quote:UPS is wat anders hoor.
Op donderdag 1 januari 2004 12:49 schreef DutchBlood het volgende:
Wie, de TPG?Ja
quote:Ow, er staat UPS..... beetje slordig gelezen...
Op donderdag 1 januari 2004 12:50 schreef veldmuis het volgende:[..]
UPS is wat anders hoor.
quote:Dell?
Op donderdag 1 januari 2004 12:54 schreef Klonk het volgende:
en mijn nieuwe compie was wel duur, maar niet spoed, na ja, heb nog een paar dagen vrij gelukkig, ga ik lekker de hele dag bij de voordeur zitten
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 12:56 schreef Lord_Vetinari het volgende:[..]
Dell?
quote:Nee, been there, done that. Nooit spijt van gehad.
Op donderdag 1 januari 2004 12:57 schreef Klonk het volgende:[..]
,Helderziend ?
(Het had ook nog NEC kunnen zijn. Die versturen ook met UPS )
quote:ups alleen op werkdagen
Op donderdag 1 januari 2004 12:48 schreef Klonk het volgende:
Ik zit hier op mijn computer te wachten en die word door UPS bezorgd, en nu is mijn vraag bezorgen die ook op zaterdag of alleen van maandag tm vrijdag ?
quote:No shit, Sherlock
Op donderdag 1 januari 2004 13:05 schreef Duna het volgende:[..]
ups alleen op werkdagen
quote:Wel heeeeeeeeeel erg slordig ja
Op donderdag 1 januari 2004 12:51 schreef DutchBlood het volgende:[..]
Ow, er staat UPS..... beetje slordig gelezen...
quote:Stel je niet zo aan zeg!
Op donderdag 1 januari 2004 14:09 schreef hicham het volgende:[..]
Wel heeeeeeeeeel erg slordig ja
![]()
Ze KUNNEN op zaterdag bezorgen maar dat is wel een speciale service. Normaalgesproken doen ze dat niet. Het kost extra dus denk niet dat ze je computertje zaterdag komen bezorgen. Maar als je een trackingnummer hebt (begint met een "w" of "1z" waarschijnlijk) dan kun je op de site www.ups.nl je pakketje traceren.
quote:Doe eens normaal
Op donderdag 1 januari 2004 14:09 schreef hicham het volgende:[..]
Wel heeeeeeeeeel erg slordig ja
![]()
quote:Gaat lekker bij de firma Dell, ik krijg te zien dat ik op de site van UPS het pakketje kan volgen, doe dat braaf en dan komt er te staan:
Op donderdag 1 januari 2004 20:38 schreef leolinedance het volgende:
Ik werk bij UPS.Ze KUNNEN op zaterdag bezorgen maar dat is wel een speciale service. Normaalgesproken doen ze dat niet. Het kost extra dus denk niet dat ze je computertje zaterdag komen bezorgen. Maar als je een trackingnummer hebt (begint met een "w" of "1z" waarschijnlijk) dan kun je op de site www.ups.nl je pakketje traceren.
En al schrijvende schiet me nog een vraag te binnen, hoe gaat dat eigenlijk, de fabriek staat als ik me niet vergis in Ierland, betekent dat dat mijn compie naar nederland word gevlogen (meen me te herinneren dat ups eigen vliegtuigen heeft) of word het in vrachtwagens geladen ?
quote:Volgens mij wordt dat ding hier in Nederland in elkaar geschroefd, hoor.
Op donderdag 1 januari 2004 21:13 schreef Klonk het volgende:[..]
Gaat lekker bij de firma Dell, ik krijg te zien dat ik op de site van UPS het pakketje kan volgen, doe dat braaf en dan komt er te staan:
Unable to track shipment "1031*********".(1044) en dat nummer wat daar staat is het order nummer van Dell, zal morgen op de eerste werkdag wel verbeterd zijn (hopelijk).En al schrijvende schiet me nog een vraag te binnen, hoe gaat dat eigenlijk, de fabriek staat als ik me niet vergis in Ierland, betekent dat dat mijn compie naar nederland word gevlogen (meen me te herinneren dat ups eigen vliegtuigen heeft) of word het in vrachtwagens geladen ?
Dell Europe, Middle East and Africa
Headquarters: Bracknell, U.K.
=====> Manufacturing facilities: Limerick, Ireland<=====
Revenue (last four quarters): $8.0 billion
Q3 Y/Y revenue growth: 18.8 percent
Market position: No. 2 in Europe*
Number of employees: 9,750
Operating subsidiaries in:
Klosterneuburg, Austria
Asse-Zelik, Belgium
Prague, Czech Republic
Copenhagen, Denmark
Helsinki, Finland
Montpellier, Paris and Rueil-Malmaison, France
Langen, Germany
Athens, Greece
Bray and Limerick, Ireland
Milan, Italy
Amsterdam, the Netherlands
Lysaker, Norway
Warsaw, Poland
Johannesburg, South Africa
Madrid, Spain
Upplands Vasby, Sweden
Geneva, Switzerland
Bracknell, U.K.
Dubai, United Arab Emirates
bron: hiero
.. waren die fuckers de TFT schermen vergeten!!!!!!!!!!!!!!!! dus nu heb ik alleen de nieuwe PC, en de TFT schermen komen in de week van 5 januari.. het schijnt dat in Ierland, waar het verstuurd wordt van dell, een havenarbeiders staking is geweest waardooor bepaalde zendingen nog niet verstuurd zijn...
klinkt heel mooi, maar das natuurlijk geen stijl, wel pc leveren, maar geen monitor....
quote:Daar werk ik!!!! (maar vandaag niet....)
Op dinsdag 6 januari 2004 19:30 schreef Klonk het volgende:
Jippie, pakket is bij de vestiging in Einhoven/Best. Wie weet hoe groot de kans is dat er morgen een bruin busje voor de deur staat ?
quote:Ja haha maar ik ben er morgenavond pas weer en ik hoop toch wel dat jou pakket dan weg is... Je woont toch wel ergens een beetje in de buurt he anders heb je het risico dat ze eerst nog naar een ander UPS filiaal gaan. Maar dit zal waarschijnlijk niet het geval zijn aangezien de pakketten uit het buitenland komen en rechtstreeks naar het juiste filiaal gebracht worden. Als je wilt (en je hebt de papieren bij de hand) kun je zelf je pakket op gaan halen bij UPS Best. Al Is dit niet echt gewoonte.
Op dinsdag 6 januari 2004 20:08 schreef Klonk het volgende:
Doe je morgen wel voorzichtig met alle dozen waar Dell op staat
quote:Dan gaat het helemaal goed komen
Op dinsdag 6 januari 2004 20:25 schreef Klonk het volgende:
Ik woon in een heel lief klein dorpje bij Venlo, dus das gewoon de A2 en dan een stukkie A67 en dan op tijd afremmen
Wat een organisatie gaat er achter schuil dat zie je pas op dit soort momenten.
quote:En daar ben ik dus ook een schakel in
Op dinsdag 6 januari 2004 21:06 schreef Klonk het volgende:
Is erg die leuk die tracking service, ik zie dat er nu 2 pakketjes in Eindhoven zijn en dat er nog 3 in Frankrijk zitten in Lesquin Cedex om precies te zijn.Wat een organisatie gaat er achter schuil dat zie je pas op dit soort momenten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |