Hard aanpakken, die debiele beesten.
[Dit bericht is gewijzigd door Amun-Ra op 01-01-2004 17:02]
quote:flikker op
Op donderdag 1 januari 2004 17:00 schreef Mr_Wimpenny het volgende:
Vanaf de zijkant benaderen en dan een schop geven zodat je voet er lekker onderzit, dattie mooi een end vliegt en bij voorkeur tegen een muur aan kwakt om daar, een flinke streep bloed achterlatend, langzaam langs naar beneden te schuiven
quote:Naar het asiel brengen die rotkat
Op donderdag 1 januari 2004 16:57 schreef Viking84 het volgende:
mijn kat heeft vannacht eerst over m'n schoenen gepiest en daarna nog eens over m'n pantoffels... die laatste kan ik weggooien dus
Misschien een tip voor volgend jaar. Die beesten worden namelijk helemaal gek met dat vuurwerk.
Die kamer zag er gisteravond ook niet zo fijn meer uit. Maar toch het was een logeerkamer dus alleen even de grond een beetje bij dweilen en het was goed!
btw: Die van mij vond het ook niet leuk, maar begon niet te zeiken van angst
[Dit bericht is gewijzigd door sloapert op 01-01-2004 17:09]
quote:oke, ga je klaarstaan? dan doe ik dat effe bij jou, hoewel...ik pak liever het stuk tussen je benen
Op donderdag 1 januari 2004 17:00 schreef Mr_Wimpenny het volgende:
Vanaf de zijkant benaderen en dan een schop geven zodat je voet er lekker onderzit, dattie mooi een end vliegt en bij voorkeur tegen een muur aan kwakt om daar, een flinke streep bloed achterlatend, langzaam langs naar beneden te schuiven
quote:Die van ons verstopt dan altijd op zolder. Maar zodra die moet zeiken gaat die altijd in de wasbak zitten
Op donderdag 1 januari 2004 17:07 schreef DaDemoMan het volgende:
Wij hadden gisteren onze katten preventief opgesloten in 1 kamer. Zodat ze niet het hele huis onder scheten en pissen.Misschien een tip voor volgend jaar. Die beesten worden namelijk helemaal gek met dat vuurwerk.
Die kamer zag er gisteravond ook niet zo fijn meer uit. Maar toch het was een logeerkamer dus alleen even de grond een beetje bij dweilen en het was goed!
quote:Eigenlijk moet je dan over de pantoffels van je kat heen zeiken
Op donderdag 1 januari 2004 17:26 schreef ook_gek het volgende:
Me moeder zegt altijd dat je iedereen op de zelfde manier terug moet pakken. Dus ik zou zeggen. Gewoon over die kat heen zeiken
quote:En z,n schoenen. Maar over de kat zeiken is dan leuker
Op donderdag 1 januari 2004 17:29 schreef Herkauwer het volgende:[..]
Eigenlijk moet je dan over de pantoffels van je kat heen zeiken
quote:Scheer je je nat?
Op donderdag 1 januari 2004 17:28 schreef Herkauwer het volgende:[..]
Die van ons verstopt dan altijd op zolder. Maar zodra die moet zeiken gaat die altijd in de wasbak zitten
Dus bji ons laten we gewoon de woonkamer deur open en is er niets aan de hand.
Het beest weigert een kattenbak en normaal doet die zijn behoefte buiten, maar bij gebruik aan buiten is de wasbak een perfecte oplossing.
Schoonmaken met chloor en je hebt nergens meer last van
quote:euhm, eerlijk gezegd, bedoelde ik eigenlijkde gootsteen in de keuken
Op donderdag 1 januari 2004 17:33 schreef ROG het volgende:[..]
Scheer je je nat?
quote:* ook_gek kijkt om zich heen in z,n kamer.
Op donderdag 1 januari 2004 17:35 schreef Herkauwer het volgende:[..]
Of ben je zo iemand die niet in schoonmaken geloofd?
Om eerlijk te zijn? Nee daar geloof ik niet in
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |