mijn vraag is nu
kan ik de files op mijn hd fixen?
voor divx is er een reparatie tool divfix
maar is er ook zoiets voor dvd?
dvd x rescue kan het niet (heb me 45 euro gekost)
iemand een idee? (liefst een gratis proggie)
In het eerste geval zou je eigenlijk de dvd terug moeten brengen naar de winkel (maar dat wordt wat lastig omdat ze natuurlijk de kras de schuld geven). In het tweede geval moet je controleren of de kopie op je schijf gelijk is aan het origineel, maar dan had hij eigenlijk bij het kopieren een foutmelding moeten geven.
Je kan nog proberen om een andere software speler te gebruiken, power dvd gaat meestal wel goed om met foutjes in vob's.
Kopieert sector voor sector van je dvd en dan kan je ook zien of alles ook echt goed gaat. En kan in de sommige gevallen van beschadiging alle data terugkrijgen.
grappig dat als ik het brand als data hij het niet eens wil afspelen
terwijl in een map op hd wel
quote:tja dat is het moeilijke
Op woensdag 31 december 2003 17:02 schreef dahei het volgende:
Huur gewoon de film, maar een kopie. Niet moeilijk doen. De rechten heb je al, want je hebt de legale film, dus zelfs legaal.
(badcopy draait momenteel maar heeft nog geen fouten kunnen ontdekken)
Normaal wordt er bij branden niks veranderd aan de bestanden. Aangezien je de hele dvd op harddisk hebt staan, kan je gewoon branden zonder je eigenlijk zorgen te maken over een conversie.
Kan zijn dat dit je eerste dvd-r is met een foutje, de meeste brand programma's hebben de mogelijkheid om een verificatie achterraf uit te voeren zodat je zeker bent dat alles ook daadwerkelijk leesbaar is op de dvd-r.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |