hier is waarschijnlijk de meest domme vraag die jullie ooit gehoord hebben, (maar dat boeit niet) morgen kan ik toch lekker zeggen dat ik dat 'vorig jaar' vroeg. Ik wil nl heeel graag (een keer) in GTSTspelen, lijkt me gewoon helemaal cool.
Ik dacht dat Harry Klooster de casting voor GTST deed, dus ik moet daar naar toe gaan. Maar heeft iemand nog een ander idee?? want naar harry klooster gaat iedereen al... dus dan weet ik al precies hoe dat gaat.... help me out!? of in!??
goede jaarwisseling trouwens!!
grtzzz from me.
Suzanne
quote:Haha, streaken! Zo langs Jef...
Op woensdag 31 december 2003 18:51 schreef Biancavia het volgende:
Je moet gewoon een keer de set oplopen. En dan door het beeld gaan rennen als ze aan het opnemen zijn.
Veel succes .
quote:Nee dat is bij tennis en dat moet overigens naakt.
Op woensdag 31 december 2003 18:51 schreef Biancavia het volgende:
Je moet gewoon een keer de set oplopen. En dan door het beeld gaan rennen als ze aan het opnemen zijn.
overigens verwacht niet te veel van spelen in gtst, want het is echt geen pretje.
heee die vind ik wel cool, hahaha, lol. Maar ik weet niet of het zo een goed idee is???, ik kan natuurlijk wel per ongeluk verkeerd landen met mijn parachute... dan kom ik uit de lucht gevallen maar ik voind het wel een hele nuttige tip van je, wie weet?> als je opeens iemand door het beeld ziet rennen dan weet je wie het is, it's me!
quote:een foto? hier zijn er meerdere: http://suzanne.cavallinodesign.nl
Op woensdag 31 december 2003 18:56 schreef mabit het volgende:
Doe eens een foto, kunnen wij alvast de voorselectie doen....overigens verwacht niet te veel van spelen in gtst, want het is echt geen pretje.
ennehhh heb je er zelf eens in gespeeld of een kennis/ vriend(in) van je??? tell me!
quote:en naast je prestatie een beetje leuk netwerken met de mensen die kunnen beslissen dat je meer mag gaan doen <tja, als figurant uitzonderlijk presteren, lijkt me bar moeilijk>
Op woensdag 31 december 2003 18:54 schreef 700MB het volgende:
Er zijn een hoop bureau's die figuranten leveren. Schrijf je daarvoor in, en als je een keertje een uitzonderlijke figurantenprestatie neerzet maak je misschien wel kans op een iets grotere rol ergens in, enz.
quote:Kan wel hoor, maar makkelijk is het niet.
Op woensdag 31 december 2003 19:03 schreef Modafinil het volgende:
<tja, als figurant uitzonderlijk presteren, lijkt me bar moeilijk>
quote:Niet slecht an sich, maar te weinig rol model, bij gtst willen ze vooral hele sprekende excentrique mensen hebben omdat het verhaal dan makkelijker te volgen is.
Op woensdag 31 december 2003 19:00 schreef MysteryWoman het volgende:[..]
een foto? hier zijn er meerdere: http://suzanne.cavallinodesign.nl
ik ben benieuwd!!!!heren en dames van de jury wat is uw oordeel???
quote:Het is redelijk vaak bij mij in de straat opgenomen, maar je bent gauw 6 uur bezig om 10 minuten op te nemen (dit geldt voor buiten scenes dan). Voor binnen scenes is het veel erger, dat is echt een gestress van jawelste en de decors staan echt heeel dicht op elkaar.
ennehhh heb je er zelf eens in gespeeld of een kennis/ vriend(in) van je??? tell me!
quote:
Op woensdag 31 december 2003 18:58 schreef MysteryWoman het volgende:
heee die vind ik wel cool, hahaha, lol. Maar ik weet niet of het zo een goed idee is???, ik kan natuurlijk wel per ongeluk verkeerd landen met mijn parachute... dan kom ik uit de lucht gevallenmaar ik voind het wel een hele nuttige tip van je, wie weet?> als je opeens iemand door het beeld ziet rennen dan weet je wie het is, it's me!
edit: de quotes gingen niet helemaal lekker.
XX
Ingie
ps: In Den haag voetballen met stefano een idee?
Ik kan je ook niet helpen.
Volgens mij is Harry Klooster de enige, die figuranten levert aan GTST.
Suc6
Gegroet,
Ludo S
Doeidoei Groetjes , Danielle
Je moet wel rekening houden met een erg lange opnamedag. 10.00 aanwezig zijn en 18.00 mag je gaan. 1 opnamedag wordt meestal verspreid over 1 hele week uitzendingen.... vooral wanneer je moet figureren in de Koning of Scala. Dit wordt namelijk allemaal tegelijk 1 dag lang opgenomen.
quote:
Op woensdag 31 december 2003 19:00 schreef MysteryWoman het volgende:[..]
een foto? hier zijn er meerdere: http://suzanne.cavallinodesign.nl
ik ben benieuwd!!!!heren en dames van de jury wat is uw oordeel???
suzanne - je zou een goede stand-in voor LUDO zijn
QI van 16,79!
A: BMI lager dan 16 Met een BMI onder de 16 ben je sterk ondervoed.Op langere termijn zijn gezondheidsklachten niet uit te sluiten; je kan het best een arts bezoeken.
(Terug naar het begin)
B: BMI tussen de 16 en 19
Deze waarde wordt bij veel jonge vrouwen als "ideaal" gezien.Uit medisch standpunt bezien zijn mannen en vrouwen met een BMI tussen de 16 en 19 licht ondervoed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |