quote:Dat gaat leuk worden, een prachtig stel samen.
Zender: Nederland 3Tijdstip: 31-12-2003
22:23-00:08 Omroep: VARA Genre: Amusement Presentatie: Jack Spijkerman
Kenmerken: Teletekst ondertiteld Inhoud: Zes bekende Nederlanders (Wouter Bos, Dione de Graaff, Marc-Marie Huijbregts, Jeroen Pauw, Erica Terpstra en Bert Visscher) spelen het Kopspijkersspel, compleet met oliebollen en champagne. In dit speciale Oudejaarsprogramma blikt Jack Spijkerman terug op het jaar 2003, met de leukste fragmenten van het afgelopen jaar en veel satire Website: www.vara.nl/kopspijkers E-mail kopspijkers@vara.nl
Daarvoor komt Lebbis en Jansen op hetzelfde net, een leuke tv-avond dus!
quote:Lebbis en Jansen wordt weer goede cabaret!!
Op woensdag 31 december 2003 18:26 schreef UFOtje het volgende:
Daarvoor komt Lebbis en Jansen op hetzelfde net, een leuke tv-avond dus!
quote:Volgens mij is er ook weer "live" cabaret door o.a. Paul Groot bij, in combinatie met de gasten kan dit best wat leuks opleveren.
Op woensdag 31 december 2003 18:51 schreef Modus het volgende:
Gaan ze nou weeeeeeeeer al die quasigrappige fragmentjes tonen die in de uitzending zelf al niet meer origineel waren?
quote:Ik vind het nog altijd leuk. En ze gaan nog een seizoen door.!! Maar de originaliteit is eraf. Formule is al 100x op een andere manier uitgevoerd....
Op woensdag 31 december 2003 18:58 schreef mabit het volgende:
ik denk dat het jaaroverzicht een mooi moment is om te stoppen, dit is nog net leuk, maar de reguliere uitzendingen zijn om te huilen
Satire is hot
quote:Idd, als je Kopspijkers gewoon niet leuk vind, blijf je uit deze topics weg.
Op woensdag 31 december 2003 19:51 schreef UFOtje het volgende:
Laten we het programma gewoon maar eens kans geven.
Die wel/niet leuk discussie komen we natuurlijk in elke Kopspijkers topic al tegen.
Ik vind het wel leuk en ik ga vanavond zeker kijken, en daarvoor eerst Lebbis & Jansen. .
quote:Wilde het net zeggen, hij was wel heel overtuigd van het juiste antwoord.
Op woensdag 31 december 2003 22:42 schreef Hayek het volgende:
Bos speelt gewoon vals, hij kende dat fragment al (wie niet?)
G. Verbaan hoe oud ben ik ook alweer?.
quote:
Op woensdag 31 december 2003 22:37 schreef Duiveltja het volgende:
* bewust mist
Ze doet iemand na zonder gezichtsexpressie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |