een collega van me heeft een buisje meegenomen (stuk of 20),
een soort reageer buisje met er op: redbull kick 80
hij heeft dit gekocht is zwitserland hij zei dat ik het es een keer moest proberen, het is redbull met 80% alcohol, en in de winkel zeiden ze tegen hem dat er minstens 35 koppen aan cafeine inzaten...
wie heeft er wat meer informatie over of zelf wel eens gedronken..
Ik ben geen redbull fan, maar dit lijkt me wel grappig
Maar 35 bakkies koffie, geloof ik niet... zeker niet als het in een reageerbuisje zit.
quote:
Op woensdag 31 december 2003 16:47 schreef Retro het volgende:
Tachtig procent alcohol én gelijk aan 35 koppen koffie? Dat is hart-ritme stoornis in een blikje. Het lijkt me of ongelofelijk ongezond, óf een broodje aap.
quote:nee die proef je niet echt nee, pas later, maar heb een klein nipje genomen, maar niemand ervaring hiermee?
Op woensdag 31 december 2003 16:49 schreef Varr het volgende:
Das bijna puur alcohol wat je drinkt man.. ik betwijfel of je die 20% redbull nog wel proeft..
Als er 80% alcohol inzit kan er sobiso nooit genoeg caffeine inzitten voor 35 koppen..
quote:Ik ken alleen redbull als enegie drank, maar dit is blijkbaar al een kant en klare mix.
Vodka Liqueure Red Bull, Black Bull, Blue Bull
Vodka White Bull /
quote:Dan kan het nooit 80% pure alcohol zijn..
Op woensdag 31 december 2003 16:55 schreef Vibromass het volgende:
Het is gewoon Red Bull met vodka in een grappige verpakking.. door de fabrikant alvast gemixt spul wat alcohol bevat maar smaakt naar limonade. Net als smirnoff ice of breezer.
quote:het is niet smerig nee, maar smaakt zeker niet naar iets van redbull of breezah ofzo, het brand je bek uit!
Op woensdag 31 december 2003 16:55 schreef Vibromass het volgende:
Het is gewoon Red Bull met vodka in een grappige verpakking.. door de fabrikant alvast gemixt spul wat alcohol bevat maar smaakt naar limonade. Net als smirnoff ice of breezer.
quote:wat zielig??
Op woensdag 31 december 2003 17:04 schreef Henkmanz het volgende:
Stoer.Vind het een beetje zielig eigenlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |