abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 31 december 2003 @ 16:12:05 #26
12893 maartenoei
<<Enzyme infected>>
pi_15858852
in de wasmachine?
techno&hardcore 4 life
pi_15858865
ik zou je vriendin bellen die je sleutels hebt. Ze zal het heus niet erg vinden. Zij heeft die sleutel toch, en dat is heel handig voor nu. Schaam je niet, het is een mooi excuus om weer contact te maken! Had je zeker niet aan gedacht.
I used to be schizophrenic, but we're okay now.
  woensdag 31 december 2003 @ 16:12:37 #28
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_15858877
Naast de afstandsbediening in het vriesvak?

Alvast prettige jaarwisseling Sas.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_15858897
Portemonnaie lag in de eh... koelkast

Nu de sleutels nog!

Enne, Barb ook alvast een enorm gelukkig/gezond/mooi/fijn/te gek/liefdevol nieuw jaar * En hetzelfde voor Mr. Orange en CartyWoman

Zonder sleutels kan ik het huis niet uit....achterlijk gedoe dit.
Geen idee wanneer ik ze het laatst heb gebruikt (ik eh bel vaak aan). Ik heb maandag wel een ongelukje gehad (aangereden door een automobiliste)...zit nog onder de schaafwonden, blauwe plekken & bijbehorende spierpijn en ben ineens bang dat toen mijn sleutels uit m'n zak zijn gevallen...

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_15858923
quote:
Op woensdag 31 december 2003 16:12 schreef golfer het volgende:
Naast de afstandsbediening in het vriesvak?
Bijna goed Golfer!! Je gaat door voor de koelkast! Waaaaaaar zijn Isa's sleutels

(jij ook fijne jaarwisseling )

[Dit bericht is gewijzigd door Isabeau op 31-12-2003 16:14]

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_15858926
Ben benieuwd waar ze nou liggen
  FOK!fossiel woensdag 31 december 2003 @ 16:14:47 #32
8443 cptmarco
it's captain...
pi_15858966
oh 2e pagina had ik nog niet gezien.

Koelkast haha, had ons moeder ook een keer, portemonnee in de koelkast en de kaas in het kastje waar de portemonee normaal altijd lag.

pi_15858981
quote:
Op woensdag 31 december 2003 16:14 schreef cptmarco het volgende:
hoe ben je dan je huis binnen gekomen (als je ze bij dat ongelukje verloren zou hebben)?
Ik bel vaak aan er zijn meestal wel mensen thuis die de deur voor me opendoen. En anders heeft Atrimar altijd zijn sleutels bij zich..
pi_15859023
quote:
Op woensdag 31 december 2003 16:07 schreef efd het volgende:
In de voordeur? De sleutels bedoel ik.
Echt niet??
quote:
[..] in een keukenkastje [..]
Bijna....
&lt;a href="http://www.eddydibbink.nl" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Goed Bezig&lt;/a&gt;
pi_15859033
Ik ga nog even verder zoeken en daarna mijn buurvrouw vragen of ze me straks binnen laat bij het portiek en dan laat ik mijn voordeur op een kier met iets ertussen en een briefje "Ik ben zo terug, deur open laten!! er ligt tevens een agressieve pitbull in de woonkamer". Moet maar.
pi_15859054
Ik krijg door van gene zijde dat ze ergens in een laatje liggen... in een kast... aan je rechterkant.... hmmm..... jaaaa, daar ergens moeten ze liggen.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_15859058
quote:
Op woensdag 31 december 2003 16:13 schreef Isabeau het volgende:
Portemonnaie lag in de eh... koelkast
.
  woensdag 31 december 2003 @ 16:19:40 #39
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_15859106
quote:
Op woensdag 31 december 2003 16:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Bijna goed Golfer!! Je gaat door voor de koelkast! Waaaaaaar zijn Isa's sleutels

(jij ook fijne jaarwisseling )

Kun je niet desnoods door een raam heen ofzo?
pi_15859199
quote:
Op woensdag 31 december 2003 16:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik woon op 2 hoog

Maar bedankt voor de tip

dekens aaneen knopen en uit t raam hangen

nee ff serieus...best lullig voor je...
ma dr is tog ook zo'n nummer voor een slotenkraker te bellen..?
of ff de plies...die komen je dr wel uit halendenk ik
of je belt ff iemand zonder sleutel op en vraagt hem/haar of die ff boodschappen voor je wilt gaan doen en die door de brievenbus wil proppen ofzow of klaarlegt totdat er iemand komt met sleutel zodat je dan je boodschappen wel hebt...

You never run out of things that can go wrong.....
pi_15859283
quote:
Op woensdag 31 december 2003 16:17 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga nog even verder zoeken en daarna mijn buurvrouw vragen of ze me straks binnen laat bij het portiek en dan laat ik mijn voordeur op een kier met iets ertussen en een briefje "Ik ben zo terug, deur open laten!! er ligt tevens een agressieve pitbull in de woonkamer". Moet maar.
owh je kan er wel gewoon uit....:{
ik d8 dat je net pas wakker was geworden ofzow en de laatste persoon di egign afgesloten had ofzow....:9
You never run out of things that can go wrong.....
pi_15859312
Kijk es in de zakken van je badjas (als je die hebt) mijn moeder vond ze daar laatst ook terug na 2 uur zoeken.
  † In Memoriam † woensdag 31 december 2003 @ 16:43:25 #43
43556 miss_dynastie
pi_15859846
Heb je al in het vriesvak gekeken (daar lagen die van ons laatst )
pi_15860423
Ik heb nog steeds geen sleutels, maar al wel boodschappen.
Buurvrouw heeft bij het portiek voor me open gedaan en ondertussen heb ik de voordeur maar gewoon open gelaten (tape over het slot heen en de deur wat dichtgetrokken, maar kon ik dus zo weer open duwen). De pc stond er in ieder geval nog toen ik terug kwam

Vervelende is wel dat ik er morgen pas weer in kan als Atrimar terug is *zucht*

pi_15860633
quote:
Op woensdag 31 december 2003 17:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb nog steeds geen sleutels, maar al wel boodschappen.
Buurvrouw heeft bij het portiek voor me open gedaan en ondertussen heb ik de voordeur maar gewoon open gelaten (tape over het slot heen en de deur wat dichtgetrokken, maar kon ik dus zo weer open duwen). De pc stond er in ieder geval nog toen ik terug kwam

Vervelende is wel dat ik er morgen pas weer in kan als Atrimar terug is *zucht*

Mooie kans om overuren te maken .

Of gewoon TARA lastig vallen.

Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_15860754
quote:
Op woensdag 31 december 2003 17:06 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

Mooie kans om overuren te maken .

Of gewoon TARA lastig vallen.

Ik maak al overuren, want ik begin ruim voor 23:00 (kan er anders met de trein niet meer komen). Enne, Tara gaat maar lekker veel plezier maken vanavond en morgen, die ga ik heus niet voor mijn eigen slordigheid opbellen
pi_15860902
Sowieso wel vervelend dat je moet werken, terwijl iedereen feest loopt te vieren.

Maak je een paar mooie medische foto's van de brandwonden?

pi_15860938
Vraagje: als je sterretjes afsteekt in een gebouw met rookmelders... gaan die dan af?
pi_15860955
quote:
Op woensdag 31 december 2003 17:16 schreef Isabeau het volgende:
Vraagje: als je sterretjes afsteekt in een gebouw met rookmelders... gaan die dan af?
Als je zorgt dat de rook goed bij de rookmelder komt wel ja .
pi_15860969
quote:
Op woensdag 31 december 2003 16:18 schreef Biancavia het volgende:
Ik krijg door van gene zijde dat ze ergens in een laatje liggen... in een kast... aan je rechterkant.... hmmm..... jaaaa, daar ergens moeten ze liggen.
Heb je ze daar al gevonden?
Ja, die met de ballen in de bek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')