abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15872528
Ik had gisteren een discussie over hoe je pasjes krijgt bij de Makro !!!

Kan iemand mij dat vertellen, dan kan ik weer mijn gelijk halen als ik dat heb !!!

't Is toch zo dat je pas bij een bedrijf met meer dan tien personeelsleden twee passen krijgt, en bij een eenmanszaak een pas ???

pi_15872539
loop gewoon even naar binnen of zoek de site op
k weet iig dat als je altijd een dagpas kan aanvragen maar verders
If you want to see a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face...forever.
pi_15872541
Volgens de site kun je een pas aanvragen met een KvK nummer en kun je anderen machtigen om op je pas te kopen.

Er staat niks over een tweede pas.

http://www.makro.nl

To err is human, but to really foul things up requires a computer.
pi_15872543
je moet bij de KvK ingeschreven staan

iedereen die bedrijfsleider is en andere zaken die met de KvK te maken hebben kunnen zo inderdaad een pasje aanvragen ( ook voor de Ven )

Maar tis niet zo dat je een bepaald aantal mensen in een bedrijf moet hebben

pi_15872544
Dames en Heren als ik dat had kunnen vinden op de site dan had ik jullie er toch niet mee lastig gevallen ????

Dus bedankt voor deze reacties !!!

pi_15872601
Als je bij de KVK staat ingeschreven kan je je aanmelden op hun site.Een eenmanszaak kan gewoon een pas aanvragen en een extra pas, voor je partner bijvoorbeeld.Heb ik dus ook.Bij het aanmelden op de site kon je aangeven welke namen er op de pasjes moesten staan.Je hoeft dus geen 10 medewerkers te hebben, je kan ze zo aanvragen.
  † In Memoriam † donderdag 1 januari 2004 @ 09:47:52 #7
43556 miss_dynastie
pi_15872617
Hier een eenmanszaak, twee passen.
  donderdag 1 januari 2004 @ 10:25:43 #8
36050 Fearlezz
Forever and ever
pi_15872698
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 09:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Hier een eenmanszaak, twee passen.
idem

eenmanszaak betekent nl niet dat er ook maar 1 persoon werkzaam is in het bedrijf. je kan als eenmanszaak met gemak 100 mensen in dienst hebben, alleen is dat niet fijn voor de risico's

pi_15872863
Ik weet niet of het bij de Makro kan, maar bij de Lukas Klamer (onderdeel van Makro), kun je ook ter plekke een dagpas krijgen, soms gratis, soms 1 euro 50 of iets dergelijks...

RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_15872882
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 08:57 schreef jpolderman het volgende:

't Is toch zo dat je pas bij een bedrijf met meer dan tien personeelsleden twee passen krijgt, en bij een eenmanszaak een pas ???

Nee hoor, ik heb een pasje van m'n buurjongen gekregen die in z'n 1tje een webwinkel heeft opgestart.
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
pi_15872977
Hier een eenmanszaak met ook echt 1 man, en 2 passen
pi_15997299
Je kunt alleen een dagpas bij de Makro krijgen, wanneer je op dat moment al ingeschreven staat bij de Makro. Met andere woorden, een dagpas is voor slimmerds die hun pas vergeten zijn. Kosten 1 euro.

Makro Klantenservice Kerl

Het leven is hard, dus ik leef het ook hard
  maandag 5 januari 2004 @ 23:42:40 #13
57724 WattaFakka
Het was fijn...
pi_15997380
Me ouders hebben een Maatschappij, 2 passen, eentje die geldig is en 1 die verlopen is . Over 2 dezelfde werkende pasjes weet ik nix...
... hier geweest te zijn!!!!
pi_15997773
Je kunt als particulier toch ook een dagpas aanvragen
Mensen hebben een natuurlijke weerstand tegen ideeën waar ze zelf niet opgekomen zijn
  maandag 5 januari 2004 @ 23:59:59 #15
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_15997850
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 09:15 schreef jpolderman het volgende:
Dames en Heren als ik dat had kunnen vinden op de site dan had ik jullie er toch niet mee lastig gevallen ????

Dus bedankt voor deze reacties !!!

hahaha groot gelijk
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_16008278
Nogmaals, als particulier is het niet mogelijk om een dagpas aan te vragen.

Per ingeschreven bedrijf/vereniging/eenmanszaak of whatever is het mogelijk 2 passen aan te vragen. Deze twee passen eindigen op dezelfde nummers en zijn beide geldig.

Het leven is hard, dus ik leef het ook hard
  dinsdag 6 januari 2004 @ 13:46:53 #17
16142 SignOTheTimes
Symathiek & schattig
pi_16008335
BV, 2 passen!
Op 14 mei 2003 zei Amber: "Kortom, SOTT is de charmantste en liefste vader van de wereld."
  dinsdag 6 januari 2004 @ 13:49:01 #18
619 pierce
We hebben een P.....
pi_16008375
quote:

Kan iemand mij dat vertellen, dan kan ik weer mijn gelijk halen als ik dat heb !!!

Onzin. mijn pa heeft een eenmanszaak, maar wel 2 passen.
eentje voor hemzelf en een voor me moeder.
Hetzelfde geld voor de Sligro en de Lukas Klamer.
Zolang je maar bij de kvk staat ingeschreven.

[Dit bericht is gewijzigd door pierce op 06-01-2004 13:54]

pi_16010829
quote:

Mijn vader heeft een eenmanszaak, en we hebben gewoon 2 passen...
me·lo·maan\ (de ~ (m.), -manen)
1 iem. met een overdreven liefde voor muziek
  † In Memoriam † dinsdag 6 januari 2004 @ 15:34:20 #20
47213 ArmaniMania
pi_16011553
Ik heb een eenmanszaak gehad, je vraagt dan met je KvK een pas aan, en je krijgt een formulier waar alle voorwaarden op staan en dat je dus ook een 2e pas kunt aanvragen voor eventueel je partner / moeder of vader.
  dinsdag 6 januari 2004 @ 15:36:49 #21
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_16011611
ik werk ook op een kantoor met minder dan 10 personeelsleden en wij hebben ook 2 pasjes van de Makro en 2 pasjes van Lukas en Klamer (bijna hetzelfde als Makro) dus denk niet dat het uitmaakt hoeveel personeelsleden je heb als je maar een kvk nummer heb.
Een Bosschenaar ben je niet voor even, maar heel je leven! Bosschenaren!!!
pi_16011764
Hier een VOF met twee vennoten en 2 passen. Onderneming is wel opgeheven en sta niet meer ingeschreven bij de kvk, ben benieuwd hoelang ik nog een pasje heb .
  dinsdag 6 januari 2004 @ 15:44:53 #23
76500 Spyder
onweerstaanbaar onuitstaanbaar
pi_16011848
Mijn vader heeft op 3 BV's 6 pasjes, dus ik neem aan dat je per inschrijving in de KvK altijd 2 pasjes krijgt.
Deze post wordt U aangeboden door: Audi, Bosch, Corel, Davilex, Eneco, Friki, G-Star, Hak, Intertoys, Johma, Kia, Lada, McDonalds, Nike, Ohra, Pepsi, Quantum, Radio 3FM, Sony, Toyota, Uncle Ben's, V&D, Wasa, Xerox, Yokohama, Zeeman
  dinsdag 6 januari 2004 @ 20:12:37 #24
42700 Minkeltje
Ondertitel hier
pi_16018506
eenmanszaak, 2 passen

Ben zo'n slimmerd die 1 keer zn pas was vergeten. Dagpas voor 1 of 1,50 euro geloof ik

Willen ze je legitimatie zien, en bedrijfsnaam. Dat zoeken ze dan op in t systeem.

Trouwens altijd legitimatie bij je hebben als je naar binnen wil Hier wordt op gecontroleerd.

Zeg meneer Minkeltje hebben wij gedronken?
Ach agent, slechts de golven zullen zeggen.....!
pi_16018705
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 15:42 schreef Sjappie het volgende:
Hier een VOF met twee vennoten en 2 passen. Onderneming is wel opgeheven en sta niet meer ingeschreven bij de kvk, ben benieuwd hoelang ik nog een pasje heb .
Wij hebben nog steeds de twee pasjes van het bedrijf van opa. Opa is al 11 jaar dood en het bedrijf bestaat al veel langer niet meer - dus ik denk dat je nog wel een tijdje kunt winkelen... wel onthouden dat je ze af en toe gebruikt want ze vervallen als je ze 24 mnd niet gebruikt meen ik
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 15:44 schreef Spyder het volgende:
Mijn vader heeft op 3 BV's 6 pasjes, dus ik neem aan dat je per inschrijving in de KvK altijd 2 pasjes krijgt.
Bij grote ondernemingen kunnen mensen die tekenbevoegd zijn tot een bepaald bedrag ook makropasjes krijgen via dat bedrijf. Dat zijn er dus meer dan twee (ik heb het over die lampenfabrikant uit Eindhoven... )

Zelf ben ik ooit penningmeester geweest van een studentenstichting en zelfs dan kun je een makropas krijgen. Bij elke bestuurswissel kunnen weer twee nieuwe passen aangevraagd worden (misschien handig voor de studenten onder ons). Volgens mij blijven de oude passen ook gewoon geldig zolang je ze af en toe gebruikt. Ze staan nl niet op naam van zo'n stichting maar op persoonsnaam.

-- support bacteria, it's the only culture some people have --
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')