben ik met je eens. Maar er zijn ook mensen die netto 100 euro per maand aan eten hebben te besteden met 2 kinderen. En hoe kun je bezuinigen op activiteiten als zorg dat al volledig is uitgehold?

En italie hebben ze dus wel een echte vent als leider! Een echte crimineel zelfs * jalours is *.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')