Het hebben en doen van akkkersloot sluit geheel aan op de definitie van fascisme....
Enkele quotes van deze gebruiker om mijn bewering kracht bij te zetten:
Dit is de site van akkkersloot: Vreselijke KKK anti-islam haat site
Onderstaande antwoordde hij nadat hem duidelijk werd dat de islam zeer sterk groeit in de wereld:
quote:Onderstaande is het bewijs van 1 van zijn vele leugens die hij andere wil in-doctrineren:
Op zondag 7 september 2003 14:14 schreef Akkersloot het volgende:
[..]Ik vind dat je de wereld niet slechter hoeft te maken dan die al is.
--------------------------------------------------------------------------------
quote:Vergelijk de 2 onderste quotes met elkaar:
Op zondag 7 september 2003 14:42 schreef Akkersloot het volgende:
[..]In 1979 sprak de hoogste geestelijk leider van Saoedi Arabie nog een fatwa uit tegen mensen die beweren dat de aarde rond is.
quote:
Op zondag 7 september 2003 14:46 schreef Akkersloot het volgende:
[..]Ho ho Tvlxd. Dit schrijven is slechts een hoofdstuk uit mijn boekwerkje dat handelt over de dwangreligies islam en gristendom. Ik ben zelf namelijk gelovig. Dus je hoeft met je dooddoener "Ja, religie is acherlijk. We weten het nu ondertussen wel" niet meer aan te komen.
quote:Eerst zegt hij gelovig te zijn, nadien in een ander topic zegt hij een atheist te zijn en twijfelt hij aan de macht van (de in zijn ogen niet bestaande) God...
Op zaterdag 1 november 2003 06:25 schreef Akkersloot het volgende:
[..]Zodra je God al onderscheid laat maken tussen gelovigen en ongelovigen gaat het al mis.
Hier een quote van zijn site waarin hij zijn bewondering voor Adolf Hitler niet onder stoelen of banken steekt, hij geeft zelfs aan dat Hitler religieus is...:{
quote:Voordat ik verder ga wil ik eerst weten of dit discussiewaardig materiaal is. Nogmaals, ik weet dat het een naam-topic is, maar de user in kwestie heeft hier zelf een aantal malen nadrukkelijk om gevraagd. Als dit topic ergens anders hoort, dan gaarne verplaatsen
Hitler sprak voortdurend over de Voorzienigheid. Hij zei dat hij de door de Voorzienigheid verkorene was om heerschappij te hebben over het vasteland. Een religieuzer taalgebruik kun je je niet voorstellen.
quote:Jij was toch links?
Op woensdag 31 december 2003 22:06 schreef gelly het volgende:
Kunnen we jou niet op een lawinepijl binden en naar Allah sturen ?
quote:Ik heb wat tegen trollen op 1 of andere manier.
Op woensdag 31 december 2003 22:06 schreef Graveland het volgende:[..]
Jij was toch links?
quote:Ah, dat verklaard veel
Op woensdag 31 december 2003 22:07 schreef gelly het volgende:[..]
Ik heb wat tegen trollen op 1 of andere manier.
* Graveland steunt gelly dan maar
quote:Is hij dan thuis denk je? Anders komt Banshee met alle geweld weer naar beneden.
[Dit bericht is gewijzigd door sampoo op 31-12-2003 22:09]
quote:Blijf aub on-topic, laten we eerlijk zijn, hier heeft akkkersloot zelf om gevraagd
Hoe vaak je Akkkersloot ook wat uitlegt en zijn stellingen omver werpt. De volgende topics begint hij weer helemaal van voor af aan. Zijn kruistocht tegen de wereld moet eens worden beëindigt.
quote:En ik ben niet links.
Op woensdag 31 december 2003 22:08 schreef Graveland het volgende:[..]
Ah, dat verklaard veel
* Graveland steunt gelly dan maar
quote:* Fearlezz meldt aan als sponsor voor de lawinepijl
quote:Jeeh, stuur dan een mailtje naar de mods. Die zijn er inmiddels ook wel weer flauw van denk ik.
Op woensdag 31 december 2003 22:09 schreef 78589 het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]Hoe vaak je Akkkersloot ook wat uitlegt en zijn stellingen omver werpt. De volgende topics begint hij weer helemaal van voor af aan. Zijn kruistocht tegen de wereld moet eens worden beëindigt.
Stuur ik een mailtje om BansheeBoy weer op te laten tyfen ok ?
quote:
Op woensdag 31 december 2003 22:10 schreef gelly het volgende:[..]
Jeeh, stuur dan een mailtje naar de mods. Die zijn er inmiddels ook wel weer flauw van denk ik.
Stuur ik een mailtje om BansheeBoy weer op te laten tyfen ok ?
quote:
Op woensdag 31 december 2003 22:12 schreef 78589 het volgende:[..]
quote:Kijk, dat is 1. Nou jij nog ff lobby'en
Op woensdag 31 december 2003 22:13 schreef yvonne het volgende:
bansheeboy hoeven we 3 maanden niet te zien.
quote:maak me gek
Op woensdag 31 december 2003 22:17 schreef yvonne het volgende:
quote:Volgens jou dan...huilert...
Op woensdag 31 december 2003 22:09 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
Blijf aub on-topic, laten we eerlijk zijn, hier heeft akkkersloot zelf om gevraagd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |