Alvast bedankt!
in welke plaats ben je trainer?
Maar denk dat het voornamelijk voor senioren is..
quote:trefbal...
Op donderdag 1 januari 2004 19:28 schreef FaNuCeDeX het volgende:
Ik ben een trainer van een FV team, zoals korfballers weten, zijn dat vrij kleine kindjes (laten we zeggen 5 - 7 jaar) die aan Monokorfbal doen... Om dat nu aan te gaan zitten leggen heb ik geen zin in, maar ik was dus op zoek, aangezien mijn inspiratie op begint te raken, naar nieuwe frisse ideeën om met de kindjes te doen... Het kan zijn van tikkertje tot een korfbaloefening, het maakt mij niet uit, als je denk dat het leuk is voor een kindje van 5, 6 of 6, post het hier even en je doet me een groot plezier!Alvast bedankt!
quote:haha.. daat had ik het dus toevallig vandaag over met een vriend. Dat je als je klein bent, eigenlijk altijd een goede conditie hebt.. maar het trainen heeft al wel effect voor later dus wat dat betreft is het helemaal niet zo gek..
Op donderdag 1 januari 2004 19:36 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
Je moet ze flink trainenin die leeftijd groeien ze hel veel
Zat te denken aan een duurloop
kinderen staan achter elkaar in een rij voor de korf. de voorste 2 krijgen een bal. nummer 1 schiet, dan nummer 2. als nummer 2 eerder scoort als 1 moet nummer 1 weg. enz.
met de hele groep eerst voor de korf schieten doelpunten tellen als iedereen is geweest aan de zijkant vd korf, achterkant enz...met twee groepen doen en wie er wint mag 1 plek overslaan dus die moeten op drie plekken schieten enzovoorts. wie het snelst klaar is
quote:Ja leuk idee, kom jij mij een keer training geven dan?
Op donderdag 1 januari 2004 19:31 schreef Sm0keZ het volgende:
misschien een wedstrijdje "wie-kan-de-trainer-het-hardst-in-zijn-gezicht-gooien"?
Zo moest je groepjes maken en zoveel mogelijk punten halen door bijvoorbeeld:
Zoveel mogelijk ballen in de korf te gooien (de korf stond op de grond maar ook een in de lucht.. voor die in de lucht kreeg je meer punten)
En rondjes rennen met een bal vast (hoe meer rondjes hoe meer punten)
etc
quote:Dat laatste, dat rondjes rennen met een bal vast, doe ik heel vaak, om de controle over de bal een beetje in te brengen, ook daarop veel variaties, zoals rennen, en dan als ik een teken geef omhoog gooien en vangen, en dan proberen zo snel mogelijk stil te staan. Ik ben zelf nu 15, ik zit sinds mijn 4de op korfbal, en ik probeer zoveel mogelijk goede dingen in te brengen, maar mijn inspiratie hoe ik het moet brengen raakt wellis op...
Op donderdag 1 januari 2004 20:25 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb een keer meegedaan aan een korfbal wedstrijd..
Waarbij we achteraf met de kleintjes wat spellen mochten doen die met korfbal te maken hebben..Zo moest je groepjes maken en zoveel mogelijk punten halen door bijvoorbeeld:
Zoveel mogelijk ballen in de korf te gooien (de korf stond op de grond maar ook een in de lucht.. voor die in de lucht kreeg je meer punten)
En rondjes rennen met een bal vast (hoe meer rondjes hoe meer punten)
etc
Hoe vaak moet ik het nog zeggen?
KORFBAL IS GEEN SPORT!
quote:Zou je willen optiefen uit dit mooie forum ?
Op zaterdag 10 januari 2004 14:54 schreef SSID het volgende:
Waarom staat er onder het oogverblindend mooie onderwerp Sport een topic met de naam "korfbal"?Hoe vaak moet ik het nog zeggen?
KORFBAL IS GEEN SPORT!
quote:onder welke noemer zou jij het willen plaatsen dan?
Op zaterdag 10 januari 2004 14:54 schreef SSID het volgende:
Waarom staat er onder het oogverblindend mooie onderwerp Sport een topic met de naam "korfbal"?Hoe vaak moet ik het nog zeggen?
KORFBAL IS GEEN SPORT!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |