Kan iemand mij dat vertellen, dan kan ik weer mijn gelijk halen als ik dat heb !!!
't Is toch zo dat je pas bij een bedrijf met meer dan tien personeelsleden twee passen krijgt, en bij een eenmanszaak een pas ???
Er staat niks over een tweede pas.
iedereen die bedrijfsleider is en andere zaken die met de KvK te maken hebben kunnen zo inderdaad een pasje aanvragen ( ook voor de Ven )
Maar tis niet zo dat je een bepaald aantal mensen in een bedrijf moet hebben
Dus bedankt voor deze reacties !!!
quote:idem
Op donderdag 1 januari 2004 09:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Hier een eenmanszaak, twee passen.
eenmanszaak betekent nl niet dat er ook maar 1 persoon werkzaam is in het bedrijf. je kan als eenmanszaak met gemak 100 mensen in dienst hebben, alleen is dat niet fijn voor de risico's
quote:Nee hoor, ik heb een pasje van m'n buurjongen gekregen die in z'n 1tje een webwinkel heeft opgestart.
Op donderdag 1 januari 2004 08:57 schreef jpolderman het volgende:'t Is toch zo dat je pas bij een bedrijf met meer dan tien personeelsleden twee passen krijgt, en bij een eenmanszaak een pas ???
Makro Klantenservice Kerl
quote:hahaha
Op donderdag 1 januari 2004 09:15 schreef jpolderman het volgende:
Dames en Heren als ik dat had kunnen vinden op de site dan had ik jullie er toch niet mee lastig gevallen ????Dus bedankt voor deze reacties !!!
Per ingeschreven bedrijf/vereniging/eenmanszaak of whatever is het mogelijk 2 passen aan te vragen. Deze twee passen eindigen op dezelfde nummers en zijn beide geldig.
quote:Onzin. mijn pa heeft een eenmanszaak, maar wel 2 passen.
Op donderdag 1 januari 2004 08:57 schreef jpolderman het volgende:
Ik had gisteren een discussie over hoe je pasjes krijgt bij de Makro !!!Kan iemand mij dat vertellen, dan kan ik weer mijn gelijk halen als ik dat heb !!!
't Is toch zo dat je pas bij een bedrijf met meer dan tien personeelsleden twee passen krijgt, en bij een eenmanszaak een pas ???
[Dit bericht is gewijzigd door pierce op 06-01-2004 13:54]
quote:Mijn vader heeft een eenmanszaak, en we hebben gewoon 2 passen...
Op donderdag 1 januari 2004 08:57 schreef jpolderman het volgende:
Ik had gisteren een discussie over hoe je pasjes krijgt bij de Makro !!!Kan iemand mij dat vertellen, dan kan ik weer mijn gelijk halen als ik dat heb !!!
Ben zo'n slimmerd die 1 keer zn pas was vergeten. Dagpas voor 1 of 1,50 euro geloof ik
Willen ze je legitimatie zien, en bedrijfsnaam. Dat zoeken ze dan op in t systeem.
Trouwens altijd legitimatie bij je hebben als je naar binnen wil Hier wordt op gecontroleerd.
quote:Wij hebben nog steeds de twee pasjes van het bedrijf van opa. Opa is al 11 jaar dood en het bedrijf bestaat al veel langer niet meer - dus ik denk dat je nog wel een tijdje kunt winkelen... wel onthouden dat je ze af en toe gebruikt want ze vervallen als je ze 24 mnd niet gebruikt meen ik
Op dinsdag 6 januari 2004 15:42 schreef Sjappie het volgende:
Hier een VOF met twee vennoten en 2 passen. Onderneming is wel opgeheven en sta niet meer ingeschreven bij de kvk, ben benieuwd hoelang ik nog een pasje heb.
quote:Bij grote ondernemingen kunnen mensen die tekenbevoegd zijn tot een bepaald bedrag ook makropasjes krijgen via dat bedrijf. Dat zijn er dus meer dan twee (ik heb het over die lampenfabrikant uit Eindhoven...
Op dinsdag 6 januari 2004 15:44 schreef Spyder het volgende:
Mijn vader heeft op 3 BV's 6 pasjes, dus ik neem aan dat je per inschrijving in de KvK altijd 2 pasjes krijgt.
Zelf ben ik ooit penningmeester geweest van een studentenstichting en zelfs dan kun je een makropas krijgen. Bij elke bestuurswissel kunnen weer twee nieuwe passen aangevraagd worden (misschien handig voor de studenten onder ons). Volgens mij blijven de oude passen ook gewoon geldig zolang je ze af en toe gebruikt. Ze staan nl niet op naam van zo'n stichting maar op persoonsnaam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |