quote:Ik zou toch liever in de middenmoot zitten als onderaan! Ik zou me doodschamen als ik daar zat..als ik jamai was
Op donderdag 1 januari 2004 21:33 schreef marky het volgende:[..]
Dat bewijst het opzich nog niet want er waren er meer die er niet uitzagen als een Hunk. Wat het bewijst is dat er duidelijk gekozen is voor de beste zanger en dat we ons niet door de media en BMG Kelly Clarkson door de strot laten duwen zo goed is die dame namelijk niet.
Wat dit voor Jamai gaat betekenen moeten we nog afwachten een laatste plaats kan soms nog beter zijn dan ergens in de grijze middenmoot.
Ik vond het programma overigens verder totaal kut.
quote:DAT DACHT IK NOU OOK TOEN IK HEM ZAG
Op donderdag 1 januari 2004 21:25 schreef RemCow het volgende:
Nederland heeft toch een klein beetje gewonnen, Kurt lijkt best wel op Willem Alexander.
quote:**********
Op donderdag 1 januari 2004 21:30 schreef marky het volgende:
Nou dit was te verwachten Jamai gaf een van zijn slechtere optredens en dat zie je nu duidelijk.
En nee ik ben niet jaloers op gay jim en z'n mannelijke aanhangers
edit: doe normaal zeg.
[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 01-01-2004 21:38]
Jamai was gewoon waardeloos bezig
quote:Vind ik wel meevallen.
Op donderdag 1 januari 2004 21:31 schreef Molletje het volgende:
Ben blij dat Kurt heeft gewonnen. Kelly lijkt me echt zo'n omhooggevallen, arrogant mens.. die blik elke keer toen ze "maar" 9 punten kreeg ipv 10
Boeit voor haar ook niet erg veel volgens mij. Volgens mij heeft ze al aardig succes
.
Man wat een stem !
quote:Goh was dat het enige?? Nou
Op donderdag 1 januari 2004 21:35 schreef AirRaid het volgende:[..]
die Frank Sinatra in Hawaii shirt is toch langsgekomen
quote:Vind ik niet, eigenlijk wel logisch.
Op donderdag 1 januari 2004 21:34 schreef EmmYKuHh het volgende:
Wel raar dat die belg zo hoog komt
En mensen die van dat soort muziek houden, gaan dan eerder voor hem kiezen.
quote:Oke, Kurt is geen beauty, maar er valt heus wel wat te verbeteren aan zijn looks.
Op donderdag 1 januari 2004 21:34 schreef scanman01 het volgende:
Gefeliciteerd Kurt. Toch denk ik dat de verkeerde heeft gewonnen. Ik denk namelijk niet dat we Kurt terug gaan zien in de hitlijsten. Kurt is niet het type dat door jonge meisjes thuis op een poster aan de muur wordt gehangen.
Iedereen kent beautiful day wel van U2.. tis ook gewoon een nummer wat lekker klinkt en waardoor de stem erg goed naar voren komt..
Bij dat nummer van Will Young viel ik zowat in slaap.. (btw wat een ranzig matje heeft ie zeg)
quote:je moet van die muziek houden he
Op donderdag 1 januari 2004 21:39 schreef Deefje het volgende:
Maar dat van die Belg begrijp ik gewoon ECHT niet.Die was alleen wat aan het schreeuwen met zijn rock, en dan toch zo hoog eindigen. Echt muzikaal vond ik die Belg niet! Jullie???
Jammer van Will en die canadees had ze hoger ingeschat.. en voor jamai... tja had niets anders verwacht.
quote:Je kan ook naar muziek luisteren in plaats van jezelf te bevredigen tijdens het kijken van videoclips.
Op donderdag 1 januari 2004 21:39 schreef DarkFire het volgende:
Hoe kan zoiets lelijks winnen???Hopelijk komt z'n videoclip niet op de muziekzenders.
quote:Het zou al helpen als hij ze haar kamde. Hoewel ze imago dan wel weer verknalt is.
Op donderdag 1 januari 2004 21:39 schreef miendobbelsteen het volgende:[..]
Oke, Kurt is geen beauty, maar er valt heus wel wat te verbeteren aan zijn looks.
Bovendien: we hebben zat artiesten op deze aardkloot rondlopen die niet moeders mooiste zijn. Meatloaf is ook nooit een lekker ding geweest
Ik geloof zeker dat Kurt het wereldwijd gaat maken
quote:In de voorrondes van Idols heb ik meer talent gezien dan Jamai ooit zal krijgen!!
Op donderdag 1 januari 2004 21:40 schreef Skwish het volgende:
Nu zie je maar dat zangtalenten in Nederland ver te zoeken zijn!
quote:Alsof mensen die van dat soort muziek houden naar programma's als Idols kijken...
Op donderdag 1 januari 2004 21:38 schreef Knaller het volgende:
...
En in dat genre deed hij het helemaal niet eens zo slecht.
En mensen die van dat soort muziek houden, gaan dan eerder voor hem kiezen.
Verder... tja... Ik vond Jamai toch niet zóóóó slecht! Beter dan dat kleine Poolse meisje in ieder geval.
Hmmm... hoe zou Nederland zijn geëindigd als Hind "the Dutch Idol" was geweest?
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 21:37 schreef Stefkuh het volgende:
Kurt oh Kurt, the hero of all Hobbits!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |