Discografie:
Pleasure to Kill
Terrible Certainty
Extreme Aggression
Coma of Souls
Renewal
Cause for Conflict
Endorama
Violent Revolution
Live Kreation
Line-up:
Mille Petrozza - guitar/vocals
Jürgen "Ventor" Reil - drums
Christian Giesler - bass
Sami Yli-Sirniö - guitar
Met name Coma of Souls is een briljante album.
Live gezien op Graspop 2002.
Demos (heten toen nog Tormentor):
-End of the world
-Blitzkrieg
1ste LP: Endless pain (1985)
EP: Out of the Dark...Into the Light
Homevideo: Hallucinative Comas
DVD: Kreator -Live Kreation (Revisioned Glory)
Mijn favoriete albums:
-Pleasure to kill
-Extreme Aggression
Ik heb al hun materiaal including demo & the DVD....klassieke duitse thrashmetal band.
[Dit bericht is gewijzigd door GODFLESH op 01-01-2004 14:15]
Heb nu Violent Revolution opstaan, vet nummer!
quote:idd, maar zolang de band het zelf nog leuk vindt, why not?
Op donderdag 1 januari 2004 18:11 schreef kriele het volgende:
Waarom bestaan ze nog? Ik dacht dat ze hun hoogtijdagen allang achter de rug hebben?
Overigens schijnt de live cd/dvd (Live Kreation) die vorig jaar uit kwam erg goed te zijn.
Ze hebben op de een of andere manier toch wel een eigen geluid, tenminste, kan ze toch wel onderscheiden van de rest.
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 01-01-2004 21:08]
quote:Juist niet,1 van de beste albums,zo niet de beste,van kreator.
Op donderdag 1 januari 2004 21:03 schreef Yokozuna het volgende:
Ik heb alleen Coma of Souls, blijkbaar een heel verkeerde plaat?
quote:die heb ik ook, samen met extreme agrassion hun klassiekers volgens mij. Kreator was in z'n tijd best groot, wat metallica/slayer/megadeth/anthrax in de usa was was hier oa Kreator en nog een paar bands die ik zo ff niet snel weet
Op donderdag 1 januari 2004 21:03 schreef Yokozuna het volgende:
Een niet te originele maar gewoon erg lekker klinkende thrashmetal band zonder teveel fritsfrats! Ik heb alleen Coma of Souls, blijkbaar een heel verkeerde plaat? Ik vind hem toch best tof.
quote:Ik zou Pleasure to Kill en Extreme Agression als de klassiekers bestempelen. Pleasure als de doorbraak, Extreme Agression was de eerste volwassen CD zeg maar..
Op zaterdag 3 januari 2004 19:04 schreef _Etter_ het volgende:[..]
die heb ik ook, samen met extreme agrassion hun klassiekers volgens mij. Kreator was in z'n tijd best groot, wat metallica/slayer/megadeth/anthrax in de usa was was hier oa Kreator en nog een paar bands die ik zo ff niet snel weet
Ik moet wel zeggen dat ik ze een paar jaar geleden op Wâldrock niet echt veel aan vond; het was allemaal erg eentonig, net zoals Hypocrisy toen.
*Still pissed @ de hufter die m'n autoradio met CD-wisselaar gejat heeft, waarin Coma of souls zat, plus m'n Danzig CD's.* Ik kan die CD nergens meer terug vinden!
Ze hebben mijn Discman met Machine Head - Burn My Eyes erin gestolen, terwijl hij 5 meter van me af lag....
kut zwervers
Ja humor: heb ik alle originele CD's van Danzig voor 50 gulden per stuk gekocht, zie ik ze even later voor 25 piek in een andere winkel liggen. Wordt m'n CD-wisselaar met die CD's gejat, ik weer naar die winkel; uitverkocht! Ik koop ze weer allemaal ergens anders voor 50 gulden per stuk, en ja hoor: wordt de CD-wisselaar WEER gejat! (Ik had toen nog geen CD-brander dus had ik de originele CD's in de wisselaar.)
Ondertussen zeg ik: bekijk het maar! Ik heb 2 sets lege CD-hoesjes van Danzig op zolder liggen, daar komt geen 3e bij! Dan luister ik maar naar MP3'tjes. Meestal als muziek wat complexer is, merk je toch wel kwaliteitsverlies met MP3's, maar Danzig is zo recht-toe-recht-aan dat dat wel meevalt.
[/Offtopic]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |