abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 31 december 2003 @ 18:50:29 #1
22540 MysteryWoman
I'm watching you...
pi_15863540
hello everybody,

hier is waarschijnlijk de meest domme vraag die jullie ooit gehoord hebben, (maar dat boeit niet) morgen kan ik toch lekker zeggen dat ik dat 'vorig jaar' vroeg. Ik wil nl heeel graag (een keer) in GTSTspelen, lijkt me gewoon helemaal cool.
Ik dacht dat Harry Klooster de casting voor GTST deed, dus ik moet daar naar toe gaan. Maar heeft iemand nog een ander idee?? want naar harry klooster gaat iedereen al... dus dan weet ik al precies hoe dat gaat.... help me out!? of in!??

goede jaarwisseling trouwens!!

grtzzz from me.

Suzanne

pi_15863567
Alleen Harry Klooster levert mensen voor GTST.
Back in business.
pi_15863571
Je moet gewoon een keer de set oplopen. En dan door het beeld gaan rennen als ze aan het opnemen zijn.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_15863606
quote:
Op woensdag 31 december 2003 18:51 schreef Biancavia het volgende:
Je moet gewoon een keer de set oplopen. En dan door het beeld gaan rennen als ze aan het opnemen zijn.
Haha, streaken! Zo langs Jef...
Back in business.
pi_15863629
Je moet je in laten schrijven bij een casting bureau, Harry Klooster in het geval van GTST. Dat is de enige kans .

Veel succes .

pi_15863659
Er zijn een hoop bureau's die figuranten leveren. Schrijf je daarvoor in, en als je een keertje een uitzonderlijke figurantenprestatie neerzet maak je misschien wel kans op een iets grotere rol ergens in, enz.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_15863710
quote:
Op woensdag 31 december 2003 18:51 schreef Biancavia het volgende:
Nee dat is bij tennis en dat moet overigens naakt.
There's no place like 127.0.0.1
pi_15863716
Doe eens een foto, kunnen wij alvast de voorselectie doen....

overigens verwacht niet te veel van spelen in gtst, want het is echt geen pretje.

Bij Disneykand sluit alles, behalve de souvenirwinkels
  woensdag 31 december 2003 @ 18:58:46 #9
22540 MysteryWoman
I'm watching you...
pi_15863760
quote]Op woensdag 31 december 2003 18:51 schreef Biancavia het volgende:
[/quote]

heee die vind ik wel cool, hahaha, lol. Maar ik weet niet of het zo een goed idee is???, ik kan natuurlijk wel per ongeluk verkeerd landen met mijn parachute... dan kom ik uit de lucht gevallen maar ik voind het wel een hele nuttige tip van je, wie weet?> als je opeens iemand door het beeld ziet rennen dan weet je wie het is, it's me!

woensdag 31 december 2003 @ 18:59:56 #10
38360 masuyo
Where will you go
pi_15863793
de man van een nicht van me heeft medermalen als figurant meegespeeld in gtst en heeft zelfs een paar keer een kleine sprekende rol gehad. zal is vragen hoe ie daar is terecht is gekomen als ik hem zie
I’m so sick of speaking words that no one understands
Is it clear enough that you can’t live your whole life all alone
I can hear you in a whisper
But you can’t even hear me screaming
  woensdag 31 december 2003 @ 19:00:59 #11
22540 MysteryWoman
I'm watching you...
pi_15863818
quote:
Op woensdag 31 december 2003 18:56 schreef mabit het volgende:
Doe eens een foto, kunnen wij alvast de voorselectie doen....

overigens verwacht niet te veel van spelen in gtst, want het is echt geen pretje.

een foto? hier zijn er meerdere: http://suzanne.cavallinodesign.nl
ik ben benieuwd!!!! heren en dames van de jury wat is uw oordeel???

ennehhh heb je er zelf eens in gespeeld of een kennis/ vriend(in) van je??? tell me!

woensdag 31 december 2003 @ 19:03:03 #12
56564 Modafinil
the fallacy beyond
pi_15863859
quote:
Op woensdag 31 december 2003 18:54 schreef 700MB het volgende:
Er zijn een hoop bureau's die figuranten leveren. Schrijf je daarvoor in, en als je een keertje een uitzonderlijke figurantenprestatie neerzet maak je misschien wel kans op een iets grotere rol ergens in, enz.
en naast je prestatie een beetje leuk netwerken met de mensen die kunnen beslissen dat je meer mag gaan doen <tja, als figurant uitzonderlijk presteren, lijkt me bar moeilijk>
We are a peculiar friendly evolved signaturial viri family. Consider to put one of our offspring in your signature so we are able to decentralize. Also consider happy, jolly & peacefully immortalization ;^)&gt;$~~&lt;=;
  woensdag 31 december 2003 @ 19:06:09 #13
22540 MysteryWoman
I'm watching you...
pi_15863941
schatje: ja daar was ik al bang voor. thnx anyway
700MB thnxx voor de tip, als het me lukt, laat ik het weten! hebbie nog goeie tips??
harrharry: mmmm, dat liever niet.... ik kan niet tennissen leuk plaatje heb je trouwens
mabil: heb je de foto's al gezien? http://suzanne.cavallinodesign.nl
masuya:? als je dat zou willen doen, heel graag! je weet nooit, en helaas moet je er meestal viavia inkomen, je komt nl onderop de grote stapen te liggen.....
anywayzz bedankt voor al jullie reacties! tof!
pi_15863958
quote:
Op woensdag 31 december 2003 19:03 schreef Modafinil het volgende:
<tja, als figurant uitzonderlijk presteren, lijkt me bar moeilijk>
Kan wel hoor, maar makkelijk is het niet.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_15863965
quote:
Op woensdag 31 december 2003 19:00 schreef MysteryWoman het volgende:

[..]

Niet slecht an sich, maar te weinig rol model, bij gtst willen ze vooral hele sprekende excentrique mensen hebben omdat het verhaal dan makkelijker te volgen is.
quote:
ennehhh heb je er zelf eens in gespeeld of een kennis/ vriend(in) van je??? tell me!
Het is redelijk vaak bij mij in de straat opgenomen, maar je bent gauw 6 uur bezig om 10 minuten op te nemen (dit geldt voor buiten scenes dan). Voor binnen scenes is het veel erger, dat is echt een gestress van jawelste en de decors staan echt heeel dicht op elkaar.
Bij Disneykand sluit alles, behalve de souvenirwinkels
  woensdag 31 december 2003 @ 19:07:41 #16
22540 MysteryWoman
I'm watching you...
pi_15863983
ja, een netwerk....helaas heb ik dat niet, heb jij het? voer mij dan ook effe in
pi_15863992
quote:
Op woensdag 31 december 2003 18:58 schreef MysteryWoman het volgende:

heee die vind ik wel cool, hahaha, lol. Maar ik weet niet of het zo een goed idee is???, ik kan natuurlijk wel per ongeluk verkeerd landen met mijn parachute... dan kom ik uit de lucht gevallen maar ik voind het wel een hele nuttige tip van je, wie weet?> als je opeens iemand door het beeld ziet rennen dan weet je wie het is, it's me!

Jef: 'Barbaara, wie is dat?'
Barbara: 'Bef, je liegt! Wat hou je voor me geheim?'

edit: de quotes gingen niet helemaal lekker.

Ja, die met de ballen in de bek.
pi_15864363
mag je waarschijnlijk alleen voorbij lopen oid.... is toch ook de moeite niet
pi_15883299
suusje je kan ook gewoon effe een paar keer in amsterdam gaan stappen, zorgen dat je een paar gasten uit GTST tegen komt, die verleiden en dan een rolletje scoren!!

XX

Ingie

ps: In Den haag voetballen met stefano een idee?

live your dream!
  zaterdag 3 januari 2004 @ 19:21:56 #20
20298 Ludo_Sanders
R U talking 2 me
pi_15935410
Sorry Suzanne.

Ik kan je ook niet helpen.
Volgens mij is Harry Klooster de enige, die figuranten levert aan GTST.
Suc6

Gegroet,
Ludo S

pi_15939878
aaahhhh ludo, jij moet toch wel iets weten om zo'n lief en onschuldig meisje binnen te krijgen?
live your dream!
  zondag 1 februari 2004 @ 16:45:11 #22
77460 Zwelgje85
Schat,Love you...
pi_16780582
Hoi , ik heb in 2002 een dagje figarant mogen zijn in gtst!
Ik werdt toen 16 jaar en toen heeft me moeder als verassing geregeld dat ik op de set van goede tijden mocht kijken , maar omdat dat niet mogelijk was , kon ik dan alleen heen als ik zou willen figurenen.
Dus dat was een verjaardagcadeautje van mijn moeder...
Lief he??
Er zijn toen opnames gemaakt in de koning , waar ik door beeld mocht lopen met een paar drankjes in me hand , en ik heb aan tafeltjes gezeten en gedart , echt heel cool.
Ook waren er opnames voor in scala , ook daar zat ik aan een tafeltje,
ik had twee vriendinnen meegenomen die meemochten doen omdat het voor mijn verjaardag was , we hebben die dag heel wat mensen ontmoet , oa , rik , anita , isabella , stefano , ludo , janine , gwen , marcus , job , barbara , charlie en nog een aantal , het was echt een super dag!!!

Doeidoei Groetjes , Danielle

pi_16804991
Ik heb vorig jaar figuratie gedaan voor GTST. De productieassistent is verantwoordelijk voor de figuratie. Probeer gewoon eens naar Endemol te bellen en vraag naar de productieassistent van GTST. Ze zoeken namelijk heel vaak naar figuranten. Rechtstreeks is overigens gratis figureren, via Harry Klooster krijg je 75 euro.

Je moet wel rekening houden met een erg lange opnamedag. 10.00 aanwezig zijn en 18.00 mag je gaan. 1 opnamedag wordt meestal verspreid over 1 hele week uitzendingen.... vooral wanneer je moet figureren in de Koning of Scala. Dit wordt namelijk allemaal tegelijk 1 dag lang opgenomen.

pi_16821470
quote:
Op woensdag 31 december 2003 19:00 schreef MysteryWoman het volgende:

[..]

suzanne - je zou een goede stand-in voor LUDO zijn

pi_16821529
Lengte: 1.60m.
Gewicht: 43 kg.

QI van 16,79!

A: BMI lager dan 16 Met een BMI onder de 16 ben je sterk ondervoed.Op langere termijn zijn gezondheidsklachten niet uit te sluiten; je kan het best een arts bezoeken.
(Terug naar het begin)

B: BMI tussen de 16 en 19
Deze waarde wordt bij veel jonge vrouwen als "ideaal" gezien.Uit medisch standpunt bezien zijn mannen en vrouwen met een BMI tussen de 16 en 19 licht ondervoed.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')