abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 31 december 2003 @ 15:56:30 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_15858417
Ik keek net naar de eeuwige 100 op MTV.
Daar kwam Always van Bon Jovi voorbij. Nu heb ik die clip al héél vaak gezien, maar hij blijft natuurlijk geweldig.
Alleen gebeurde er nu iets vreemds.
Eerst dacht ik dat er iets aan de hand was met de tape.
Bijna aan het einde van de clip kwamen beelden van 'vroeger' voorbij in slow motion (hoe zij voor hem poseerde, hoe ze kusten, die rit in die auto).
Dat zie je in de 'gewone' videoclip (die normaal gesproken wordt uitgezonden) niet.
Op een gegeven moment heeft die jongen alles kort en klein geslagen en loopt zij (voorgoed) bij hem weg.
In de 'gewone' clip zie je hem dan een spuitbus en een aansteker ofzo pakken, in ieder geval, er ontstaat een enorme vlam en de boel ontploft.
Nu zag ik dat alles niet. Ik zag hem nu wel bukken (iets wat ik in die gewone video weer niet zag), maar het volgende shotje was van die barstende ruit.
En het laatste vreemde wat ik zag (voor mij het sluitende bewijs dat het toch echt een andere video was):

die jongen sprak met één van de brandweerlieden toen hij het huis uit liep en dat doet hij in de gewone video niet.

Wie kende die alternatieve versie al wel? En waar komt die ineens vandaan?

Alleen reacties van Bon Jovi kenners aub!

Niet meer actief op Fok!
pi_15858507
Ge-editte versie.

Spuitbus+aansteker brengt mensen op ideeen enzo, je kent dat wel.

You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_15858638
Dit was niet toevallig de This Left Feels Right geedite versie ofzo? '
volgens mij is die niet uit met always.. maar je weet nooit
verlangen voorbij vanitas
  woensdag 31 december 2003 @ 16:07:59 #4
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_15858746
quote:
Op woensdag 31 december 2003 16:04 schreef Volano het volgende:
Dit was niet toevallig de This Left Feels Right geedite versie ofzo? '
volgens mij is die niet uit met always.. maar je weet nooit
neen, dit was de normale versie. Alles klopte. Maar alleen die beelden die ik nooit eerder heb gezien... ik vraag het even op een BJ-forum...

Bovendien lijkt de verklaring van meneer hierboven me niet zo aannemelijk, want dat verklaart nog niet, die andere twee eigenaardigheden die ik had gezien...

Niet meer actief op Fok!
pi_15859060
Laat t horen als je dr wat over weet wil het nu ook wel weten..
pi_15859147
Er bestaan iig meerdere versies van Always..
Uit google.. zoeken op "video always bon jovi"
Een hit met deze tekst:
quote:
Inmiddels is hij met de band Bon Jovi verantwoordelijk voor miljoenen verkochte CD's. Op de Video CD staan vijftien van hun grootste hits en de clips die daarbij horen, waaronder Blaze of Glory, Livin on a Prayer, Bad Medicine en andere megahits. Ook staat er een nooit eerder uitgebrachte clip op van het prachtige Always. Een genot om naar te kijken en om de volkumeknop eens voluit te zetten!
Gaat over Crossroads
  woensdag 31 december 2003 @ 16:22:25 #7
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_15859181
quote:
Op woensdag 31 december 2003 16:18 schreef Volano het volgende:
Laat t horen als je dr wat over weet wil het nu ook wel weten..
ben d'r waarschijnlijk uit:

het is een speciale versie die MTV in elkaar geknutseld heeft, want ze wilden er geen geweld in hebben. In de normale video zie je ook hoe Jack een schilderij kapotsteekt met een scherp voorwerp en van alles over de kop gooit. En dat stukje is dus inderdaad gecensureerd.

Dus diegene die hierboven al iets in die trant opmerkte, had wel gelijk... sorry

Niet meer actief op Fok!
  woensdag 31 december 2003 @ 16:24:58 #8
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_15859252
quote:
Op woensdag 31 december 2003 16:21 schreef Volano het volgende:
Er bestaan iig meerdere versies van Always..
Uit google.. zoeken op "video always bon jovi"
Een hit met deze tekst:
[..]

Gaat over Crossroads

ha ja duh, weet je waarom dat er staat? (van nog niet gereleased).
omdat die video uitgebracht werd toen Always nog niet gereleased was. Die videoclip is dezelfde als de gangbare video (inclusief 'geweld').
En ik kan het weten want ik heb hem
Niet meer actief op Fok!
pi_15859263
Ok dan.. zo krijg je wel weer 1000 verschillende video's .. naja super dat je het opmerkt iig
  donderdag 1 januari 2004 @ 20:49:03 #10
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_15884470
quote:
Op woensdag 31 december 2003 16:25 schreef Volano het volgende:
Ok dan.. zo krijg je wel weer 1000 verschillende video's .. naja super dat je het opmerkt iig
je kunt ook een heleboel videoclips bekijken op www.bonjovi.com
Staat ook een alternatieve versie van Always op (alleen band, geen verhaallijn)
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')