abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 januari 2004 @ 21:33:07 #151
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_16409034
Marbury lekker bezig!

28 punten en 14 assist in een overwinning op Toronto.

In de laatste 5 wedstrijden gemiddeldes van 23,6 punten en 12,6 assists.

pi_16410223
quote:
Op maandag 19 januari 2004 21:33 schreef Zwansen het volgende:
Marbury lekker bezig!

28 punten en 14 assist in een overwinning op Toronto.

In de laatste 5 wedstrijden gemiddeldes van 23,6 punten en 12,6 assists.

Alleen jammer dat ie zoveel turnovers heeft
En hij mag die 28 punt tegen Toronto ook wel doorzetten.. want ik vind hem nogal afwisseld.. Een wedstrijd boven de 30 punt, een andere wedstrijd onder de 10..
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
  maandag 19 januari 2004 @ 23:20:26 #153
61513 okkidude
Kabouter Kantelaar
pi_16413198
Kings na 3 kwarten al met 103-78 voor tegen de Clippers.
In een leeg hoofd is plaats voor veel kennis!
  maandag 19 januari 2004 @ 23:25:23 #154
68638 Zwansen
pi_16413358
quote:
Op maandag 19 januari 2004 21:58 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

Alleen jammer dat ie zoveel turnovers heeft

Valt mee... 2 in de wedstrijd tegen de Raptors. En career average van 3,26 turnovers per wedstrijd. Iverson heeft er dit seizoen 4.71!
  maandag 19 januari 2004 @ 23:26:15 #155
68638 Zwansen
pi_16413384
quote:
Op maandag 19 januari 2004 23:20 schreef okkidude het volgende:
Kings na 3 kwarten al met 103-78 voor tegen de Clippers.
En de Spurs verliezen jammer genoeg van de Pistons... Detroit is aan een lekkere reeks bezig!
  maandag 19 januari 2004 @ 23:31:48 #156
6146 SpankSpankeronie
Spankeronie in the Bullpen
pi_16413529
het zal wel een dolle boel zijn geweest bij de Marburyclan in MSG

Gadzuric mocht ook weer opdraven na 5 wedstrijden pijn aan de knie en pakt toch maar mooi ff 2 puntjes 2 steals 2 assists en een heel block mee in wel 5 minuten speeltijd

don't call to the bullpen
pi_16414888
quote:
Op maandag 19 januari 2004 23:26 schreef Zwansen het volgende:

[..]

En de Spurs verliezen jammer genoeg van de Pistons... Detroit is aan een lekkere reeks bezig!

Morgen de topper in het Oosten: Pistons @ Indiana

Pistons winnen 13 op een rij en Indiana 11 uit 12

AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_16431190
KICKUH ZEG... er is sinds de 15e een nieuw kanaal op de sateliet in Frankrijk... NBA+

24 uur per dag NBA Basketball

check onderstaande link..
http://www.canalsatellite.fr/instranet/site/zoom.jsp?DocId=2788144&thematique=sport

Ben benieuwd of het mogelijk wordt om dit in NL te ontvangen.. anders maar es kijken of ik niet ergens via iemand of iets een frans abbo kan aflsuiten

[...............................................................................]
  dinsdag 20 januari 2004 @ 19:34:46 #159
6146 SpankSpankeronie
Spankeronie in the Bullpen
pi_16437414
Van Dam had het Zondagavond al over de return van Dennis

DENNIS RODMAN REMOVES HIMSELF FROM GAME

19-JAN-2004 - LONG BEACH, CA - Dennis Rodman played in his second game with the Long Beach Jam of the American Basketball Association (ABA) for a total of 18:56 of game time and grabbed eight rebounds despite removing himself from the game in the third quarter.

Rodmans agent, Darren Prince, said that Rodman felt as if he has been overexerting himself over the past few days and wants to take his time with his comeback to the NBA. Rodman says he strained his calf overcompensating for his knees not being back in perfect basketball shape. It has been a little over three months since Rodmans motorcycle accident.

Rodman has been working out on a basketball court for only the past week and had not played professional basketball in over three years. One of Rodmans former assistant coaches and current Lakers assistant Tex Winter visited Rodman in the Jam locker room and told Dennis that he needs another week or two to be able to play at the level he is used to playing and will need a few weeks before he is ready to play in the NBA again.

Prince added that Rodman hopes to reunite with his former coach and current Lakers head coach Phil Jackson by the all star break this season.

Rodman will not travel with the Jam this week for two games in Las Vegas. He will continue with his physical therapy treatment and extensive workout routine while the team is away. Rodman should be ready to play with the Jam again by Sunday, Jan. 25 against the Kansas City Knights at the Long Beach Pyramid. The Jam and Knights are currently battling for the best record in the ABA.

don't call to the bullpen
pi_16437609
Hoop dat Rodman een geslaagde comeback kan maken. Bij de Lakers zou mooi zijn. Dennis op de 3 (waar hij zijn carrière begon).

Payton op de 1, KB8 op de 2, Dennis op de 3, Mailman op de 4 en Shaq op de 5. Wow!

dinsdag 20 januari 2004 @ 20:22:35 #161
68638 Zwansen
pi_16438826
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 19:42 schreef CIS-E het volgende:
Hoop dat Rodman een geslaagde comeback kan maken. Bij de Lakers zou mooi zijn. Dennis op de 3 (waar hij zijn carrière begon).

Payton op de 1, KB8 op de 2, Dennis op de 3, Mailman op de 4 en Shaq op de 5. Wow!

Damn!
Beste team aller tijden? (op papier dan)
pi_16439158
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 20:22 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Damn!
Beste team aller tijden? (op papier dan)

Ik wil opzich best wel eens zien hoe Rodman het zou doen in de NBA.. Hij zal het wel niet verleerd zijn, maar zal net zoals bij Pippen en Jordan niet (heel) erg goed zijn in z'n nadagen ..
Maar een soort van all-atarr game met oudjes die nog kunnen lopen zou wel coo zijn
pi_16441322
quote:
Ik ben benieuwd. Het team zal nog wel een paar veranderingen tegemoet zijn volgens mij. Ik hoorde ook een nieuwetje over Pat Riley en de Mavs en Rasheed Wallace voor Antwan Jamison... Wordt vervolgd

Dit zie ik dit seizoen niet gebeuren vanwege contractverschillen. Rasheed verdient 17 miljoen dit seizoen en Antwan Jamison "maar" 7 mil geloof ik.. Als Walker erbij wordt gegooid zou het kunnen qua contracten, maar dat zie ik Dallas ook weer niet doen.. Dus ik denk niet dat het vervolgd gaat worden..

pi_16448631
Hoppa Indiana wint de topper uit het oosten

Jermaine O'neal 28 punten, 15, rebounds en 4 blocks

pi_16449119
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 20:32 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

Ik wil opzich best wel eens zien hoe Rodman het zou doen in de NBA.. Hij zal het wel niet verleerd zijn, maar zal net zoals bij Pippen en Jordan niet (heel) erg goed zijn in z'n nadagen ..
Maar een soort van all-atarr game met oudjes die nog kunnen lopen zou wel coo zijn

Dennis wil toch spelen met Phil? En hij wil toch naar de Bulls? Hoppa Scottie ook maar naar de Lakers.

Een team van oudjes? Met Chucky, Birdman en Magic?

pi_16458609
Hmmm ik denk niet dat Malone en Rodman door één deur zouden kunnen, gezien al die ellebogen die ze eind jaren negentig al bij mekaar in het gezicht hebben gegooid... En de Lakers zijn naar mijn mening nu al het (op papier) beste team ooit hoor...

Laatste Nieuws:
- Al Harrington zaagt nog steeds om meer speeltijd, NY en Memphis zijn grote kanshebbers voor een trade...
- Shareef A-Rahim en Chris Crawford van Atlanta voor Sheed??
- Vin Baker is beschikbaar voor een trade, net als Dale Davis, Derrick Coleman en de beloftevolle, maar twijfelachtige Eddy Curry...
- Na Van Horn nu ook Allan Houston beschikbaar voor een ruil tegen Sheed??
- Lamond Murray van Toronto voor Shandon Anderson van NY??
- Charles Oakley terug in Toronto??
- Jannero Pargo toegelaten tot workout met Magic... Zei ik het niet, die gast heeft zo een nieuwe baan!
- Doc Rivers nieuwe coach en GM van de Hawks??

pi_16467136
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 14:49 schreef Easy-E het volgende:
En de Lakers zijn naar mijn mening nu al het (op papier) beste team ooit hoor...
Lakers.. pff.. Das meer een groepje goede basketballers die toevallig hetzelfde shirt aanhebben..
Ze moeten er echt aan werken dat het een team wordt..
Te beginnen met het 'niet-krijgen-van-blessures'.. Want dat is denk ik de grootste boosdoener waarom het geen team is. Daarnaast zijn de bankspelers ook geen goede vervangers.
pi_16467437
Daarvoor dient dus ook de term op papier!

Natuurlijk zit alles tegen voor de Lakers, natuurlijk spelen ze niet zoals die geweldige Bulls, Lakers en Celtics teams uit het verleden, maar het is een feit dat ze vier toekomstige Hall Of Famers in huis hebben, die eigenlijk allen nog heel wat uit kunnen richten... Maar idd, eerst moeten ze er allemaal daadwerkelijk bijzijn, en samen gaan spelen... Ze moeten wel eerst kampioen worden, als ze ook echt HET beste team aller tijden genoemd willen worden, dan hebben ze wat mij betreft de verwachtingen wel waargemaakt...

Met die reserves zit het ook wel goed hoor, Horace Grant en Bryon Russell zijn goeie veteranen met heel veel ervaring, Fisher doet het erg goed vanaf de bank, Medvedenko wordt ineens een ster nu hij meer tijd krijgt, en Rush, Cook en Walton zijn ook allemaal toekomstige AllStars, geloof dat maar...

donderdag 22 januari 2004 @ 09:51:32 #169
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_16481115
Portland krijgt Darius Miles van de Cleveland Cavaliers voor Jeff McInnis en Ruben Boumtje Boumtje van de Portland Trailblazers. Ik denk dat Cleveland hier beter van wordt...alhoewel...weer een guard.
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
pi_16485510
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 09:51 schreef Robertje het volgende:
Portland krijgt Darius Miles van de Cleveland Cavaliers voor Jeff McInnis en Ruben Boumtje Boumtje van de Portland Trailblazers. Ik denk dat Cleveland hier beter van wordt...alhoewel...weer een guard.
Nou geef mij maar Darius Miles ipv die 2
pi_16490601
Nou ik denk niet dat Miles is wat ze nodig hebben in Portland, weer een ego met een twijfelachtige reputatie, en ze hebben al Anderson, Person, Patterson, Woods en Outlaw als swingmen, terwijl ze nu alleen nog maar Stoudamire als PG hebben, en die doet het al twijfelachtig... De Cavs hebben nu Bremer, Ollie en Mcinnis als ''true pointguards'', wat Lebron natuurlijk niet is, maar 3 is wel meer dan genoeg als je het mij vraagt, en Wagner zal ook nog wel speeltijd willen hebben, dus die hele trade roept vele vraagtekens bij mij op.... Boumtje-Boumtje??? Ach, die gaat gewoon op de injured list...

Zal Miles ooit nog zulke leuke tijden beleven als in LA, met zijn maatjes Richardson, Dooling en Odom??

[Dit bericht is gewijzigd door Easy-E op 22-01-2004 16:35]

donderdag 22 januari 2004 @ 16:54:59 #172
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_16491651
Darius Miles is een pain in the ass. Alhoewel Jeff McInnis ook niet 1 van de gemakkelijkste is. Hij was namelijk aan het zeuren over speeltijd. Ik geef de Cavs de voordeel van de twijfel. Boumtje-Boumtje staat al járen op de injured list.
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
pi_16556526
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 16:21 schreef Easy-E het volgende:
Nou ik denk niet dat Miles is wat ze nodig hebben in Portland, weer een ego met een twijfelachtige reputatie, en ze hebben al Anderson, Person, Patterson, Woods en Outlaw als swingmen, terwijl ze nu alleen nog maar Stoudamire als PG hebben, en die doet het al twijfelachtig... De Cavs hebben nu Bremer, Ollie en Mcinnis als ''true pointguards'', wat Lebron natuurlijk niet is, maar 3 is wel meer dan genoeg als je het mij vraagt, en Wagner zal ook nog wel speeltijd willen hebben, dus die hele trade roept vele vraagtekens bij mij op.... Boumtje-Boumtje??? Ach, die gaat gewoon op de injured list...
Ollie is oud en geen geweldige speler, wel een goede backup, Bremer is nog jong en moet nog wat NBA ervaring op doen. Jeff McInnis is een goede "starting 5"speler die niet blij was bij Portland en een mooie gelegenheid om LeBron niet alles in het hele team te laten doen.. Wat heeft Darius MIles de laatste jaren nou laten zien? in statistieken dan.. Niet veel, een 22-jarig talent, meer niet.. Nu is er dus nog meer ruimte gegeven voor LeBron om te "schitteren". Ik vind het van Cleveland gezien een hele slimme deal..
pi_16562639
Aaah kijk, Miles heeft zijn eerste wedstrijd gespeeld met de Blazers: 12 punten (6 uit 10), in 20 minuten, en deelde 4 assists uit, en had tevens een block en een steal, dit allemaal van de bank af... Goede resultaten voor een eerste wedstrijd, de Blazers schoten aardig, maarja, de Warriors schoten net even wat aardiger!: 105-87...

In the meanwhile, wonnen de Cavs van Philadelphia, 95-87, en Mcinnis mocht gelijk starten op de PG, en deed wel wat aardigs met de 35 minuten die hij toebedeeld kreeg: 9 punten (4 uit11), 6 assists, 4 rebounds, een steal en een block, en slechts 1 turnover, da's toch wel aardig, maar Darius had de betere wedstrijd vind ik, alhoewel hij natuurlijk niet won, en Jeff wel...

pi_16582712
Mooi affiche bij Canal+, De Kings tegen de Mavs
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')