Alvast prettige jaarwisseling Sas.
Nu de sleutels nog!
Enne, Barb
ook alvast een enorm gelukkig/gezond/mooi/fijn/te gek/liefdevol nieuw jaar * En hetzelfde voor Mr. Orange
en CartyWoman
Zonder sleutels kan ik het huis niet uit....achterlijk gedoe dit.
Geen idee wanneer ik ze het laatst heb gebruikt (ik eh bel vaak aan). Ik heb maandag wel een ongelukje gehad (aangereden door een automobiliste)...zit nog onder de schaafwonden, blauwe plekken & bijbehorende spierpijn en ben ineens bang dat toen mijn sleutels uit m'n zak zijn gevallen...
quote:Bijna goed Golfer!! Je gaat door voor de koelkast! Waaaaaaar zijn Isa's sleutels
Op woensdag 31 december 2003 16:12 schreef golfer het volgende:
Naast de afstandsbediening in het vriesvak?
(jij ook fijne jaarwisseling )
[Dit bericht is gewijzigd door Isabeau op 31-12-2003 16:14]
Koelkast haha, had ons moeder ook een keer, portemonnee in de koelkast en de kaas in het kastje waar de portemonee normaal altijd lag.
quote:Ik bel vaak aan
Op woensdag 31 december 2003 16:14 schreef cptmarco het volgende:
hoe ben je dan je huis binnen gekomen (als je ze bij dat ongelukje verloren zou hebben)?
quote:Echt niet??
Op woensdag 31 december 2003 16:07 schreef efd het volgende:
In de voordeur? De sleutels bedoel ik.
quote:Bijna....
[..] in een keukenkastje [..]
quote:
Op woensdag 31 december 2003 16:13 schreef Isabeau het volgende:
Portemonnaie lag in de eh... koelkast
quote:Kun je niet desnoods door een raam heen ofzo?
Op woensdag 31 december 2003 16:14 schreef Isabeau het volgende:[..]
Bijna goed Golfer!! Je gaat door voor de koelkast! Waaaaaaar zijn Isa's sleutels
(jij ook fijne jaarwisseling
)
quote:dekens aaneen knopen en uit t raam hangen
Op woensdag 31 december 2003 16:03 schreef Isabeau het volgende:[..]
Ik woon op 2 hoog
Maar bedankt voor de tip
nee ff serieus...best lullig voor je...
ma dr is tog ook zo'n nummer voor een slotenkraker te bellen..?
of ff de plies...die komen je dr wel uit halendenk ik
of je belt ff iemand zonder sleutel op en vraagt hem/haar of die ff boodschappen voor je wilt gaan doen en die door de brievenbus wil proppen ofzow of klaarlegt totdat er iemand komt met sleutel zodat je dan je boodschappen wel hebt...
quote:owh je kan er wel gewoon uit....:{
Op woensdag 31 december 2003 16:17 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga nog even verder zoeken en daarna mijn buurvrouw vragen of ze me straks binnen laat bij het portiek en dan laat ik mijn voordeur op een kier met iets ertussen en een briefje "Ik ben zo terug, deur open laten!! er ligt tevens een agressieve pitbull in de woonkamer". Moet maar.
Vervelende is wel dat ik er morgen pas weer in kan als Atrimar terug is *zucht*
quote:Mooie kans om overuren te maken
Op woensdag 31 december 2003 17:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb nog steeds geen sleutels, maar al wel boodschappen.
Buurvrouw heeft bij het portiek voor me open gedaan en ondertussen heb ik de voordeur maar gewoon open gelaten (tape over het slot heen en de deur wat dichtgetrokken, maar kon ik dus zo weer open duwen). De pc stond er in ieder geval nog toen ik terug kwamVervelende is wel dat ik er morgen pas weer in kan als Atrimar terug is *zucht*
Of gewoon TARA lastig vallen.
quote:Ik maak al overuren, want ik begin ruim voor 23:00 (kan er anders met de trein niet meer komen). Enne, Tara gaat maar lekker veel plezier maken vanavond en morgen, die ga ik heus niet voor mijn eigen slordigheid opbellen
Op woensdag 31 december 2003 17:06 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:Mooie kans om overuren te maken
.
Of gewoon TARA lastig vallen.
Maak je een paar mooie medische foto's van de brandwonden?
quote:Als je zorgt dat de rook goed bij de rookmelder komt wel ja
Op woensdag 31 december 2003 17:16 schreef Isabeau het volgende:
Vraagje: als je sterretjes afsteekt in een gebouw met rookmelders... gaan die dan af?
quote:Heb je ze daar al gevonden?
Op woensdag 31 december 2003 16:18 schreef Biancavia het volgende:
Ik krijg door van gene zijde dat ze ergens in een laatje liggen... in een kast... aan je rechterkant.... hmmm..... jaaaa, daar ergens moeten ze liggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |